Ik vind het eigenlijk frappanter dat Sulejmani op de tweede plek staat samen met Urby voor wat betreft assists bij Ajax.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)rVanDeEredivisie.htm
De (dino)Saur is gewoon een topper. Check zijn stats!²
Precies wara ik het over had ove rmeeverdedigen. Dat moet iedereen doen bij Ajax. Ongeacht status en positie.quote:
mijn truusjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kop van AdriaanseGeweldig getekend
![]()
.
Nu Bakkie nog van de hand doen aan Fiorentina.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat een doelpunt in Europees verband al niet kan doengevalletje Van der Meyde-Internazionale
Wat een elftal toen zeg. Helemaal als je het vergelijkt met wat er nu op het veld rondbanjerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou was het doelpunt van Andy ook wel een stukje mooier dan die van Thomas. Damn, krijg nog kippenvel als ik aan dat "juichen" van hem denk na die goal.
Kan ik verdomme dat filmpje niet vinden
edit: Toch wel:
Zlatanquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou was het doelpunt van Andy ook wel een stukje mooier dan die van Thomas. Damn, krijg nog kippenvel als ik aan dat "juichen" van hem denk na die goal.
Als klein jochie heb ik hierdoor een haat jegens Inzaghi gekregenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Olsen zie ik niet als ideale kandidaat, maar als dat voorkomt dat Co komt: gelijk aanstellen!
Tomasson.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Riro het volgende:
Ik wil Vermaelen helemaal niet kwijt zolang er niemand beters is. Ook niet voor 10 miljoen. Het is niet de beste speler, maar de verdediging wordt wel nog zwakker als hij weggaat. Dat moet belangrijker zijn dan het geld.
Vermaelen heeft tenminste wel inzet.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Riro het volgende:
Ik wil Vermaelen helemaal niet kwijt zolang er niemand beters is. Ook niet voor 10 miljoen. Het is niet de beste speler, maar de verdediging wordt wel nog zwakker als hij weggaat. Dat moet belangrijker zijn dan het geld.
En de aanval nog sterker.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Riro het volgende:
Ik wil Vermaelen helemaal niet kwijt zolang er niemand beters is. Ook niet voor 10 miljoen. Het is niet de beste speler, maar de verdediging wordt wel nog zwakker als hij weggaat.
Vermaelen naar het centrum en Obradovic op de linksbackquote:Op maandag 11 mei 2009 16:28 schreef Frankz0rz het volgende:
We moeten die Obradovic gewoon halen van het geld dat we voor Vermaelen krijgen, klaar. Ik vind Vermaelen een echte Ajacied, maar als je een betere linksback kan kopen..
Ah het namen noemen is weer begonnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Silaz het volgende:
[..]
Vermaelen naar het centrum en Obradovic op de linksback
Als we toch namen gaan noemen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ah het namen noemen is weer begonnen.
Ik doe mee
Wilhemson
Modric
Timmer!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als we toch namen gaan noemen.
Wijnaldum
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef Jasza het volgende:
CHEERIOOO CHEERIOOOOOOOOOO
IN AMSTERDAM ZINGEN WE ZOOOO
DE GASKRAAN IS LEK EN ME NEUS IS VERSTOPT
MAAR HET GEEFT ALLEMAAL NIKS,WANT WE HEBBEN TWENTE GESCHOPT of GEKLOPT
Ging echt stuk toen die gozer dat liep te blerren
Whehe k zag t ookquote:
Me neither.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar wie doet Perez dat dan? Ik zag het gisteren ook, maar kon niet indenken naar wie dat is geweest...
Dat was meer Beenhakker die dat had rond die tijd...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef Schanulleke het volgende:
Adriaanse terug zou wel okay zijn. Hij kan in ieder geval een ploeg neerzetten en belangrijker nog, hij heeft een neus voor talent!
Ziet eruit dat ie het naar Stekelenburg doet.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar wie doet Perez dat dan? Ik zag het gisteren ook, maar kon niet indenken naar wie dat is geweest...
Inderdaad, was na die vrije trap die Stekel paktequote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ziet eruit dat ie het naar Stekelenburg doet.
quote:Kenneth Vermeer zal deze week met Ajax om de tafel gaan zitten om zijn contract te bespreken. De eerste doelman van de Amsterdammers ligt nog tot eind volgend seizoen vast bij zijn werkgever, maar zowel de club als de speler heeft de intentie de verbintenis te verlengen.
Ohja kloptquote:Op maandag 11 mei 2009 17:00 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Inderdaad, was na die vrije trap die Stekel pakte
Ja en de successen van Koeman kwamen door het voorbereidend werk van Adriaanse.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was meer Beenhakker die dat had rond die tijd...
Klein gokje: Stekelenburg kon wel goed overweg met Perezquote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Je steekt je middelvinger toch niet op naar de keeper omdat ie een vrije trap van je pakt,
?
wat een over het paard getilde kutkneus is het toch ook. Ik mag hopen dat het als "grappig" bedoelt was.quote:
Al is het maar om die verwende krengen na een wanprestatie naar huis zien te lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja en de successen van Koeman kwamen door het voorbereidend werk van Adriaanse.
Hij wilde zo graag scoren.. Stekelenburg riep .. nog 100 van diequote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Je steekt je middelvinger toch niet op naar de keeper omdat ie een vrije trap van je pakt,
?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij wilde zo graag scoren.. Stekelenburg riep .. nog 100 van die
Spelers van Ajax kunnen beter loop schoenen bij zich hebben op de wedstrijd dag. Met je noppen over het afalt achter een bus aan hollen is ook geen pretjequote:
Nu nog zorgen dat je geld hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Breach het volgende:
Mooi, heb EU+. Scheelt voortaan weer een paar keer om 10 uur bij Primera staan
Cruijff moet zijn grote mond eens gaan houden. Altijd maar lullen, nooit iets doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef Nashje het volgende:
Wat een gezwets van Cruijff trouwens. "Het ligt niet aan al die trainers". Nee vast niet, maar een trainer kan zijn team wel motiveren en dwingen om te gaan voetballen. Dat heeft Marco gewoon niet klaar gekregen.
Het Paasfeest zal ook nooit meer hetzelfde zijn. Kijk ook niet vreemd op als Sulejmani tien rondjes door de perskamer moet lopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Spelers van Ajax kunnen beter loop schoenen bij zich hebben op de wedstrijd dag. Met je noppen over het afalt achter een bus aan hollen is ook geen pretje
Misschien moet jij de directeur worden, mogen we dan wel de hoofdingang in als het minder goed gaat?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef Barca het volgende:
Er moet binnen de Ajax-organisatie heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel erg veel veranderen!
- nieuw bestuur (heel erg goed bedenken wie de technisch directeur(en) wordt/worden!)
- nieuwe technische staf (bad guy + good guy, moderne visie + ervaring)
- nieuwe spelers (en slechte spelers uitvloeien)
Ja, mits je een afspraak hebt gemaakt. Beter dien je een verzoek in bij de PR-afdeling, dan wordt er een persconferentie georganiseerd. Want op het moment dat jij een kritische vraag wilt stellen, zal de Nederlandse sportpers dat ook wel willen.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien moet jij de directeur worden, mogen we dan wel de hoofdingang in als het minder goed gaat?
Wat is er volgens jou dan zo goed aan Ajax?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ik dacht dat we het na het vertrek van Van Basten wel hadden gehad, maar het wordt alleen maar erger.
ja, maar zolang hij blijft wordt de verdediging op zijn positie ook niet beter. Als je zo redeneert kun je nooit knopen doorhakken.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Riro het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:58 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, maar zolang hij blijft wordt de verdediging op zijn positie ook niet beter. Als je zo redeneert kun je nooit knopen doorhakken.
Vermaelen heeft zich nu 4 jaar kunnen bewijzen. Hij is bijna een van de boegbeelden van de selectie geworden. (met urby en stekelenburg), zal een van de meeste basisplekken hebben gehad. En gedurende zijn periode zijn we telkens afgetroeft op het aantal tegendoelpunten. Je moet een keer een beslissing nemen.
Hij is zeker niet een van de slechtste spelers, maar juist door die pikorde is hij ook nooit het middelpunt van kritiek.
Als linksback is hij sowieso niet op zijn plek. Zijn talentenstatus is ook opgeheven. Dan maar opnieuw proberen. Toby komt eraan, en voor 10 miljoen kun je de selectie toch echt wel meer verbeteren dan door Vermaelen te behouden.
Ik vind het bod in elk geval de moeite waard.
Ja, sorry. Maar Desperado smaakt me ook prima.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef Nashje het volgende:
Charmante foto trouwens Barca. Is Corona je favoriete bier?
Namens het vriendinnetje van Barca: inderdaad! Verder doet meneer geen flikker hier in huis, maar dat is met al dat personeel ook niet nodig.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef Dvm86 het volgende:
Die Barca gast is knetterziek, volgens mij laat hij zich de hele dag afrukken op de reacties die hij krijgt op zijn achterlijke gezwets.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Namens het vriendinnetje van Barca: inderdaad! Verder doet meneer geen flikker hier in huis, maar dat is met al dat personeel ook niet nodig.
Ik dacht al dat ik het zag.quote:
Sjon maakt 'n Tripquote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het zag.Naar wie doet hij dit?
²
Ik zeg je eerlijk, ik ben heel welwillend, ik ben van goede wil, ja, dat ook. Maar ik kan met alle wil van de wereld je verhaal niet serieus nemen. Je praat hier gewoon de heren analytici na. Want zeg nou zelf: wat weten wij nou écht inhoudelijk van de structuur van Ajax en de dagelijkse gang van zaken aldaar? Ik denk niet genoeg om tot dergelijk oordeel te komen. Ik ben welwillend, dat wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef Barca het volgende:
Er moet binnen de Ajax-organisatie heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel erg veel veranderen!
- nieuw bestuur (heel erg goed bedenken wie de technisch directeur(en) wordt/worden!)
- nieuwe technische staf (bad guy + good guy, moderne visie + ervaring)
- nieuwe spelers (en slechte spelers uitvloeien)
Nou, ik heb bij hem wel het idee dat hij weet waar hij het over heeft. Ik denk dat zijn vertrek een aderlating is voor Ajax.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:35 schreef Nashje het volgende:
Ben trouwens écht blij dat we die pipo Van Geel kwijt zijn. Wat een gezever komt er uit die vent zeg. Overal zo interessant mogelijk op reageren. Ik krijg echt hoofdpijn van die gast.
Ja, Cruijff zou zomaar het gezegde "De beste stuurlui staan aan wal." verzonnen kunnen hebben. Altijd hetzelfde gezwets.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Cruijff moet zijn grote mond eens gaan houden. Altijd maar lullen, nooit iets doen.
Dat kan een buitenstaander ook bedenken.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, ik ben heel welwillend, ik ben van goede wil, ja, dat ook. Maar ik kan met alle wil van de wereld je verhaal niet serieus nemen. Je praat hier gewoon de heren analytici na. Want zeg nou zelf: wat weten wij nou écht inhoudelijk van de structuur van Ajax en de dagelijkse gang van zaken aldaar? Ik denk niet genoeg om tot dergelijk oordeel te komen. Ik ben welwillend, dat wel.²
Deed hij het niet tegen Stekelenburg omdat hij die vrije trap mooi tegenhield?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het zag.Naar wie doet hij dit?
²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |