Om 5:18 kregen ze te horen dat ze bonen mochten klaarmaken. Ze leven nu in de veronderstelling dat het half 6 is.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:58 schreef Susi het volgende:
Vrij naar : De geit is gemolken
--
De condooms zijn opgeblazen en het lange doorhalen (36 uur wakker blijven) is in volle gang.
Er mogen steeds twee mensen rusten terwijl de anderen aktief zijn. Aktief zijn houdt in praten, lopen, thee zetten, en dergelijke, rusten houdt in zitten en niets hoeven doen. Inmiddels worden er sperziebonen gegeten, die al sinds het begin van het vorige topic (kwart over twee) stonden te koken.
quote:Op maandag 11 mei 2009 06:14 schreef BobbyRond het volgende:
Eline tegen Jeroen: als ze jou zien dan denken ze 'Het lijk is opgestaan uit de kist.'
-akelige stilte-
Eline: zeg maar met zulke wallen en als een zombie zo heuheuheuh
Jeroen: jajajajaja
We zijn toch geen klasgenoten ofsow he?quote:Op maandag 11 mei 2009 06:17 schreef Espabilado het volgende:
[..]![]()
ik heb muziek aan ipv hunben nog klaarwakker
Toch maar eens proberen te slapen, 's middags schule
Heh, nope.. half 2quote:Op maandag 11 mei 2009 06:17 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We zijn toch geen klasgenoten ofsow he?
Ik moet om half 3 present zijn
Die Herman is echt een unicum! ROFLquote:
In het begin was hij wel enigszins leuk (rond Idols). Hij danste altijd in de disco/club/whatever waar ik wel eens kwam. Kregen we op een gegeven moment allemaal een flyer, of we wilden figureren in die clipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
quote:
Hoe moeier, hoe kouder natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:58 schreef Nostalgist het volgende:
Peter: "En ik heb het ook zo fucked up koud, hè"
Vanavond toch? Ze won 'm voor 48 uurquote:Op maandag 11 mei 2009 07:54 schreef Deisyy het volgende:
Elientje zit haar nageltjes te lakken. Moest ze haar make-up tas niet allang inleveren?
Oei, dat is ook best lang.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:58 schreef blomst het volgende:
Ze zijn wel moe
Ik heb er ook 24uur opzitten, maar ik mag nu wel naar bed
O, ik dacht voor 24 uur. Dan heb ik niets gezegdquote:
dankje.quote:
Ze hebben hun spullen terug gekregen, ik weet niet of ze erachter zijn gekomen dat Jeroen het had gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:01 schreef blomst het volgende:
[..]
dankje.
Is het nog bekent geworden dat Jeroen de spullen in de grafkist heeft verstopt??
Nee, ze mag de kam niet gebruikenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:01 schreef Deisyy het volgende:
Eline wil het haar van Marielin lekker kammen en lekker invlechten, maar het licht is uit.
Jeeee, vent/wijf. Ga een sesamstraatforum zoekenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:11 schreef Hobby het volgende:
ik waardeer wat deze mensen presteren .
over een paar dagen zijn ze ziek .
vind het onmenselijk wat zij doen voor een paar rotcenten .
ook van het konijn die moet lichaambeweging hebben ,hij eet te weing en krijgt geen verse groenten
zijn bioritme is totaal verward door het licht.
ik heb spijt dat ik voor dit progamma betaald hebt .
begin niet te zeuren dan moet je niet kijken ,
maar dat doe ik wel , sadisten zijn degene die dit bedacht hebben .
het hele gebeuren rond dit progamma is bagger .........doen jullie je eigen familie ook zoiets aan
dit wil ik even kwijt dit zijn mijn gedachte,s .....................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |