abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:07:14 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68968018
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef fadingleo het volgende:
by the way: Dementor is echt druk !!! en verricht veel en goed werk ! (wie niet van de totale crew ???)

Huub is een toffe peer en is niet zoals we hem kennen uit DGK !!!
Denkt veel mee in en na over het continueren van het het concept van TBO, zet anderen aan het denken, houdt de redactie scherp, werkt keihard (ook 's nachts), slaapt weinig (dit geldt ook voor anderen)
Wat doet ie dan ? Tja, wat doet ie niet ? !!!

Kortom een toffe peer (of had ik dat al gezegd ?)
Leo!
De open wond op mijn elleboog is bijna genezen. Bijna .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68968483
Zie je nou wel, dat kusje op de zere plek doet wonderen !

De volgende keer uitkijken als DweilingLeo is geweest !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Have a nice day, and see you 2nite ?
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 09:49:13 #103
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68969165
Kort gezegd en in chronologische volgorde:

De redactie was bewoners aan het voortrekken en profileren op een oneerlijke manier. Tot aan onderhands uitgedeelde biertjes aan toe.

Verder werden opdrachten niet netjes afgerond (niet teruggeven van spullen, een ontmaskerde jeroen die gewoon nieuwe opdrachten kreeg e.d.) Dus heb ik samen met een paar andere users een paar duizend stemmen gekocht en jeroen 1000 punten in de min gestemd. Min of meer gelijk aan hoe een groep mensen twee weken geleden bobby omlaag stemden.

Gistermiddag moest de boel veranderen, zo bleek. Dat werd gedaan op nogal drastische wijze. Discussie over geweest, maar goed; meeste stemmen enzo dus daar had ik me wel overheen gezet, hoewel skeptisch over de uitvoer.

Ze moeten allemaal alle spullen, eten en kleding tellen en stuk voor stuk opnoemen. Ze krijgen te horen dat de kijker gaat bepalen wat er weg moet middels 3 polls.

Kleren
- alles eruit
- de helft eruit
- niets eruit

eten
- alles eruit
- de helft eruit
- niets eruit

persoonlijke items
- alles eruit
- de helft eruit
- niets eruit

De uitslag is, niet heel verrassend, dat alles eruit moet. Ook eerdere privileges worden middels een poll teruggedraaid. So far so good.

Om 10 uur 's avonds krijgen de bewoners te horen dat alles weg moet en dat er middels drie polls door de kijker zal worden besloten wat ze terugkrijgen.
Dat komt overeen met wat Huub eerder op de avond in de COS meldde:
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:

de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
Echter komen die polls helemaal niet. In plaats daarvan krijgen de bewoners gewoon een uur later te horen dat de kijker heeft beslist dat ze niets terugkrijgen. De kijker heeft dat helemaal niet beslist, want de beloofde 3 polls zijn er niet geweest.

Dan komt huub de boel 'uitleggen' met:
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef ditisHuub het volgende:

hallo er zijn drie polls geweest over wat er the bunker moest verlaten
zowel van de persoonlijke items, het voedsel en de kleding,
de streamer heeft besloten dat er op alle drie de polls ALLES the bunker moest verlaten
Ja, en dat was de bewoners ook al verteld. Alleen kregen die toen te horen dat er op dat moment 3 nieuwe polls gestart zouden worden met wat ze terug zouden krijgen, waarna dus een uur ofzo later de melding kwam dat die poll - die er nooit geweest is - bepaald had dat de streamer ze niets terug wilde geven.

espabihuppeldepup bedenkt vervolgens een eigen interpretatie aan het geheel waarop huub meteen inhaakt
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef ditisHuub het volgende:
Dus Huub kan je onderstaande bevestigen/verduidelijken?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:16 schreef Espabilado het volgende:
Ik denk toch dat dat zinnetje 'streamers hebben bepaald dat jullie niks terug krijgen' oid nog gewoon te maken had met de 1e 3 polls... als 'de helft' was gekozen had redactie helft uitgezocht en teruggegeven en gezegd 'de streamers hebben bepaald dat jullie de helft mogen houden'

Ik ben bang dat Danny weer zonder goede reden iets doms gaat doen

bij deze bevestig ik dat

Eens
dat is natuurlijk wel erg makkelijk, want absoluut NIET wat er gezegd is, zowel tegen ons als kijker als tegen de bewoners.

Dat er een - overduidelijke - fout wordt gemaakt is nog tot daarantoe, maar geef die fout gewoon toe. Wees eerlijk naar je kijkers toe en wees eerlijk naar de overlevers toe OVER de kijkers. Het konijn is overigens geen kadootje van FOK!. Dat hele idee kwam niet van FOK! afaik.
Fouten maken is mensenlijk hoor. Wees gewoon mans genoeg die toe te geven zodat ze eventueel kunnen worden opgelost en ervan geleerd kan worden...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 09:50:02 #104
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68969192
mogguh trouwens...
pi_68969467
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef fadingleo het volgende:
by the way: Dementor is echt druk !!! en verricht veel en goed werk ! (wie niet van de totale crew ???)

Huub is een toffe peer en is niet zoals we hem kennen uit DGK !!!
Denkt veel mee in en na over het continueren van het het concept van TBO, zet anderen aan het denken, houdt de redactie scherp, werkt keihard (ook 's nachts), slaapt weinig (dit geldt ook voor anderen)
Wat doet ie dan ? Tja, wat doet ie niet ? !!!

Kortom een toffe peer (of had ik dat al gezegd ?)
Ja, ze zijn allemaal tof, maar daar gaat het hier niet over toch? We beoordelen hier niet op persoonlijke eigenschappen, dat zal bij de meesten wel snor zitten. We beoordelen hier een product, dat staat er wel wat los van.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 10:05:24 #106
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68969659
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, ze zijn allemaal tof, maar daar gaat het hier niet over toch? We beoordelen hier niet op persoonlijke eigenschappen, dat zal bij de meesten wel snor zitten. We beoordelen hier een product, dat staat er wel wat los van.
dat onderscheid kunnen velen niet maken volgens mij.

'dit of dat gaat fout'
'ja, het zijn toffe peren die keihard werken'

Ja, dat is allemaal zo en ben ik het helemaal mee eens, maar dat neemt niet weg dat het fout gaat.
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:08:31 #107
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68969754
Het idd een nonargument.

Oranjeboom is smerig bier
Ja, maar de mensen die achter de lopende band staan om de flesjes te vullen zijn toffe peren die hard werken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68969795
Met een toffe peer bedoelde ik ook dat ik Huub zijn professionele inbreng voor The Bunker zeer waardeer vanuit mijn visie.
Persoonlijk vind ik hem wel aardig maar dat is idd hier niet aan de orde
pi_68969976
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef fadingleo het volgende:
Met een toffe peer bedoelde ik ook dat ik Huub zijn professionele inbreng voor The Bunker zeer waardeer vanuit mijn visie.
Persoonlijk vind ik hem wel aardig maar dat is idd hier niet aan de orde
Ja ja, maar je zegt dan nu weer met zoveel woorden dat Huub daar de grootste vinger in de pap heeft. Dat kan zo zijn, maar ik zou het niet vermelden. Bovendien is "jouw visie" een subjectief gegeven.

In dit topic proberen wij op feiten af te gaan. Wat zeggen ze en wat doen ze in concreto!
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:17:38 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68970046
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ja ja, maar je zegt dan nu weer met zoveel woorden dat Huub daar de grootste vinger in de pap heeft.

Je bedoelt: Ik interpreteer jouw woorden als zodanig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 13-05-2009 10:31:45 ]
pi_68970226
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bedoelt: Ik interpreteer jouw worden als zodanig.
Zo kun je het ook samenvatten, geen bezwaar!
pi_68970465
beste NMNS, Huub heeft helemaal niet de grootste vinger in de pap !!
Hij heeft, in concreto, inbreng in de redactie, serieuze ideeen, overlegt in/met de redactie, er wordt geluisterd, gewikt en gewogen, krijgt bijval of reactie, er wordt door de redactie democratisch een besluit genomen op goede argumenten ten goede van het concept
Dit alles, samen met de streamers die voten.
De camera's proberen het zo goed mogelijk in beeld te brengen ..................
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 10:34:39 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68970589
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:30 schreef fadingleo het volgende:
beste NMNS, Huub heeft helemaal niet de grootste vinger in de pap !!
Hij heeft, in concreto, inbreng in de redactie, serieuze ideeen, overlegt in/met de redactie, er wordt geluisterd, gewikt en gewogen, krijgt bijval of reactie, er wordt door de redactie democratisch een besluit genomen op goede argumenten ten goede van het concept
Dit alles, samen met de streamers die voten.
De camera's proberen het zo goed mogelijk in beeld te brengen ..................
wie was dan verantwoordelijk voor de blunder met de polls gisteren (zie mijn vorige post hier in dit topic)?
pi_68970736
geen idee

ik zit ergens anders en mijn bemoeinis (goed geschreven ? = is nog vroeg) op redactioneel vlak en polls etc etc behoort niet tot mijn "taak"

Ik bied alleen maar beeldjes en geluidjes aan ............. (ik lijk Eline wel )
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 10:41:11 #115
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68970796
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef fadingleo het volgende:
geen idee

ik zit ergens anders en mijn bemoeinis (goed geschreven ? = is nog vroeg) op redactioneel vlak en polls etc etc behoort niet tot mijn "taak"

Ik bied alleen maar beeldjes en geluidjes aan ............. (ik lijk Eline wel )
ow ok, omdat je wel meningen hebt over de kritiek en hoe onterecht die wel niet is dacht ik dat je er ook daadwerkelijk iets over te zeggen had.

Ontopic dan maar weer.
Onduidelijke polls:

Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet

wtf is een 'bunker wildcard' ?
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 11:05:24 #116
137949 Disana
pi_68971612
Kleinigheidje.

Ik kon nog op de volgende poll stemmen terwijl de overlevers vanochtend vroeg al te horen kregen dat ze op een noodrantsoen staan:

Noodrantsoen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee, normale porties
»Ja, vanaf morgen
31 Votes
»Nee, normale porties
22 Votes
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 11:15:37 #117
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68971924
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef Danny het volgende:

[..]

ow ok, omdat je wel meningen hebt over de kritiek en hoe onterecht die wel niet is dacht ik dat je er ook daadwerkelijk iets over te zeggen had.

Ontopic dan maar weer.
Onduidelijke polls:

Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet

wtf is een 'bunker wildcard' ?
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Degene met de minste stemmen gaat er gewoon uit, mag dat duidelijk zijn. De persoon die de wildcard ontvangt (DAT IS DUS IEMAND DIE WEGGESTEMT IS UIT THE BUNKER) zou dan de bunker weer in mogen.

De poll staat dus op de homepage om te kijken of de streamer dat wil ja of te nee. Het is dus aan de streamer of er eventueel een wildcard komt.
Dus stel even dat Amber de wildcard krijgt en terug mag dan heeft iedereen voor jan lul op amber zitten stemmen. Idem voor Renate, Bobby en Jeroen.
Je kunt je afvragen of ze niet beter gewoon een coin-toss kunnen doen om te bepalen wie eruit gaat en er weer in gaat. Je kunt toch niet op zo'n manier kloten met het geld van je kijker?!?
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:31:44 #118
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68972535
Die hele wildcard poll zie ik niet alleen als een blunder, maar ook een uiting van disrespect aan iedereen die geld heeft uitgegeven om credits uit te geven. Een soort vrijkaart voor de redactie om betaalde beslissingen van de kijkers in de prullenmand te kunnen gooien.
Keep the Sunny Side Up
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 11:32:31 #119
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68972566
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die hele wildcard poll zie ik niet alleen als een blunder, maar ook een uiting van disrespect aan iedereen die geld heeft uitgegeven om credits uit te geven. Een soort vrijkaart voor de redactie om betaalde beslissingen van de kijkers in de prullenmand te kunnen gooien.
mja, maar om daar nou een apart topic voor te openen is ook weer zoiets.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:35:50 #120
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68972696
Nee, zeker geen apart topic openen. De redactie is duidelijk geweest en we weten genoeg. Verder geen tijd meer aan besteden, gewoon doorspoelen. Jammer, het was zo'n mooi plan.
Keep the Sunny Side Up
pi_68972757
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
We moeten maar gewoon ja stemmen en ze knalhard in hun eigen nogal domme opzet laten trappen. Het betekend één op één het einde van "de Bunker". Mensen gaan wel drie keer nadenken voordat ze honderd euro besteden aan dit spel.

Dit is wel het meest sukkelige wat ik tot nu ben tegengekomen
pi_68972822
Ik ben er wel uit nu. Die Bram is wat mij betreft:

pi_68973146
Ik kan mij er nog iets bij voorstellen dat men Jeroen er in wil houden. Maar doe het dan niet op deze manier. Ik kan mij voorstellen dat vanwege het kleine aantal streamers en het beschikbare geld onder een paar streamers het men daar niet geheel en al naar wens vind verlopen.

Dat kan, dat snap ik en ik heb daar ook nog wel enig begrip voor, ondanks dat het is wát het is en dat het naar beneden stemmen van één persoon volgens de regels verloopt.

Ik zou het dan begrijpen als de redactie als een soort van presentje iedereen wederom een x aantal vrij te besteden credits geeft, als dank voor de input in deze pilot en als tegenwicht voor de financieel beter gesitueerden en in het licht van het feit dat er schijnbaar een klein aantal betalende streamers zijn.

Maar dit is wat mij betreft echt een brug te ver.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:48:25 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68973193
Wat mij betreft heeft deze redactie zich nu definitief als incompetent gekwalificeerd..

Geen initiatief. Geen gevoel voor het spel. Geen respect richting streamer. Niks, nada, niente... het zijn slechts een stel idioten die denken een RLS te kunnen maken. Alles om de streamers zoveel mogelijk tegen elkaar uit te spelen.

Gisteren leek alles erop dat jullie eindelijk doorhadden dat er teveel mis was door weer back to basic te gaan.

Als eerste lees ik de wildcard actie. Waarom voor wie....? Welke idioot bedenkt zoiets? Weg is gewoon weg.

En ja, ik ben dus behoorlijk pissed of over die werkelijk ronduit belachelijke wildcard actie.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:49:44 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68973243

Stem dan tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')