Misschien dat mijn beschrijving nog wat meer duidelijk maakt over de speelwijze.quote:[b]Op maandag 11 mei 2009 12:48 schreef
Die andere 2 teams vind ik eigenlijk te aanvallend en ben bang dat de defensie van Vaduz volledig door de mand gaat vallen. Mike heeft daarentegen ook weer een zekere balans weten te vinden.
Als die klaar is, doe ik een second opinion, oke?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien dat mijn beschrijving nog wat meer duidelijk maakt over de speelwijze.
Ik speel tegen 4-3-3 inderdaad in een ruitformatie met Zidane in de punt naar voren en Ince in die naar achteren. Tegen 4-4-2 zal Ince wat verder doorschuiven en krijgt Dellas de rol van Libero.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef behangplakker het volgende:
Breach hoe staat jou middenveld? Gewoon naast elkaar of in een ruit, of iets anders verrassends?? Wil ik wel graag even weten voordat ik stem![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik speel tegen 4-3-3 inderdaad in een ruitformatie met Zidane in de punt naar voren en Ince in die naar achteren. Tegen 4-4-2 zal Ince wat verder doorschuiven en krijgt Dellas de rol van Libero.
Klopt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef DemonCleaner het volgende:
Poule D:
1. Blawh
Het systeem is voor mij geen minpunt, ik denk dat het juist de kwaliteiten van de twee sterspelers optimaal probeert te benutten.
Als ik de rest van je elftal bekijk, zie ik eigenlijk allemaal spelers die in grote competities en de Champions League hebben gepresteerd. Taiwo ken ik dan vooral van het jeugd-WK hier in Nederland, waar hij wel een sterke indruk maakte, maar dat is toch niet het echte topniveau waarop die andere spelers wel hebben gepresteerd. Maar het zal er ook aan liggen dat ik de Franse competitie en het Nigeriaanse nationale elftal niet echt volg, dus het is wel een beetje van beide.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks voor de uitgebreide analyse. Wat vind je zwak aan Taiwo? Is het zijn onervarenheid op topniveau, of dat hij relatief onbekend is?
Heeft vaak te veel overtredingen nodig, denkt een soort Roberto Carlos te zijn alleen schakelt hij wat minder om en zijn zijn vrije trappen om te huilenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok thanks.Ik vond hem in de UEFA-Cup tegen de Nederlandse clubs ook uitstekend bezig. Dat zou nog wel vers in het geheugen kunnen liggen.
Off The Record moet toch wel kunnen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zijn die vrije trappen niet zo'n probleem. Maar ook thanks voor je opinie. Een beetje discussie over spelers maakt het geheel nog interessanter.
Ik heb eigenlijk ook wel zin om m'n concurrenten in de poule te beoordelen.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zolang het niet eindigt in een afzeikspel of een eindeloze welles nietes discussie moet het toch wel kunnen?
Is dat bij beiden ook de 1-2 volgorde?quote:
Ja, zie edit. Excuus.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat bij beiden ook de 1-2 volgorde?
1 2 3 4 | Breach 9 10 28 RayMania 8 11 27 Vitessezuid 2 4 8 |
1 2 3 4 | Vaduz 9 11 29 Blawh 10 7 27 Mr-Sander 6 7 19 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |