Je moet gewoon weten, waar je dat wel kunt doen en waar niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Lekker is dat. Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Van 7.00 tot 14.40 is precies 7.40, minus 45 minuten lunchpauze (eigen tijd) is 6.55. Klopt precies.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:24 schreef MadGuy het volgende:
Net die bespreking gehad, gaat best wel wat veranderen in het voorbereidingsproces inderdaad. Ook voortaan een nieuwe dienst op zaterdag. Ik ga nu ook VOSsen, ben benieuwd.
Wat ik wel raar vind: ik heb een contract van 6 uur en 55 minuten, maar mijn dienst staat van 7:00u tot 14:40u. Dat is ietsjes meer dus. Zal mijn uren wel scherper in de gaten moeten houden nu, denk ik zo. Ik vraag me ook wat ik nu uitbetaald krijg: mijn contracturen of mijn diensttijd, zoals het in de dienstenlijst staat?
Ah natuurlijk. Die pauze had ik niet meegerekend, dom!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Van 7.00 tot 14.40 is precies 7.40, minus 45 minuten lunchpauze (eigen tijd) is 6.55. Klopt precies.
Je uren in de gaten houden is altijd een goed plan. Zeker in tijden van reorganisatie en nieuwe werkmethoden. Je kunt er namelijk vergif op innemen dat die nieuwe tijden absoluut niet te halen zijn, misschien alleen als het rustig is. Verder staat alles natuurlijk zo strak op elkaar afgesteld dat een kleine verstoring meteen al tot chaos leidt.
Kun je ons trouwens een indicatie geven van hoe de voorbereidingstijden nu staan? Bij ons (oude systeem zonder werkverdeler) staat voor een gemiddelde ochtendwijk 1 uur tot 5 kwartier voorbereidingstijd, voor een middagwijk ongeveer de helft. En dat is al aan de krappe kant. Hoe staan die tijden nu bij jullie?
Het wordt vandaag overgemaakt. Afhankelijk van je bank heb je het dan vandaag, of morgen, op je rekening staan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef DeRattebaas het volgende:
Kregen we nou ons loon vandaag gestort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |