quote:
Daar was ik dus benieuwd naar.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:44 schreef TNA het volgende:
Ik vind hand in hand lopen op bepaalde romantische momenten overigens wel een aanvulling, maar ik ga niet de hele tijd haar hand vasthouden als ik een cd of t-shirt ga kopen
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst samen met m'n vriendin gefietst heb.quote:
x2quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef ASroma het volgende:
of een arm op de schouder en zij in mijn zij, en dit kan zo op elk moment, tijdens het shoppen, tijdens een verjaardag, in elke situatie eigenlijk.
Dit dus. Ik vind het heerlijk als mijn vriend me in de stad af en toe een knuffel geeft en tuurlijk lopen we regelmatig hand in hand maar van 24/7 krijg ik echt een basisschool gevoel.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef ASroma het volgende:
24-7 hand in hand, ik zit niet meer op de basisschool![]()
Dat ja. 3 jaar ongeveer.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Raissa het volgende:
Soms wel, soms niet. Vaker niet dan wel denk ik
4,5 jaar bij elkaar.
deed ik ook een keer toen mn ex achterop zat en toen pleurde we beide van de fietsquote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef dabadbass het volgende:
Wel een keer geprobeerd te kussen op de fiets (vandaar dat ik haar niet vertrouw).
quote:
Stoere praat van kerels die veranderen in watjes wanneer ze zelf eindelijk iemand hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef Silenus het volgende:
Na je 16e moet je daar gewoon mee ophouden.
Haha, ga jij nou maar hand in hand met je vriendinnetje op de bank naar Will & Grace kijken, anti-man.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Houdnini het volgende:
[..]
[..]
Stoere praat van kerels die veranderen in watjes wanneer ze zelf eindelijk iemand hebben
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Houdnini het volgende:
Stoere praat van kerels die veranderen in watjes wanneer ze zelf eindelijk iemand hebben
Want daar zit niets tussen verder ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef Silenus het volgende:
Haha, ga jij nou maar hand in hand met je vriendinnetje op de bank naar Will & Grace kijken, anti-man.
Met een voetbadje uiteraardquote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ga jij nou maar hand in hand met je vriendinnetje op de bank naar Will & Grace kijken, anti-man.
bandshirt of gewoon shirt?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:44 schreef TNA het volgende:
Ik vind hand in hand lopen op bepaalde romantische momenten overigens wel een aanvulling, maar ik ga niet de hele tijd haar hand vasthouden als ik een cd of t-shirt ga kopen
Karenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Met een voetbadje uiteraard
Maar Will & Grace? Er zijn grenzen he?
Exact hetzelfde! (incl het aantal jaren hihi)quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
als we gewoon een beetje lopen te wandelen ergens wel, niet tijdens het autorijden of fietsen ofzo![]()
6 jaar trouwens
of je koude handen onder zn jas op zn rug hihiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef xxjosjex het volgende:
[..]
Exact hetzelfde! (incl het aantal jaren hihi)
En als het koud is zit hij met zijn handen in zijn jaszakken en steek ik ook mijn hand erbij! lekker warm!!
Een welgemikte kopstoot is in dat geval geen misdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of je koude handen onder zn jas op zn rug hihi
dat dus. Dat overdreven kleffe gedoe in het openbaar altijd, heb ik niks mee. Net als elke 2 min zeggen ik hou van jou, de bijzonderheid gaat er vanaf. Thuis ben ik natuurlijk gewoon zwaar intiem. In het openbaar ben ik meer subtiel, zoals aangegeven laten weten dat je er altijd voor elkaar bent zeg maar. Ik snap dat de meeste meiden daar zeker behoefte aan hebben. Nog zo n voorbeeld is bijvoorbeeld even een omhelzing en een kus tijdens een barbecue etc of gewoon uit het niets een goeie knuffel. Maar dan is het ook gelijk af en niet de hele verjaardag bij elkaar om de nek hangen, das echt voor de middelbare school. Het zijn de kleine dingen......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, wat mijn vriendin leuk vind en ik zelf eigenlijk ook wel, is dat ik d'r zo af en toe even aanraak. We hangen niet de godganse tijd om elkaar heen op een verjaardag, maar zo af en toe even een aai over d'r rug of een aanraking ergens als ik b.v. opsta om naar het toilet te gaan vind ze prettig, maar andersom vind ik dat ook.
Dat heeft niets met klef zijn te maken in mijn ogen, maar wel met de ander laten weten dat je heus wel weet dat hij/zij er ook is, zeg maar.
Waar woon je?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef YuckFou het volgende:
Nooit
gay&6,5 jaar samen met mn vriendje maar ja, die beroemde Nederlandse tolerantie he....ik heb geen zin in trouble...
Bij vrouwen is het meer geaccepteerd én bij vrouwen wordt er niet meteen gedacht dat het een stelletje is. Althans, dat denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik loop regelmatig hand in hand met mijn vriendin, voor de rest zijn we totaal geen klef stel ofzoot maar het hand in hand lopen gaat bijna automatisch
na zo'n 8 jaar btw
Dat klopt ook welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef OA het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het meer geaccepteerd én bij vrouwen wordt er niet meteen gedacht dat het een stelletje is. Althans, dat denk ik.
waarom?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef MinderMutsig het volgende:
maar van die stellen die niet van elkaar af te weken zijn vind ik echt verschrikkelijk.
Er is een verschil tussen affectie tonen en niet van elkaar af te weken zijn. Ik heb helemaal geen problemen met affectie tonen zoals je in mijn post duidelijk kunt lezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:36 schreef WRH het volgende:
[..]
waarom?
dit hoor je wel vaker, inclusief dus op dit topic, maar waarom vind je dat bij andere stellen vervelend, wat maakt jou dat nou uit dat andere mensen die affectie naar elkaar wel tonen?
wat boeit dat?
Dit dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef overworld het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan hand in hand lopen, daar gaan m'n handen van kleven![]()
Ik doe mijn handen in mijn zakken en dan mag m'n vriendin d'r maar een beetje aan hangen. Staat veel stoerder
Dank u, dank uquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:05 schreef Silenus het volgende:
Overworld, ik ben blij dat er nog echte mannen op dit FOKforum te vinden zijn. Ik kreeg het al even benauwd van die natte Love Actually-teksten hier.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn ouders liepen na 50 jaar hand in hand. Mijn mooiste trouwfoto is dat ze hand in hand de trouwzaal inkomen lopen.
Is meer voor 60+ die nog weleens willen kapseizen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:05 schreef saaw het volgende:
Gearmd lopen vind ik trouwens echt vreselijk. Veel te dichtbij en bewegingsbeperkend.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:03 schreef right_turn het volgende:
Met mijn vriendin niet, wel vaak gearmd. Met een collega heel vaak. In de trein, als ze achter op de fiets zit, als we door de stad lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |