Ze heeft gewoon gewonnen hoor, niks voortrek gezeur.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef Rica het volgende:
Ha het begint nu ook in de bunker op te vallen.
nee ik had gewoon een droge bek toen ik het deedquote:Op maandag 11 mei 2009 20:29 schreef Loedertje het volgende:
Jimbo Pim snapt niet dat jij het niet kan, zķ moeilijk is het helemaal niet![]()
Nu moet jij het eigenlijk ook ff proberen, om te zien of de kaneel wel goed was.quote:
Dat is wel jammer. Zonder info had ik ze willen zien ploeterenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:29 schreef Kinga het volgende:
Maar ja, zij kregen gehele informatie vooraf... Dan weet je ook wel hoe en wat... die YT filmpjes zijn meestal gewoon geintjes..
Heeft iemand nog even boven geoefend, met deze zelfde kaneel?quote:
Eline was uit der eigen al speeksel aan het verzamelen .. slimme meidquote:Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Voldoende speeksel bewaren is dus toch voldoende
Misschien toch iets te veel info op voorhand
Bedankt, paar aan het streamverslag toegevoegdquote:Op maandag 11 mei 2009 20:25 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, dat moeten ze van tevķren doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu moet jij het eigenlijk ook ff proberen, om te zien of de kaneel wel goed was.
Wedstrijdje met Bart?
De Bunker is niet eerlijk. Hopelijk realiseert ze zich dit!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
Toch heeft Marielin gelijk. Zij krijgt voor een opdracht een pakje sigaretten en Calimero een week douchen en 2 luxe-artikelen.
Mee eens!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
Respect voor Calimero.
Toch heeft Marielin gelijk. Zij krijgt voor een opdracht een pakje sigaretten en Calimero een week douchen en 2 luxe-artikelen.
Had Pim toch ook gemogen als ie had gewonnen. En als Marilyn die pannekoeken gaar had gebakken had zij 2 dagen haar toilettas gekregen. Ze moet niet zo zeiken. Zij had al heell veel persoonlijke items kunnen winnen, maar ze kiest zelf steeds voor sigaretten.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef Toverheks het volgende:
ja ja marilien, verschil moet er zijn he, zei mag er 2 kiezen en jij 1, dus toch ..................
nee ik zeg niks ik denk het alleen.
dementor heeft het net geprobeerd met dezelfde kaneel, hem lukte het niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zn zin het opnieruw te proberen met genoeg speeksel in mn mondmaar door dat gebrand in mn gehemelte heb ik geen zin.
idd, mijn kaneel was gewoon veel sterkerquote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft iemand nog even boven geoefend, met deze zelfde kaneel?
We hadden deze opdracht ook erg moeilijk ingeschat.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
Respect voor Calimero.
en 't is misschien moeilijk, maar niét vies, dus geen echte opgave voor Elinequote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
Respect voor Calimero.
Het is niet eerlijk! Oooo nee!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
Respect voor Calimero.
Marielin hoefde alleen maar 1 draadje door te knippen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
Respect voor Calimero.
Jouw kaneel heeft meer kwaliteitquote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zn zin het opnieruw te proberen met genoeg speeksel in mn mondmaar door dat gebrand in mn gehemelte heb ik geen zin.
Waar slaat dit op als pim had gewonnen had hij het toch gehad.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
Respect voor Calimero.
ah, dan ben ik iig niet de enigequote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dementor heeft het net geprobeerd met dezelfde kaneel, hem lukte het niet...
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, mijn kaneel was gewoon veel sterker
redden wat er te redden valt
Iedereen ging er toch vanuit dat deze opdracht onhaalbaar was. Dus tsja. Snap best dat ze die beloning zo hoog hadden gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
Respect voor Calimero.
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, mijn kaneel was gewoon veel sterker
redden wat er te redden valt
Nou ja, het verwachtte effect hier was natuurlijk een stuk heftiger. Marielin hoefde voor de betreffende opdracht alleen wat draadjes door te knippen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef beequeen het volgende:
Respect voor Calimero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |