Dat kan een buitenstaander ook bedenken.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, ik ben heel welwillend, ik ben van goede wil, ja, dat ook. Maar ik kan met alle wil van de wereld je verhaal niet serieus nemen. Je praat hier gewoon de heren analytici na. Want zeg nou zelf: wat weten wij nou écht inhoudelijk van de structuur van Ajax en de dagelijkse gang van zaken aldaar? Ik denk niet genoeg om tot dergelijk oordeel te komen. Ik ben welwillend, dat wel.²
Deed hij het niet tegen Stekelenburg omdat hij die vrije trap mooi tegenhield?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het zag.Naar wie doet hij dit?
²
Klassiekertje, lang niet gehoord deze. Zou wel lekker zijn om deze weer eens uit volle borst te horen, thuis tegen de kakkiesquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef Jasza het volgende:
CHEERIOOO CHEERIOOOOOOOOOO
IN AMSTERDAM ZINGEN WE ZOOOO
DE GASKRAAN IS LEK EN ME NEUS IS VERSTOPT
MAAR HET GEEFT ALLEMAAL NIKS,WANT WE HEBBEN TWENTE GESCHOPT of GEKLOPT
Ging echt stuk toen die gozer dat liep te blerren
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:59 schreef w00h00 het volgende:
Elia heeft een harde lul van Bergkamp bij Holland Sport, dus wat dat betreft kan hij best bij Ajax komen.
Waarom zou ie? Als hij al in NL blijft kan ie net zo goed bij Twente blijven.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:59 schreef w00h00 het volgende:
Elia heeft een harde lul van Bergkamp bij Holland Sport, dus wat dat betreft kan hij best bij Ajax komen.
Gaan we die discussie weer voeren? Ajax is Ajax. Het hoogst haalbare voor elke voetballer in Nederland.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Als hij al in NL blijft kan ie net zo goed bij Twente blijven.
Geld.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Als hij al in NL blijft kan ie net zo goed bij Twente blijven.
Alsof dat zo´n speler interesseert. Die is na 1 of 2 jaar sowieso weg hier, en Twente doet het al 2 jaar beter dan Ajax.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gaan we die discussie weer voeren? Ajax is Ajax.
En in een slecht draaiend team spelen met veels te hoge verwachtingen... Geldt ook net zo goed voor Feyenoord hoor.quote:
Zal mij ook niks verbazen als hij volgend seizoen ook hier speeltquote:Op maandag 11 mei 2009 20:59 schreef w00h00 het volgende:
Wow 2 jaar al! Nog maar 107 jaar te gaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof dat zo´n speler interesseert. Die is na 1 of 2 jaar sowieso weg hier, en Twente doet het al 2 jaar beter dan Ajax.
Ja, best wel. Ajax staat, nog steeds, veel beter op je cv dan Twente. Terecht of niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof dat zo´n speler interesseert. Die is na 1 of 2 jaar sowieso weg hier, en Twente doet het al 2 jaar beter dan Ajax.
Dat wel, maar als er op je CV staat dat je CL gespeeld hebt....quote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ajax staat, nog steeds, veel beter op je cv dan Twente. Terecht of niet.
Alsof twente de voorrondes doorkomtquote:Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat wel, maar als er op je CV staat dat je CL gespeeld hebt....
edti, al gedaanquote:Op maandag 11 mei 2009 21:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Alsof twente de voorrondes doorkomt![]()
Als die doorgaan zal ik tot aan de winterstop een twente logo in me avatar zetten
Je bent net op tijd thuis.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kom nu pas thuis.. is in Voetbal International iets belangrijks gezegd over Ajax?
Dan had je het al wel gelezen hier of op vi.nl ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kom nu pas thuis.. is in Voetbal International iets belangrijks gezegd over Ajax?
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nOpvolgenBijAjax.htmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |