abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68900454
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef Nashje het volgende:
BansheeBoy hoeven we dus ook al niet meer serieus te nemen. Gaat hard tegenwoordig.
Daar kom je toch verdomde laat achter gast .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_68900465
Ferguson, Wenger, Hiddink
AJAX AMSTERDAM!
  maandag 11 mei 2009 @ 12:17:23 #28
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68900486
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Kampioen van Nederland

2010
#FreeHat
pi_68900488
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
Furgeson
Briljant .
In Southern Sun
  maandag 11 mei 2009 @ 12:17:47 #30
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68900505
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef bloodysunday het volgende:
Furgeson, Wenger, Hiddink
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:17:51 #31
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_68900509
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:14 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Scherp.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:18:13 #32
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68900524
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom niet Nashje? Vanwege Gullit? Ik vind hem qua uitstraling wel passen bij Ajax, hij heeft echt nog dat ouderwetse Amsterdamse bravoure.

²
Gullit.. dat is zo'n type die gewoon met alleen maar gearriveerde teams moet gaan werken. Die niks bijgebracht hoeven te worden. Maar dan ook helemaal niks.
pi_68900534
In de OP van het vorige topique staat het nog niet, dus iemand heeft de wiki aangepast .
In Southern Sun
pi_68900539
Jaja foutje, mobiel Fok!...
AJAX AMSTERDAM!
pi_68900548
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom niet Nashje? Vanwege Gullit? Ik vind hem qua uitstraling wel passen bij Ajax, hij heeft echt nog dat ouderwetse Amsterdamse bravoure.

²
Mijn moeder heeft ook Amsterdamse bravoure, maar dat wil niet zeggen dat ze een goede trainer is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 11 mei 2009 @ 12:20:03 #36
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_68900568
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

25=5

²

moest hem ff posten.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:20:53 #37
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68900587
Is het speelschema van komend seizoen al bekend?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68900588
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar kom je toch verdomde laat achter gast .
Ik had 'm nog een kans gegeven .
  maandag 11 mei 2009 @ 12:21:39 #39
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68900610
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft ook Amsterdamse bravoure, maar dat wil niet zeggen dat ze een goede trainer is.
Ben ik met je eens. Ik zeg ook niet dat hij een goede trainer is, eigenlijk kan niemand van ons dat beoordelen, ik zeg ook eigenlijk alleen maar dat ik hem gevoelsmatig, voornl. om en nabij de liesstreek, hem qua uitstraling wel bij Ajax vind passen, meer nog dan de Bas.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 11 mei 2009 @ 12:23:03 #40
166976 DuvelDuvel
pi_68900649
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Ik zeg ook niet dat hij een goede trainer is, eigenlijk kan niemand van ons dat beoordelen, ik zeg ook eigenlijk alleen maar dat ik hem gevoelsmatig, voornl. om en nabij de liesstreek, hem qua uitstraling wel bij Ajax vind passen, meer nog dan de Bas.

²
Wat?
#FreeHat
pi_68900669
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Wat?
Nie op reageren nie, daar krijgt ie een stijf plassertje van...
In Southern Sun
  maandag 11 mei 2009 @ 12:24:21 #42
166976 DuvelDuvel
pi_68900688
quote:
Ajax denkt aan Adriaanse; Rijkaard geen optie
Frank Rijkaard is geen optie om de vacature van trainer bij Ajax te gaan vervullen. Volgens algemeen directeur Rik van den Boog gaat de nu nog werkloze trainer iets anders doen.

Daarentegen is Co Adriaanse wel een goede kandidaat om Marco van Basten in Amsterdam op te volgen. Van den Boog zoekt naar een trainer met leidende kwaliteiten die tevens streng is.

"Het moet een trainer zijn die zo snel mogelijk beschikbaar is", zegt hij in Sportweek. "Een groot coachend en motiverend vermogen heeft en jongere spelers consistent kan maken. Zowel individueel als in teamverband. Hij hoeft geen Ajax-achtergrond te hebben. Het gaat er ons om of hij de juiste kwaliteiten heeft voor deze groep."

Een type als Louis van Gaal past in die profielschets. "We willen zo’n type ja. Alleen las ik dat hij naar Bayern München gaat."

Een andere logische kandidaat is Adriaanse. "We vinden hem een goede trainer, ja. Hij is een type-Van Gaal en hij is beschikbaar."

De namen van Frank Rijkaard en Guus Hiddink, die in de Arena ook als mogelijk kandidaten golden, kunnen van het lijstje gestreept worden. "We hebben begrepen dat Guus Hiddink en Frank Rijkaard wat anders gaan doen, dus dat zijn ook geen opties", aldus Van den Boog.
#FreeHat
pi_68900704
quote:

Vertonghen: "Suarez moet sneller omschakelen"

Onlangs raakten Jan Vertonghen en Luis Suarez met elkaar in de clinch op de training. Dat is al lang en breed bijgelegd, maar de Belg vindt dat de onnavolgbare aanvaller soms wat in het gareel gehouden kan worden.

"Luis is superbelangrijk, maar hij moet ook in het gareel gehouden worden", zegt Vertonghen tegen Het Parool. "Hij weet hoe belangrijk het teamspel is en het is geen slechte wil van hem, maar soms moet hij na een gemiste kans gewoon iets sneller omschakelen. Maar goed, hij is een aanvaller en die denkt anders dan iemand als ik. Ik ben veel meer bezig met de organisatie op het veld."

Het puntje van kritiek richt zich niet alleen op Suarez. "Van Basten was heel duidelijk in zijn afspraken en in zijn visie, maar sommige jongens hadden moeite zich daaraan te houden", geeft Vertonghen toe. "We hadden soms niet de discipline op het veld om de trainer te helpen. Afspraken moeten beter worden nageleefd, want we zijn als team gewoon niet goed genoeg als mensen hun taken niet nakomen."

"Er moet vanaf nu een eenduidige lijn komen", vervolgt Vertonghen. "Er mogen geen afwijkingen zijn. Het is belangrijk dat er elf jongens in het veld staan die hetzelfde denken over aanvallen en verdedigen en die dat ook naleven. Acht of negen is te weinig. We hebben jongens in het team die anderen kunnen terugroepen, maar dat moet ook worden nageleefd. Gebeurt dat niet, dan moet de trainer zich laten gelden."
  maandag 11 mei 2009 @ 12:26:49 #44
13462 BansheeBoy
pi_68900745
Vertonghen spreekt daar een waarheid als een koe. Het probleem is dat de Saur zo ontzettend belangrijk is voor het team dat je eigenlijk niets van hem kan verlangen c.q. kunt vragen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:27:55 #45
13462 BansheeBoy
pi_68900784
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nie op reageren nie, daar krijgt ie een stijf plassertje van...
Ja, Suarez is verreweg de belangrijkste man van Ajax. Ik denk dat er in heel de Eredivisie geen speler is die zoveel invloed heeft op een team als hij.

²
  maandag 11 mei 2009 @ 12:28:31 #46
131603 Afwazig
Serious business
pi_68900805
Zonder Suarez was Ajax dit seizoen niet zo 'ver' gekomen. Kun je je voorstellen...
pi_68900912
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:28 schreef Afwazig het volgende:
Zonder Suarez was Ajax dit seizoen niet zo 'ver' gekomen. Kun je je voorstellen...
Zonder Suarez hadden we Huntelaar misschien niet laten gaan
pi_68900918
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, Suarez is verreweg de belangrijkste man van Ajax. Ik denk dat er in heel de Eredivisie geen speler is die zoveel invloed heeft op een team als hij.

²
*mompelt iets over Schaars, zijn blessure en de resultaten van AZ ten opzichte van vorig jaar*
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_68900939
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 11 mei 2009 @ 12:33:01 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_68900942
Ik verafschuw Adriaanse ook, maar als je reacties van sommige spelers leest moet je je haast overgeven aan Co. Rijkaard wil niet, en ook over Rijkaard heb ik m'n twijfels.

Persoonlijk denk ik dat veel van onze topspelers (Suarez, Aissati, Sulejmani, Cvitanich) heel veel meer hebben aan iemand die hen vertrouwen en warmte geeft zoals Rijkaard, maar als de (verdedigende) basis van je elftal meer baat heeft bij een type Van Gaal, en Van Gaal is niet beschikbaar...

Het zal me pijn doen te moeten juichen voor Ajax van Adriaanse, maar objectief gezien is Co natuurlijk een prima trainer. De haters moeten zich er maar bij neerleggen. Mits er in de komende drie jaar twee kampioenschappen te vieren zijn.

Hopelijk is Rijkaard tegen die tijd klaar in Milaan of London...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')