Ze doen het allemaal, maar als Eline het doet is het erger? zoiets?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
even wat anders, eline praat steeds met een volle bek, wat ze ook in der mond stopt en ze is niet te verstaan dan, gooi die luidspreker is aan en roep dat ff om dat ze eerst der mond leeg moet eten
Afgunstquote:Op maandag 11 mei 2009 18:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal, maar als Eline het doet is het erger? zoiets?
Maar maar maar, dan weet straks heel fok hoe lekker jij bent.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en jij kan zien dat ik t nog echt ben ook, want jij kent me![]()
Ja, dat niet alleen Bart erbij staat, meerdere mensen.ten eerste voor het geval dat en ten tweede maakt dat meer indruk bij de Bunkeraars en onderschatten ze het niet zo snel.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zorg dat er beneden mensen stand-by staan, gewoon dat er genoeg mensen beneden moeten zijn die alles goed kunnen opvangen als er 1 rare dingen gaat doen.
Het is ook nooit goed hè. Zitten ze in een koude bunker of moeten ze buiten slapen, is het te koud, staat de verwarming aan in de auto is het weer te warm...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef snetje het volgende:
lekker eerlijk trouwens van Bart .. de verwarming in de auto op zijn hoogst zetten ...
een half kotsende michel is niet lekkerquote:Op maandag 11 mei 2009 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan weet straks heel fok hoe lekker jij bent.
Dan heb je YouTube kapot gemaaktquote:Op maandag 11 mei 2009 18:17 schreef Jimbo het volgende:
iemand bekend met uploaden op jewtube ?
ik heb mn video en krijg nu
Deze video is niet beschikbaar.
Is nog aan het processen lijkt m? moet een melding van staanquote:Op maandag 11 mei 2009 18:17 schreef Jimbo het volgende:
iemand bekend met uploaden op jewtube ?
ik heb mn video en krijg nu
Deze video is niet beschikbaar.
dan komt t vanzelf goed dusquote:
... en dan vooral niks zeggen, dat is dan ook moeilijkquote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef snetje het volgende:
lekker eerlijk trouwens van Bart .. de verwarming in de auto op zijn hoogst zetten ...
Nachtje doorhalen is niet zo erg. Het is het vervelen en niks te doen hebben dat het zwaar maakt denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:20 schreef tonja het volgende:
Verbazingwekkend trouwens hoe ze over hun slaap heen lijken te zijn.
ik vind t een toffe actie van emquote:Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef Susi het volgende:
[..]
... en dan vooral niks zeggen, dat is dan ook moeilijk
Wat een verschil met vanmorgen ja, het leken wel dronkaards, toen....quote:Op maandag 11 mei 2009 18:20 schreef tonja het volgende:
Verbazingwekkend trouwens hoe ze over hun slaap heen lijken te zijn.
mij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |