ja, natuurlijk, Schaars is ook heel belangrijk voor het team. Toch schat ik Suarez waardevoller in. Ik denk dat de statistieken dit wel zullen bevestigen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
*mompelt iets over Schaars, zijn blessure en de resultaten van AZ ten opzichte van vorig jaar*
Spelers hebben moeite met afspraken nakomenquote:
Welke statistiekenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, Schaars is ook heel belangrijk voor het team. Toch schat ik Suarez waardevoller in. Ik denk dat de statistieken dit wel zullen bevestigen.²
Assist / goals ?quote:
Niet om Suarez af te vallen (quote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, Schaars is ook heel belangrijk voor het team. Toch schat ik Suarez waardevoller in. Ik denk dat de statistieken dit wel zullen bevestigen.²
Eens, Suarez moet doeltreffender worden. Had ook tegen Marseille het verschil kunnen maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet om Suarez af te vallen () maar heb je ook enig idee hoe giga veel kansen Suarez om zeep heeft geholpen dit seizoen? En die mislukte Panenka was helemaal een aanfluiting.
![]()
En ja, dit zeg ik als Ajacied zijnde.
Drogba mist ook veel kansen. En om het even welke andere spits. Suarez creëert tenminste ook een hoop kansen, ook voor anderen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet om Suarez af te vallen () maar heb je ook enig idee hoe giga veel kansen Suarez om zeep heeft geholpen dit seizoen? En die mislukte Panenka was helemaal een aanfluiting.
![]()
Liever Coquote:
Suarez creeert daarintegen de meeste van deze kansen compleet in zijn eentje. Niet dat elke kans die je zelf creeert vijf meter overgeschoten mag worden, maar van zijn 22 goals zijn er ook flink wat op eigen houtje ingeknald.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Gaalquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Op Ajaxshowtime het gerucht dat Stekelenburg met Van Geel meegaat naar Bayern
Dan zie ik eerder Laudrup komenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Drogba mist ook veel kansen. En om het even welke andere spits. Suarez creëert tenminste ook een hoop kansen, ook voor anderen.
Wat vinden we van Morten Olsen? Werd met 89 punten kampioen en een doelsaldo van +90. Op zich niet slecht.En moest eruit omdat Frank en Ronald de Boer hem verneukten om een vertrek af te dwingen. Later gaven ze aan dingen verzonnen te hebben en daar veel spijt van te hebben. Lijkt me best een geschikte peer.
Jammer, van mij had Ajax Vermeer weg mogen doen en Stekelenburg een zeer langdurig contract mogen aanbieden. Niet geschikt voor de echte top, maar een zeer goede keeper voor Ajax.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Urquhart het volgende:
NEEEEE!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Olsen zie ik niet als ideale kandidaat, maar als dat voorkomt dat Co komt: gelijk aanstellen!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef Silenus het volgende:
Wat vinden we van Morten Olsen? Werd met 89 punten kampioen en een doelsaldo van +90. Op zich niet slecht.En moest eruit omdat Frank en Ronald de Boer hem verneukten om een vertrek af te dwingen. Later gaven ze aan dingen verzonnen te hebben en daar veel spijt van te hebben. Lijkt me best een geschikte peer.
Sneijder destijds ook, uitlatingen van spelers neem ik altijd wel een beetje met een korreltje zout.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg gaf gisteren toch gewoon aan bij Ajax te willen blijven?
Ga lekker janken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
NEEEEE!!!![]()
![]()
Steek hoort eerste keeper bij Ajax te zijn. Marco wat heb je gedaan!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |