Was me al opgevallen. De fiets op het plaatje heeft duidelijk handremmen en versnellingen, de basic fiets van EUR 299 heeft dat niet. Maar ik fiets zelf al jaren op een transportfiets zonder versnellingen of handremmen, en dat gaat prima. En hoe meer "basic" een fiets is, des te minder er aan kapot kan gaan. Maar dat "krachtpatserpakket" zou ik er wel bij nemen, antilekbanden zijn een absolute must, en RVS-velgen zijn een stuk sterker dan die aluminium velgen die je standaard krijgt. En, ook niet onbelangrijk, fietsen met van die lichte alu velgen gaan veel sneller steigeren is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 05:08 schreef tntster het volgende:
[..]
als je goed leest krijg je totaal niet de fiets van het plaatje..je moet er nog een bepaald pakket bij kopen van 50 euro plus allerlei accesoires..
Ben je toch gewoon lekker ziek?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Plannen is ook een vak apart. Bij gebrek aan school werk ik nu wat dagen extra doordeweeks (normaal alleen zaterdag) en heb afgesproken dat ik van te voren aangeef wanneer ik niet kan doordeweeks. Maand geleden gedaan, schriftelijk en mondeling, ook toegezegd en nu sta ik gewoon ingepland vrijdag en is 't briefje kwijt![]()
Allemaal geboehoe omdat ze anders niet uit de planning komenNou, ik kom lekker toch niet
Okee dat is echt een van de dingen waar ik bang voor ben als ik ook maar 1 hond ziequote:Op maandag 18 mei 2009 16:52 schreef WNDYYY het volgende:
Werd zaterdag tijdens mijn rondje iets te enthousiast begroet door een klein keffertje.
Al blaffende sprong hij/zij tegen me op en beet me in me elleboog.
Auwtss..
Reken er maar op dat dat altijd zo blijft hoor, die dubbele huis-aan-huis op zaterdag. Er mag tegenwoordig maximaal 3x huis-aan-huis mee op zaterdag, en de AH wilde al langer naar de zaterdag toe begreep ik, dus dat zal, net als de c1000, wel redelijk permanent worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:05 schreef Ohrpolster. het volgende:
Weer AH en C1000 denk ik...volgens mij duurt die joker actie enkele weken...
Je moet gewoon weten, waar je dat wel kunt doen en waar niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Lekker is dat. Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Van 7.00 tot 14.40 is precies 7.40, minus 45 minuten lunchpauze (eigen tijd) is 6.55. Klopt precies.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:24 schreef MadGuy het volgende:
Net die bespreking gehad, gaat best wel wat veranderen in het voorbereidingsproces inderdaad. Ook voortaan een nieuwe dienst op zaterdag. Ik ga nu ook VOSsen, ben benieuwd.
Wat ik wel raar vind: ik heb een contract van 6 uur en 55 minuten, maar mijn dienst staat van 7:00u tot 14:40u. Dat is ietsjes meer dus. Zal mijn uren wel scherper in de gaten moeten houden nu, denk ik zo. Ik vraag me ook wat ik nu uitbetaald krijg: mijn contracturen of mijn diensttijd, zoals het in de dienstenlijst staat?
Ah natuurlijk. Die pauze had ik niet meegerekend, dom!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Van 7.00 tot 14.40 is precies 7.40, minus 45 minuten lunchpauze (eigen tijd) is 6.55. Klopt precies.
Je uren in de gaten houden is altijd een goed plan. Zeker in tijden van reorganisatie en nieuwe werkmethoden. Je kunt er namelijk vergif op innemen dat die nieuwe tijden absoluut niet te halen zijn, misschien alleen als het rustig is. Verder staat alles natuurlijk zo strak op elkaar afgesteld dat een kleine verstoring meteen al tot chaos leidt.
Kun je ons trouwens een indicatie geven van hoe de voorbereidingstijden nu staan? Bij ons (oude systeem zonder werkverdeler) staat voor een gemiddelde ochtendwijk 1 uur tot 5 kwartier voorbereidingstijd, voor een middagwijk ongeveer de helft. En dat is al aan de krappe kant. Hoe staan die tijden nu bij jullie?
Het wordt vandaag overgemaakt. Afhankelijk van je bank heb je het dan vandaag, of morgen, op je rekening staan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef DeRattebaas het volgende:
Kregen we nou ons loon vandaag gestort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |