quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef Jasza het volgende:
CHEERIOOO CHEERIOOOOOOOOOO
IN AMSTERDAM ZINGEN WE ZOOOO
DE GASKRAAN IS LEK EN ME NEUS IS VERSTOPT
MAAR HET GEEFT ALLEMAAL NIKS,WANT WE HEBBEN TWENTE GESCHOPT of GEKLOPT
Ging echt stuk toen die gozer dat liep te blerren
Whehe k zag t ookquote:
Me neither.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar wie doet Perez dat dan? Ik zag het gisteren ook, maar kon niet indenken naar wie dat is geweest...
Dat was meer Beenhakker die dat had rond die tijd...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef Schanulleke het volgende:
Adriaanse terug zou wel okay zijn. Hij kan in ieder geval een ploeg neerzetten en belangrijker nog, hij heeft een neus voor talent!
Ziet eruit dat ie het naar Stekelenburg doet.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar wie doet Perez dat dan? Ik zag het gisteren ook, maar kon niet indenken naar wie dat is geweest...
Inderdaad, was na die vrije trap die Stekel paktequote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ziet eruit dat ie het naar Stekelenburg doet.
quote:Kenneth Vermeer zal deze week met Ajax om de tafel gaan zitten om zijn contract te bespreken. De eerste doelman van de Amsterdammers ligt nog tot eind volgend seizoen vast bij zijn werkgever, maar zowel de club als de speler heeft de intentie de verbintenis te verlengen.
Ohja kloptquote:Op maandag 11 mei 2009 17:00 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Inderdaad, was na die vrije trap die Stekel pakte
Ja en de successen van Koeman kwamen door het voorbereidend werk van Adriaanse.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was meer Beenhakker die dat had rond die tijd...
Klein gokje: Stekelenburg kon wel goed overweg met Perezquote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Je steekt je middelvinger toch niet op naar de keeper omdat ie een vrije trap van je pakt,
?
wat een over het paard getilde kutkneus is het toch ook. Ik mag hopen dat het als "grappig" bedoelt was.quote:
Al is het maar om die verwende krengen na een wanprestatie naar huis zien te lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja en de successen van Koeman kwamen door het voorbereidend werk van Adriaanse.
Hij wilde zo graag scoren.. Stekelenburg riep .. nog 100 van diequote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Je steekt je middelvinger toch niet op naar de keeper omdat ie een vrije trap van je pakt,
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |