Dan hadden ze moeten zorgen dat het niet ging.quote:
Beetje rare vraag misschien, maar is het dan zo moeilijk om die stream te blokken ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten zorgen dat het niet ging.
Nee, maar dat kost veel geld en als ze dat doen hebben ze een downtime van 2 dagen, aldus Dementorquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Beetje rare vraag misschien, maar is het dan zo moeilijk om die stream te blokken ?
Met toewijzen aan 1 IP hebben ze alvast een begin gemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten zorgen dat het niet ging.
Met als gevolg dat abohouders ook via de mmsstream kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Met toewijzen aan 1 IP hebben ze alvast een begin gemaakt.
Ik niet. Ik zou dan ook niet weten hoequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
Met als gevolg dat abohouders ook via de mmsstream kijken.
Dat gaat puur om het inloggen op de site.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Met toewijzen aan 1 IP hebben ze alvast een begin gemaakt.
Over twee weken woon ik hier niet meer. Dan ga ik idd ook via die andere link kijken. En dat deed ik ook toen het zo moeilijk was in te loggen in het begin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Met als gevolg dat abohouders ook via de mmsstream kijken.
Dat 1IP adres is echt een doodsteek voor de internetter die behalve thuis ook op het werk, school, bij vrienden of onderwerg kijkt.
Jij kijkt op de site zelf??quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou dan ook niet weten hoe.
Jaquote:
quote:
ei ei eiquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Het is niet eerlijk! En zij zijn groot en ik is klein en ook dat is niet eerlijk.
Pssssssssst. Linkje kopen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Maar ter compensatie kijk ik ook regelmatig mee met de regie. En dan heb ik een stuk of 20 streams.
Dat compenseert idd vrij aardigquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is niet erg. Kan ik hebben.
Maar ter compensatie kijk ik ook regelmatig mee met de regie. En dan heb ik een stuk of 20 streams.
Het is NIET illegaal. De stream is openbaar voor iedereen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind niet dat je op FOK! de stream moet gaan vrijgeven, omdat er op andere fora illegaal wordt gekeken.
quote:Post van kijkers van Nowlife tegenhouden vind ik geen goed plan, omdat ik weet dat er daar ook kijkers zitten die WEL betalen, en er ontstaat nog meer een wij tegen hun,
Als je naar iets kijkt, waarvan het de bedoeling is dat ervoor wordt betaald, en je doet dat niet: is het niet zuiver.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is NIET illegaal. De stream is openbaar voor iedereen.
[..]
Het was toch niet illegaal?quote:De site biedt het gratis aan in een schermpje. Dus waarom is het geen goed plan ze gewoon af te sluiten van medewerking? Dan moeten die users maar naar FOK! komen.
Dus jij download nooit muziek, games of films? Of alleen films die blokcbusters zijn en geen arthouse?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je naar iets kijkt, waarvan het de bedoeling is dat ervoor wordt betaald, en je doet dat niet: is het niet zuiver.
Zeker niet als je weet dat het een kleinschalig project is, waar een financieel risico voor genomen is.
Ik download wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus jij download nooit muziek, games of films? Of alleen films die blokcbusters zijn en geen arthouse?
Idd.quote:
Als Bram en Bart het goed vinden, zie ik ook geen reden om het niet te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:49 schreef Danny het volgende:
Ik ben er zelf niet voor om de link vrij te geven, maar de bunkercrew meldt hier vanuit functie (want met tagje) dat het een goed plan is het wel te doen, dat het volledig legaal is en het ze aan hun reet roest. Huub meldt dat hij het er niet mee eens is, maar Huub heeft eergisteren nog gemeld dat hij altijd op persoonlijke titel post en niet vanuit functie.
Als de bunkercrew het zelf prima vindt, wie zijn wij dan om er een probleem van te maken?
Als je naar iets kijkt, waarvan het de bedoeling is dat ervoor wordt betaald, en je doet dat niet: is het niet zuiver.quote:
Op zich mogen ze van mij nog wel mail krijgen van die fora, maar ik vind het absurd dat fora die zo nadrukkelijk promoten gratis te kijken ook nog een keer genoemd mogen worden in de fanmail (en dus hardop voorgelezen)quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef D. het volgende:
Enige wat ik wil is dat de niet-betalers aangepakt worden. Als dat niet kan door de gratis stream af te sluiten, dan maar door ze te negeren.
Een oproep aan de bewoners dat ze geen fanmail meer krijgen van fora ... en ... omdat zij het gratis streamen steunen lijkt me wel wat
Dementor is natuurlijk niet de decisionmaker ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Maanvis het volgende:
Als Dementor het okay vindt vind ik niet dat wij er nog een probleem van moeten maken.
Waarom dan uberhaubt hun mail gebruiken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze geen dikke zwarte stift op de redactie??
Zijn wij niet de mensen die de rls in het algemeen een warm hart toedragen en deze in het bijzonder omdat hij voor ons op poten werd gezet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:49 schreef Danny het volgende:
Ik ben er zelf niet voor om de link vrij te geven, maar de bunkercrew meldt hier vanuit functie (want met tagje) dat het een goed plan is het wel te doen, dat het volledig legaal is en het ze aan hun reet roest. Huub meldt dat hij het er niet mee eens is, maar Huub heeft eergisteren nog gemeld dat hij altijd op persoonlijke titel post en niet vanuit functie.
Als de bunkercrew het zelf prima vindt, wie zijn wij dan om er een probleem van te maken?
Dementor wilde een bunkercrew tag. Dat is prima, maar dan wordt hij ook als zodanig gezien. Dat is op zich niet gek natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dementor is natuurlijk niet de decisionmaker ...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof iedere Fokker netjes betaald voor de streams.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Om nou direct heel VOL en NL als illegale streamers te bestempelen gaat mij te ver.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er moet gewoon DRM op de streams komen, dan zijn ze strafbaar.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze geven het niet door en ze bieden het niet aan.
Ze wijzen je alleen op een adres c.q een stream die open staat en voor iedereen toegankelijk is.
Met een beetje geluk staat die link ook al in Google.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is pas illegaal op het moment dat wij de stream versleutelen en zij hem alsnog doorlinken.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
We kunnen er niets tegen doen zolang er geen DRM op zit, dat weten ze op NL ook en dus gaan ze er mee door.
Het is inderdaad of free for all of DRM erop.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ze linken door i.p.v het opnieuw te plaatsen en dus zijn ze niet strafbaar.
Of je nu naar www.nu.nl gaat via je browser of via Google, je komt op hetzelfde uit en het adres is openbaar.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het interesseert ons wel maar er is nog geen besluit genomen of er nou wel of geen DRM op de streams komt.
Ik stuur al sinds vorige week aan op DRM...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
We kunnen er niets tegen doen zolang er geen DRM op zit, dat weten ze op NL ook en dus gaan ze er mee door.
Het is inderdaad of free for all of DRM erop.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ze linken door i.p.v het opnieuw te plaatsen en dus zijn ze niet strafbaar.
Of je nu naar www.nu.nl gaat via je browser of via Google, je komt op hetzelfde uit en het adres is openbaar.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daarom: geef ook op FOK! de link vrij, je kunt er veel goodwill mee winnen. Op de FP leeft De Bunker 0 komma 0, laat ze in een embeddedschermpje kennismaken met de stream. Als ze willen stemmen moeten ze alsnog een abo kopen.
Je verliest er amper wat mee omdat je een nieuwe potentiele markt aanboort die toch al niet zou kijken. Voor TBO2 kun je dan een DRM overwegen.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is niet helemaal fair t.o.v. de betalende mensen maar enfin, FOK!kers proberen om dit project te laten slagen zodat the bunker crew geld ging binnenhalen en dan halverwege het project maakt het eigenlijk niet meer zoveel uit of er geld binnenkomt en hebben de betalende streamers een rare nasmaak .
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar kan dan vast wel een oplossing voor worden gevonden.
Ik hoop dat Huub nog mee leest en de opties aan zal kaarten.
Iemand beslist wel dat er post wordt behandeld van de sites die de gratis steam promoten. Bram geeft er zelf ook antwoord op. Dus die claim zal er wel niet komen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als Dementor post dat het okay is is het okay, want dan zegt ie vanuit de bunkercrew dat het okay is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hij crew is, betwist ik niet. Dat maakt hem echter niet direct de persoon die de beslissingen maakt, laat staan vetorecht heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef Danny het volgende:
Dementor wilde een bunkercrew tag. Dat is prima, maar dan wordt hij ook als zodanig gezien. Dat is op zich niet gek natuurlijk.
Jij komt op het marlies dekkers forum!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom dan uberhaubt hun mail gebruiken.
Je kunt op het Marlies Dekkersforum immers ook geen vragen stellen over de nieuwe SAPPH collectie.
Gelukkig hebben we natte doekjes in huisquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij komt op het marlies dekkers forum!
Eens, maar je vergeet een ding.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn wij niet de mensen die de rls in het algemeen een warm hart toedragen en deze in het bijzonder omdat hij voor ons op poten werd gezet?
Elke vrijwilliger kan wel zoveel roepen; ik hoor de geestesvaders hier liever zelf over. Tot die tijd vind ik dat Fok! gewoon loyaal en integer moet blijven ongeacht wat andere fora doen.
Sowieso is het een wettelijk iets, het mag wel of het mag niet, gezien het feit dat de stream al 2 weken gratis is en ze niks doen aan de sites die ze aanbieden zullen ze hun verlies wel nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hij crew is, betwist ik niet. Dat maakt hem echter niet direct de persoon die de beslissingen maakt, laat staan vetorecht heeft.
Er is besloten dat het okay is. Of nou dementor, bram, bart of johan dat aan ons mededeelt maakt ons toch niets uit of wel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hij crew is, betwist ik niet. Dat maakt hem echter niet direct de persoon die de beslissingen maakt, laat staan vetorecht heeft.
Dan moet hij dergelijke dingen niet roepen OF dat tagje laten verwijderen. De gemiddelde kijker die via bv de link op thebunkeronline.tv naar het forum klikt en van iemand met de tag 'bunkercrew' leest dat het allemaal volstrekt legaal is om ze gratis te kijken, en dat het vrijgeven van de streams een geweldig idee is, zal zich nou niet direct bezwaard voelen daadwerkelijk gebruik te maken van die gratis streams en zich niet direct geroepen voelen ervoor te betalen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |