Nederlands blijft lastig he, als je zo dicht bij Duitsland woontquote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef Robinhoo het volgende:
mensen die hier denken dat wenger na ajax wil
Vertonghenquote:''Van Basten heeft van alles geprobeerd om het team te helpen, maar hij moest vaststellen dat hij niet meer kon. Dat is een harde, maar een eerlijke conclusie. Dat had ik ook moeten doen. Ik had eerder moeten erkennen dat ik geblesseerd was. Ik heb geforceerd geprobeerd om terug te komen, maar dat heeft averechts gewerkt. Ik had eerlijker naar mezelf en het team moeten zijn. Ik heb ervan geleerd.''
Dat zou natuurlijk ongelooflijk vet zijn. En waarom zou dat niet lukken? Twente lukt het ook om McClaren te halen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik Wenger wil. En dan voor tien jaar ofzo. Maar goed, dat zal wel bij dromen blijven.
Ik wil je niet keihard uitlachen, daar ben je te oprecht voor. maar Mclaren vergelijken met mesjogge Wenger is natuurlijk van een onnozel niveau.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ongelooflijk vet zijn. En waarom zou dat niet lukken? Twente lukt het ook om McClaren te halen.
McClaren was werkloos en bijna geen 1 club wilde hem hebben na het drama bij het nationale team. Voor Wenger staan de clubs in de rij.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ongelooflijk vet zijn. En waarom zou dat niet lukken? Twente lukt het ook om McClaren te halen.
Jammer dat Ajax in een cirkel rondkijkt: is er een Nederlandse coach vrij, daarna kijken ze in de eredivisie, en anders intern. Echt jammer.
Wat wil hij na Ajax?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef Robinhoo het volgende:
mensen die hier denken dat wenger na ajax wil
Ik denk dat ik wel meer wil verdienen dan 1250 netto in de maand.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:24 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat Wenger wel intresse heeft in Ajax.
()
Qua niveau is het niet te vergelijken nee. Maar wie had gedacht dat McClaren van het grote Engelse elftal naar FC Twente zou gaan? Ik niet. Hoe slecht hij het ook deed bij het nationale elftal.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil je niet keihard uitlachen, daar ben je te oprecht voor. maar Mclaren vergelijken met mesjogge Wenger is natuurlijk van een onnozel niveau.²
joh:')quote:Op maandag 11 mei 2009 11:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat wil hij na Ajax?
En je leest verkeerd. Wij willen Wenger, dat hij ons wil, zegt helemaal niemand.
Met het grote verschil dat McClaren vrij was...quote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Qua niveau is het niet te vergelijken nee. Maar wie had gedacht dat McClaren van het grote Engelse elftal naar FC Twente zou gaan? Ik niet. Hoe slecht hij het ook deed bij het nationale elftal.
Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel meer wil verdienen dan 1250 netto in de maand.²
En als wij dat doen, wat interesseert jou dat dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
joh:')
zo kan je elke dag een nieuwe topspeler opnoemen, die jullie willen
Ik wil Kaka naar Ajax.
Ik vind deze uitspraak van hem beter:quote:
En als iemand een team kan smeden en discipline heeft dan is Co dat wel.quote:''Er moet vanaf nu een eenduidige lijn komen", vervolgt Vertonghen. ''Er mogen geen afwijkingen zijn. Het is belangrijk dat er elf jongens in het veld staan die hetzelfde denken over aanvallen en verdedigen en die dat ook naleven. Acht of negen is te weinig. We hebben jongens in het team die anderen kunnen terugroepen, maar dat moet ook worden nageleefd. Gebeurt dat niet, dan moet de trainer zich laten gelden."
Ja, en als ik de verhalen mag geloven werd hij overal uitgekotst. Dus er is niet echt een goede stabiele parallel te trekken, die 2 kanten op werkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat McClaren vrij was...
Het kwam ter sprake omdat het bij Studio Voetbal werd voorgesteld.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
joh:')
zo kan je elke dag een nieuwe topspeler opnoemen, die jullie willen
Ik wil Kaka naar Ajax.
Lol, ik lach me kapot!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of begrijp je het beter als we het in het Duits uitleggen?
Ja doe es?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het kwam ter sprake omdat het bij Studio Voetbal werd voorgesteld.
Of begrijp je het beter als we het in het Duits uitleggen?
Tuurlijk, maar ook McClaren zal wel een flink salaris hebben geeist. En Wenger zit natuurlijk op een dood spoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat McClaren vrij was...
Witsche moest eruit want Co vond Van der Vaart beter. Goede keuze lijkt me.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vandaar dat het publiek zo vaak de naam van Witschge scandeerde als ie op de bank zat..
Maar wat als hij die wedstrijd had gewonnen met die wissels? Was hij dan een goede trainer? Als Frank de Boer en Kluivert de penalty's hadden gescoord en Bergkamp de bal niet op de paal maar in het doel schoot had dat zomaar gekund. Was hij dan een goede trainer volgens jou?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:18 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Bij Oranje vind ik niet. In de verloren halve finale Cocu, Bergkamp en Zenden eruit halen en dan komen met Winter, Van Vossen en Seedorf....
Het ging om de manier waarop!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Witsche moest eruit want Co vond Van der Vaart beter. Goede keuze lijkt me.
Van Gaal gooide ook gewoon Wouters aan de kant, hij vond Jonk beter.
En zo hoort het. De trainer bepaalt de opstelling niet het publiek.
Voor die 16 miljoen die ze in Sulejmani hebben geinvesteerd, hadden ze ook kunnen proberen Van der Vaart terug te kopen?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook McClaren zal wel een flink salaris hebben geeist. En Wenger zit natuurlijk op een dood spoor.
Het is een andere situatie natuurlijk, weet ik ook wel. Vind gewoon dat Ajax het gewoon eens moet proberen. Wie weet hoe Wenger reageert.
Precies.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar wat als hij die wedstrijd had gewonnen met die wissels? Was hij dan een goede trainer? Als Frank de Boer en Kluivert de penalty's hadden gescoord en Bergkamp de bal niet op de paal maar in het doel schoot had dat zomaar gekund. Was hij dan een goede trainer volgens jou?
Ik vind dat teveel mensen hem op dit incident, het zgn. wisselbeleid, afrekenen.²
Leg het nu eens in het Duits uit, ik wil ontopic blijvenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het ging om de manier waarop!
Winter en Witschge mochten niet eens meer in de kleedkamer komen of meetrainen met de selectie.
Behalve dat, zo goed was zijn keuze niet gezien het gemiddelde wat ie haalde in dat topseizoen onder zijn leiding.
Inderdaad, zeer degelijk gefundeerd argument, daarom acht ik alleen fijne Scheringa zo gek om Wenger aan te schaffen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef TTD het volgende:
En wat verdient Wenger? 7 tot 8 miljoen per jaar? Dat is een bedrag dat Ajax nooit kan op hoesten voor een trainer plus nog een afkoopsom bij Arsenal.
Neen, ik ben bang van niet. Ik verwacht dat een mesjogge Wenger minimaal 5 miljoen opstrijkt jaarlijks. Dat gaat Ajax niet (kunnen) betalen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef Breach het volgende:
Trainers worden lang niet zo goed betaald als voetballers hoor.. Dus wat dat aangaat zou Ajax Wenger nog wel kunnen betalen.
Een goede trainer wisselt Bergkamp in zijn topdagen niet. Klaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar wat als hij die wedstrijd had gewonnen met die wissels? Was hij dan een goede trainer? Als Frank de Boer en Kluivert de penalty's hadden gescoord en Bergkamp de bal niet op de paal maar in het doel schoot had dat zomaar gekund. Was hij dan een goede trainer volgens jou?
Ik vind dat teveel mensen hem op dit incident, het zgn. wisselbeleid, afrekenen.²
Vergeet iedereen hier stelselmatig dat er verschil in salarissen zit?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Voor die 16 miljoen die ze in Sulejmani hebben geinvesteerd, hadden ze ook kunnen proberen Van der Vaart terug te kopen?
Ik ben ook een groot fan van Bergkamp en El Hamdaoui, maar vergeet niet dat Bergkamp eigenlijk dat hele toernooi onzichtbaar was.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Een goede trainer wisselt Bergkamp in zijn topdagen niet. Klaar.
We hadden ook kunnen proberen om Modric te halen. Of Boussoufa. Of Wilhelmsson. Defour had je 2 keer kunnen kopen. Quincy kon ook. Huntelaar niet. Oh wacht die hadden we toen nog. Of Beerens en Elia. Pranjic zou ook kunnen. Kaka dan weer niet. Van Dijk had je 16 keer kunnen kopen ongeveer. Dzsudzsak kon ook. Arnautovic ook vast wel, N'Kufo denk ik ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Voor die 16 miljoen die ze in Sulejmani hebben geinvesteerd, hadden ze ook kunnen proberen Van der Vaart terug te kopen?
Het enige goede aan Quincy is, is dat hij roetzwart is. En Boussoufa hoef ik sowieso niet meer in een Ajax shirt te zien. Die gast heeft een veel te grote mond.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax de mogelijkheid heeft om Seedorf (zeer inheemse dijbenen), Boussoufa en Quincy terug te halen zie ik echt een elftal dat kampioen wordt.²
quote:Adriaanse, Co
3,00
Rijkaard, Frank
4,50
Koeman, Ronald
6,50
Laudrup, Michael
7,50
Jans, Ron
15,00
Hiddink, Guus
20,00
Blind, Danny
25,00
Klinsmann, Jürgen
25,00
Advocaat, Dick
25,00
Jol, Martin
25,00
Eriksson, Sven-Göran
30,00
Matthäus, Lothar
40,00
Bilic, Slaven
40,00
Cruijff, Johan
40,00
Scolari, Luiz Felipe
50,00
Van Gaal, Louis
50,00
Grant, Avram
100,0
De Haan, F
100,0
Verbeek, Gert Jan
100,0
Gullit, Ruud
150,0
Zo'n iemand heb je nodig in je team. Sneijder had een nog grotere mond, die heeft echt alles uitgescholden en beledigd. Maar voetballen kan ie!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Het enige goede aan Quincy is, is dat hij roetzwart is. En Boussoufa hoef ik sowieso niet meer in een Ajax shirt te zien. Die gast heeft een veel te grote mond.
Wat je wil zeggen is dat je voor die 16 miljoen een veel bredere kwaliteitsinjectie had kunnen doen dan 1 speler..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
We hadden ook kunnen proberen om Modric te halen. Of Boussoufa. Of Wilhelmsson. Defour had je 2 keer kunnen kopen. Quincy kon ook. Huntelaar niet. Oh wacht die hadden we toen nog. Of Beerens en Elia. Pranjic zou ook kunnen. Kaka dan weer niet. Van Dijk had je 16 keer kunnen kopen ongeveer. Dzsudzsak kon ook. Arnautovic ook vast wel, N'Kufo denk ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |