quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij wilde zo graag scoren.. Stekelenburg riep .. nog 100 van die
Spelers van Ajax kunnen beter loop schoenen bij zich hebben op de wedstrijd dag. Met je noppen over het afalt achter een bus aan hollen is ook geen pretjequote:
Nu nog zorgen dat je geld hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Breach het volgende:
Mooi, heb EU+. Scheelt voortaan weer een paar keer om 10 uur bij Primera staan
Cruijff moet zijn grote mond eens gaan houden. Altijd maar lullen, nooit iets doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef Nashje het volgende:
Wat een gezwets van Cruijff trouwens. "Het ligt niet aan al die trainers". Nee vast niet, maar een trainer kan zijn team wel motiveren en dwingen om te gaan voetballen. Dat heeft Marco gewoon niet klaar gekregen.
Het Paasfeest zal ook nooit meer hetzelfde zijn. Kijk ook niet vreemd op als Sulejmani tien rondjes door de perskamer moet lopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Spelers van Ajax kunnen beter loop schoenen bij zich hebben op de wedstrijd dag. Met je noppen over het afalt achter een bus aan hollen is ook geen pretje
Misschien moet jij de directeur worden, mogen we dan wel de hoofdingang in als het minder goed gaat?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef Barca het volgende:
Er moet binnen de Ajax-organisatie heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel erg veel veranderen!
- nieuw bestuur (heel erg goed bedenken wie de technisch directeur(en) wordt/worden!)
- nieuwe technische staf (bad guy + good guy, moderne visie + ervaring)
- nieuwe spelers (en slechte spelers uitvloeien)
Ja, mits je een afspraak hebt gemaakt. Beter dien je een verzoek in bij de PR-afdeling, dan wordt er een persconferentie georganiseerd. Want op het moment dat jij een kritische vraag wilt stellen, zal de Nederlandse sportpers dat ook wel willen.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien moet jij de directeur worden, mogen we dan wel de hoofdingang in als het minder goed gaat?
Wat is er volgens jou dan zo goed aan Ajax?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ik dacht dat we het na het vertrek van Van Basten wel hadden gehad, maar het wordt alleen maar erger.
ja, maar zolang hij blijft wordt de verdediging op zijn positie ook niet beter. Als je zo redeneert kun je nooit knopen doorhakken.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Riro het volgende:
Ik wil Vermaelen helemaal niet kwijt zolang er niemand beters is. Ook niet voor 10 miljoen. Het is niet de beste speler, maar de verdediging wordt wel nog zwakker als hij weggaat. Dat moet belangrijker zijn dan het geld.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:58 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, maar zolang hij blijft wordt de verdediging op zijn positie ook niet beter. Als je zo redeneert kun je nooit knopen doorhakken.
Vermaelen heeft zich nu 4 jaar kunnen bewijzen. Hij is bijna een van de boegbeelden van de selectie geworden. (met urby en stekelenburg), zal een van de meeste basisplekken hebben gehad. En gedurende zijn periode zijn we telkens afgetroeft op het aantal tegendoelpunten. Je moet een keer een beslissing nemen.
Hij is zeker niet een van de slechtste spelers, maar juist door die pikorde is hij ook nooit het middelpunt van kritiek.
Als linksback is hij sowieso niet op zijn plek. Zijn talentenstatus is ook opgeheven. Dan maar opnieuw proberen. Toby komt eraan, en voor 10 miljoen kun je de selectie toch echt wel meer verbeteren dan door Vermaelen te behouden.
Ik vind het bod in elk geval de moeite waard.
Ja, sorry. Maar Desperado smaakt me ook prima.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef Nashje het volgende:
Charmante foto trouwens Barca. Is Corona je favoriete bier?
Namens het vriendinnetje van Barca: inderdaad! Verder doet meneer geen flikker hier in huis, maar dat is met al dat personeel ook niet nodig.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef Dvm86 het volgende:
Die Barca gast is knetterziek, volgens mij laat hij zich de hele dag afrukken op de reacties die hij krijgt op zijn achterlijke gezwets.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Namens het vriendinnetje van Barca: inderdaad! Verder doet meneer geen flikker hier in huis, maar dat is met al dat personeel ook niet nodig.
Ik dacht al dat ik het zag.quote:
Sjon maakt 'n Tripquote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het zag.Naar wie doet hij dit?
²
Ik zeg je eerlijk, ik ben heel welwillend, ik ben van goede wil, ja, dat ook. Maar ik kan met alle wil van de wereld je verhaal niet serieus nemen. Je praat hier gewoon de heren analytici na. Want zeg nou zelf: wat weten wij nou écht inhoudelijk van de structuur van Ajax en de dagelijkse gang van zaken aldaar? Ik denk niet genoeg om tot dergelijk oordeel te komen. Ik ben welwillend, dat wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef Barca het volgende:
Er moet binnen de Ajax-organisatie heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel erg veel veranderen!
- nieuw bestuur (heel erg goed bedenken wie de technisch directeur(en) wordt/worden!)
- nieuwe technische staf (bad guy + good guy, moderne visie + ervaring)
- nieuwe spelers (en slechte spelers uitvloeien)
Nou, ik heb bij hem wel het idee dat hij weet waar hij het over heeft. Ik denk dat zijn vertrek een aderlating is voor Ajax.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:35 schreef Nashje het volgende:
Ben trouwens écht blij dat we die pipo Van Geel kwijt zijn. Wat een gezever komt er uit die vent zeg. Overal zo interessant mogelijk op reageren. Ik krijg echt hoofdpijn van die gast.
Ja, Cruijff zou zomaar het gezegde "De beste stuurlui staan aan wal." verzonnen kunnen hebben. Altijd hetzelfde gezwets.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Cruijff moet zijn grote mond eens gaan houden. Altijd maar lullen, nooit iets doen.
Dat kan een buitenstaander ook bedenken.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, ik ben heel welwillend, ik ben van goede wil, ja, dat ook. Maar ik kan met alle wil van de wereld je verhaal niet serieus nemen. Je praat hier gewoon de heren analytici na. Want zeg nou zelf: wat weten wij nou écht inhoudelijk van de structuur van Ajax en de dagelijkse gang van zaken aldaar? Ik denk niet genoeg om tot dergelijk oordeel te komen. Ik ben welwillend, dat wel.²
Deed hij het niet tegen Stekelenburg omdat hij die vrije trap mooi tegenhield?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het zag.Naar wie doet hij dit?
²
Klassiekertje, lang niet gehoord deze. Zou wel lekker zijn om deze weer eens uit volle borst te horen, thuis tegen de kakkiesquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef Jasza het volgende:
CHEERIOOO CHEERIOOOOOOOOOO
IN AMSTERDAM ZINGEN WE ZOOOO
DE GASKRAAN IS LEK EN ME NEUS IS VERSTOPT
MAAR HET GEEFT ALLEMAAL NIKS,WANT WE HEBBEN TWENTE GESCHOPT of GEKLOPT
Ging echt stuk toen die gozer dat liep te blerren
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:59 schreef w00h00 het volgende:
Elia heeft een harde lul van Bergkamp bij Holland Sport, dus wat dat betreft kan hij best bij Ajax komen.
Waarom zou ie? Als hij al in NL blijft kan ie net zo goed bij Twente blijven.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:59 schreef w00h00 het volgende:
Elia heeft een harde lul van Bergkamp bij Holland Sport, dus wat dat betreft kan hij best bij Ajax komen.
Gaan we die discussie weer voeren? Ajax is Ajax. Het hoogst haalbare voor elke voetballer in Nederland.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Als hij al in NL blijft kan ie net zo goed bij Twente blijven.
Geld.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Als hij al in NL blijft kan ie net zo goed bij Twente blijven.
Alsof dat zo´n speler interesseert. Die is na 1 of 2 jaar sowieso weg hier, en Twente doet het al 2 jaar beter dan Ajax.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gaan we die discussie weer voeren? Ajax is Ajax.
En in een slecht draaiend team spelen met veels te hoge verwachtingen... Geldt ook net zo goed voor Feyenoord hoor.quote:
Zal mij ook niks verbazen als hij volgend seizoen ook hier speeltquote:Op maandag 11 mei 2009 20:59 schreef w00h00 het volgende:
Wow 2 jaar al! Nog maar 107 jaar te gaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof dat zo´n speler interesseert. Die is na 1 of 2 jaar sowieso weg hier, en Twente doet het al 2 jaar beter dan Ajax.
Ja, best wel. Ajax staat, nog steeds, veel beter op je cv dan Twente. Terecht of niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof dat zo´n speler interesseert. Die is na 1 of 2 jaar sowieso weg hier, en Twente doet het al 2 jaar beter dan Ajax.
Dat wel, maar als er op je CV staat dat je CL gespeeld hebt....quote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ajax staat, nog steeds, veel beter op je cv dan Twente. Terecht of niet.
Alsof twente de voorrondes doorkomtquote:Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat wel, maar als er op je CV staat dat je CL gespeeld hebt....
edti, al gedaanquote:Op maandag 11 mei 2009 21:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Alsof twente de voorrondes doorkomt![]()
Als die doorgaan zal ik tot aan de winterstop een twente logo in me avatar zetten
Je bent net op tijd thuis.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kom nu pas thuis.. is in Voetbal International iets belangrijks gezegd over Ajax?
Dan had je het al wel gelezen hier of op vi.nl ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kom nu pas thuis.. is in Voetbal International iets belangrijks gezegd over Ajax?
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nOpvolgenBijAjax.htmquote:
Moet je blij mee zijnquote:
Schijnt Adriaanse en niet Rijkaard te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Is er nou al een "main" target waar ze op doelen bij Ajax om van Basten op te volgen?
Adriaanse?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Schijnt Adriaanse en niet Rijkaard te zijn.
Klopt, toen kon feyenoord ook nog gewoon de huur van het stadion betalenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde persoon die een jaar of 8 geleden met witte zakdoekjes werd weg gehoond?
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, toen kon feyenoord ook nog gewoon de huur van het stadion betalen!
Tijden veranderen he!
Ik probeer niet te zieken en baseer me alleen op feiten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tijden veranderen he!
Niet alleen je gebruikersnaam is onlogisch.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer niet te zieken en baseer me alleen op feiten.
Uiteraard houd ik mijn mond als jij nu met een bron komt waaruit blijkt dat Feyenoord niet meer in staat is haar huur te betalen
Ik zou zeggen, Google eens op "feyenoord uitstel van betaling"quote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard houd ik mijn mond als jij nu met een bron komt waaruit blijkt dat Feyenoord niet meer in staat is haar huur te betalen
Ok, fair enoughquote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, Google eens op "feyenoord uitstel van betaling"
Mwah, vind hem geen uitstraling hebben. Zo iemand moet je zeker in je staf hebben, maar heeft geen representatieve uistraling, vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
En wat als De Nees nu eens hoofdcoach zou worden?
Heeft de kwaliteiten niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
En wat als De Nees nu eens hoofdcoach zou worden?
[..]
Tijden veranderen he!
[..]
Tijden veranderen he!
Dat kun je wel vergeten. Als Co komt zal Olde Riekerink wel weer z'n assistent worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef TTD het volgende:
Maar als Co komt dan hoop ik wel op een jonge assistent trainer(De Boer/Bergkamp/Kluivert/misschien wel van Basten zelf) die onder Co kan bijleren om zo na 4 jaar ofzo het zonder problemen kan overnemen
Ik heb een aardig oog voor talent, maar bij hem zie ik het echt niet. Waarom wil iedereen hem?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef w00h00 het volgende:
Tussen neus en lippen door zei Johan dat Ajax nog steeds interesse heeft in Van Wolfswinkel, maar het is logisch dat zulke jongens in de gaten worden gehouden.
Wie waren in zijn eerder periode eigenlijk zijn assistenten bij Ajax?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat kun je wel vergeten. Als Co komt zal Olde Riekerink wel weer z'n assistent worden.
Peter Boeve geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wie waren in zijn eerder periode eigenlijk zijn assistenten bij Ajax?
Kolere. Dat moet ik nu echt niet, hoor.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, fair enough
Maar dat doet niets af aan mijn post mbt Adriaanse, zien jullie het nog een keer met hem zitten?
Hij is een goede coach maar heeft het aardig verkracht bij Ajax.
En Marco stond gewoon 3e. Non argument. Des al niet te min zie ik Co wel zitten. Rijkaard zie ik daar in tegen niet zo zitten, die krijgt het nog voor elkaar om Ajax te laten degraderen tot de Jupiler (quote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]Wat ben jij nou voor feyenoorder zeg, je weet toch wel dat je club bijna falliet is
![]()
Magoe, back 2 de mooiste club van Nederland:
Ja, zo slecht heeft Co het niet gedaan. Hij haalde de CL niet, daar raakten we toen nog echt van in paniek. Verders had ie een prima elftal en stond ie "gewoon" 2e.
Co moet die ventjes op gaan voeden
Wat lul jij nou weer...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:22 schreef damsco het volgende:
[..]
En Marco stond gewoon 3e. Non argument. Des al niet te min zie ik Co wel zitten. Rijkaard zie ik daar in tegen niet zo zitten, die krijgt het nog voor elkaar om Ajax te laten degraderen tot de Jupiler () Leage (zul je zien dat FC Volendam vervolgens weer in de Eredivisie speelt
).
Waarom is het logisch dat zulke jongens in de gaten worden gehouden?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef w00h00 het volgende:
Tussen neus en lippen door zei Johan dat Ajax nog steeds interesse heeft in Van Wolfswinkel, maar het is logisch dat zulke jongens in de gaten worden gehouden.
Sparta vergeten? Of kom je nu met het Barcelona verhaal, elke boeren lul had met dat team een succes kunnen boeken...quote:
Onzin dit, hoeveel teams met topspelers en supercoaches zijn geen kampioen geworden en hebben de Champions league niet gewonnen? Ontzettend veel, hij heeft bij Barca gewoon top prestaties afgeleverd. Rijkaard speelt altijd aantrekkelijk voetbal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Sparta vergeten? Of kom je nu met het Barcelona verhaal, elke boeren lul had met dat team een succes kunnen boeken...
Ik weet niet of Rijkaard wel bij het Ajax van dit moment past, zeker als een urby al aangeeft dat ze meer leiding nodig hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax mag blij zijn als Rijkaard komt. Ik verwacht het niet, hij kan shoppen in de absolute top.²
Uitzondering bevestigen de regel dan ook. Ik hoop op Co.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onzin dit, hoeveel teams met topspelers en supercoaches zijn geen kampioen geworden en hebben de Champions league niet gewonnen? Ontzettend veel, hij heeft bij Barca gewoon top prestaties afgeleverd. Rijkaard speelt altijd aantrekkelijk voetbal.²
Mooie oneliner, maar stelt inhoudelijk natuurlijk niets voor. Bij Oranje deed hij het ook goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigen de regel dan ook. Ik hoop op Co.
En die 3 die je opnoemde... komen niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie oneliner, maar stelt inhoudelijk natuurlijk niets voor. Bij Oranje deed hij het ook goed.
Ik plaats Rijkaard net onder the Hid en de Gaal.²
Qua resultaat wel. Maar de kwalificaties vergeten? Het drama Sparta wordt ook zomaar even weggeveegd? Dan nog niet te spreken over het feit of Rijkaard uberhaupt wel bij het tegenwoordige Ajax in crisis past...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie oneliner, maar stelt inhoudelijk natuurlijk niets voor. Bij Oranje deed hij het ook goed.
Ik plaats Rijkaard net onder the Hid en de Gaal.²
Jammer, daarna is wat mij betreft Co de beste kandidaat. Anders zou ik het echt niet weten. Ik neem geen E621 meer, dan maar geen umami smaak.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En die 3 die je opnoemde... komen niet.
Jij meet met 2 maten, volgens jou: elke coach zou hetzelfde presteren met Barca, het is dus niet zijn verdienste. Maar het drama van Sparta, zoals jij het noemt, is wel zijn schuld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Qua resultaat wel. Maar de kwalificaties vergeten? Het drama Sparta wordt ook zomaar even weggeveegd?
Wij(Ajax) mogen ontzettend blij zijn als iemand als Rijkaard coach wil worden bij ons. Hij hoort bij de Nederlandse top. Nog geen Hiddink, Van Gaal maar wel een maatje te groot voor Ajax.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Sparta vergeten? Of kom je nu met het Barcelona verhaal, elke boeren lul had met dat team een succes kunnen boeken...
Dus wat lul jij nou weer?
Ik meet niet met 2 maten. Ja Sparta is zijn schuld, en ja zelfs van Basten had hetzelfde met Barca gepresteerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij meet met 2 maten, volgens jou: elke coach zou hetzelfde presteren met Barca, het is dus niet zijn verdienste. Maar het drama van Sparta, zoals jij het noemt, is wel zijn schuld.
Beetje krom.²
Jawel:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik meet niet met 2 maten. Ja Sparta is zijn schuld, en ja zelfs van Basten had hetzelfde met Barca gepresteerd.
Het een sluit het andere niet uit.
De meeste Ajacieden waren boos op de manier waarop hij omging met jongens van Ajax. Het had weinig te maken met zijn plannen of met voetbal op zich denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, fair enough
Maar dat doet niets af aan mijn post mbt Adriaanse, zien jullie het nog een keer met hem zitten?
Hij is een goede coach maar heeft het aardig verkracht bij Ajax.
Kwalificaties? Onder Rijkaard?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Qua resultaat wel. Maar de kwalificaties vergeten? Het drama Sparta wordt ook zomaar even weggeveegd? Dan nog niet te spreken over het feit of Rijkaard uberhaupt wel bij het tegenwoordige Ajax in crisis past...
Rijkaard is een coach voor een club die goed in het vel zit, niet voor het hedendaagse Ajax.
Rijkaard gaat Louis overtreffen hoor. Als hij bij Chelsea aan het roer komt zet hij daar gegarandeerd iets moois neer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wij(Ajax) mogen ontzettend blij zijn als iemand als Rijkaard coach wil worden bij ons. Hij hoort bij de Nederlandse top. Nog geen Hiddink, Van Gaal maar wel een maatje te groot voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |