Volgens mij (maar heb me niet zo heel goed ingelezen) een café zonder personeel of een eenmanszaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:17 schreef Californium het volgende:
whahahaik ben het met je eens.... Zo gaan grote cafe's zeiken (mensen gaan naar kleinere, omzet, niet eerlijk blabla
) en voor je het weet is het rookverbod eraf
en idd.. Wat is nu weer een 'klein' cafe
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:19 schreef Californium het volgende:
maar wat gaat dan bepalen wat klein is?
Dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij (maar heb me niet zo heel goed ingelezen) een café zonder personeel of een eenmanszaak.
En dan gaan we weer het 'dat is oneerlijk' gezeik van alle kanten krijgen..... Een eenmanszaak is net zo goed een zaak.... 1 lijn trekkenquote:
whehehequote:
Nee maar in VB zelf stinkt het wel.. naar zweet und soquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon aanhouden dat rookverbod
en de luchtkwaliteit in vb vind ik best meevallen hoor, hoe je het net beschreef
mn kleren stinken iig niet nadat ik dr geweest ben
Nope ik had tussenuren, in de mediatheek.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
slp, ben je vrij nu
ik de hele week, aangezien ik dit blok niet haal
ja, zo werkt ie ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef LastRequest het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/cfa831c3_bal.gif
ach, kutblok, ik zoek t wel uit op n andere manierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nope ik had tussenuren, in de mediatheek.
Aah wel balen dat je je blok niet haalt//
komt mikkie ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
Zo vanavond weer pubquizen, kijken hoe hardcore dat vanavond gaat
Komt omdat de VB zo kut onderhouden wordtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar in VB zelf stinkt het wel.. naar zweet und so
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Komt omdat de VB zo kut onderhouden wordt
Het is anders wel zo. Slechte luchtcirculatie en slecht schoonmaakwerk zorgen voor die putlucht. 500 mensen die staan te dansen in een zaal hoeven niet te stinken.quote:
luchtsystemen zijn sinds 2 maanden ofzo helemaal vervangen, met airco en alles, dus daar moet het niet aan liggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Het is anders wel zo. Slechte luchtcirculatie en slecht schoonmaakwerk zorgen voor die putlucht. 500 mensen die staan te dansen in een zaal hoeven niet te stinken.
Maar de vorige vijf jaar was het wél ruk. Goffedomme zeg, was het buiten 20 graden maar binnen leek het alsof je ineens in de hellepoort was doorgelopen, zo fucking warm was het!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
luchtsystemen zijn sinds 2 maanden ofzo helemaal vervangen, met airco en alles, dus daar moet het niet aan liggen
er is wel n afvoerprobleem, maar dat ligt onder de grond dus is niet zo snel op te lossen (moet de keuken worden opengebroken)
idd, ben blij dat het er hangt nuquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar de vorige vijf jaar was het wél ruk. Goffedomme zeg, was het buiten 20 graden maar binnen leek het alsof je ineens in de hellepoort was doorgelopen, zo fucking warm was het!
Dat was dan gisteravondquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd, ben blij dat het er hangt nu
ga je vanavond pubquizen?
quote:
half jaar wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef Pheno het volgende:
Morgenavond de laatste twee afleveringen van Lost seizoen 5 naar binnen halen. Om daarna weer een half jaar te wachten op het laatste seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |