)
)  

Dat mag en kan zeker! Wel in een nieuwe post graag, dan weet ik waar ik was met tellenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Poule B komt later (volgens mij wordt in de OP niet bedoeld dat je in 1 keer moet stemmen namelijk). Denk dat het de poule des doods is en ik ben er nog niet uit.
 .
.

later misschien meer uitleg
  later misschien meer uitleg 

. Verder een leip middenveld met Mendieta en de relatief onbekende Titov, dan de aanval met Vieri maakt het tot een geweldig team.
 . Verder een leip middenveld met Mendieta en de relatief onbekende Titov, dan de aanval met Vieri maakt het tot een geweldig team. Die gaat het nog redden in Europa, daar ben ik van overtuigd (statistieken bij Real waren na 11 wedstrijden al goed, jammer dat hij nu wissel is). De backs Maldini en Neville kunnen in principe iedereen uitschakelen, en anders zijn Burdisso en Linke er nog.
  Die gaat het nog redden in Europa, daar ben ik van overtuigd (statistieken bij Real waren na 11 wedstrijden al goed, jammer dat hij nu wissel is). De backs Maldini en Neville kunnen in principe iedereen uitschakelen, en anders zijn Burdisso en Linke er nog. 

)
 )

), goede opkomende backs, een middenveld in balans en voorin heel veel goals.
 ), goede opkomende backs, een middenveld in balans en voorin heel veel goals. 

)
) 

| 1 2 3 4 | MethodMich 11 13 35 PhifeDawg 9 10 28 Borisz 0 4 4 | 
| 1 2 3 4 | Prosac 7 12 26 Golfer 11 3 25 Intel 6 5 17 | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |