dan komt t vanzelf goed dusquote:
... en dan vooral niks zeggen, dat is dan ook moeilijkquote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef snetje het volgende:
lekker eerlijk trouwens van Bart .. de verwarming in de auto op zijn hoogst zetten ...
Nachtje doorhalen is niet zo erg. Het is het vervelen en niks te doen hebben dat het zwaar maakt denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:20 schreef tonja het volgende:
Verbazingwekkend trouwens hoe ze over hun slaap heen lijken te zijn.
ik vind t een toffe actie van emquote:Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef Susi het volgende:
[..]
... en dan vooral niks zeggen, dat is dan ook moeilijk
Wat een verschil met vanmorgen ja, het leken wel dronkaards, toen....quote:Op maandag 11 mei 2009 18:20 schreef tonja het volgende:
Verbazingwekkend trouwens hoe ze over hun slaap heen lijken te zijn.
mij ookquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:19 schreef Jimbo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
dit is de link maar hier doet ie het (nog) niet
Ja en? Dat heeft ze toch ook gezegd.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:24 schreef lies1958 het volgende:
er heeft iemand tegen jeroen gezegd dat eline hem eng vond zegt hij net tegen haar.
.
.
quote:
ja ik scheld echt nooit met kankerquote:Op maandag 11 mei 2009 18:25 schreef Maanvis het volgende:
Filmpje doet het nu. Respect gozah, dat je niet in paniek door de tuin ging rennen en ging hyperventileren, maar gewoon even smeet met een ziekteterm
.
.
.
.
.
Tis de kaneel!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik scheld echt nooit met kankermaar t kwam dr gewoon uit
hihi lieve danny ;Pquote:Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Jammer dat 't maar een klein lepeltje is en dat niemand je ooit heeft uitgelegd dat je niet tegen het licht in moet filmen, maar tof dat je 't gedaan hebt
Lachen man en je bent een lekker jong.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik scheld echt nooit met kankermaar t kwam dr gewoon uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |