abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68898988
Okay, hier zit ik toch al een poosje mee en kom er niet uit wat wijsheid is om te doen vandaar de vraag wat jullie zouden doen...

Een oom en tante van mij zijn nogal van het zuipen , niet gezellig een biertje of 5 maar echt 1 fles wijn , wat likeurtjes en dan nog een halve krat bier tot ze straallam zijn.
Ook op verjaardagen , eigenlijk de enigste plek waar ik ze nog tegen het lijf loop zuipen veelsteveel.

Vervolgens gaan ze naar huis en kruipt hij totaal dronken gewoon achter het stuur. Op de weg die ze rijden om thuis te moeten komen gebeuren relatief veel ongelukken met dodelijk afloop (Rijksweg N99 voor de kenners) en ik vind het echt niet kunnen dat ze dusdanig onder invloed van alcohol terugrijden.

Niet voor hun want boeit me geen flikker als ze zich kapot rijden , maar er zal een gezinnetje ze tegemoet rijden en er frontaal opklappen .
Ze rijden in een Volvo XC-90 dus de kans dat de tegenliggers het niet redden is vrij groot al maakt het merk auto niet uit of je wel of niet dronken rijdt.

Ze aanspreken helpt niet (worden ze OF pissig OF ze doen alsof je je druk maakt om bijzaken )
Mijn vraag is wat kan ik doen om te voorkomen dan deze onverantwoorde debielen nog bezopen achter het stuur kruipen? Meld misdaad anoniem bellen als ze net wegrijden of is dat een kutstreek?

Graag advies gevraagd!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:33:50 #2
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_68899057
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Okay, hier zit ik toch al een poosje mee en kom er niet uit wat wijsheid is om te doen vandaar de vraag wat jullie zouden doen...

Een oom en tante van mij zijn nogal van het zuipen , niet gezellig een biertje of 5 maar echt 1 fles wijn , wat likeurtjes en dan nog een halve krat bier tot ze straallam zijn.
Ook op verjaardagen , eigenlijk de enigste plek waar ik ze nog tegen het lijf loop zuipen veelsteveel.

Vervolgens gaan ze naar huis en kruipt hij totaal dronken gewoon achter het stuur. Op de weg die ze rijden om thuis te moeten komen gebeuren relatief veel ongelukken met dodelijk afloop (Rijksweg N99 voor de kenners) en ik vind het echt niet kunnen dat ze dusdanig onder invloed van alcohol terugrijden.

Niet voor hun want boeit me geen flikker als ze zich kapot rijden

Dan nodig je ze toch lekker niet meer uit op je verjaardag. Leuk als je familie zo over je denkt.. Ga je wel naar de begrafenis als het zover is? En zeg je dan ook deze woorden?
  maandag 11 mei 2009 @ 11:35:02 #4
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68899085
Als je het je al niet boeit dat ze zich kapotrijden, zou k t anoniem melden ja.

* steek banden lek.
* suiker bij benzine.
* pak sleutels af.
* schenk ze geen drank!
* nodig ze NIET meer uit.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_68899110
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef Snakey het volgende:
Bel de politie zodra ze dronken in de auto stappen .
Dat dus.
En ontken dat jij het gedaan hebt.
"Het zal wel een buurman geweest zijn."
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68899115
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Meld misdaad anoniem bellen als ze net wegrijden of is dat een kutstreek?
pi_68899148
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dan nodig je ze toch lekker niet meer uit op je verjaardag. Leuk als je familie zo over je denkt.. Ga je wel naar de begrafenis als het zover is? En zeg je dan ook deze woorden?
Ik zie ze op verjaardagen van andere familieleden (zelf vier ik het zogenaamd nooit ) En ik ga naar de begrafenis omdat mijn ouders en anderen het zouden waarderen , zeker niet voor hun. Van mij mogen ze serieus oprotten met hun gezuip en debiele gedrag.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:37:14 #8
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68899167
Dronken achter het stuur is een zware misdaad trouwens.

met n glas wijn teveel mag je al 5 uur brommen en ¤250,- neerleggen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  maandag 11 mei 2009 @ 11:37:45 #9
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68899191
Wat dacht je van gewoon 112 bellen als het zo ver is??

Blijkens je verhaal kunnen de betreffende oom en tante je niet zoveel schelen en mogelijk red je een medemens.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:39:17 #10
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68899242
Al die volwassenen die hen vol laten lopen en dan in de auto laten stappen zijn wat mij betreft net zo schuldig
  maandag 11 mei 2009 @ 11:43:49 #11
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_68899426
Aiaiaiai.

Levensdilemma. Voor de wereld zou het beter zijn als je die mensen uit de auto zou weten te houden, of inderdaad ergens aan zou kunnen geven zodra ze bezopen die auto instappen.

Maar goed. Ik denk dat iedereen dit dilemma kent. Ik ga er vanuit dat die mensen niet naar je luisteren als jij zegt dat ze niet in die auto moeten stappen. (Zeker als ze al bezopen zijn)
Je hebt het over een oom en tante. Ik denk dat je hun generatiegenoten (vader moeder, ooms en tantes, oftewel broers en zussen van het betreffende familielid, of misschien zelfs wel hun ouders, jouw opa en oma) in moet schakelen om dit ijzer uit het vuur te halen. Naar jou zullen ze vast niet luisteren, alleen boos op je worden. Je kunt het beste die andere oudere mensen op hun verantwoordelijkheid aanspreken, dat zij het ook laten gebeuren dat hun broer/zus/kind als een disaster waiting to happen de weg op gaan.

Lastig. Tof dat je het je aantrekt. De wereld is vol van mensen die het zwijgend laten gebeuren. Bedenk dat je je heel wat op de hals haalt door dit aan te zwengelen. Je bent vast niet de enige in de familie die het ziet gebeuren. En ook vast niet de enige die weleens denkt dat het crimineel is.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_68899454
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef marcel-o het volgende:
Als je het je al niet boeit dat ze zich kapotrijden, zou k t anoniem melden ja.

* steek banden lek.
* suiker bij benzine.
* pak sleutels af.
* schenk ze geen drank!
* nodig ze NIET meer uit.
Geen drank geven werkt niet , althans het zou wel werken maar de ooms en tantes waar ze komen zijn te laf om er iets van te zeggen (als ze al zouden luisteren) .Een nichtje en ik hebben er al een aantal keren wat over gezegd , echter de subtiele manier werkt niet en de minder subtiele manier werkt ook niet want dan gaan ze (met name hij) ruzie maken en vervolgens alsnog zuipen

En we zijn dan ook op andermans verjaardag , in andermans huis dus drank weigeren gaat gewoon niet.
Heb het er ook met de betreffende ooms en tantes over gehad , maar die zien het als hun probleem en moeten ze zelf weten

Sleutels verstoppen zou misschien wel kunnen al zie ik die debiel er wel voor aan dat hij dan van iemand anders de auto leent om zijn reserve sleutels thuis op te gaan halen
  maandag 11 mei 2009 @ 11:45:56 #13
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_68899505
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom reageer je zo? Spiegeltje?
Zelf een alcomobilist?
Zo denkt de wereld dus over je!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_68899520
Ondanks dat het als een rotstreek klinkt tegenover familie gewoon 112 bellen en melden. Je kunt er iemand mee redden. Hopelijk zullen ze dan leren van hun fout als ze een flinke boete krijgen.

Mijn neef ging in de ochtend van oud en nieuw rond 5 uur nog naar huis rijden. Ik ging ervan uit dat hij bleef slapen omdat hij al toch behoorlijk gedroken had. Hij weigerde op het bod in te gaan om te logeren.

Nog niet eens 10 minuten van mijn huis was er dus een alcoholcontrole. Hij is zijn rijbewijs voor een jaar kwijt en kreeg dus een boete van rond 1500 euro. Voortaan denkt hij wel goed na als hij iets drinkt.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68899531
Wat Snakey al aangaf, aangeven die lui.
pi_68899564
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:37 schreef Beelzebufo het volgende:
Wat dacht je van gewoon 112 bellen als het zo ver is??

Blijkens je verhaal kunnen de betreffende oom en tante je niet zoveel schelen en mogelijk red je een medemens.
Ik heb het serieus overwogen . Echter hij is soort van vertegenwoordiger en zonder auto is hij vrijwel zeker zijn baan kwijt en zij heeft volgens mij dr hele leven nog niet gewerkt.
Daarbij hebben ze 4 kindjes waarvan allen onder de 12 en de jongste is 8 maanden. Gelukkig komen die bijna nooit mee met verjaardagen , maar als ik heb er dus (terecht) bij zou lappen heb ik die kleintjes er ook mee.
pi_68899666
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Waarom reageer je zo? Spiegeltje?
Zelf een alcomobilist?
Zo denkt de wereld dus over je!
Omdat de TS overkomt als een internethero die zijn familie niet durft aan te spreken op gedrag. Absoluut geen spiegeltje, ik rijd vrijwel nooit (lastig zonder auto ).
  maandag 11 mei 2009 @ 11:51:01 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68899673
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Ik heb het serieus overwogen . Echter hij is soort van vertegenwoordiger en zonder auto is hij vrijwel zeker zijn baan kwijt en zij heeft volgens mij dr hele leven nog niet gewerkt.
Daarbij hebben ze 4 kindjes waarvan allen onder de 12 en de jongste is 8 maanden. Gelukkig komen die bijna nooit mee met verjaardagen , maar als ik heb er dus (terecht) bij zou lappen heb ik die kleintjes er ook mee.
Geen verzachtende omstandigheden imo. Wie niet horen wil, moet maar voelen.
En met een fiets kom je met kinderen ook een heel eind.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68899691
quote:
Als je de politie niet belt, rijdt ie zich vroeger of later dood.
Da's nog een tikkie veul erger voor de kids.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:54:10 #20
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68899776
Geef ze idd aan bij meld misdaad anoniem. Zeg dat de politie klaar moet staan op een bepaalde plek en dat je ze update als ze weggaan. Geef kenteken en type auto door en laat ze maar even op de blaren zitten..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68899799
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geen verzachtende omstandigheden imo. Wie niet horen wil, moet maar voelen.
En met een fiets kom je met kinderen ook een heel eind.
Dat dus. Gewoon de politie bellen. Geen reden om ze zo te laten rijden.
pi_68899867
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je de politie niet belt, rijdt ie zich vroeger of later dood.
Da's nog een tikkie veul erger voor de kids.
Daar heb je natuurlijk wel weer gelijk in , volgende keer dan maar gewoon bellen idd.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:58:32 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68899933
gewoon je locale politiebureau verwittigen dat je een dronken stel thuis hebt die van plan is in de auto te gaan stappen en dat je je zorgen maakt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68899963
quote:

[..]

Denk je in in de persoon die ze wellicht in de toekomst dood zullen rijden. Die heeft waarschijnlijk ook kindjes, en zat zeer waarschijnlijk wel nuchter achter het stuur.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_68899987
gewoon 112 bellen
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_68900106
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Denk je in in de persoon die ze wellicht in de toekomst dood zullen rijden. Die heeft waarschijnlijk ook kindjes, en zat zeer waarschijnlijk wel nuchter achter het stuur.
Nou weet je he....... T liefste zou ik willen dat hij zijn rijbewijs tijdelijk kwijtraakt en een cursus krijgt of bepaalde voorwaarden zodat die niet meer dronken gaat rijden.
Weet zeker dat als ik zou bellen en ze houden hem aan dat het x aantal jaren exit is met rijden , gevolg is dat ik hun incl kids rechtstreeks de bijstand intrap.

Zoals je zegt , als die iemand doodrijdt of zichzelf dan is het leed helemaal niet te overzien. De waarheid is hard maar dit is wel de meest rechtvaardige oplossing al weet ik dat hij toch niet betert thx
pi_68900124
Bestel gewoon een taxi voor ze?
(:
pi_68900193
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:04 schreef nein het volgende:
Bestel gewoon een taxi voor ze?
Vanalles geprobeert , zelfs om ze thuis te brengen (40 km heen en 40 terug ) maar hij is te trots. Of je spreekt af ze op te halen om een bepaalde tijd, en dan zijn ze gewoon niet thuis en komen niet . En uiteindelijk komen ze wel , alleen 2 uur later en alsnog op eigen vervoer.
Wat dat aangaat echt een kutfamilie
  maandag 11 mei 2009 @ 12:08:37 #29
97111 ukga
Siewosie baas
pi_68900235
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:33 schreef Snakey het volgende:
Bel de politie zodra ze dronken in de auto stappen .
wat hij zegt.
de eerste keer dronken gepakt worden is kut. de 2de keer krijg je hem of 10 maanden niet meer terug en moet je bloed laten prikken om de 2 maanden etc. (ervaring van vrienden)
  maandag 11 mei 2009 @ 12:08:57 #30
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68900247
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

Nou weet je he....... T liefste zou ik willen dat hij zijn rijbewijs tijdelijk kwijtraakt en een cursus krijgt of bepaalde voorwaarden zodat die niet meer dronken gaat rijden.
Weet zeker dat als ik zou bellen en ze houden hem aan dat het x aantal jaren exit is met rijden , gevolg is dat ik hun incl kids rechtstreeks de bijstand intrap.
Hou eens op met smoesjes verzinnen . jij en je ouders zijn net zo verantwoordelijk als jullie ze willens en wetens dronken laten rijden
  maandag 11 mei 2009 @ 12:10:49 #31
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68900303
quote:

[..]

Zoals je zegt , als die iemand doodrijdt of zichzelf dan is het leed helemaal niet te overzien. De waarheid is hard maar dit is wel de meest rechtvaardige oplossing al weet ik dat hij toch niet betert thx
Oorzaak-gevolg. Als hij ervoor kiest om lam achter het stuur te gaan, kiest hij ervoor om zijn rijbewijs op het spel te zetten...
Leer spaties gebruiken!
pi_68900318
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:08 schreef N.icka het volgende:

[..]

Hou eens op met smoesjes verzinnen . jij en je ouders zijn net zo verantwoordelijk als jullie ze willens en wetens dronken laten rijden
Lieve schat ik probeer wat binnen mijn macht ligt goed? Mijn ouders moeten hem ook niet , en dat andere ooms en tantes ze wel uitnodigen en inschenken kunnen wij niets aan doen ok?
pi_68900353
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:10 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Oorzaak-gevolg. Als hij ervoor kiest om lam achter het stuur te gaan, kiest hij ervoor om zijn rijbewijs op het spel te zetten...
Je snapt het niet, hij boeit me niet Ze hebben net een nieuw huis gekocht , econmisch onzekere tijden en een dergelijk actie zorgt er terecht voor dat hij zijn roze papiertje kwijtraakt . Dan mag ik het toch nog wel kut vinden voor die kleintjes??
  maandag 11 mei 2009 @ 12:13:01 #34
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68900369
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

Lieve schat ik probeer wat binnen mijn macht ligt goed? Mijn ouders moeten hem ook niet , en dat andere ooms en tantes ze wel uitnodigen en inschenken kunnen wij niets aan doen ok?
Er wordt vanalles aangedragen maar jij verzint steeds wat zieligs , kindertjes in de bijstand , geen auto hebben bla bla bla

Wees een vent en bel de politie en zeg je familie dit!

Klaar
  maandag 11 mei 2009 @ 12:13:25 #35
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_68900380
quote:

[..]

Nou, de bijstand intrappen dan maar

En daar zou ik me niet schuldig over voelen ook. Ik heb totaal geen medelijden met deze mensen.

Als ze mij in dronken toestand aanrijden zodat ik in een rolstoel beland of overlijd zullen ze er wsl nog geen nacht van wakker liggen. Ff "goh, wat erg" mompelen en de draad weer (vrolijk) oppakken ligt meer in de lijn der verwachting
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_68900425
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef N.icka het volgende:

[..]

Er wordt vanalles aangedragen maar jij verzint steeds wat zieligs , kindertjes in de bijstand , geen auto hebben bla bla bla

Wees een vent en bel de politie en zeg je familie dit!

Klaar
1 ik ben geent vent en 2 heb ik volgens mij gezegd dat ik ging bellen of niet dan?

Leer lezen kreng
pi_68900438
Haal wat mooie plaatjes van rotten.com, print ze fullcolour uit en hang die op de eerst volgende verjaardag aan de muur.

Verder zou ik ze vertellen dat ik bang ben dat ze iemand ANDERS doodrijden.
Als ze afwijzend of ongeïnteresseerd reageren, zou ik ze vertellen dat ik mij dan verplicht voel verantwoordelijkheid te nemen en melding te maken.

Niks anoniem, gewoon open en eerlijk.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:16:19 #38
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68900450
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:12 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

Je snapt het niet, hij boeit me niet Ze hebben net een nieuw huis gekocht , econmisch onzekere tijden en een dergelijk actie zorgt er terecht voor dat hij zijn roze papiertje kwijtraakt . Dan mag ik het toch nog wel kut vinden voor die kleintjes??
Neem aan dat ze beide een rijbewijs hebben..? Dan raakt er 1 hem kwijt, de ander kan dan rijden.
Leer spaties gebruiken!
pi_68900458
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Nou, de bijstand intrappen dan maar

En daar zou ik me niet schuldig over voelen ook. Ik heb totaal geen medelijden met deze mensen.

Als ze mij in dronken toestand aanrijden zodat ik in een rolstoel beland of overlijd zullen ze er wsl nog geen nacht van wakker liggen. Ff "goh, wat erg" mompelen en de draad weer (vrolijk) oppakken ligt meer in de lijn der verwachting
Heb geen medelijden met hun , totaal niet . Ging me om de randverschijnselen. Mja ik ga wel bellen, moet maar gewoon idd voor er doden vallen.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:17:13 #40
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68900479
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

1 ik ben geent vent en 2 heb ik volgens mij gezegd dat ik ging bellen of niet dan?

Leer lezen kreng
Nou gedraag je dan als een vent

En kreng???? Zeker net zo sociaal als je fam
  maandag 11 mei 2009 @ 12:17:35 #41
93643 DumDaDum
pi_68900495
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

Leer lezen kreng
Dat is je geraden ook. Want dit topic is geen aflaat of middel om je schuldgevoel te sussen
— Heather Nova
pi_68900506
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Neem aan dat ze beide een rijbewijs hebben..? Dan raakt er 1 hem kwijt, de ander kan dan rijden.
Ze zuipen allebei volop dus lost niets op , het zou leuk zijn als ze zo een startonderbreker hebben op last van de politie zodat ze niet kunnen rijden met drank op.
pi_68900533
er zijn wel meer mensen zonder auto hoor, het leven stopt heus niet voor zijn kinderen.
Dat doet het wél als pa en ma voor doodslag oid vast komen te zitten, want ik vind serieus dat als je dronken achter het stuur kruipt en iemand doodrijdt, je voor heel lange tijd achter de tralies mag.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_68900557
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Dat is je geraden ook. Want dit topic is geen aflaat of middel om je schuldgevoel te sussen
Dat is nooit de insteek geweest he....
  maandag 11 mei 2009 @ 12:22:05 #45
93643 DumDaDum
pi_68900624
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:19 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

Dat is nooit de insteek geweest he....
Zeg jij. Maar je hebt nog niet gebeld en al wel dit topic geopend. Dus de feiten zeggen mij iets anders...
— Heather Nova
  maandag 11 mei 2009 @ 12:23:31 #46
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_68900666
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk wel weer gelijk in , volgende keer dan maar gewoon bellen idd.

Re,alles goed man?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_68900686
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:22 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Zeg jij. Maar je hebt nog niet gebeld en al wel dit topic geopend. Dus de feiten zeggen mij iets anders...
Ik zit nu niet op een verjaardag hé

Daarnaast moet ik niets bellen , als jij ingehaald wordt op de snelweg met 170 bel je dan ook 112? Dacht ut niet hé. Moraalridders mogen het elders proberen
  maandag 11 mei 2009 @ 12:24:44 #48
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_68900699
Een wiel er af moeren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 mei 2009 @ 12:26:39 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68900740
quote:
Als ze de kinderen wèl een keer bij zich hebben zou ik zéker bellen

Je hebt die kinderen er juist mee als je niets doet... De kans dat ze hun ouders kwijt raken door een ongeval lijkt me behoorlijk groot. Ik denk dat je zulke mensen alleen maar tot inzicht kunt dwingen als ze dat rijbewijs kwijtraken bij een controle. Dan worden ze misschien wakker geschud en zien ze de gevolgen in.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 mei 2009 @ 12:30:06 #50
97111 ukga
Siewosie baas
pi_68900847
Niet om het een of ander, mijn halfe familie heeft wel eens moeten ziite. lekker boeiend. sommige mensen moeten het de harde manier leren. als je oom/tante dood is door een ongeluk mocht iedereen willen dat ze een tijde hadden gezeten ipv in een graf liggen.
Geef maar een datum van een verjaardag en adres, dan bel ik wel ff met de politie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')