Mja, of 5 seizoenen nog eens kijken, gewoon, om er in te blijvenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
half jaar wachtenDat heb ik dus ook met house
sterkte....
wordt afkicken
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, of 5 seizoenen nog eens kijken, gewoon, om er in te blijven
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb seizoen 2~4 achter elkaar gekeken van lost, dat kost je elk lang weekend lang niets anders doen in de avonduren, maar dan ben je ook gaar na 3 weekenden
Dus een maandje voordat ze echt beginnen (januari 2010) weet ik weer wat te doen
whehehe... .:Pquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
Ik moest. Van mijn ogen! Irritant als je een serie leuk vind en het verhaal blijft maar boeien.
Nou ja, afkicken dus komende tijd. Ik denk dat ik vrijdag ga kijken, dan heb ik rustig de tijd (ik weet nu al dat het gewoon donderdag wordt).
Nee, het wordt steeds leuker!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:56 schreef Houniet het volgende:
Is dat Lost nou nog niet afgelopen.
Jaa dat is zoo lekkerquote:
Ze worden vast wel een keer gevondenquote:
Hoelang loopt dat al? Volgens vele loopt het te lang namelijk.quote:
24 begon eerderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoelang loopt dat al? Volgens vele loopt het te lang namelijk.
lekker pannekoeken gegeten ?quote:
Ja, kut zeg... nu al!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze worden vast wel een keer gevonden.
Volgende week eindigt 24 ook alweer met een dubbele aflevering.
Mentorkind vermoed ik?quote:
Vertel!quote:
Ze zijn al gevondenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze worden vast wel een keer gevonden.
Volgende week eindigt 24 ook alweer met een dubbele aflevering.
Wat doen ze dan nog op dat eiland?quote:
Dan moet je 4 seizoenen verder kijken waarom ze in seizoen 5 weer terug bij af zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doen ze dan nog op dat eiland?.
Kunnen ze net zo goed de serie stoppen, als ze toch gevonden zijn. Wat ik van het halve eerste seizoen heb begrepen, wat ik wel heb gezien, ging daar de serie toch juist om?.
Da's veel te veel werkquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je 4 seizoenen verder kijken waarom ze in seizoen 5 weer terug bij af zijn
4 weekenden, best te doen. Ik heb er drie weekenden over gedaan om 2, 3 en 4 te bekijken. Valt dus wel meequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, je wil niet weten wat ik allemaal nog zou moeten kijken.
Misschien dat ik daar over een jaar of wat aan toe kom danquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 weekenden, best te doen. Ik heb er drie weekenden over gedaan om 2, 3 en 4 te bekijken. Valt dus wel mee
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, je wil niet weten wat ik allemaal nog zou moeten kijken.
Wat DaMart zegt. Kijkachterstand op alle gebieden en sowieso heb ik mijn weekenden meestal niet zodanig vrij dat ik een hele serie kan kijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 weekenden, best te doen. Ik heb er drie weekenden over gedaan om 2, 3 en 4 te bekijken. Valt dus wel mee
Ik volg op dit moment 24, Bones en The Simpsons via internet, heb nog 5 seizoenen X-files op DVD te gaan, wil nog eens seizoen 1-7 van 24 terugkijken op DVD, nog 2 seizoenen Dead Like Me op DVD te kijken, en 4 seizoene van Blackadder. En dan zou ik ook nog moeten beginnen met het kijken naar Heroes, volgens sommigenquote:
Wij brachten onze hond altijd naar Bergharen, maar dat is misschien een eindje weg voor je. Polderzicht heet het.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of er ergens in de buurt een dierenhotel is? Moet nog wat gaan regelen voor de vakantie.
Ik twee en Prison Break een beetje. Maar die twee kosten al moeite genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |