abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69007493
Resultaten 1 - 10 van circa 47 voor "mijn naam" (0,13 seconden)

Acht zijn van mij, waarvan één de lijst van geslaagden is van mijn middelbare school. Verder wat oude advertenties op 2dehands.nl die niet meer bestaan en ook niet te herleiden zijn naar mij (er staat geen woonplaats, telefoonnummer of iets dergelijks bij).

Uiteraard geen foto's, wel een Hyves-account zonder profiel, foto's of vrienden dat ik uitsluitend gebruikt voor een besloten vriendenforum.

Ik ben gesteld op mijn privacy, ik sta liever niet ketszat op de een of andere site, waar iedereen kan zien hoe lam ik ben geweest afgelopen weekend.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2009 10:46:55 ]
pi_69007613
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Het enige waar ik altijd wel voor zorg is dat ik geen resultaten op google heb als ik google op 'username echte naam'. Zo hou ik privé en zakelijk een beetje gescheiden
dat is een goede, dat heb ik net ook gedaan en kwam nog wat oude forumposts tegen op buitenlandse fora welke ik nog steeds kon editten
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:54:52 #128
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69007948
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:26 schreef Qwea het volgende:
ik ben niet te vinden, ben ik eng?
jij bent ook al zo krampachtig bezig

Ook enkel omdat je bang bent voor represailles vanwege je inetscheldpartijen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_69011999
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:52 schreef MikeyMo het volgende:
..... Dan ga ik toch denken dat ze dood zijn ofzo
Dat is inderdaad een reeele optie. Niet iedereen wordt 100 helaas....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:55:54 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69014452
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Bullshit.

Ik vind het niet nodig dat ik gevonden moet worden op internet. Wat heeft dat for godsake nou voor meerwaarde. Anonimiteit heerst.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:56:52 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69014497
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

En trouwens. Ik kan me nog herinneren dat ik jou en Baloe op hyves had.

"haal weg! ik wil niet met mn kop online" ennu heb je opeens het licht gezien
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:00:33 #132
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69014681
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

En trouwens. Ik kan me nog herinneren dat ik jou en Baloe op hyves had.

"haal weg! ik wil niet met mn kop online" ennu heb je opeens het licht gezien
nee, nu hou ik het zelf een beetje in de hand

jij begon als een wilde foto's van mij vol op het forum te pleuren Dat zijn allemaal vanm die dingen die sunchaser op zijn harde schijf bewaart

Ik hoef echt niet met die oncharismatische bakkes van me uitgebreid op het web
[..]
pi_69016391
"Eng" is wel een heel groot woord, iedereen moet lekker zijn eigen keuzes maken. Het is wel zo dat ik business haal uit LinkedIn en Twitter, dus een goede reden voor mij om dat te gebruiken
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:20:42 #134
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_69017482
Als ik op mijn naam google krijg ik 300 hits van een pastoor met dezelfde naam als ik, die blijkbaar nogal actief is. Wie heeft er ooit een pastoor gezien met een blog, linkedin, hyves etc.
Ikzelf sta er 3x in, waarvan 1x op een manier die ik liever niet zag... Ooit eens een petitie getekend met naam en toenaam + woonplaats waar ik nu niet meer achter sta. Nu staat mijn naam op google met een mening die ik niet deel...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:03:54 #135
78918 SeLang
Black swans matter
pi_69019179
Veel informatie wordt nieteens door jezelf op internet gezet maar door anderen. Als ik op m'n eigen naam Google dan vind ik dus o.a. een patent dat op mijn naam staat (waaruit dan weer een van mijn vroegere werkgevers uit valt af te leiden) en dingen die er door Lonely Planet op zijn gezet (vroeger stuurde ik hen vaak informatie). Al die dingen stammen nog uit midden jaren '90

Afgezien van effectenbeurs gerelateerde posts op usenet (eind jaren '90) heb ik m'n spoor redelijk uitgewist. Er is nu minder te vinden dan een paar jaar geleden. Al kan iemand met alles wat ik hier op Fok heb gepost behoorlijk wat over mij achterhalen. Niet dat ik iets te verbergen heb overigens...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_69022169
De beste manier om buiten the picture te blijven is om gewoon geen persoonsgegevens te koppelen aan nicknames. Als je dat al doet kies dan een nickname die veel andere hits oplevert (zie: nick). Wegblijven uit vage gastenboeken is een goede tweede tip die ik kan geven. Dat soort zooi blijft jaren online. Daarnaast moet je niemand je FOK username vertellen. Mijn username is bijv maar bij een paar mensen bekend. Geen mensen die je zouden blackmailen ofzo.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69027885
en gewoon niet meedoen aan enquetes en jezelf niet te kijk zetten op cu2, superdudes, myspace, facebook, hyves en al die achterlijke sites
pi_69028020
Je vindt mijn echte naam alleen op Hyves en op mijn Hyves is niet veel aan te merken
pi_69028545
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef Mendeljev het volgende:
Daarnaast moet je niemand je FOK username vertellen. Mijn username is bijv maar bij een paar mensen bekend.
Je volgt dus je eigen advies niet
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_69033470
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:16 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Je volgt dus je eigen advies niet
True.

Soms schaam ik me dood als ik mijn eigen posts terug lees. Dan wil je helemaal niet dat anderen weten dat jij diegene bent....
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:01:41 #141
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69034106
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

True.

Soms schaam ik me dood als ik mijn eigen posts terug lees. Dan wil je helemaal niet dat anderen weten dat jij diegene bent....
ik heb laatst nog een topicsearch gedaan in sex met my als topic opener. Viel me allezins nog mee
[..]
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:35:15 #142
78918 SeLang
Black swans matter
pi_69036553
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

True.

Het probleem is vooral dat mensen die niet bekend zijn met Fok en dan via google een topic van je vinden dat misschien compleet serieus gaan nemen. Wat je hebt geschreven kan dan compleet uit context worden gehaald of zelfs serieus worden genomen. Vrijwel al mijn posts buiten AEX of WGR zijn onzin, maar dat is voor een buitenstaander niet direct duidelijk
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_69054420
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik op mijn naam google krijg ik 300 hits van een pastoor met dezelfde naam als ik, die blijkbaar nogal actief is. Wie heeft er ooit een pastoor gezien met een blog, linkedin, hyves etc.
Ikzelf sta er 3x in, waarvan 1x op een manier die ik liever niet zag... Ooit eens een petitie getekend met naam en toenaam + woonplaats waar ik nu niet meer achter sta. Nu staat mijn naam op google met een mening die ik niet deel...
Bij mij zijn er ook twee of drie zoekresultaten met een post onder mijn naam die ik zeker weten niet heb gemaakt
pi_69313587
Wow, wat een discussie die ik helemaal gemist had. Misschien moet ik als maker van die uitspraak (echte naam inderdaad Bas van de Haterd dus) die even nuanceren.

Ja, ik vind onvindbare mensen een beetje eng. Wat niet wil zeggen dat je geen eigen keuze hebt. Verre van. Je mag van mij zo onzichtbaar zijn als je wilt. Realiseer je alleen dat er dan dus mensen zijn die je eng vinden, zoals ik. Daar is niets mis mee, het is duidelijk dat je visie op je werk, je leven en alles heel duidelijk verschilt van die van mij. Dat wil dus zeggen dat wij toch nooit zouden moeten willen samenwerken. Immers, ik vind dat iedereen het maximale uit zichzelf moet halen en dat ook voor zijn organisatie moet doen. En daar hoort online zichtbaarheid bij in de functies waar ik mee bezig ben.

Verder denk ik dat je in heel veel gevallen heel veel moeite moet doen totaal niet online aanwezig te zijn (bijna altijd zet iemand je namelijk wel ergens op, een foto met jouw naam als tag, etc). Om dat dus te voorkomen moet je er vaak op gebrand zijn niet aanwezig te zijn. Ja, dan ga ik twijfelen of je niet iets te verbergen hebt.

De term eng is hier gebruikt omdat journalisten graag harde uitspraken willen. Beetje overtrokken misschien. Ik ben overigens geen recruiter of HR manager en ik train alle recruiters met héél véél nadruk op het feit dat ze nog veel uitgebreider moeten checken of de naam ook bij de persoon hoort, want er zijn heel veel hondjes die fikkie heten zeg maar. Dat gebeurt nog veel te weinig en zou veel meer moeten gebeuren.

Maar nogmaals, iedereen heeft zijn eigen keuze hierin. Dat is ook nadrukkelijk wat wij in ons boek (personal brand.nl) geschreven hebben. Maar realiseer je dat expliciet niet aanwezig zijn ook een imago oproept. Of je dat nu wilt of niet. En sommige mensen vinden dat heel normaal, andere vinden dat eng omdat je 'blijkbaar iets te verbergen hebt'. Je moet je afvragen of als jij per sé niet online aanwezig wil zijn voor die laatste groep zou willen werken. Waarschijnlijk niet, maar ga dan dus ook niet lopen klagen dat je daarom bent afgewezen, want ook dat is je eigen keuze geweest. Dat is alles wat ik daarmee wil zeggen. Je hebt vrije keuze, maar dat heeft de partij aan de andere kant van de tafel net zo goed. Let wel, ik heb nergens gesproken over je hele leven blootgeven op het internet, ik heb het over geheel niet online aanwezig zijn. Je hoeft van mij niet per sé een Linkedin account te hebben, een Hyves account, te twitteren of een facebook.

Wat ik zeg over andere ondernemers (let wel: ondernemers) is dat ik inderdaad een Linkedin account verwacht. Waarom? Anders ben je niet met je tijd mee gegaan of heb je iets te verbergen. Dat kan, maar dan wil ik geen zaken met je doen. Wil niets zeggen of je wel of geen goed ondernemer bent, maar wel dat je niet mijn type zakenpartner bent.

Oh en nog even inhaken op andere commentaren: ja, business blog is knudde, slechte integratie, toen bijzonder goedkoop gedaan. Moet al tijden vervangen worden door degelijke wordpress install (hoewel ik niet inzie wat het probleem is van een naam bij elke post, dat is volgens mij essentieel, ook al post er maar één iemand). En die tijd is vaag genoeg ineens aangepast vanuit het CMS (die stond altijd goed) na één of andere vage technische storing en heb ik inderdaad nooit de moeite genomen om terug te zetten. Gelukkig zijn de mensen die met mij zaken doen meer geïnteresseerd in de inhoud.

[ Bericht 9% gewijzigd door Chi666 op 23-05-2009 00:45:16 ]
pi_69314943
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Chi666 het volgende:
Gelukkig zijn de mensen die met mij zaken doen meer geïnteresseerd in de inhoud.
sympathiek dat je even reageert maar bij die laatste zin schoot ik in de lach (letterlijk). jij bent blij dat je zakenrelaties zich richten op de inhoud, maar zelf heb je een oppervlakkige interesse in het priveleven van sollicitanten, wat totaal niet relevant hoeft te zijn voor het product wat zij leveren.

en ja, ik heb iets te verbergen ja. jij hoeft niet te weten dat ik postzegels verzamel, swingerfeesten bezoek of aan waterpolo doe. het gaat niemand een fuck aan wat ik uitspook in mijn vrije tijd. wil je iets weten over mijn behaalde resultaten? bel mijn referenties. wil je weten of mijn karakter past binnen de organisatie? proeftijd. wil je wat weten over mijn vaardigheden? hier heb je een ordner vol diploma's.

door op deze manier te selecteren heb je echt een grote kans talent mis te lopen. maar goed mensen met talent komen ook wel aan de bak zonder jou en je recruiters
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_69315056
quote:
Gelukkig zijn de mensen die met mij zaken doen meer geïnteresseerd in de inhoud.
De ironie van deze laatste zin na je uitgebreide relaas, prachtig.

Edit: oh, ik was weer wat te langzaam.
full stops and exclamation marks
pi_69315245
lol, wat een dork.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:46:18 #148
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69315542
So i scare you......

i do not exist on the internet AT ALL.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_69318616
quote:
Wow, wat een discussie die ik helemaal gemist had. Misschien moet ik als maker van die uitspraak (echte naam inderdaad Bas van de Haterd dus) die even nuanceren.

Ja, ik vind onvindbare mensen een beetje eng. Wat niet wil zeggen dat je geen eigen keuze hebt. Verre van. Je mag van mij zo onzichtbaar zijn als je wilt. Realiseer je alleen dat er dan dus mensen zijn die je eng vinden, zoals ik. Daar is niets mis mee, het is duidelijk dat je visie op je werk, je leven en alles heel duidelijk verschilt van die van mij. Dat wil dus zeggen dat wij toch nooit zouden moeten willen samenwerken. Immers, ik vind dat iedereen het maximale uit zichzelf moet halen en dat ook voor zijn organisatie moet doen. En daar hoort online zichtbaarheid bij in de functies waar ik mee bezig ben.

Verder denk ik dat je in heel veel gevallen heel veel moeite moet doen totaal niet online aanwezig te zijn (bijna altijd zet iemand je namelijk wel ergens op, een foto met jouw naam als tag, etc). Om dat dus te voorkomen moet je er vaak op gebrand zijn niet aanwezig te zijn. Ja, dan ga ik twijfelen of je niet iets te verbergen hebt.

Al gesolliciteerd bij de Stasi?
pi_69318759
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:17 schreef dddour het volgende:

[..]

sympathiek dat je even reageert maar bij die laatste zin schoot ik in de lach (letterlijk). jij bent blij dat je zakenrelaties zich richten op de inhoud, maar zelf heb je een oppervlakkige interesse in het priveleven van sollicitanten, wat totaal niet relevant hoeft te zijn voor het product wat zij leveren.
Waar lees jij dat uit? Waar zeg ik dat? Hoe kom je daar bij? Je hebt één quote in deze volledig uit het verband gerukt. Ik heb gezegd dat iemand die NIET vindbaar is (nergens heb ik daarbij iets over privé gezegd) een beetje eng is. Nergens, maar dan ook werkelijk nergens staat (dat zeg ik zelfs letterlijk in mijn stukje hierboven) dat je met je hele privé leven bloot moet gaan.

quote:
en ja, ik heb iets te verbergen ja. jij hoeft niet te weten dat ik postzegels verzamel, swingerfeesten bezoek of aan waterpolo doe. het gaat niemand een fuck aan wat ik uitspook in mijn vrije tijd. wil je iets weten over mijn behaalde resultaten? bel mijn referenties. wil je weten of mijn karakter past binnen de organisatie? proeftijd. wil je wat weten over mijn vaardigheden? hier heb je een ordner vol diploma's.

door op deze manier te selecteren heb je echt een grote kans talent mis te lopen. maar goed mensen met talent komen ook wel aan de bak zonder jou en je recruiters
1) ik ben geen recruiter
2) iemand's hobbies zijn wel van invloed op iemands karakter en het is een combinatie van talent en karakter. Maar dit is dus precies, exact wat ik zeg. Als jij wilt dat je op je kwaliteiten geselecteerd moet worden, zorg dan dat ik daar iets over kan vinden.

Nogmaals, hier is de assumptie getrokken dat ik het over privé leven bloot geven heb. Dat staat nergens en dat is dus nadrukkelijk niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')