abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2009 @ 12:59:37 #151
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68901671
Nou Noli hopelijk helpt het als de gyn eens flink aan de voordeur rammelt succes in ieder geval

En ach gotte gut wat een snoepie die Joep
Mama van Isa en Ties
pi_68901723
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:14 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, zo voelde het echt!
Herkenbaar hoor
Die van mij doet meestal zo:
Do the wave!

En anders zo:

Ohh Joep! Wat een schatje. En wat zwemt ie nog in z'n kleren, 't ukkie

Ca.ra, feli met je eerste (buiten) voelbare plop
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 11 mei 2009 @ 13:05:27 #153
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68901871
Hihihi zoooo leuk. En ook fijn om te weten dat meneertje niks heeft onergehouden van de val van vrijdag.
Ik heb meteen mijn man ge-sms't. Normaal doe ik dat niet met onbenullige/ nutteloze dingen maar dit was zo leuk!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_68902167
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef innepin het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor
Die van mij doet meestal zo: [ afbeelding ]
Do the wave!

En anders zo:
[ afbeelding ]

Drukke mennekes
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68902865
Wauw wat een mooi mannetje is Joep! En wat een geweldig nieuws dat het zowel met moeder als zoon beter gaat
Ik vind Joep er trouwens heel erg jongensachtig uit zien. (Bij sommige kindjes is dat wel eens wat minder maar bij hem straalt het er echt af ) Begrijpen jullie wat ik bedoel?

Ik ben razend benieuwd hoe het met Noli gaat....

Ikzelf kruip weer in mijn bed, mijn ogen vallen dicht
#geen
  maandag 11 mei 2009 @ 13:39:36 #156
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68902915
Ooooh, lieve kleine Joep

Troel, laat je gaan meid: toetjes, taartjes, koek... Op gewicht komen jij!

Bijzonder om al jullie belevenissen hier steeds te lezen. Zo herkenbaar en soms juist helemaaaal niet, maar altijd leuk. Helaas laat mijn geheugen me dan steeds weer in de steek zodra ik wil reageren
.... met gevoel voor drama....
  maandag 11 mei 2009 @ 14:00:56 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_68903708
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef Kersjes het volgende:
Ooooh, lieve kleine Joep

Troel, laat je gaan meid: toetjes, taartjes, koek... Op gewicht komen jij!

Bijzonder om al jullie belevenissen hier steeds te lezen. Zo herkenbaar en soms juist helemaaaal niet, maar altijd leuk. Helaas laat mijn geheugen me dan steeds weer in de steek zodra ik wil reageren
Ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Vind het heerlijk om te bakken en het op te eten, maar heb er de fut niet voor. Ik wil mijn eigen Reinhilde hier in huis!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 mei 2009 @ 14:04:06 #158
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68903858
Ben net gigantisch op mijn bek gegaan. Ik liep de tuin in, struikel en val. Ik weerde me wel af met mijn handen en benen volgens mij, maar toch...
Ik stond ook weer direct, heb nergens pijn en voel de beeb ook gewoon goed. Moet ik me zorgen maken? Even een domme vraag: kunnen mijn vliezen eigenlijk knappen door zo'n actie?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 11 mei 2009 @ 14:07:37 #159
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_68904005
Ik zou het in de gaten houden Memmel, zodra je iets niet vertrouwd je vk bellen. Liever 10x teveel dan 1x te weinig
Als jij niet het idee hebt dat je op je buik terecht bent gekomen valt het waarschijnlijk wel mee.
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 11 mei 2009 @ 14:09:50 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68904099
idd zodra jij het maar even niet vertrouwd gewoon de vk bellen.
en dat laatste echt geen idee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 11 mei 2009 @ 14:11:46 #161
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_68904176
Ik denk dat die vliezen wel wat kunnen hebben, er zit ook wel rek in anders zou je kans op scheuren hebben elke keer dat je kindje schopt..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_68904266
Hej, das niet handig Memmel ! Heb jij je zeer gedaan ??
  maandag 11 mei 2009 @ 15:28:39 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68906805
Oei Memmel, hoe is het nu?
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 11 mei 2009 @ 15:34:16 #164
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68906981
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Memmel het volgende:
Ben net gigantisch op mijn bek gegaan. Ik liep de tuin in, struikel en val. Ik weerde me wel af met mijn handen en benen volgens mij, maar toch...
Ik stond ook weer direct, heb nergens pijn en voel de beeb ook gewoon goed. Moet ik me zorgen maken?
Heuj! Doe je even voorzichtig! *streng kijkt*
Maar verder niet zeer gedaan ofzo?
quote:
Even een domme vraag: kunnen mijn vliezen eigenlijk knappen door zo'n actie?
Hoezo.. Lek je?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68907038
Noli, je had gisteren je moederdagcadeautje moeten baren! Hoe gaat het nu? Heeft de dokter je kunnen helpen?
  maandag 11 mei 2009 @ 15:46:43 #166
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68907381
Enne.. Ja ik ben er weer.

Heb aan het CTG gelegen (vind baby zooooooooooo leuk.. ) en (inwendig) onderzoek gehad.
Positief nieuws.. Had ik gisteren volgens de verloskundige op de verloskamers nul-komma-niks ontsluiting (nou ja één krappe vinger zei ze maar da's vrij normaal na een eerdere vaginale bevalling) vandaag had ik volgens de gyn twee RUIME vingers. Het heeft wel íets gedaan dus!

Plusssss... Dat er ingeleid kán worden. Gyn wou het toch eerst even zelf af laten wachten want bij het toucheren kwam er weer een flinke klodder slijmprop-snot (*jukjuk*) mee.
Ik heb de tip gekregen om áls en waar het kan de kinderen even uit te besteden, lekker te badderen (we hebben geen bad dus dat word de douche), eventueel lekker een stuk te wandelen en manlief MOEST mij maar even lekker masseren
(I like Wilbers! )

Verder heb ik een slaapmiddel-pilletje-ding mee gekregen voor de zekerheid en mocht het voor vrijdag niet vanzelf begonnen zijn dan moet ik om 06.30uur bellen of ze het druk hebben want dan word ik iig ingeleid.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 11 mei 2009 @ 15:50:49 #167
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68907525
Netjes Noli! Gaat helemaal goed komen
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 11 mei 2009 @ 15:52:44 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_68907581
Klinkt als actie Noli!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68907642
Noli, dat geeft moed! Fijn dat je een slaappil hebt gekregen!
En je weet dat de kinders hier mogen komen he. Moet je ze wel door iemand laten brengen.
  maandag 11 mei 2009 @ 16:00:36 #170
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68907890
noli klinkt goed !!!
hopelijk gaat het wroeten nog meer opleveren.
  maandag 11 mei 2009 @ 16:12:20 #171
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68908368
Ah Noli, da's goed nieuws!
Ik hoop dat er gauw wat schot in de zaak komt, je moet immers wel liefst bevallen zijn voordat ik morgen wegga. Anders moet ik de hele week in spanning zitten omdat ik wil weten wat en wie je nou gebaard hebt!

Memmel, doe je voorzichtig?
Ik kriijg in de couche af en toe flashbacks naar een vreselijke afllevering van Grey's Anatomy waarbij een hoogzwangere dame in de douche was uitgegeleden. Ze dacht dat ze slechts haar pols had gebroken, maar toen kreeg ze te horen dat d'r kindje de klap niet overleefd had

Troel, gelukkig kun je ook heel veel kant-en-klare lekkers (laten) halen bij de winkels!
  maandag 11 mei 2009 @ 16:15:42 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_68908518
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef Kersjes het volgende:
Ah Noli, da's goed nieuws!
Ik hoop dat er gauw wat schot in de zaak komt, je moet immers wel liefst bevallen zijn voordat ik morgen wegga. Anders moet ik de hele week in spanning zitten omdat ik wil weten wat en wie je nou gebaard hebt!

Memmel, doe je voorzichtig?
Ik kriijg in de couche af en toe flashbacks naar een vreselijke afllevering van Grey's Anatomy waarbij een hoogzwangere dame in de douche was uitgegeleden. Ze dacht dat ze slechts haar pols had gebroken, maar toen kreeg ze te horen dat d'r kindje de klap niet overleefd had

Troel, gelukkig kun je ook heel veel kant-en-klare lekkers (laten) halen bij de winkels!
Gelukkig zijn er mensen die je kunnen sms-en
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68909061
oehh spannend Noli! Ik hoop dat het doorzet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 mei 2009 @ 16:32:11 #174
100412 mefke79
komt goed!
pi_68909177
Noli, succes dan maar! Wel fijn dat het toch iets doet en dat er nu een eindpunt in zicht is.

Hormonen zijn rare dingen
Riep ik van de week nog (gisteren?) dat ik echt geen leuke kleertjes kon vinden, was ik vandaag in de Hema en ik zag het ene leuke rompertje na het andere. Met als gevolg: 3 broekjes, 1 shirtje en 2 rompertjes later stond ik weer buiten. Gelukkig waren het niet alleen leuke kleertjes maar ook fijne prijsjes want zo'n actie moet ik niet elke keer uithalen natuurlijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 11 mei 2009 @ 16:33:23 #175
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68909226
Ah Noli, fijn dat ze nu in elk geval iets aan maatregelen genomen hebben
Maar doe maar voor vrijdag bevallen
No more games, no more drama...
pi_68909316
Noli wat spannend! Er gebeurt dus echt wel wat, hopelijk zet het snel door!

Ik heb echt een hele lange hormonale bui, sinds gister al. Ik moet echt overal om huilen. Vanmorgen zelfs bij Trauma Centrum, toen ze een klein meisje gingen hechten en zij (ook) moest huilen. Ik voel me echt een mega huilie. Oh, en net kreeg ik de binnenkant van ons (aangepaste) geboortekaartje opgestuurd, dus toen was het helemaal erg.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68909683
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:46 schreef Noli. het volgende:
(I like Wilbers! )

Wilbers is een schat..... Heel veel succes vandaag, vannacht en morgen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 11 mei 2009 @ 17:09:15 #178
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68910579
Oja, ook zoiets...
Onze Maxi moet morgen naar zwemles, dan krijgt hij zijn afzwembriefje voor B.. Om dan aankomende donderdag te mogen afzwemmen..

(de oppas gaat morgen sowieso met hem heen. Donderdag ook maar als Mini er dan nog niet is dan gaan Maxi en Midi met Opa en Oma mee terug naar huis om daar te logeren. Zodat ze vrijdag mocht ik wel ingeleid worden iig onder de pannen zijn.)
Maxi, Midi & Mini
pi_68911089
En als je echt omhoog zit (en je hebt kinderen die geen vreemdemensenangst hebben) kun je mij ook roepen!
pi_68911390
Zooo, ik ben even een paar dagen druk en er gebeurd hier van alles!
Seilram, gefeliciteerd met Joep! Noli, ik had gehoopt voor je dat ik hier al goed nieuws stond,succes met echt de laatste loodjes. Tweeling mama's, potverdikkie allebei in het ziekenhuis.... hoop dat het goed met jullie gaat. Faja, gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor jullie allemaal

Wij hebben zaterdag een pretecho gehad. Ons kindje lag in een vreselijk onhandige en gekke houding. Dankzij een erg vasthoudende echoscopiste kon ze er na bijna een uur en samen met een collega een
meisje van maken!! Het was erg moeilijk te zien maar we gaan er eerst maar vanuit dat het klopt. Ik heb een foto met 3 witte streepjes, dat is wel weer een mooi bewijs.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 11 mei 2009 @ 17:32:23 #181
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68911464
Ze slapen vanacht zelfs al even bij de oppas.
Bij Maxi moeten we meestal even praten lullen als brugman (met alleen praten kom je er al niet eens meer ) Manlief loopt naar Midi en vraagt of ze vanavond ook bij A. wil slapen, rent ze meteen naar A "Wat gaan we straks eten?!?!?!"

Maar de oppas maakte net al een lekkere glijer.. Als Maxi nou bij hun bleef slapen dan mocht hij wel bepalen wat ze vanavond gingen eten... Die bedenkt zich natuurlijk niet en gilt meteen "McDonalds! ! ! " Whehehehehe...
Ze eten trouwens gewoon macaroni vanavond maar Maxi is wel beloofd dat ie een keer naar de Mac mag met hun.
Maxi, Midi & Mini
pi_68911512
Gefeli Sproetje! Krijgen we foto's te zien?
Lotte!
Noah!
  maandag 11 mei 2009 @ 17:38:40 #183
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68911708
Memmel toch Heb je nog gebeld?

Goed nieuws Noli!! Einde is écht in zicht
  maandag 11 mei 2009 @ 17:44:21 #184
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68911893
Noli, heel veel succes! Hoop dat het niet meer nodig zal zijn je in te leiden hoor, ik duim! Lijkt me wel heel echt worden zo, nu de kindjes zo langzaamaan het pand gaan verlaten

En wat is Joep een ontzettend kindje! Heel erg lief, gefeliciteerd Fijn ook dat hij nu is 'losgekoppeld' en geen infuus enzo meer hoeft hoor, dat lijkt me echt een mooi gezicht..

Faja, héél erg gefeliciteerd, de schrik kan ik me zeker voorstellen, maar ik denk dat je er wel van zal gaan genieten

Cara, wat leuk om je kindje te voelen aan de buitenkant! Ik kijk er zó naar uit wanneer lief ons kindje zal kunnen voelen (whaha, nouja, en ikzelf natuurlijk ook), en dan samen genieten

DuchessX, veel sterkte met de vermoeidheid, is alles goed vandaag?

Kersjes, wát een droom! Zulke dingen zou ik ook bij elkaar kunnen verzinnen, vooral die ouders die telkens door de brievenbus naar binnen riepen, whaha

Memmel, IEKS, ik hoop dat alles goed is hoor, ik zou zeker bellen als je het niet vertrouwt inderdaad..

En Sproet-je, een meisje, heel erg leuk Foto's zijn welkom!

Wij zijn vandaag teruggekomen van een lang weekend Center Parcs en dat was erg fijn, maar op een paar momenten had ik wel even moeite met mijn hormonen in combinatie met de schoonfam.. Heel erg irri, want ik vind het echt grote lieverds, maar jongens, ik was zó moe, en als ik dan vroeg naar bed was liep dat stel in licht beschonken staat over elkaar heen te blèren, niet normaal.. En als paps dan eenmaal naar bed ging heel hard "SSST!" tegen elkaar gaan roepen.. Zucht.. En dan wil ik niet lelijk doen dus hou ik mijn mond, maar wat kún je boos worden met van die leuke hormoontjes in je lijf zeg.. En toen lief eenmaal naar bed kwam was het natuurlijk janken, whaha!

Overigens is lief nu naar de winkel, omdat ik nu éindelijk honger heb na een dag misselijk zijn.. En spontaan zin kreeg in Danarolles (met dank aan Kersjes en de geur die ze rook na haar bizarre droom)..
3!
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 17:46:41 #185
5428 crew  miss_sly
pi_68911969
Wat een mooi mannetje is Joep

Noli, toch echt de laatste loodjes nu. Ik hoop dat het nu doorzet

Memmel dat is schrikken. Hoe is het nu met je? Nog gebeld?

Mikoxx en MamaNik nog even een Hopelijjk alles goed met jullie en jullie

sproet-je een meisje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68912927
Memmel! Hoe is het nu? Heb jij zelf niks?

Noliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Jeetje eindelijk een klein beetje schot en nu maar hopen dat het snel op gang komt

Sproet-je een dochter!!! Super!

Voor alle emozwangeren onder ons

Ik heb tot 17.00 geslapen en ben nog steeds moe Maar ach ik mag echt niet klagen hoor ik kan gewoon gaan slapen als het nodig is en niet iedereen heeft die luxe.

We hadden trouwens naar een rondleiding in een mijn in België willen gaan, maar dat is 30m met een lift naar beneden en dan nog eens 130 treden zelf naar beneden lopen (en dus ook weer naar boven). Denk niet dat ik dat ga halen
Ik had de mijn gemaild of het medisch nog wel verantwoord is maar zij vonden van niet, ook ivm mogelijk glibberige paadjes enzo. Wel jammer maar better be safe than sorry hé.. Maar een andere activiteit verzinnen
#geen
pi_68912994
lekker hoor Duch dat je zo kan slapen.. dat gaat hier echt niet ukken. Amber slaapt nog maar heel soms tussen de middag.
Ik ga zo maar weer eens "actief" doen Half uurtje zwangeremutsenzwemmen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 mei 2009 @ 18:21:55 #188
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68913060
Noli, ik voorspel: een heerlijk half nacgtje slaap en dan vanwege het ontspannen en de rust dat de kinderen niet thuis zijn vannacht om half 5 een spetterend begin van een vlugge relaxete bevalling.
Aldus het orakel. nog even moeders, dan ist zover!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_68913073
Wat een wondertje Faja! Het moet gewoon zo zijn..
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik ook niet, het verbaast me alleen niet
Ik vind vervelend (vooral voor Faja) dat je zo'n opmerking plaatst en het vervolgens niet eens wilt nuanceren.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 18:46:27 #190
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68913790
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef Lishe het volgende:
Noli, ik voorspel: een heerlijk half nacgtje slaap en dan vanwege het ontspannen en de rust dat de kinderen niet thuis zijn vannacht om half 5 een spetterend begin van een vlugge relaxete bevalling.
Aldus het orakel. nog even moeders, dan ist zover!!

nou Noli als dit toch es echt zo kon zijn dan zou het echt heel mooi zijn!
Ik zet mn geld op Lishe's optie dan

Fijn dat je lekker hebt kunnen slapen Duchess! Ik ben nog steeds enorm moe en heb het erg benauwd/ben erg kortademig. Weinig aan te doen maar ik meld het morgen voor de zekerheid nog maar een keer bij mn vk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68914099
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef lcicle het volgende:
Wat een wondertje Faja! Het moet gewoon zo zijn..
[..]

Ik vind vervelend (vooral voor Faja) dat je zo'n opmerking plaatst en het vervolgens niet eens wilt nuanceren.
Dank je wel Icicle, voor de felicitaties.

ik heb niet eens de fut om over opmerkingen in te gaan. Ga mijn bed opzoeken.

[ Bericht 13% gewijzigd door Faja-Lobi op 11-05-2009 19:10:07 ]
  maandag 11 mei 2009 @ 19:05:21 #192
100412 mefke79
komt goed!
pi_68914306
huup, weet je zeker dat het geen hooikoorts is? Ik heb er ook even last van gehad en met een paar dagen wat pilletjes was het weg, lijkt me toch het proberen waard, niet dan? Oja, ik heb normaal dus nooit hooikoorts, ben alleen wel gevoelig voor iets wat in een bepaalde periode bloeit, want ik had het vorig jaar ook opeens. En volgens de arts kon het door de hormonen extra opspelen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 11 mei 2009 @ 19:12:55 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68914501
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef mefke79 het volgende:
huup, weet je zeker dat het geen hooikoorts is? Ik heb er ook even last van gehad en met een paar dagen wat pilletjes was het weg, lijkt me toch het proberen waard, niet dan? Oja, ik heb normaal dus nooit hooikoorts, ben alleen wel gevoelig voor iets wat in een bepaalde periode bloeit, want ik had het vorig jaar ook opeens. En volgens de arts kon het door de hormonen extra opspelen.
zou kunnen, maar dit is wel vanaf 12 weken ongeveer al dus het speelt al bijna 14 weken inmiddels. Toen was het nog wel wat te vroeg voor hooikoorts en pollen enzo. Ik heb op zich normaal geen last van hooikoorts maar wel van huismijt enzo dus het zou me niet verbazen uiteindelijk
van mn vk mocht ik echter mn medicijnen niet meer gebruiken voor mn allergie (gewone anti-histamine) die waren niet goed voor de baby en ik moest er direct helemaal mee stoppen. Er zou pas een alternatief gezocht worden als ik echt extreme last zou krijgen.
Maar wel een goeie optie, ik zal het eens vragen morgen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68914506
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Noli. het volgende:

Ze eten trouwens gewoon macaroni vanavond maar Maxi is wel beloofd dat ie een keer naar de Mac mag met hun.
Wij gaan morgen naar de Mac Als ze meewillen....
pi_68914531
Huup, ik heb Tavegil en dat mag dus wel in het tweede en derde trimester. Het werkt goed, alleen heb ik nog wat jeukogen maar dat is het ergste niet!
  maandag 11 mei 2009 @ 19:14:03 #196
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68914534
Alles is goed hoor, denk ik.
Ik ben lekker gaan liggen vanmiddag en heb de vk toch even gebeld. Die zei dat als ik het voelde, ik geen buikpijn had of een keiharde buik of bloedverlies, het wel mee zou vallen. Ik voel de baby goed en heb nergens pijn. ja morgen misschien spierpijn van het afweren.... Ben wel geschrokken en zoek natuurlijk iemand om de schuld van deze glijer te geven....het kan natuurlijk gewoon nooit aan mijzelf hebben gelegen....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68914613
Jongens toch, jullie gaan als een trein!

Sproet-je, een meisje! Dochters zijn stoer!

Joepje, wat een scheetje zeg!

Da's schrikken, Memmel. Maar zou me echt geen zorgen maken hoor! Heb je de VK nog gebeld?

Noli, meid. Go go go!

Vlindur, morgen eerste keer VK. Dan ben je echt zwanger! Laat je even weten hoe het was?
pi_68914656
Pff wat krijg ik een puistenkop zeg, van zwanger zijn... nog meer dan toen ik puber was.
  maandag 11 mei 2009 @ 19:23:17 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68914800
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:18 schreef Sorbootje het volgende:
Pff wat krijg ik een puistenkop zeg, van zwanger zijn... nog meer dan toen ik puber was.
klinkt bekend
mn hoofd is een slagveld echt ik zie er echt niet uit haha. Weinig aan te doen helaas, je weet gelukkig waar het van komt.

McLaura thanks ik zal de naam onthouden en voorleggen, misschien mag dat wel dan.

Memmel gelukkig maar wat een schrik zeg! Lekker rustig aan de rest van de avond.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68914885
Ja ik weet waar het van komt, maar het is wel irritant. Heb ook steeds puistjes tussen mijn tieten. Zo aantrekkelijk
  maandag 11 mei 2009 @ 19:31:15 #201
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68915082
hahaha oh dat heb ik dan weer niet, wel een soort vochtbultjes ofzo? Oh en een vachtje op mn buik
echt hoor, ik voel me eeeenorm sexy

Maar ja, het is zeker irritant, ik heb de tonic maar weer uit de kast getrokken enzo. Niet dat het helpt maar voor mn gevoel doe k er dan nog wat aan en ik overweeg zelfs om chocola en snoep maar weer te laten staan omg somebody stop me!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68915111
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
? Oh en een vachtje op mn buik

ik dacht dat dat aan mij lag
  maandag 11 mei 2009 @ 19:34:51 #203
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68915211
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef McLaura het volgende:

[..]

ik dacht dat dat aan mij lag
nee echt hoor
de eerste paar weken toen het net begon dacht ik dat het me inbeelde
toen daarna hoopte ik nog dat het zich zou beperken tot alleen zo'n linea negra achtige streep maar neeee.
Gelukkig zijn de haartjes een soort van blondachtig. Behalve een streep over mn hele buik van boven tot onder maar dies ook niet superdonker ofzo. Maar toch.
Oh en mn lief vindt het hilarisch om aan zo'n haartje te trekken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68915412
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:16 schreef Ssserpente het volgende:

Vlindur, morgen eerste keer VK. Dan ben je echt zwanger! Laat je even weten hoe het was?
Tuurlijk! Zodra we terug zijn doe ik een verslagje. Als het kan met foto's!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68915739
quote:
ik overweeg zelfs om chocola en snoep maar weer te laten staan
Er zijn grenzen
pi_68915822
Sorbootje, ik heb ook een kop als een grindtegel hoor . Mijn buik lijkt wel ontploft, moest gister weer meten voor mn 9 maanden dagboek 100 cm omtrek over mn navel Ik voel me nu al een zeekoe en dat pas met 18 weken

Wat een mooi mannetje Joep

Faja, gefeliciteerd en welkom hier... hopelijk ben je al weer een beetje bijgekomen van de schrik

Noli, het lijkt er op dat het binnenkort gaat beginnen, succes
  maandag 11 mei 2009 @ 19:55:59 #207
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68916044
Hier ook een vachtje op de buik. Wat betreft puisten valt het nu gelukkig mee terwijl ik de vorige keer echt van die enorme etterende bulten over mijn hele bovenlichaam had. Hormooooonen

Kan iemand een beetje nesteldrang mijn kant op sturen? Ben al de hele dag bezig met inpakken en het schiet maar niet op. Het hele huis ligt bezaaid met stapels kleren en troep die mee moet en ik heb geen zin en puf meer om verder te gaan, kan ook zo slecht keuze's maken en dan ook nog eens zoveel dat mee moet voor Devin en en en.... En manlief, die vanmiddag om 1 uur al klaar was met zijn koffer, roept net voor de zoveelste keer naar me dat ik achter de computer vandaan moet en mijn zooi moet opruimen
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 20:12:00 #208
5428 crew  miss_sly
pi_68916642
Ik zag dat iemand (sorbootje? ) het al eens had gevraagd, maar ik had nog geen antwoord gezien.
Het wassen van de kleertjes, wanneer doe je dat? Als ik dat nu doe, moet ik ze dan over een week of 8 nog een keer wassen? Even daargelaten dat ik dat misschien wel gaan doen omdat ik dat dan weer wil doen (nesteldrang enzo ).
pi_68917018
quote:
Oh en een vachtje op mn buik

Ik ook!!

Ook nog ochtend/middag misselijk en eigenlijk sowieso totaal geen eetlust, ik eet wel wat hoor, maar lijkt wel alsof mn smaakzin weg is ofzo + al die etensgeuren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68917200
Miss, ik heb de kleertjes gewassen toen ik ze gekocht had en ze zijn de kast in verdwenen. Ik ga ze niet nog een keer wassen
Kast is dicht en kamer is stofvrij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 20:26:33 #211
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917220
Hopelijk trekt het vanzelf weer weg Poppejans
en niet aan dat vachtje plukken hoor! Volgens mn vk verdwijnt het weer na de bevalling hoewel ik niet moest hopen op ineens zonder vachtje wakker worden maar zodra je begint met scheren enzo dan blijf je dus wel met stugge haartjes zitten. Ik ben dus braaf de dagen aan het aftellen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 20:28:36 #212
5428 crew  miss_sly
pi_68917317
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:26 schreef Vicky het volgende:
Miss, ik heb de kleertjes gewassen toen ik ze gekocht had en ze zijn de kast in verdwenen. Ik ga ze niet nog een keer wassen
Kast is dicht en kamer is stofvrij
Mja, zoiets dacht ik ook op zich, want gewassen en wel in de kast kan er niets gebeuren natuurlijk. En ik wil ze niet ongewassen in de kast leggen/hangen, maar ik wil ze zo graag in de kast en commode

En mocht ik ernstige last van nesteldrang krijgen, kunnen ze alsnog een keer in de was
pi_68917410
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mja, zoiets dacht ik ook op zich, want gewassen en wel in de kast kan er niets gebeuren natuurlijk. En ik wil ze niet ongewassen in de kast leggen/hangen, maar ik wil ze zo graag in de kast en commode

En mocht ik ernstige last van nesteldrang krijgen, kunnen ze alsnog een keer in de was
inderdaad

ik heb er de puf/zin/tijd niet voor om ze nog een keer te wassen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 20:32:30 #214
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68917487
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:22 schreef Poppejans het volgende:

Ook nog ochtend/middag misselijk en eigenlijk sowieso totaal geen eetlust, ik eet wel wat hoor, maar lijkt wel alsof mn smaakzin weg is ofzo + al die etensgeuren
Dat heb ik ook, en dan bij tijd en wijle een dag ertussen dat je echt de hele dag misselijk bent. Zoals vandaag bijvoorbeeld.. Maar Poppejans, als het goed is gaat dat binnenkort veranderen voor ons! Jeej!
3!
  maandag 11 mei 2009 @ 20:36:27 #215
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917633
Och miss als je nesteldrang over hebt kun je altijd nog alle kleertjes tevoorschijn halen en er setjes mee combineren enzo en alles heul vaak strijken en op maat gesorteerd leggen. En dan besluiten dat op kleur gesorteerd leggen toch leuker staat. En dan dat op soort gesorteerd leggen ook handig is...

Uiteindelijk liggen de kleertjes hier een soort van op maat. Alles maat 50/56 ligt nu in het commodekastje, alles wat groter is ligt nog in de bergkast. Op die manier hoef ik mijn kleding-gehandicapte-lief niet steeds zuchtend aan te kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68917862
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik zag dat iemand (sorbootje? ) het al eens had gevraagd, maar ik had nog geen antwoord gezien.
Het wassen van de kleertjes, wanneer doe je dat? Als ik dat nu doe, moet ik ze dan over een week of 8 nog een keer wassen? Even daargelaten dat ik dat misschien wel gaan doen omdat ik dat dan weer wil doen (nesteldrang enzo ).
It wasn't me!

Neemt niet weg dat ik het best wilde weten
pi_68918004
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
Och miss als je nesteldrang over hebt kun je altijd nog alle kleertjes tevoorschijn halen en er setjes mee combineren enzo en alles heul vaak strijken en op maat gesorteerd leggen. En dan besluiten dat op kleur gesorteerd leggen toch leuker staat. En dan dat op soort gesorteerd leggen ook handig is...

Uiteindelijk liggen de kleertjes hier een soort van op maat. Alles maat 50/56 ligt nu in het commodekastje, alles wat groter is ligt nog in de bergkast. Op die manier hoef ik mijn kleding-gehandicapte-lief niet steeds zuchtend aan te kijken

whaha jij bent erg
Ik heb de maat 50/56 in de kast liggen. Bovenste plank liggen alle rompers. De plank eronder liggen de truitjes, verdeeld over 3 groepen.. mt 50, mt 50/56 en mt 56. Plank daaronder liggen de broekjes, ook verdeeld op maat
Ik heb een IKEA kist vol met maat 62 op een plank staan en een kist met alles vanaf mt 68.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 20:48:41 #218
5428 crew  miss_sly
pi_68918093
het sorteren is dan inderdaad de volgende stap
Ik denk ook eerst maar de kleine maatjes en dan per soort ofzo...even kijken hoe dat gaat en eruit ziet. Zo'n zin in. Als ik woensdag een beetje energie heb, ga ik de eerste lading wassen en inruimen

ow ja en mijn buik golft
Ze schopt momenteel niet, maar ze beweegt wel veel in mijn buik. En als ze dat doet, gaat er een golfje door mijn huid heen
  maandag 11 mei 2009 @ 20:50:25 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68918167
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

whaha jij bent erg
Ik heb de maat 50/56 in de kast liggen. Bovenste plank liggen alle rompers. De plank eronder liggen de truitjes, verdeeld over 3 groepen.. mt 50, mt 50/56 en mt 56. Plank daaronder liggen de broekjes, ook verdeeld op maat
Ik heb een IKEA kist vol met maat 62 op een plank staan en een kist met alles vanaf mt 68.
en dan noem je mij erg?!

nee hoor, wassen, strijken en setjes maken heb ik nog niet gedaan. (nog niet...) maar ik had het wel eerst allemaal op kleurtjes bij elkaar liggen. En toen werden de stapels kleding groter en dacht ik van jah, per soort is handiger.
Maar toen ging B. een setje pakken wat hij een leuk setje vond. Romper maat 56, broekje maat 74 en vestje mt. 68 dus had ik bedacht dat een soort maatverdeling ook wel handig is voor hem aangezien hij het waarschijnlijk toch zonder te kijken uit de kast pakt verder...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 20:52:38 #220
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68918253
de kleertjes een hele goeie maar ik heb nog zoooo lang
daarbij ik moet nog veel te veel doen in het kinderkamertje

Noli hopelijk begint het straks al zodra je wat rust vind
pi_68918327
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:50 schreef martine1984 het volgende:
Sorbootje, ik heb ook een kop als een grindtegel hoor . Mijn buik lijkt wel ontploft, moest gister weer meten voor mn 9 maanden dagboek 100 cm omtrek over mn navel Ik voel me nu al een zeekoe en dat pas met 18 weken

100cm Wauw, ik ga zo ook maar eens meten. Heb net weer een buikfoto gemaakt en ik vind het zo gek, ik zie mezelf in de spiegel, maar als ik dan de foto zie lijkt mijn buik veel groter!
pi_68918420
Hahahaha 100cm precies! Hoe is het mogelijk
pi_68919164
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:42 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

It wasn't me!

Neemt niet weg dat ik het best wilde weten
Het was mij...

Heb het gisteravond nog aan een vriendin gevraagd. Die had alles ook gewoon ruim van tevoren gewassen en in de kast gelegd. Zij vertelde ook dat 'men' het niet meer nodig vindt om de hydrofiele luiers van tevoren te strijken om ze steriel te maken.

Vond het al zo belachelijk! Want hoe lang van tevoren moet je dat dan doen? Tijdens je persweeen? Want na een minuut zitten er toch alweer bacterieen op..?
  maandag 11 mei 2009 @ 21:21:29 #224
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68919186
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:26 schreef huuphuup het volgende:
Hopelijk trekt het vanzelf weer weg Poppejans
en niet aan dat vachtje plukken hoor! Volgens mn vk verdwijnt het weer na de bevalling hoewel ik niet moest hopen op ineens zonder vachtje wakker worden maar zodra je begint met scheren enzo dan blijf je dus wel met stugge haartjes zitten. Ik ben dus braaf de dagen aan het aftellen...
Keek net nog naar benee maar nu bijna 5 jaar later zit het vachtje er nog steeds
pi_68919216
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Keek net nog naar benee maar nu bijna 5 jaar later zit het vachtje er nog steeds
Lekker harsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')