abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68900355
Het is tijd voor het tweede WK Draftteams. Na bijna 6 weken draften hebben de deelnemers 32 schitterende teams (waarvan 1 incompleet) weten te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, gaan we nu wederom bepalen wie het sterkste team heeft. Dat doen we via het WK-schema, dus zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. De eerste twee gaan door naar de knock-out fase.

Dit is het topic van poule C en D. Het is de bedoeling dat je hier gaat stemmen per poule op de 2 teams die jij het beste vindt. De teams zoals ze door de user zijn bedacht vind je onder de poule. De linkjes in de poulestand zijn naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Tot zondag 12.00 kan er gestemd worden. Uiteraard kunnen niet-deelnemers ook stemmen, graag zelfs!

Succes!

De regels:
-Je mag niet in je eigen poule stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-De nummer 1 ontvangt 2 punten
-De nummer 2 ontvangt 1 punt.
-Bij gelijk puntentaantal geeft het aantal #1 plekken de doorslag.

Poule C
1. Breach
2. M0NTANA
3. RayMania
4. Vitessezuid

Breach:
Rustu Recber
Abelardo-Gallas-Dellas-Jankulovski
Dyer - Ince - Seedorf -Zidane
Trezeguet - Drogba

M0NTANA:

Abbondanzieri
Di Livio - Ricardo Carvalho - Materazzi - Sorin
Redondo
Messi - Stankovic -Kily Gonzalez
Luca Toni - Di Canio

RayMania:
Kahn
Thuram - Leboeuf - Milito - Lizarazu
Essien
Poborsky - Rui Costa - Ginola
Kanu - Weah

Vitessezuid:
Westerveld
Sagnol - Agger - Heinze - Worns
Beckham - Van Bommel - Gago - Luis Figo
Koller - Torres

Poule D:
1. Blawh
2. _Mike_
3. Mr-Sander
4. Vaduz

Blawh:
Ed de Goey
Jorginho - Vierchowod - Montero - Carboni
Paulo Sousa
Luis Enrique - Conte
R. Baggio - Stoichkov
Signori

Mike:
Dida
Sagna - Pepe - Vidic - Sylvinho
Dirk Kuijt - Toure - Xavi - Winter
Adebayor - Kluivert

Mr-Sander:
Frey
Candela - Ayala - Adams - Lahm
Frings - Ambrosini
Gerrard
R. De Boer - Mijatovic - Overmars

Vaduz:
Julio Cesar
Srna - Ferdinand - Toure - Taiwo
Schneider - De Rossi - Rivaldo - David Silva
Elber - Ibrahimovic

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 13-05-2009 22:31:15 ]
pi_68900877
Poule C:

1. M0NTANA
2. Breach

Poule D:

1. Mr-Sander
2. Mike

Waarom deze komt later.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_68901083
Mijn beschrijving zal vanavond terug te vinden zijn
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68901172
Idem voor mij. Pittige poule trouwens.
That's all folks!
pi_68901266
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Pittige poule trouwens.
Zeker weten, rustig in het toernooi groeien zal er niet inzitten.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:48:55 #6
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68901377
Poule C
pittige poule, heel pittig.
1. Raymania
Gewoon een goed verdeeld team. Leuke aanval en de defensie staat ook wel. Zeker met Sturmbahnfuhrer Kahn erachter.
2. Breach
Met Zidane en Seedorf verzekerd van een middenveld om van te smullen. Ince zorgt voor de balans en Dyer weet wel een aanval af te breken. Ben niet overtuigd van de defensie, met een Abelardo als centrale man. Rustu is goed, maar niet buiten Turkije. Zidane en de voorhoede geeft hier de doorslag. Maar tegen andere teams kan het lastig worden.

Poule D
1. Blawh.
Sterk defensief blok. Middenveld in orde
2. _Mike_
Die andere 2 teams vind ik eigenlijk te aanvallend en ben bang dat de defensie van Vaduz volledig door de mand gaat vallen. Mike heeft daarentegen ook weer een zekere balans weten te vinden.
pi_68901447
Poule C:

1. M0NTANA
2. Vitessezuid

Poule D:

1. Mike
2. Vaduz
pi_68901633
quote:
[b]Op maandag 11 mei 2009 12:48 schreef
Die andere 2 teams vind ik eigenlijk te aanvallend en ben bang dat de defensie van Vaduz volledig door de mand gaat vallen. Mike heeft daarentegen ook weer een zekere balans weten te vinden.
Misschien dat mijn beschrijving nog wat meer duidelijk maakt over de speelwijze.
That's all folks!
  maandag 11 mei 2009 @ 13:02:53 #9
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68901787
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Misschien dat mijn beschrijving nog wat meer duidelijk maakt over de speelwijze.
Als die klaar is, doe ik een second opinion, oke?
pi_68901841
Haha, is goed.
That's all folks!
  maandag 11 mei 2009 @ 13:05:05 #11
234795 sezten
El genius
pi_68901861
1 punt. blawh
2 punten. _Mike_
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_68902059
Poule C
1. M0NTANA
2. RayMania

Breach's keeper en verdediging vind ik net niet betrouwbaar genoeg. Erg jammer, want op het middenveld en in de aanval is het een prachtelftal.

Vitessezuid haalt het ook net niet. Mooi elftal, maar in een onderling duel tegen RayMania vliegt hij eruit. Waarom? Kahn houdt meer tegen dan Westerveld.
pi_68902185

Vanavond ook maar proberen een verhaaltje te maken
  maandag 11 mei 2009 @ 13:34:36 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68902738
Heb ook nog een beknopte beschrijving geplaatst in het draft-topic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 11 mei 2009 @ 14:41:59 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68905361
Poule C:
1. M0NTANA
2. Breach

Poule D:
1. Vaduz
2. Blawh
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 11 mei 2009 @ 15:49:48 #16
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68907488
Poule C
1. vitessezuid
2. M0NTANA

Poule D
1. Mr-Sander
2. Blawh
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_68907502
Mijn spelersbeschrijvingen en tactische invulling staan er nu als je op m'n username in de Openingspost klikt.

Ik hoop dat het leuk leesvoer is en meer verduidelijkt. (een platte opstelling zegt niet genoeg)
That's all folks!
pi_68909585
Hier alvast even mijn beschrijving van het team:

Draft jouw favoriete team editie 2000/2009 #10

BS zal hem straks wel onder mijn naam zetten in de poule.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 11 mei 2009 @ 16:54:51 #19
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_68910019
Poule C:

1. M0NTANA
2. Breach

Poule D:

1. Blawh
2. Mike
pi_68910564
Poule C:

# 1 MONTANA
# 2 Vitessezuid

Poule D:

# 1 Mr-Sander
# 2 Vaduz
pi_68913801
Poule C:
1.RayMania
Super keeper, super backs maar vooral prachtvoetballers als Rui Costa en David Ginola met daarbij nog Essien als breker.
Genoeg redenen om hem de 1e plek te geven in deze poule.

2.M0NTANA
Een heel gebalanceerd elftal met Redondo als absoluut hoogtepunt.
En met Messi heeft hij de voetballer van het heden en toekomst in zijn team.

Bij Breach vond ik vooral Dyer een opvallende keuze, vind hem namelijk qua kwaliteit te kort komen ten opzichte van de rest van zijn team. Ook van Dellas ben ik niet echt kapot. Zidane en Seedorf zijn dan wel weer briljant.

Vitessezuid zit het hem toch vooral in de keuze van de keeper. Ben nooit weggeweest van Westerveld.

Poule D
1.Mr-Sander
Een mooi team met OVermars en De Boer op de vleugels, jammer dat er geen echte afmaker in de spits staat maar het blijft een geweldenaar die Mijatovic.
Ben onder de indruk van het blok op het middenveld en ook mooie backs.

2. _Mike_
2 Topspitsen, Een geweldig duo op het middenveld met Toure en Xavi en in de centraal achterin Vidic geven mij de doorslag. Ben namelijk een fan van Vidic En als je Dirk Kuijt ook nog hebt dan weet je dat het middenveld loopvermogen en kracht heeft.

Blawh vond ik een heel mooi team hebben met grote spelers uit het verleden.
Toch ben ik niet zo'n voorstander van zijn systeem en daarom komt hij bij mij niet in de punten.

-Vaduz- heeft te veel spelers waar ik niets mee heb.
Taiwo, Elber en Rivaldo (Alhoewel die laatste er natuurlijk zeker bij hoort) behoren niet tot mijn favoriete spelers.
Zlatan, Ferdinand en Julio Cesar zijn dan wel weer de echte toppers maar ik mag maar 2 teams kiezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 11-05-2009 18:52:07 ]
pi_68914453
Poule C:
Allevier de teams hebben wel wat overzich heen qua aantrekkelijkheid maar ook qua zwakte, vooral in de goal. RayMania speekt mij dan toch het meest aan. Vitessezuid verliest het in de verdediging en aanval, laat staan met Van Bommel en Figo . Montana heeft Messi en verslaat dus Breach.

1. RayMania
2. Montana

Poule D:
4 gelijkwaardige keepers, 4 gelijkwaardige achterhoedes, maar andere invullingen in de aanval. Mike heeft gewoon de beste balans op het middenveld, ondanks die lelijke draver, en dan nog twee wereldspitsen. Blawh is me te nostalgisch en Vaduz heeft te veel individuen. Mr-Sander met een mooi systeem en een prachtige voorhoede op #2.

1. Mike
2. Mr-Sander.
pi_68916684
Zoals die verdediging daar staat had ik het ook niet in men hoofd , Heinze staat dan op de flank dus ik ga maar even beginnen met men verhaal
pi_68919967
C: 1) RayMania 2) vitessezuid
D: 1) Mike 2) Vaduz
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 11 mei 2009 @ 21:48:25 #25
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_68920165
Zouden Candela en Lahm omgedraaid kunnen worden? Candela op rechtsback lijkt me niet zo handig

Draft jouw favoriete team editie 2000/2009 #10 en mijn toelichting!

[ Bericht 29% gewijzigd door Mr-Sander op 11-05-2009 22:11:40 ]
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_68921613
C
1 Breach
2 RayMania

D
1 -Vaduz-
2 Blawh
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 11 mei 2009 @ 22:28:59 #27
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68921892
Poule C:

1. M0NTANA
2. RayMania

Poule D:

1. Mike
2. Vaduz
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 mei 2009 @ 22:34:36 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68922141
Poule C
1e Montana
2e Breach

Poule D
1e Mike
2e Vaduz
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 mei 2009 @ 22:49:25 #29
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68922730
C
1 Breach
2 RayMania

D
1 -Vaduz-
2 Blawh
pi_68922891
Breach hoe staat jou middenveld? Gewoon naast elkaar of in een ruit, of iets anders verrassends?? Wil ik wel graag even weten voordat ik stem

Poule D:

Toen ik de poule zag, zag ik al dat ik hier lang over na moest denken. Maar toen ik alle tactieken enzo las was mij al snel duidelijk hoe de verhoudingen lagen, Mr-Sander en Vaduz gaan hier (een) punt(en) halen. Het erge is dat ik ze allebei gewoon 2 bijna perfecte ploegen vind hebben.

Op nummer 1: Vaduz.
Op nummer 2: Mr-Sander.

Al snel werd dus duidelijk dat deze 2 de bovenliggende ploegen halen, qua kwaliteit en elkaar aanvoelen deden de andere 2 ploegen onder voor deze 2.

Vaduz: Afmakers voorin, perfect gebalanceerd middenveld dat alle facetten van het spel heeft, een verdediging dat er gewoon staat, een uitstekende keeper, wat moet ik nog zeggen.
Mr-Sander: Jou centrale blok achterin , middenveld om ook van te smullen met 2 geweldige verdedigende middenvelders, naam Gerrard zegt genoeg, en ook een aanval als slagroom op de taart. Frey vind ik echter net een mindere keeper dan César en dat gaf de doorslag.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68931503
Poule C:
1. Raymania
2. Montana

Pittige poule, maar geweldige spelers. Was zeer lastig. Raymania heeft een prachtig team, goed uitgebalanceerd. Centraal achterin kan later in het toernooi hem wel opgaan breken. Montana ook een mooi team, iets minder dan Raymania, meer ook zeer uitgebalanceerd. Breach heeft ook enkele toppers rondlopen, maar verliest het achterin. Imo de belangrijkste linie in een dergelijk zwaar toernooi. VitesseZuid is gewoonweg iets minder dan deze teams.

Poule D:
1. Blwah
2. Mr-Sander

Blawh, wat een team, wat een team. Verdedigend ijzersterk, een prachtig middenveld en dan hebben we de aanval nog geeneens gehad. Duidelijk beste team uit de poule. Bij Mr-Sander ben ik niet kapot van de 3 aanvallers, maar voor de rest zit het goed in elkaar. De andere twee teams zijn ook sterk, maar net ietsje minder.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_68935648
C.
1. M0NTANA
2. RayMania

D.
1. Blawh
2. Mr-Sander
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_68935928
Poule C:

1. M0NTANA
2. RayMania

Poule D:

1. Mike
2. Vaduz
pi_68936202
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef behangplakker het volgende:
Breach hoe staat jou middenveld? Gewoon naast elkaar of in een ruit, of iets anders verrassends?? Wil ik wel graag even weten voordat ik stem
Ik speel tegen 4-3-3 inderdaad in een ruitformatie met Zidane in de punt naar voren en Ince in die naar achteren. Tegen 4-4-2 zal Ince wat verder doorschuiven en krijgt Dellas de rol van Libero.
pi_68936527
Poule C
1. RayMania
Prachtig team al zeg ik het zelf. Persoonlijk zou ik het jammer vinden als Essien zou worden beperkt tot een verdedigende rol, maar je hebt toch wel wat controle nodig.
2. Breach
Achterin heb ik nog mijn zorgen, maar vanaf daar is het een en al kwaliteit.

M0NTANA had ook een aardige kans, maar zijn linkerkant doet hem tekort. Vitessezuid heeft een van de sterkste buitenkanten, maar ik zie te weinig goals in zijn team

Poule D
1. Vaduz
Ik vind het een schitterend en gevarieerd team, met een solide defensie(op backs na), genialiteit(Zlatan, Rivaldo) dat wordt gecombineerd door overzicht(De Rossi).
2. Mike
Twee kopsterke spitsen voorin, vooral Kuijt en Sagna zullen die wel kunnen voeden. En Vidic is de beste verdediger van dit moment.

In een 90's team was Blawh waarschijnlijk doorgegaan, maar ik kan er niet helemaal overheen dat er continu naar de rand van de doelgroep gezocht is. Mr-Sander heeft een goed team, maar wordt op elke linie een fractie afgetroefd door zijn concurrenten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68939725
C:
Een zeer sterke poule, waar eigenlijk niemand echt voor elkaar onderdoet.
1. M0NTANA.
2. Breach. Zidane haalt het punt binnen.

D:
1. Mr.Sander. Heerlijke balans, geen zwakke plekken.
2. Vaduz. Ondanks Elber leuk elftal.
| Joa17 | vs Kryptonite |
pi_68940845
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik speel tegen 4-3-3 inderdaad in een ruitformatie met Zidane in de punt naar voren en Ince in die naar achteren. Tegen 4-4-2 zal Ince wat verder doorschuiven en krijgt Dellas de rol van Libero.
Dankje.

Poule C dan

1. Breach.
2. Raymania

Breach heeft een verdediging waar je gewoon vol op kan vertrouwen, een middenveld dat in deze poule in mijn ogen gewoon boven de rest uitsteekt. Drogba vind ik iets minder dan Trezeguet maar beiden zijn doelpuntenmachines en vechters voor de goal
Raymania dan op 2. Ook een geweldige verdediging met een middenveld wat net iets minder is dan Breach zijn middenveld. De aanval hoef ik ook niet veel woorden aan vuil te maken.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68952627
Er wordt overal aardig goed gestemd, ook vooral door niet-deelnemers; des te leuker! Echter, ook niet in alle topics. Misschien is het gebrek aan tijd of interesse, maar misschien ook wel door het niet op de hoogte zijn van het feit dat alle pouletopics tegelijk lopen. Dus voor de duidelijkheid, er kan ook gestemd worden in de overige topics, behalve deze:

[WK Draftteams] Poule A + Poule B: Breng uw stem uit!!
[WK Draftteams] Poule E + Poule F: Breng uw stem uit!!
[WK Draftteams] Poule G + Poule H: Breng uw stem uit!!
pi_68953256
Poule C
MONTANA en Breach

Poule D
Blawh en Mike
pi_68961080
C.
1. Raymania.
2. M0NTANA.

D.
1. _Mike_.
2. Vaduz.
pi_68962272
Klik op mijn naam om de toma opstelling creatie te zien
That's all folks!
pi_68962498
Poule C:

1. M0NTANA
Het team van M0ntana wint wat mij betreft poule C. Het is misschien kwalitatief niet eens het beste team, maar het is wel een heel mooi samengesteld team. Een verdedigingscentrum waar je, als je er al langs zou kunnen, als spits niet eens langs zou durven. Backs die tegelijkertijd ook middenvelder en buitenspeler zijn met hun enorme loopvermogen. En daarvoor niet alleen Messi, maar ook nog eens Redondo. Een mooi team.

2. RayMania
Redt het net tegen het team van Breach. Goede keeper, solide verdediging met erg goede backs en een gevarieerd middenveld. De aanval komt iets te kort denk ik. Breach heeft een beter spitsenduo, en had zonder Dyer misschien ook een beter middenveld gehad. De achterhoede en keeper zijn echter net niet sterk genoeg om Raymania te verslaan.

Poule D:

1. Blawh
Een solide elftal, met twee absolute uitblinkers in Baggio en Stoichkov. En net als in het elftal van M0ntana een bikkelhard verdedigingscentrum. Het systeem is voor mij geen minpunt, ik denk dat het juist de kwaliteiten van de twee sterspelers optimaal probeert te benutten.

2. Vaduz
De teams in deze poule liggen misschien wel het dichts bij elkaar. Baggio gaf voor mij makkelijk de doorslag voor plaats 1. Vaduz pakt de tweede plaats met name dankzij zijn middenveld. Verder zitten er behalve Taiwo geen zwakke plekken in het elftal. Het middenveld van Mike heeft mij te veel waterdragers en de spitsen zijn teveel van hetzelfde. En ondanks de aanwezigheid van Gerrard doen de middenvelders en aanvallers van Mr-Sander ook net onder voor die van Vaduz.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_68962915
Thanks voor de uitgebreide analyse. Wat vind je zwak aan Taiwo? Is het zijn onervarenheid op topniveau, of dat hij relatief onbekend is?
That's all folks!
pi_68968459
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef DemonCleaner het volgende:
Poule D:
1. Blawh
Het systeem is voor mij geen minpunt, ik denk dat het juist de kwaliteiten van de twee sterspelers optimaal probeert te benutten.
Klopt.

Signori en Stoichkov zijn beide spelers die graag zwerven en allebei van de linkerflank kunnen spelen. Ik geef ze die vrijheid, waardoor veel in beweging zullen zijn. Zulke snelle lopende spelers zijn amper te verdedigen, zeker als je een ze genie als Baggio erachter hebt die ze met 1 briljante steekpass voor de keeper kan zetten. Bovendien kunnen de loopacties extra ruimte voor Baggio creëren, die zelf ook een aardige actie in petto heeft.

En een open rechterflank leek me ook niet zo vreemd met mijn spelers. Waarom een rechtsbuiten kiezen als je Jorginho hebt? Deze komt juist het beste tot zijn recht als hij de vrije ruimte kan bespelen. Ik wou hem hierin niet belemmeren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 13-05-2009 11:40:14 ]
pi_68973305
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks voor de uitgebreide analyse. Wat vind je zwak aan Taiwo? Is het zijn onervarenheid op topniveau, of dat hij relatief onbekend is?
Als ik de rest van je elftal bekijk, zie ik eigenlijk allemaal spelers die in grote competities en de Champions League hebben gepresteerd. Taiwo ken ik dan vooral van het jeugd-WK hier in Nederland, waar hij wel een sterke indruk maakte, maar dat is toch niet het echte topniveau waarop die andere spelers wel hebben gepresteerd. Maar het zal er ook aan liggen dat ik de Franse competitie en het Nigeriaanse nationale elftal niet echt volg, dus het is wel een beetje van beide.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_68974098
Ok thanks. Ik vond hem in de UEFA-Cup tegen de Nederlandse clubs ook uitstekend bezig. Dat zou nog wel vers in het geheugen kunnen liggen.
That's all folks!
pi_68974237
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok thanks. Ik vond hem in de UEFA-Cup tegen de Nederlandse clubs ook uitstekend bezig. Dat zou nog wel vers in het geheugen kunnen liggen.
Heeft vaak te veel overtredingen nodig, denkt een soort Roberto Carlos te zijn alleen schakelt hij wat minder om en zijn zijn vrije trappen om te huilen
Tegen de Nederlandse clubs speelde hij wel oke.
pi_68974875
Gelukkig zijn die vrije trappen niet zo'n probleem. Maar ook thanks voor je opinie. Een beetje discussie over spelers maakt het geheel nog interessanter.

Ik heb eigenlijk ook wel zin om m'n concurrenten in de poule te beoordelen.
That's all folks!
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:41:10 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68974947
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zijn die vrije trappen niet zo'n probleem. Maar ook thanks voor je opinie. Een beetje discussie over spelers maakt het geheel nog interessanter.

Ik heb eigenlijk ook wel zin om m'n concurrenten in de poule te beoordelen.
Off The Record moet toch wel kunnen?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_68975282
Uiteraard off the record, maar ik hoor m'n poulegenoten er liever nog even over. M'n beoordelingen zijn vaak kritisch namelijk.
That's all folks!
pi_68975359
Go ahead -Vaduz-, als het aan mij ligt tenminste. We kunnen onze keuze altijd nog verdedigen.
pi_68975447
Zolang het niet eindigt in een afzeikspel of een eindeloze welles nietes discussie moet het toch wel kunnen?
pi_68975536
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zolang het niet eindigt in een afzeikspel of een eindeloze welles nietes discussie moet het toch wel kunnen?
Lijkt mij ook.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:25:17 #55
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_68978785
Poule C:
1. Breach
2. M0NTANA

Poule D:
1.Vaduz
2.Mr-Sander
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:40:11 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68979294
Poule D:
1. Blawh
2. Vaduz

Op zich ontlopen de teams elkaar niet. Blawh heeft een keiharde achterhoede en een geweldige voorhoede (Beppe ), terwijl Vaduz wel érg aanvallend is, maar toch wel veel kwaliteit. Mr-Sander en Mike hebben beiden teveel net-niet-toppers, waardoor ik ze geen punten geef.
pi_68982457
Poule C
1. RayMania
Kwaliteit, kracht, en ervaring.

2. M0NTANA
Een mix van verschillende kwaliteiten in een leuk team.

Poule D
1. _Mike_
Spelers van verschillende generaties in een hechte 4-4-2 opstelling.

2. Blawh
Nostalgisch, uitgebalanceerd elftal.
pi_68983581
Nou, in poule C kies ik voor

1 M0NTANA (met name door zijn middenveld en de winnaarsmentaliteit in de ploeg)
2 RayMania (Ginola, Kanu en Weah, dat is smullen voorin)

Het team van Breach oogt goed uitgebalanceerd, maar de keuze voor Dellas en Abelardo vind ik achterin niet echt top. Vitessezuid heeft naast enkele toppers (Beckham, Van Bommel, Figo, Torres) net iets teveel subtop (vooral Westerveld en Gago)

Poule D

1 Vaduz (heeft kracht, snelheid, techniek en mentaliteit in de ploeg)
2 Blawh (een fraaie driehoek voorin en achterin enkele killers)

Mr Sander oogt ook sterk, zeker door Gerrard, maar met name Candela vind ik niet zo bijzonder. Mike wisselt zijn toppers ook teveel af met net niet jongens als Sylvinho. Misschien wel nuttige waterdragers, maar helaas.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69024394
Kick. Stemmen mensen!
pi_69026509
Poule C
1. Vitessezuid
2. Montana

Poule D
1. Mike
2. Vaduz
pi_69052467
Kick. Stemmen mensen!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:03:02 #62
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_69080612
Poule C:
[1] Breach
[2] RayMania

Poule D:
[1] Blawh
[2] _Mike_
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2009 @ 10:14:20 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69080766
C 1. Breach
2. Vitessezuid

D1. Vaduz
2. Sander
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:45:36 #64
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69081306
C 1) Montana 2) Breach

D 1) Blawh 2) Mike
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69081335
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
C Montana & Breach

D Blawh & Mike
Is dat bij beiden ook de 1-2 volgorde?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:48:13 #66
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69081354
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 10:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Is dat bij beiden ook de 1-2 volgorde?
Ja, zie edit. Excuus.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69088288
C.

1. MONTANA. Voor mij met stip het beste elftal in de poule. Een klassekeeper, uitstekende verdediging (Di Livio is eigenlijk meer middenvelder, maar heeft wel de klasse zich op te offeren) een gevarieerd middenveld dat veel verschillende kwaliteiten herbergt en 2 spitsen die elkaar aanvullen. Qua snelheid bij de voorsten is het wel wat behelpen, maar de middenvelders erachter maken dat aardig goed.

2. Breach. Wint het op degelijkheid net van RayMania. De verdediging is stug, iedereen verstaat het vak verdedigen. Het middenveld is gevarieerd, maar mist opzich wat creativiteit, maar dat maakt de taakverdeling lekker makkelijk. Alles draait om Zidane daar. De aanval is een droomaanval, daar raak ik niet snel op uitgekeken. Enorm sterk en supergevaarlijk

RayMania. Ik vind het jammer van het centrale blok achterin, ze kunnen niet tippen aan de klasse van je backs en dat is een minpunt. Essien voor de verdediging is enorm prettig, net als de solide Rui Costa en Poborsky wat vooruitgeschoven op het middenveld. Ginola ontbeert wat mij betreft kwaliteit voor de absolute top, hoewel hij qua sierlijkheid en bevliegingen een genot voor het oog was. Verder is Kanu een persoonlijke favoriet van me, maar hij komt als het erop aankomt klasse tekort.

Vitessezuid113. Mist net wat kwaliteit ten opzichte van mijn nummers 1 en 2. Agger, Heinze lijkt me geen goed centraal duo. Gago heeft me nog niet overtuigd. De keeper vind ik geen probleem, Westerveld heeft puike seizoenen gekeept. Ik vind de keuze voor Koller leuk, maar zie hem niet zo met Torres matchen voorin. Koller is wat mij betreft teveel targetman, niet een speler die uitstekend in dienst kan spelen van een medetargetman.

Het beoordelen van m'n poulegenoten laat ik zitten vanwege tijdgebrek. Komt in de volgende ronde wel voor sowieso 1. En op verzoek wil ik nog best een analyse maken later.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Vaduz- op 16-05-2009 15:59:23 ]
That's all folks!
pi_69088986
Poule C:

1. Breach
2. M0NTANA

Poule D:

1. Mr-Sander
2. _Mike_
pi_69089113
Retespannend volgens mij.
That's all folks!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:38:06 #70
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69089530
Poule C
1. Breach
2. RayMania

Poule D:
1. Blawh
2. _Mike_
pi_69090023
Poule C
1. Breach
2. M0NTANA

Poule D:
1. Vaduz
2. Mr-Sander
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69090276
En deadline zit erop.

Ik ga tellen, daarna gaat ie weer open.
pi_69091296
Poule C:
1
2
3
4
Montana      16    10    42
Breach        9    10   28
RayMania      8    11   27
Vitessezuid   2    4    8

Montana leidde eigenlijk de gehele stemperiode de poule zonder problemen. Het was stuivertje wisselen tussen Breach en RayMania, waarbij Ray het uiteindelijk wel leek te redden. Een run van 7 punten voor Breach tegen 1 voor Ray in het laatste uur brengt Breach op de 2e plek met 1 punt verschil. Totaal aantal stemmers van 35.

Poule D:
1
2
3
4
Mike      10   10   30
Vaduz      9   11   29
Blawh     10    7   27
Mr-Sander  6    7   19

Het was de spannendste poule van allemaal, en dat blijkt ook wel uit de stand. Ook hier zijn de laatste stemmen bepalend geweest, waaronder een eerste plek voor Vaduz, omdat anders Blawh zeer waarschijnlijk door was gegaan. Ook hier 35 stemmers.

Volgende ronde partijen zijn: Montana vs Vaduz en Mike vs Breach.
pi_69091958
Van harte Vaduz & Mike. Als je dan toch uitgeschakeld wordt, dan het liefst in zo'n sterke poule.

Ciao.

Ik kwam zelf overigens tot 29, 29, 28. Een nog kleiner verschil dus.
pi_69091991
En serio?

Dan ga ik nog even hertellen.. Ik heb alles nog checked.
pi_69092049
Nee joh, hertellen zou toch geen verschil maken aangezien Mike meer tot #1 is gekozen dan Vaduz. Bovendien is de kans groot dat ik er naast zat, heb gewoon 1x vluchtig geteld uit 't hoofd.
pi_69092239
Ik heb het twee keer na geteld, en het klopt volgens mij wel gewoon.

Wellicht heb je die van sezten als #1 geteld, maar hij geeft zelf 1 punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')