En dan gaan ze nu slapen en zitten we de hele dag daar naar te kijken?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:14 schreef rafel het volgende:
wat mij betreft hebben ze deze opdracht gehaald en mag het stoppen
Aan de ene kant heb je volkomen gelijk, maar de spelers weten waar ze aan begonnen zijn, want voordat ze de bunker in gingen zijn ze heel goed ingelicht wat er allemaal zou kunnen gaan gebeuren.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:11 schreef Hobby het volgende:
ik waardeer wat deze mensen presteren .
over een paar dagen zijn ze ziek .
vind het onmenselijk wat zij doen voor een paar rotcenten .
ook van het konijn die moet lichaambeweging hebben ,hij eet te weing en krijgt geen verse groenten
zijn bioritme is totaal verward door het licht.
ik heb spijt dat ik voor dit progamma betaald hebt .
begin niet te zeuren dan moet je niet kijken ,
maar dat doe ik wel , sadisten zijn degene die dit bedacht hebben .
het hele gebeuren rond dit progamma is bagger .........doen jullie je eigen familie ook zoiets aan
dit wil ik even kwijt dit zijn mijn gedachte,s .....................................
Ze kiezen er zelf voor.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:11 schreef Hobby het volgende:
ik waardeer wat deze mensen presteren .
over een paar dagen zijn ze ziek .
vind het onmenselijk wat zij doen voor een paar rotcenten .
ook van het konijn die moet lichaambeweging hebben ,hij eet te weing en krijgt geen verse groenten
ik heb spijt dat ik voor dit progamma betaald hebt .
begin niet te zeuren dan moet je niet kijken ,
het hele gebeuren rond dit progamma is bagger .........doen jullie je eigen familie ook zoiets aan
dit wil ik even kwijt dit zijn mijn gedachte,s .....................................
Mooi wel, Bart gaat mee!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:29 schreef bbgirltje het volgende:
Jeroen zal wel lekker in de auto straks slapen op de heen en terug weg van de crematie, niemand die dat kan controleren.
Oh ja, licht uit om extra te pesten neem ik zo aan.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi wel, Bart gaat mee!
Murning overigens en nee, ik vind dit niet te hard, ze hebben voedsel en water en iedereen kan best eens een nacht doortrekken, aktief blijven is de beste optie.
Kelere haha, dat is een eind!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:43 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
goedenmorgen
ze moeten nog 2x de helft
ja nachtmerrie krijg je van haar dus blijf je graag wakkerquote:Op maandag 11 mei 2009 08:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kelere haha, dat is een eind!
Wat je trouwens vind van Eline, ze zet het hardst door momenteel en houdt de boel goed wakker
Eline is ook een toppertje.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kelere haha, dat is een eind!
Wat je trouwens vind van Eline, ze zet het hardst door momenteel en houdt de boel goed wakker
piep piep pieppppp, heeeeeee calimero! haha maar toch, ze zet het meest door!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:46 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ja nachtmerrie krijg je van haar dus blijf je graag wakker
Je hebt er de voor en nadelen van, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:46 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
ja nachtmerrie krijg je van haar dus blijf je graag wakker
ze kan lekker schilderenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
piep piep pieppppp, heeeeeee calimero! haha maar toch, ze zet het meest door!
Jomanda, ben jij het?quote:
quote:vind het onmenselijk wat zij doen voor een paar rotcenten
omg, ja dat konijn heeft het verschrikkelijk. Serieus, het interesseert dat hele konijn geen kont waar zijn hok staat. Hij is er al vaker uitgeweest dan het gemiddelde konijn dat gewoon bij mensen thuis staat en aangezien het van een redactielid is denk ik dat hij echt wel voldoende te eten krijgt. Onvoorstelbaar hoe mensen zitten te huilen over een konijntje. Zo slecht heeft dat beest 't niet hoor.quote:ook van het konijn die moet lichaambeweging hebben,hij eet te weing en krijgt geen verse groenten
en ik zou ook het lesgeld voor je cursus Nederlands terugvorderenquote:ik heb spijt dat ik voor dit progamma betaald hebt
Als dat zo is dan zijn de kijkers nog vele malen erger. Jij dus ookquote:begin niet te zeuren dan moet je niet kijken ,
Fijn. En dan nu weer terug naar nowlive gaan.quote:het hele gebeuren rond dit progamma is bagger .........doen jullie je eigen familie ook zoiets aan
Ze zijn al over de helftquote:Op maandag 11 mei 2009 08:43 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
goedenmorgen
ze moeten nog 2x de helft
haha ook goeiemorgenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Jomanda, ben jij het?
Er zijn over een paar dagen trouwens wel meer mensen ziek. Ze krijgen voldoende groente en fruit en een vitaminepil en de kans dat ze iets oplopen is daarbeneden kleiner dan bv in een winkel waar honderd mensen lopen te kuchen. Zal dus wel meevallen.
[..]ze worden niet gedwongen hoor. Ze kunnen weg wanneer ze willen.
[..]
omg, ja dat konijn heeft het verschrikkelijk. Serieus, het interesseert dat hele konijn geen kont waar zijn hok staat. Hij is er al vaker uitgeweest dan het gemiddelde konijn dat gewoon bij mensen thuis staat en aangezien het van een redactielid is denk ik dat hij echt wel voldoende te eten krijgt. Onvoorstelbaar hoe mensen zitten te huilen over een konijntje. Zo slecht heeft dat beest 't niet hoor.
[..]
en ik zou ook het lesgeld voor je cursus Nederlands terugvorderen
[..]
Als dat zo is dan zijn de kijkers nog vele malen erger. Jij dus ook
[..]
Fijn. En dan nu weer terug naar nowlive gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |