quote:
Daar was ik dus benieuwd naar.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:44 schreef TNA het volgende:
Ik vind hand in hand lopen op bepaalde romantische momenten overigens wel een aanvulling, maar ik ga niet de hele tijd haar hand vasthouden als ik een cd of t-shirt ga kopen
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst samen met m'n vriendin gefietst heb.quote:
x2quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef ASroma het volgende:
of een arm op de schouder en zij in mijn zij, en dit kan zo op elk moment, tijdens het shoppen, tijdens een verjaardag, in elke situatie eigenlijk.
Dit dus. Ik vind het heerlijk als mijn vriend me in de stad af en toe een knuffel geeft en tuurlijk lopen we regelmatig hand in hand maar van 24/7 krijg ik echt een basisschool gevoel.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef ASroma het volgende:
24-7 hand in hand, ik zit niet meer op de basisschool![]()
Dat ja. 3 jaar ongeveer.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Raissa het volgende:
Soms wel, soms niet. Vaker niet dan wel denk ik
4,5 jaar bij elkaar.
deed ik ook een keer toen mn ex achterop zat en toen pleurde we beide van de fietsquote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef dabadbass het volgende:
Wel een keer geprobeerd te kussen op de fiets (vandaar dat ik haar niet vertrouw).
quote:
Stoere praat van kerels die veranderen in watjes wanneer ze zelf eindelijk iemand hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef Silenus het volgende:
Na je 16e moet je daar gewoon mee ophouden.
Haha, ga jij nou maar hand in hand met je vriendinnetje op de bank naar Will & Grace kijken, anti-man.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Houdnini het volgende:
[..]
[..]
Stoere praat van kerels die veranderen in watjes wanneer ze zelf eindelijk iemand hebben
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Houdnini het volgende:
Stoere praat van kerels die veranderen in watjes wanneer ze zelf eindelijk iemand hebben
Want daar zit niets tussen verder ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef Silenus het volgende:
Haha, ga jij nou maar hand in hand met je vriendinnetje op de bank naar Will & Grace kijken, anti-man.
Met een voetbadje uiteraardquote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ga jij nou maar hand in hand met je vriendinnetje op de bank naar Will & Grace kijken, anti-man.
bandshirt of gewoon shirt?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:44 schreef TNA het volgende:
Ik vind hand in hand lopen op bepaalde romantische momenten overigens wel een aanvulling, maar ik ga niet de hele tijd haar hand vasthouden als ik een cd of t-shirt ga kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |