Dan hadden ze moeten zorgen dat het niet ging.quote:
Beetje rare vraag misschien, maar is het dan zo moeilijk om die stream te blokken ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten zorgen dat het niet ging.
Nee, maar dat kost veel geld en als ze dat doen hebben ze een downtime van 2 dagen, aldus Dementorquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Beetje rare vraag misschien, maar is het dan zo moeilijk om die stream te blokken ?
Met toewijzen aan 1 IP hebben ze alvast een begin gemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten zorgen dat het niet ging.
Met als gevolg dat abohouders ook via de mmsstream kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Met toewijzen aan 1 IP hebben ze alvast een begin gemaakt.
Ik niet. Ik zou dan ook niet weten hoequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
Met als gevolg dat abohouders ook via de mmsstream kijken.
Dat gaat puur om het inloggen op de site.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Met toewijzen aan 1 IP hebben ze alvast een begin gemaakt.
Over twee weken woon ik hier niet meer. Dan ga ik idd ook via die andere link kijken. En dat deed ik ook toen het zo moeilijk was in te loggen in het begin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Met als gevolg dat abohouders ook via de mmsstream kijken.
Dat 1IP adres is echt een doodsteek voor de internetter die behalve thuis ook op het werk, school, bij vrienden of onderwerg kijkt.
Jij kijkt op de site zelf??quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou dan ook niet weten hoe.
Jaquote:
quote:
ei ei eiquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Het is niet eerlijk! En zij zijn groot en ik is klein en ook dat is niet eerlijk.
Pssssssssst. Linkje kopen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Maar ter compensatie kijk ik ook regelmatig mee met de regie. En dan heb ik een stuk of 20 streams.
Dat compenseert idd vrij aardigquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is niet erg. Kan ik hebben.
Maar ter compensatie kijk ik ook regelmatig mee met de regie. En dan heb ik een stuk of 20 streams.
Het is NIET illegaal. De stream is openbaar voor iedereen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind niet dat je op FOK! de stream moet gaan vrijgeven, omdat er op andere fora illegaal wordt gekeken.
quote:Post van kijkers van Nowlife tegenhouden vind ik geen goed plan, omdat ik weet dat er daar ook kijkers zitten die WEL betalen, en er ontstaat nog meer een wij tegen hun,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |