Maar Sneijder wordt niet opgepakt in kroegen om vervolgens te beweren dat de politie dat deed omdat hij een slechte wedstrijd had gespeeld. Daarbij heeft Boussoufa gezegd geen behoefte te hebben zich bij Ajax nog te bewijzen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo'n iemand heb je nodig in je team. Sneijder had een nog grotere mond, die heeft echt alles uitgescholden en beledigd. Maar voetballen kan ie!²
Ik niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Zandman, thanks. Ik zou Gullit eigenlijk wel graag bij Ajax willen zien.²
Gullit is een tactisch onbenul, dat heeft 'ie vaak genoeg aangetoond.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Zandman, thanks. Ik zou Gullit eigenlijk wel graag bij Ajax willen zien.²
Is dit gebeurd? Toch staat dit los van zijn voetbalkwaliteiten. Ik zie Boussoufa vaak genoeg om te weten dat hij Ajax echt beter zou maken. Hij heeft meer invloed op een team dan Sulejmani.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar Sneijder wordt niet opgepakt in kroegen om vervolgens te beweren dat de politie dat deed omdat hij een slechte wedstrijd had gespeeld.
Als ze Suarez verkopen misschienquote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef versteegrob het volgende:
Is er al bekend hoeveel er dit jaar geinvesteerd gaat worden? Weer 30 miljoen
Als ze Suarez verkopen kunnen ze de tent sluiten. Alleen als ze de Moun daarvoor terug kunnen halen worden ze beter. In elke andere situatie verzwakt Ajax 50%.quote:
Zal wel meevallen, dat werd bij het vertrek van Sneijder, Huntelaar etc. ook gezegd. Er zal vast wel iemand anders dan opstaan, eventueel een aankoop.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze Suarez verkopen kunnen ze de tent sluiten. Alleen als ze de Moun daarvoor terug kunnen halen worden ze beter. In elke andere situatie verzwakt Ajax 50%.²
er wordt ook serieus gepraat over Wenger.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er nou serieus gepraat over Gullit? Tuurlijk komt hij niet en gelukkig maar.
Aad de Mos komt al.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef koningdavid het volgende:
Wordt er nou serieus gepraat over Gullit? Tuurlijk komt hij niet en gelukkig maar.
Wat een held ben je toch, altijd van die briljante ideëen.quote:
Waarom niet Nashje? Vanwege Gullit? Ik vind hem qua uitstraling wel passen bij Ajax, hij heeft echt nog dat ouderwetse Amsterdamse bravoure.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef Nashje het volgende:
BansheeBoy hoeven we dus ook al niet meer serieus te nemen. Gaat hard tegenwoordig.
quote:
Daar kom je toch verdomde laat achter gastquote:Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef Nashje het volgende:
BansheeBoy hoeven we dus ook al niet meer serieus te nemen. Gaat hard tegenwoordig.
Briljantquote:Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
Furgeson
quote:
Gullit.. dat is zo'n type die gewoon met alleen maar gearriveerde teams moet gaan werken. Die niks bijgebracht hoeven te worden. Maar dan ook helemaal niks.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet Nashje? Vanwege Gullit? Ik vind hem qua uitstraling wel passen bij Ajax, hij heeft echt nog dat ouderwetse Amsterdamse bravoure.²
Mijn moeder heeft ook Amsterdamse bravoure, maar dat wil niet zeggen dat ze een goede trainer is.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet Nashje? Vanwege Gullit? Ik vind hem qua uitstraling wel passen bij Ajax, hij heeft echt nog dat ouderwetse Amsterdamse bravoure.²
Ik had 'm nog een kans gegevenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar kom je toch verdomde laat achter gast.
Ben ik met je eens. Ik zeg ook niet dat hij een goede trainer is, eigenlijk kan niemand van ons dat beoordelen, ik zeg ook eigenlijk alleen maar dat ik hem gevoelsmatig, voornl. om en nabij de liesstreek, hem qua uitstraling wel bij Ajax vind passen, meer nog dan de Bas.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook Amsterdamse bravoure, maar dat wil niet zeggen dat ze een goede trainer is.
Wat?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik zeg ook niet dat hij een goede trainer is, eigenlijk kan niemand van ons dat beoordelen, ik zeg ook eigenlijk alleen maar dat ik hem gevoelsmatig, voornl. om en nabij de liesstreek, hem qua uitstraling wel bij Ajax vind passen, meer nog dan de Bas.²
Nie op reageren nie, daar krijgt ie een stijf plassertje van...quote:
quote:Ajax denkt aan Adriaanse; Rijkaard geen optie
Frank Rijkaard is geen optie om de vacature van trainer bij Ajax te gaan vervullen. Volgens algemeen directeur Rik van den Boog gaat de nu nog werkloze trainer iets anders doen.
Daarentegen is Co Adriaanse wel een goede kandidaat om Marco van Basten in Amsterdam op te volgen. Van den Boog zoekt naar een trainer met leidende kwaliteiten die tevens streng is.
"Het moet een trainer zijn die zo snel mogelijk beschikbaar is", zegt hij in Sportweek. "Een groot coachend en motiverend vermogen heeft en jongere spelers consistent kan maken. Zowel individueel als in teamverband. Hij hoeft geen Ajax-achtergrond te hebben. Het gaat er ons om of hij de juiste kwaliteiten heeft voor deze groep."
Een type als Louis van Gaal past in die profielschets. "We willen zo’n type ja. Alleen las ik dat hij naar Bayern München gaat."
Een andere logische kandidaat is Adriaanse. "We vinden hem een goede trainer, ja. Hij is een type-Van Gaal en hij is beschikbaar."
De namen van Frank Rijkaard en Guus Hiddink, die in de Arena ook als mogelijk kandidaten golden, kunnen van het lijstje gestreept worden. "We hebben begrepen dat Guus Hiddink en Frank Rijkaard wat anders gaan doen, dus dat zijn ook geen opties", aldus Van den Boog.
quote:
Vertonghen: "Suarez moet sneller omschakelen"
Onlangs raakten Jan Vertonghen en Luis Suarez met elkaar in de clinch op de training. Dat is al lang en breed bijgelegd, maar de Belg vindt dat de onnavolgbare aanvaller soms wat in het gareel gehouden kan worden.
"Luis is superbelangrijk, maar hij moet ook in het gareel gehouden worden", zegt Vertonghen tegen Het Parool. "Hij weet hoe belangrijk het teamspel is en het is geen slechte wil van hem, maar soms moet hij na een gemiste kans gewoon iets sneller omschakelen. Maar goed, hij is een aanvaller en die denkt anders dan iemand als ik. Ik ben veel meer bezig met de organisatie op het veld."
Het puntje van kritiek richt zich niet alleen op Suarez. "Van Basten was heel duidelijk in zijn afspraken en in zijn visie, maar sommige jongens hadden moeite zich daaraan te houden", geeft Vertonghen toe. "We hadden soms niet de discipline op het veld om de trainer te helpen. Afspraken moeten beter worden nageleefd, want we zijn als team gewoon niet goed genoeg als mensen hun taken niet nakomen."
"Er moet vanaf nu een eenduidige lijn komen", vervolgt Vertonghen. "Er mogen geen afwijkingen zijn. Het is belangrijk dat er elf jongens in het veld staan die hetzelfde denken over aanvallen en verdedigen en die dat ook naleven. Acht of negen is te weinig. We hebben jongens in het team die anderen kunnen terugroepen, maar dat moet ook worden nageleefd. Gebeurt dat niet, dan moet de trainer zich laten gelden."
Ja, Suarez is verreweg de belangrijkste man van Ajax. Ik denk dat er in heel de Eredivisie geen speler is die zoveel invloed heeft op een team als hij.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nie op reageren nie, daar krijgt ie een stijf plassertje van...
Zonder Suarez hadden we Huntelaar misschien niet laten gaanquote:Op maandag 11 mei 2009 12:28 schreef Afwazig het volgende:
Zonder Suarez was Ajax dit seizoen niet zo 'ver' gekomen. Kun je je voorstellen...
*mompelt iets over Schaars, zijn blessure en de resultaten van AZ ten opzichte van vorig jaar*quote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, Suarez is verreweg de belangrijkste man van Ajax. Ik denk dat er in heel de Eredivisie geen speler is die zoveel invloed heeft op een team als hij.²
ja, natuurlijk, Schaars is ook heel belangrijk voor het team. Toch schat ik Suarez waardevoller in. Ik denk dat de statistieken dit wel zullen bevestigen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
*mompelt iets over Schaars, zijn blessure en de resultaten van AZ ten opzichte van vorig jaar*
Spelers hebben moeite met afspraken nakomenquote:
Welke statistiekenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, Schaars is ook heel belangrijk voor het team. Toch schat ik Suarez waardevoller in. Ik denk dat de statistieken dit wel zullen bevestigen.²
Assist / goals ?quote:
Niet om Suarez af te vallen (quote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, Schaars is ook heel belangrijk voor het team. Toch schat ik Suarez waardevoller in. Ik denk dat de statistieken dit wel zullen bevestigen.²
Eens, Suarez moet doeltreffender worden. Had ook tegen Marseille het verschil kunnen maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet om Suarez af te vallen () maar heb je ook enig idee hoe giga veel kansen Suarez om zeep heeft geholpen dit seizoen? En die mislukte Panenka was helemaal een aanfluiting.
![]()
En ja, dit zeg ik als Ajacied zijnde.
Drogba mist ook veel kansen. En om het even welke andere spits. Suarez creëert tenminste ook een hoop kansen, ook voor anderen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet om Suarez af te vallen () maar heb je ook enig idee hoe giga veel kansen Suarez om zeep heeft geholpen dit seizoen? En die mislukte Panenka was helemaal een aanfluiting.
![]()
Liever Coquote:
Suarez creeert daarintegen de meeste van deze kansen compleet in zijn eentje. Niet dat elke kans die je zelf creeert vijf meter overgeschoten mag worden, maar van zijn 22 goals zijn er ook flink wat op eigen houtje ingeknald.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Gaalquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Op Ajaxshowtime het gerucht dat Stekelenburg met Van Geel meegaat naar Bayern
Dan zie ik eerder Laudrup komenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Drogba mist ook veel kansen. En om het even welke andere spits. Suarez creëert tenminste ook een hoop kansen, ook voor anderen.
Wat vinden we van Morten Olsen? Werd met 89 punten kampioen en een doelsaldo van +90. Op zich niet slecht.En moest eruit omdat Frank en Ronald de Boer hem verneukten om een vertrek af te dwingen. Later gaven ze aan dingen verzonnen te hebben en daar veel spijt van te hebben. Lijkt me best een geschikte peer.
Jammer, van mij had Ajax Vermeer weg mogen doen en Stekelenburg een zeer langdurig contract mogen aanbieden. Niet geschikt voor de echte top, maar een zeer goede keeper voor Ajax.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Urquhart het volgende:
NEEEEE!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Olsen zie ik niet als ideale kandidaat, maar als dat voorkomt dat Co komt: gelijk aanstellen!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Silenus het volgende:
Wat vinden we van Morten Olsen? Werd met 89 punten kampioen en een doelsaldo van +90. Op zich niet slecht.En moest eruit omdat Frank en Ronald de Boer hem verneukten om een vertrek af te dwingen. Later gaven ze aan dingen verzonnen te hebben en daar veel spijt van te hebben. Lijkt me best een geschikte peer.
Sneijder destijds ook, uitlatingen van spelers neem ik altijd wel een beetje met een korreltje zout.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg gaf gisteren toch gewoon aan bij Ajax te willen blijven?
Ga lekker janken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
NEEEEE!!!![]()
![]()
Steek hoort eerste keeper bij Ajax te zijn. Marco wat heb je gedaan!?
Olsenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Drogba mist ook veel kansen. En om het even welke andere spits. Suarez creëert tenminste ook een hoop kansen, ook voor anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |