Hoe moeier, hoe kouder natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:58 schreef Nostalgist het volgende:
Peter: "En ik heb het ook zo fucked up koud, hè"
Vanavond toch? Ze won 'm voor 48 uurquote:Op maandag 11 mei 2009 07:54 schreef Deisyy het volgende:
Elientje zit haar nageltjes te lakken. Moest ze haar make-up tas niet allang inleveren?
Oei, dat is ook best lang.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:58 schreef blomst het volgende:
Ze zijn wel moe
Ik heb er ook 24uur opzitten, maar ik mag nu wel naar bed
O, ik dacht voor 24 uur. Dan heb ik niets gezegdquote:
dankje.quote:
Ze hebben hun spullen terug gekregen, ik weet niet of ze erachter zijn gekomen dat Jeroen het had gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:01 schreef blomst het volgende:
[..]
dankje.
Is het nog bekent geworden dat Jeroen de spullen in de grafkist heeft verstopt??
Nee, ze mag de kam niet gebruikenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:01 schreef Deisyy het volgende:
Eline wil het haar van Marielin lekker kammen en lekker invlechten, maar het licht is uit.
Jeeee, vent/wijf. Ga een sesamstraatforum zoekenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:11 schreef Hobby het volgende:
ik waardeer wat deze mensen presteren .
over een paar dagen zijn ze ziek .
vind het onmenselijk wat zij doen voor een paar rotcenten .
ook van het konijn die moet lichaambeweging hebben ,hij eet te weing en krijgt geen verse groenten
zijn bioritme is totaal verward door het licht.
ik heb spijt dat ik voor dit progamma betaald hebt .
begin niet te zeuren dan moet je niet kijken ,
maar dat doe ik wel , sadisten zijn degene die dit bedacht hebben .
het hele gebeuren rond dit progamma is bagger .........doen jullie je eigen familie ook zoiets aan
dit wil ik even kwijt dit zijn mijn gedachte,s .....................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |