Moet je blij mee zijnquote:
Schijnt Adriaanse en niet Rijkaard te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Is er nou al een "main" target waar ze op doelen bij Ajax om van Basten op te volgen?
Adriaanse?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Schijnt Adriaanse en niet Rijkaard te zijn.
Klopt, toen kon feyenoord ook nog gewoon de huur van het stadion betalenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde persoon die een jaar of 8 geleden met witte zakdoekjes werd weg gehoond?
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, toen kon feyenoord ook nog gewoon de huur van het stadion betalen!
Tijden veranderen he!
Ik probeer niet te zieken en baseer me alleen op feiten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tijden veranderen he!
Niet alleen je gebruikersnaam is onlogisch.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer niet te zieken en baseer me alleen op feiten.
Uiteraard houd ik mijn mond als jij nu met een bron komt waaruit blijkt dat Feyenoord niet meer in staat is haar huur te betalen
Ik zou zeggen, Google eens op "feyenoord uitstel van betaling"quote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard houd ik mijn mond als jij nu met een bron komt waaruit blijkt dat Feyenoord niet meer in staat is haar huur te betalen
Ok, fair enoughquote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, Google eens op "feyenoord uitstel van betaling"
Mwah, vind hem geen uitstraling hebben. Zo iemand moet je zeker in je staf hebben, maar heeft geen representatieve uistraling, vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
En wat als De Nees nu eens hoofdcoach zou worden?
Heeft de kwaliteiten niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
En wat als De Nees nu eens hoofdcoach zou worden?
[..]
Tijden veranderen he!
[..]
Tijden veranderen he!
Dat kun je wel vergeten. Als Co komt zal Olde Riekerink wel weer z'n assistent worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef TTD het volgende:
Maar als Co komt dan hoop ik wel op een jonge assistent trainer(De Boer/Bergkamp/Kluivert/misschien wel van Basten zelf) die onder Co kan bijleren om zo na 4 jaar ofzo het zonder problemen kan overnemen
Ik heb een aardig oog voor talent, maar bij hem zie ik het echt niet. Waarom wil iedereen hem?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef w00h00 het volgende:
Tussen neus en lippen door zei Johan dat Ajax nog steeds interesse heeft in Van Wolfswinkel, maar het is logisch dat zulke jongens in de gaten worden gehouden.
Wie waren in zijn eerder periode eigenlijk zijn assistenten bij Ajax?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat kun je wel vergeten. Als Co komt zal Olde Riekerink wel weer z'n assistent worden.
Peter Boeve geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wie waren in zijn eerder periode eigenlijk zijn assistenten bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |