Herkenbaar hoorquote:
Drukke mennekesquote:Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor![]()
Die van mij doet meestal zo: [ afbeelding ]
Do the wave!
En anders zo:
[ afbeelding ]![]()
Ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Vind het heerlijk om te bakken en het op te eten, maar heb er de fut niet voor. Ik wil mijn eigen Reinhilde hier in huis!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef Kersjes het volgende:
Ooooh, lieve kleine Joep![]()
Troel, laat je gaan meid: toetjes, taartjes, koek... Op gewicht komen jij!
Bijzonder om al jullie belevenissen hier steeds te lezen. Zo herkenbaar en soms juist helemaaaal niet, maar altijd leuk. Helaas laat mijn geheugen me dan steeds weer in de steek zodra ik wil reageren
Heuj! Doe je even voorzichtig! *streng kijkt*quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Memmel het volgende:
Ben net gigantisch op mijn bek gegaan. Ik liep de tuin in, struikel en val. Ik weerde me wel af met mijn handen en benen volgens mij, maar toch...![]()
Ik stond ook weer direct, heb nergens pijn en voel de beeb ook gewoon goed. Moet ik me zorgen maken?
Hoezo.. Lek je?quote:Even een domme vraag: kunnen mijn vliezen eigenlijk knappen door zo'n actie?
Gelukkig zijn er mensen die je kunnen sms-enquote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef Kersjes het volgende:
Ah Noli, da's goed nieuws!
Ik hoop dat er gauw wat schot in de zaak komt, je moet immers wel liefst bevallen zijn voordat ik morgen wegga. Anders moet ik de hele week in spanning zitten omdat ik wil weten wat en wie je nou gebaard hebt!
Memmel, doe je voorzichtig?![]()
Ik kriijg in de couche af en toe flashbacks naar een vreselijke afllevering van Grey's Anatomy waarbij een hoogzwangere dame in de douche was uitgegeleden. Ze dacht dat ze slechts haar pols had gebroken, maar toen kreeg ze te horen dat d'r kindje de klap niet overleefd had![]()
Troel, gelukkig kun je ook heel veel kant-en-klare lekkers (laten) halen bij de winkels!
Wilbers is een schat..... Heel veel succes vandaag, vannacht en morgen!quote:
Ik vind vervelend (vooral voor Faja) dat je zo'n opmerking plaatst en het vervolgens niet eens wilt nuanceren.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ook niet, het verbaast me alleen niet
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef Lishe het volgende:
Noli, ik voorspel: een heerlijk half nacgtje slaap en dan vanwege het ontspannen en de rust dat de kinderen niet thuis zijn vannacht om half 5 een spetterend begin van een vlugge relaxete bevalling.
Aldus het orakel.nog even moeders, dan ist zover!!
Dank je wel Icicle, voor de felicitaties.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef lcicle het volgende:
Wat een wondertje Faja! Het moet gewoon zo zijn..
[..]
Ik vind vervelend (vooral voor Faja) dat je zo'n opmerking plaatst en het vervolgens niet eens wilt nuanceren.
zou kunnen, maar dit is wel vanaf 12 weken ongeveer al dus het speelt al bijna 14 weken inmiddels. Toen was het nog wel wat te vroeg voor hooikoorts en pollen enzo. Ik heb op zich normaal geen last van hooikoorts maar wel van huismijt enzo dus het zou me niet verbazen uiteindelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef mefke79 het volgende:
huup, weet je zeker dat het geen hooikoorts is? Ik heb er ook even last van gehad en met een paar dagen wat pilletjes was het weg, lijkt me toch het proberen waard, niet dan? Oja, ik heb normaal dus nooit hooikoorts, ben alleen wel gevoelig voor iets wat in een bepaalde periode bloeit, want ik had het vorig jaar ook opeens. En volgens de arts kon het door de hormonen extra opspelen.
Wij gaan morgen naar de Macquote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Noli. het volgende:
Ze eten trouwens gewoon macaroni vanavond maar Maxi is wel beloofd dat ie een keer naar de Mac mag met hun.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:18 schreef Sorbootje het volgende:
Pff wat krijg ik een puistenkop zeg, van zwanger zijn... nog meer dan toen ik puber was.
quote:
nee echt hoorquote:
Tuurlijk! Zodra we terug zijn doe ik een verslagje. Als het kan met foto's!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:16 schreef Ssserpente het volgende:
Vlindur, morgen eerste keer VK. Dan ben je echt zwanger!Laat je even weten hoe het was?
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
ik overweeg zelfs om chocola en snoep maar weer te laten staan![]()
Ik ook!!quote:
Mja, zoiets dacht ik ook op zich, want gewassen en wel in de kast kan er niets gebeuren natuurlijk. En ik wil ze niet ongewassen in de kast leggen/hangen, maar ik wil ze zo graag in de kast en commodequote:Op maandag 11 mei 2009 20:26 schreef Vicky het volgende:
Miss, ik heb de kleertjes gewassen toen ik ze gekocht had en ze zijn de kast in verdwenen. Ik ga ze niet nog een keer wassen
Kast is dicht en kamer is stofvrij
inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, zoiets dacht ik ook op zich, want gewassen en wel in de kast kan er niets gebeuren natuurlijk. En ik wil ze niet ongewassen in de kast leggen/hangen, maar ik wil ze zo graag in de kast en commode
En mocht ik ernstige last van nesteldrang krijgen, kunnen ze alsnog een keer in de was
Dat heb ik ook, en dan bij tijd en wijle een dag ertussen dat je echt de hele dag misselijk bent. Zoals vandaag bijvoorbeeld.. Maar Poppejans, als het goed is gaat dat binnenkort veranderen voor ons! Jeej!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:22 schreef Poppejans het volgende:
Ook nog ochtend/middag misselijk en eigenlijk sowieso totaal geen eetlust, ik eet wel wat hoor, maar lijkt wel alsof mn smaakzin weg is ofzo + al die etensgeuren
It wasn't me!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik zag dat iemand (sorbootje? ) het al eens had gevraagd, maar ik had nog geen antwoord gezien.
Het wassen van de kleertjes, wanneer doe je dat? Als ik dat nu doe, moet ik ze dan over een week of 8 nog een keer wassen? Even daargelaten dat ik dat misschien wel gaan doen omdat ik dat dan weer wil doen (nesteldrang enzo).
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
Och miss als je nesteldrang over hebt kun je altijd nog alle kleertjes tevoorschijn halen en er setjes mee combineren enzoen alles heul vaak strijken
en op maat gesorteerd leggen. En dan besluiten dat op kleur gesorteerd leggen toch leuker staat. En dan dat op soort gesorteerd leggen ook handig is...
![]()
Uiteindelijk liggen de kleertjes hier een soort van op maat. Alles maat 50/56 ligt nu in het commodekastje, alles wat groter is ligt nog in de bergkast. Op die manier hoef ik mijn kleding-gehandicapte-lief niet steeds zuchtend aan te kijken
en dan noem je mij erg?!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha jij bent erg
Ik heb de maat 50/56 in de kast liggen. Bovenste plank liggen alle rompers. De plank eronder liggen de truitjes, verdeeld over 3 groepen.. mt 50, mt 50/56 en mt 56. Plank daaronder liggen de broekjes, ook verdeeld op maat
Ik heb een IKEA kist vol met maat 62 op een plank staan en een kist met alles vanaf mt 68.
100cm Wauw, ik ga zo ook maar eens meten. Heb net weer een buikfoto gemaakt en ik vind het zo gek, ik zie mezelf in de spiegel, maar als ik dan de foto zie lijkt mijn buik veel groter!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:50 schreef martine1984 het volgende:
Sorbootje, ik heb ook een kop als een grindtegel hoor. Mijn buik lijkt wel ontploft, moest gister weer meten voor mn 9 maanden dagboek 100 cm omtrek over mn navel
Ik voel me nu al een zeekoe
en dat pas met 18 weken
Het was mij...quote:Op maandag 11 mei 2009 20:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
It wasn't me!![]()
Neemt niet weg dat ik het best wilde weten
Keek net nog naar benee maar nu bijna 5 jaar later zit het vachtje er nog steedsquote:Op maandag 11 mei 2009 20:26 schreef huuphuup het volgende:
Hopelijk trekt het vanzelf weer weg Poppejans![]()
en niet aan dat vachtje plukken hoor!Volgens mn vk verdwijnt het weer na de bevalling hoewel ik niet moest hopen op ineens zonder vachtje wakker worden
maar zodra je begint met scheren enzo dan blijf je dus wel met stugge haartjes zitten. Ik ben dus braaf de dagen aan het aftellen...
Lekker harsen!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Keek net nog naar benee maar nu bijna 5 jaar later zit het vachtje er nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |