Kelere haha, dat is een eind!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:43 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
goedenmorgen
ze moeten nog 2x de helft
ja nachtmerrie krijg je van haar dus blijf je graag wakkerquote:Op maandag 11 mei 2009 08:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kelere haha, dat is een eind!
Wat je trouwens vind van Eline, ze zet het hardst door momenteel en houdt de boel goed wakker
Eline is ook een toppertje.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kelere haha, dat is een eind!
Wat je trouwens vind van Eline, ze zet het hardst door momenteel en houdt de boel goed wakker
piep piep pieppppp, heeeeeee calimero! haha maar toch, ze zet het meest door!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:46 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ja nachtmerrie krijg je van haar dus blijf je graag wakker
Je hebt er de voor en nadelen van, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:46 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ja nachtmerrie krijg je van haar dus blijf je graag wakker
ze kan lekker schilderenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
piep piep pieppppp, heeeeeee calimero! haha maar toch, ze zet het meest door!
Jomanda, ben jij het?quote:
quote:vind het onmenselijk wat zij doen voor een paar rotcenten
omg, ja dat konijn heeft het verschrikkelijk. Serieus, het interesseert dat hele konijn geen kont waar zijn hok staat. Hij is er al vaker uitgeweest dan het gemiddelde konijn dat gewoon bij mensen thuis staat en aangezien het van een redactielid is denk ik dat hij echt wel voldoende te eten krijgt. Onvoorstelbaar hoe mensen zitten te huilen over een konijntje. Zo slecht heeft dat beest 't niet hoor.quote:ook van het konijn die moet lichaambeweging hebben,hij eet te weing en krijgt geen verse groenten
zijn bioritme is totaal verward door het licht.
en ik zou ook het lesgeld voor je cursus Nederlands terugvorderenquote:ik heb spijt dat ik voor dit progamma betaald hebt
Als dat zo is dan zijn de kijkers nog vele malen erger. Jij dus ookquote:begin niet te zeuren dan moet je niet kijken ,
maar dat doe ik wel , sadisten zijn degene die dit bedacht hebben .
Fijn. En dan nu weer terug naar nowlive gaan.quote:het hele gebeuren rond dit progamma is bagger .........doen jullie je eigen familie ook zoiets aan
dit wil ik even kwijt dit zijn mijn gedachte,s .....................................
Ze zijn al over de helftquote:Op maandag 11 mei 2009 08:43 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
goedenmorgen
ze moeten nog 2x de helft
haha ook goeiemorgenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Jomanda, ben jij het?
Er zijn over een paar dagen trouwens wel meer mensen ziek. Ze krijgen voldoende groente en fruit en een vitaminepil en de kans dat ze iets oplopen is daarbeneden kleiner dan bv in een winkel waar honderd mensen lopen te kuchen. Zal dus wel meevallen.
[..]ze worden niet gedwongen hoor. Ze kunnen weg wanneer ze willen.
[..]
omg, ja dat konijn heeft het verschrikkelijk. Serieus, het interesseert dat hele konijn geen kont waar zijn hok staat. Hij is er al vaker uitgeweest dan het gemiddelde konijn dat gewoon bij mensen thuis staat en aangezien het van een redactielid is denk ik dat hij echt wel voldoende te eten krijgt. Onvoorstelbaar hoe mensen zitten te huilen over een konijntje. Zo slecht heeft dat beest 't niet hoor.
[..]
en ik zou ook het lesgeld voor je cursus Nederlands terugvorderen
[..]
Als dat zo is dan zijn de kijkers nog vele malen erger. Jij dus ook
[..]
Fijn. En dan nu weer terug naar nowlive gaan.
tering met welk been ben jij uit het verkeerde bed gestaptquote:Op maandag 11 mei 2009 08:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Jomanda, ben jij het?
Er zijn over een paar dagen trouwens wel meer mensen ziek. Ze krijgen voldoende groente en fruit en een vitaminepil en de kans dat ze iets oplopen is daarbeneden kleiner dan bv in een winkel waar honderd mensen lopen te kuchen. Zal dus wel meevallen.
[..]ze worden niet gedwongen hoor. Ze kunnen weg wanneer ze willen.
[..]
omg, ja dat konijn heeft het verschrikkelijk. Serieus, het interesseert dat hele konijn geen kont waar zijn hok staat. Hij is er al vaker uitgeweest dan het gemiddelde konijn dat gewoon bij mensen thuis staat en aangezien het van een redactielid is denk ik dat hij echt wel voldoende te eten krijgt. Onvoorstelbaar hoe mensen zitten te huilen over een konijntje. Zo slecht heeft dat beest 't niet hoor.
[..]
en ik zou ook het lesgeld voor je cursus Nederlands terugvorderen
[..]
Als dat zo is dan zijn de kijkers nog vele malen erger. Jij dus ook
[..]
Fijn. En dan nu weer terug naar nowlive gaan.
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:20 schreef Spooky4u het volgende:
Standbeeldopdrachtje erin zeg ik. 12uur totaal, minimum van 1u per persoon
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:02 schreef Flow3r het volgende:
slimme Eline wil rijstepap maken van rijst en melk maar ze weet niet hoe
hij is wakkerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 11 mei 2009 09:06 schreef Hobby het volgende:
Jomanda, ben jij het?
nee helaas geen Jomanda Harry.
enne ook mijn nederlands is niet optimaal maar ben ook maar een mens .
en nog wat wie is nowlive ,nooit van gehoord .
aardig dat je een reaktie geeft en nog wel zo uitgebreid
Wie?quote:
valt wel mee toch? Sinds nolife de bunker half boycot komen hier steeds meer mensen die op imo vrij nadrukkelijke wijze in belabberd Nederlands trollerige posts plaatsen. En dan troll ik graag even terug. FOK! is vrij voor iedereen, maar al sinds jaar en dag is het een ongeschreven regel dat posts grammaticaal redelijk kloppen.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tering met welk been ben jij uit het verkeerde bed gestapt![]()
![]()
Psies, ze hebben drinken, fruit, vitaminepillen dus niet janken!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En inderdaad wat een gezeur dat het te hard zou zijn, ze zijn pas net op de goede weg.
Ook een goedemorgen!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:11 schreef Hobby het volgende:
ik waardeer wat deze mensen presteren .
over een paar dagen zijn ze ziek .
vind het onmenselijk wat zij doen voor een paar rotcenten .
ook van het konijn die moet lichaambeweging hebben ,hij eet te weing en krijgt geen verse groenten
zijn bioritme is totaal verward door het licht.
ik heb spijt dat ik voor dit progamma betaald hebt .
begin niet te zeuren dan moet je niet kijken ,
maar dat doe ik wel , sadisten zijn degene die dit bedacht hebben .
het hele gebeuren rond dit progamma is bagger .........doen jullie je eigen familie ook zoiets aan
dit wil ik even kwijt dit zijn mijn gedachte,s .....................................
ik ben aardigquote:Op maandag 11 mei 2009 09:06 schreef Hobby het volgende:
Jomanda, ben jij het?
nee helaas geen Jomanda Harry.
enne ook mijn nederlands is niet optimaal maar ben ook maar een mens .
en nog wat wie is nowlive ,nooit van gehoord .
aardig dat je een reaktie geeft en nog wel zo uitgebreid
Er komen volgens mij ook goede users mee over. Slaai kan dan wel zeggen dat hij het boycot, maar iemand die al 2 weken aan het kijken is, wil het toch blijven volgen. Dat er daar dan weer een stel Eline fan zijn (jullie zijn groot en wij zijn klein, dus daarom moeten we tegen schenen trappen) moeten we maar voor lief nemen he. De meeste hier trouwens in TBO zitten heb ik voorheen nooit gesproken, maar toch een leuk clubje zo bij elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef Danny het volgende:
[..]
valt wel mee toch? Sinds nolife de bunker half boycot komen hier steeds meer mensen die op imo vrij nadrukkelijke wijze in belabberd Nederlands trollerige posts plaatsen.
absoluutquote:Op maandag 11 mei 2009 09:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Er komen volgens mij ook goede users mee over. Slaai kan dan wel zeggen dat hij het boycot, maar iemand die al 2 weken aan het kijken is, wil het toch blijven volgen. Dat er daar dan weer een stel Eline fan zijn (jullie zijn groot en wij zijn klein, dus daarom moeten we tegen schenen trappen) moeten we maar voor lief nemen he. De meeste hier trouwens in TBO zitten heb ik voorheen nooit gesproken, maar toch een leuk clubje zo bij elkaar.
ik kom niet van nowlive.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef Danny het volgende:
[..]
valt wel mee toch? Sinds nolife de bunker half boycot komen hier steeds meer mensen die op imo vrij nadrukkelijke wijze in belabberd Nederlands trollerige posts plaatsen. En dan troll ik graag even terug. FOK! is vrij voor iedereen, maar al sinds jaar en dag is het een ongeschreven regel dat posts grammaticaal redelijk kloppen.
Ook horen punten direct achter de zin , en dus niet zoals in deze zin .
En zinnen met een hele rij puntjes en een niets-toevoegende smilie hebben we met biefstukje1 al gehad..................................})
En ik vintdt dat ook qua d, t en dt gebruik er wel wat aandacht in een post gestoken mag worden.
Op dergelijke posts worden users door andere users vrij snel afgerekend. En in dit geval irriteerde ik me aan de inhoud van de post. "O wat onmenselijk! Maar WAAG het niet te zeggen dat ik dan maar niet moet kijken!".
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef Danny het volgende:
[..]
valt wel mee toch? Sinds nolife de bunker half boycot komen hier steeds meer mensen die op imo vrij nadrukkelijke wijze in belabberd Nederlands trollerige posts plaatsen. En dan troll ik graag even terug. FOK! is vrij voor iedereen, maar al sinds jaar en dag is het een ongeschreven regel dat posts grammaticaal redelijk kloppen.
En zinnen met een hele rij puntjes en een niets-toevoegende smilie hebben we met biefstukje1 al gehad..................................})
En ik vintdt dat ook qua d, t en dt gebruik er wel wat aandacht in een post gestoken mag worden.
Op dergelijke posts worden users door andere users vrij snel afgerekend. En in dit geval irriteerde ik me aan de inhoud van de post. "O wat onmenselijk! Maar WAAG het niet te zeggen dat ik dan maar niet moet kijken!".
dank je voor de toelichting .
ik zal zeker hier in deze vrije Fok niet meer reageren
en afgerekend worden door jouw users.![]()
het ga je goed menneke![]()
Jij wel dan?quote:
Die deed je ook expres, hč?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef Danny het volgende:
En in dit geval irriteerde ik me aan de inhoud van de post.
Ik wil betaald krijgen om eigendom te zijn van iemandquote:
Hier ben ik mee eens, ieder in zijn/haar waarde laten en ik ben trouwens ook een oetmeloen die de d/t stoornis heeft zeg maar.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ik kom niet van nowlive.
maar zoals ik het nu lees zijn mensen met dyslexie zoals ik niet welkom hier
Nee, staat er niet, gewoon een beetje aandacht aan je post schenkenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ik kom niet van nowlive.
hihi in alle 10 jaar hier heb ik dat nooit meegekregenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom wordt het daar dan geboycot opeens?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Er komen volgens mij ook goede users mee over. Slaai kan dan wel zeggen dat hij het boycot, maar iemand die al 2 weken aan het kijken is, wil het toch blijven volgen. Dat er daar dan weer een stel Eline fan zijn (jullie zijn groot en wij zijn klein, dus daarom moeten we tegen schenen trappen) moeten we maar voor lief nemen he. De meeste hier trouwens in TBO zitten heb ik voorheen nooit gesproken, maar toch een leuk clubje zo bij elkaar.
Haha, opgave van reden of omdat je hier per ongeluk post?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die deed je ook expres, hč?
Ik kom er net achter dat ik plots geband ben van NowLive.
[Discussie] Gratis kijken, eerlijk ? leesvoerquote:Op maandag 11 mei 2009 09:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom wordt het daar dan geboycot opeens?
Ja, ik vind het ook een leuke club, veel bekenden vanuit de RLS die hards, maar ook veel onbekenden.
niet overdrijven hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ik kom niet van nowlive.
shht niet verder vertellen...quote:
hihi heb je gedronkenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, staat er niet, gewoon een beetje aandacht aan je post schenken
Dit............ isz gweaun....................... irritant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Chanel haar eigen forum?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:25 schreef Flow3r het volgende:
oow, ik kom ook niet van Nolife, nooit geweest, zal ook nooit gebeuren, hou niet zo van goeroe's, slijmjurken etc...ik kom van Chanel
Dat zeg ik toch ook niet?quote:
waar lees je dat mensen met dyslexie niet welkom zouden zijn?quote:maar zoals ik het nu lees zijn mensen met dyslexie zoals ik niet welkom hier
ah dat, omdat ie streams gratis aanbiedt, ik dacht dat er opeens geen ruimte meer was op dat forum om te posten over the bunker oidquote:Op maandag 11 mei 2009 09:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
[Discussie] Gratis kijken, eerlijk ? leesvoer
chanel is toch een merk geurtjesquote:
Ik vind het zooooooooo min om mensen aan te vallen die foute maken in hun geschrift!!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ik kom niet van nowlive.
Dat klopt, jouw soort is hier in principe niet welkom. Maar als je leuke foto's post van je tieten willen we wel een uitzondering maken!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ik kom niet van nowlive.
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier ben ik mee eens, ieder in zijn/haar waarde laten en ik ben trouwens ook een oetmeloen die de d/t stoornis heeft zeg maar.
En ja, ooit was ik lid geen leven, ergens tot augustus vorig jaar maar ben al veel langer lid van fok.
dat dusquote:Op maandag 11 mei 2009 09:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, staat er niet, gewoon een beetje aandacht aan je post schenken
Dit............ isz gweaun....................... irritant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan 2 dingen doenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:28 schreef belinea het volgende:
[..]
Ik vind het zooooooooo min om mensen aan te vallen die foute maken in hun geschrift!!
hihi je zei ' ik ruk'quote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
o.a.
en nu ruk ik me los en ga aan het werk, mar ik heb met mezelf afgesproken dat ik hier elke 2 uur even mag lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |