quote:Helaas je valt buiten de doelgroep
Helaas, het Top-X panel is alleen bedoeld voor jongeren tussen de 12 en 24 jaar. Als je ouder bent dan 24, kun je je aanmelden bij het EénVandaag Opiniepanel.
Maar het is wel een soort advertorial voor het panel van EenVandaag.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:58 schreef Klonk het volgende:
en mocht het niet duidelijk zijn, dit is geen spam, de eerste die spam gaat roepen geef ik persoonlijk bij BREIN aan
Echt, alsjeblieft.quote:Rond 20 mei behandeld EénVandaag de rechtszaak tussen Mininova en Brein. Downloaden is diefstal, zegt stichting Brein en sleept downloadsite Mininova voor de rechter. Terecht of onzin?
Pokenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ingevuld
Interessant onderwerp
Alleen wtf is een Poken?
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ingevuld
Interessant onderwerp
Alleen wtf is een Poken?
quote:Met dit digitale visitekaartje raak je geen gegevens kwijt. Wanneer je iemand ontmoet wordt door aanraking van de twee pokens de sociale netwerken van die persoon opgeslagen. Doormiddel van de usb-uitgang kun je de gegevens bekijken op de computer.
Ik snap alleen niet waarom het geboorteland en zo er toe doet.quote:Bedankt voor het invullen van de vragen!
Om conclusies uit te kunnen trekken misschien? Wellicht wordt er een verband gevonden tussen mensen afkomstig uit bijvoorbeeld China en het downloaden van muziek. Dat downloaden plaatsvindt binnen bepaalde bevolkingsgroepen, of juist niet. Zoiets vermoed ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom het geboorteland en zo er toe doet.
Mwah ik vind het een beetje onnodig. Zometeen blijkt uit de enquete dat Surinamers meer kopen sinds ze illegaal zijn gaan downloaden en Marokkanen juist minder kopen. En dat mensen dan gaan roepen "zie je wel de Marokkanen stelen meer!!" o.i.dquote:Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Om conclusies uit te kunnen trekken misschien? Wellicht wordt er een verband gevonden tussen mensen afkomstig uit bijvoorbeeld China en het downloaden van muziek. Dat downloaden plaatsvindt binnen bepaalde bevolkingsgroepen, of juist niet. Zoiets vermoed ik.
Je moet even registreren, maar je kunt je aan het einde direct weer afmelden. Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef EvilMarc het volgende:
De registratie weerhoud me, ik ben lid geweest maar ik kreeg imo teveel email.
Als ik hem in kan vullen zonder registratie doe ik dat met liefde.
Ja dus? Statistieken zijn statistieken. Als de uitkomst alleen iets mag zijn wat je bevalt is het natuurlijk een flut-onderzoek.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mwah ik vind het een beetje onnodig. Zometeen blijkt uit de enquete dat Surinamers meer kopen sinds ze illegaal zijn gaan downloaden en Marokkanen juist minder kopen. En dat mensen dan gaan roepen "zie je wel de Marokkanen stelen meer!!" o.i.dbijvoorbeeld dan he.
Voor de rest goede enquete en ik ben benieuwd naar de uitslag.
Ik was ook ooit lid, maar heb me gewoon via het 1e mailtje van TopX weer afgemeld. Verder geen last meer van gehad. Nu ook dus. Geregistreerd en zodra ik weer mail krijg, meld ik me gewoon weer af.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef EvilMarc het volgende:
De registratie weerhoud me, ik ben lid geweest maar ik kreeg imo teveel email.
Als ik hem in kan vullen zonder registratie doe ik dat met liefde.
Precies, ik heb dit meermalen in enquetes zien langskomen en mensen er op gewezen dat regels tussen landen wat dit betreft verschillen. Daarbij is er ook (rechten)vrij verkrijgbare muziek (en volgens mij zelfs films), ik weet niet hoe het hier naar voren komt, maar dat is iets waar rekening mee gehouden moet worden, denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Noork het volgende:
Wat is trouwens illegaal downloaden? Is downloaden van beschermde werken illegaal? Is downloaden uberhaupt illegaal? Of is het alleen illegaal als je ook upload? Kortom, jammer van de Breinvisie over downloaden vooraf.
same, duurt allemaal errug lang.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:24 schreef Ascendancy het volgende:
Ik krijg geen bevestiging na de basisvragen?
Zit nou al zo'n 10 minuten te wachten, voor de zekerheid nog ff opnieuw ingevuld check dubbelcheck.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
same, duurt allemaal errug lang.
inderdaad, zorg dan tenminste dat zoiets simpels als een mailserver wel goed werkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zit nou al zo'n 10 minuten te wachten, voor de zekerheid nog ff opnieuw ingevuld check dubbelcheck.
maar dit is 3x niets. Wil je dat mensen een enquete invullen waar je niet eens iets mee kan winnen en dan is het zo bagger
omgquote:Op maandag 11 mei 2009 16:37 schreef Ascendancy het volgende:
Oh, je moet dus op verder klikken en dan komt de mail. Zet dat dan neer en niet dat je moet wachten tot de mail komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |