abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68909316
Noli wat spannend! Er gebeurt dus echt wel wat, hopelijk zet het snel door!

Ik heb echt een hele lange hormonale bui, sinds gister al. Ik moet echt overal om huilen. Vanmorgen zelfs bij Trauma Centrum, toen ze een klein meisje gingen hechten en zij (ook) moest huilen. Ik voel me echt een mega huilie. Oh, en net kreeg ik de binnenkant van ons (aangepaste) geboortekaartje opgestuurd, dus toen was het helemaal erg.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68909683
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:46 schreef Noli. het volgende:
(I like Wilbers! )

Wilbers is een schat..... Heel veel succes vandaag, vannacht en morgen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 11 mei 2009 @ 17:09:15 #178
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68910579
Oja, ook zoiets...
Onze Maxi moet morgen naar zwemles, dan krijgt hij zijn afzwembriefje voor B.. Om dan aankomende donderdag te mogen afzwemmen..

(de oppas gaat morgen sowieso met hem heen. Donderdag ook maar als Mini er dan nog niet is dan gaan Maxi en Midi met Opa en Oma mee terug naar huis om daar te logeren. Zodat ze vrijdag mocht ik wel ingeleid worden iig onder de pannen zijn.)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68911089
En als je echt omhoog zit (en je hebt kinderen die geen vreemdemensenangst hebben) kun je mij ook roepen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_68911390
Zooo, ik ben even een paar dagen druk en er gebeurd hier van alles!
Seilram, gefeliciteerd met Joep! Noli, ik had gehoopt voor je dat ik hier al goed nieuws stond,succes met echt de laatste loodjes. Tweeling mama's, potverdikkie allebei in het ziekenhuis.... hoop dat het goed met jullie gaat. Faja, gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor jullie allemaal

Wij hebben zaterdag een pretecho gehad. Ons kindje lag in een vreselijk onhandige en gekke houding. Dankzij een erg vasthoudende echoscopiste kon ze er na bijna een uur en samen met een collega een
meisje van maken!! Het was erg moeilijk te zien maar we gaan er eerst maar vanuit dat het klopt. Ik heb een foto met 3 witte streepjes, dat is wel weer een mooi bewijs.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 11 mei 2009 @ 17:32:23 #181
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68911464
Ze slapen vanacht zelfs al even bij de oppas.
Bij Maxi moeten we meestal even praten lullen als brugman (met alleen praten kom je er al niet eens meer ) Manlief loopt naar Midi en vraagt of ze vanavond ook bij A. wil slapen, rent ze meteen naar A "Wat gaan we straks eten?!?!?!"

Maar de oppas maakte net al een lekkere glijer.. Als Maxi nou bij hun bleef slapen dan mocht hij wel bepalen wat ze vanavond gingen eten... Die bedenkt zich natuurlijk niet en gilt meteen "McDonalds! ! ! " Whehehehehe...
Ze eten trouwens gewoon macaroni vanavond maar Maxi is wel beloofd dat ie een keer naar de Mac mag met hun.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68911512
Gefeli Sproetje! Krijgen we foto's te zien?
Lotte!
Noah!
  maandag 11 mei 2009 @ 17:38:40 #183
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68911708
Memmel toch Heb je nog gebeld?

Goed nieuws Noli!! Einde is écht in zicht
  maandag 11 mei 2009 @ 17:44:21 #184
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68911893
Noli, heel veel succes! Hoop dat het niet meer nodig zal zijn je in te leiden hoor, ik duim! Lijkt me wel heel echt worden zo, nu de kindjes zo langzaamaan het pand gaan verlaten

En wat is Joep een ontzettend kindje! Heel erg lief, gefeliciteerd Fijn ook dat hij nu is 'losgekoppeld' en geen infuus enzo meer hoeft hoor, dat lijkt me echt een mooi gezicht..

Faja, héél erg gefeliciteerd, de schrik kan ik me zeker voorstellen, maar ik denk dat je er wel van zal gaan genieten

Cara, wat leuk om je kindje te voelen aan de buitenkant! Ik kijk er zó naar uit wanneer lief ons kindje zal kunnen voelen (whaha, nouja, en ikzelf natuurlijk ook), en dan samen genieten

DuchessX, veel sterkte met de vermoeidheid, is alles goed vandaag?

Kersjes, wát een droom! Zulke dingen zou ik ook bij elkaar kunnen verzinnen, vooral die ouders die telkens door de brievenbus naar binnen riepen, whaha

Memmel, IEKS, ik hoop dat alles goed is hoor, ik zou zeker bellen als je het niet vertrouwt inderdaad..

En Sproet-je, een meisje, heel erg leuk Foto's zijn welkom!

Wij zijn vandaag teruggekomen van een lang weekend Center Parcs en dat was erg fijn, maar op een paar momenten had ik wel even moeite met mijn hormonen in combinatie met de schoonfam.. Heel erg irri, want ik vind het echt grote lieverds, maar jongens, ik was zó moe, en als ik dan vroeg naar bed was liep dat stel in licht beschonken staat over elkaar heen te blèren, niet normaal.. En als paps dan eenmaal naar bed ging heel hard "SSST!" tegen elkaar gaan roepen.. Zucht.. En dan wil ik niet lelijk doen dus hou ik mijn mond, maar wat kún je boos worden met van die leuke hormoontjes in je lijf zeg.. En toen lief eenmaal naar bed kwam was het natuurlijk janken, whaha!

Overigens is lief nu naar de winkel, omdat ik nu éindelijk honger heb na een dag misselijk zijn.. En spontaan zin kreeg in Danarolles (met dank aan Kersjes en de geur die ze rook na haar bizarre droom)..
3!
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 17:46:41 #185
5428 crew  miss_sly
pi_68911969
Wat een mooi mannetje is Joep

Noli, toch echt de laatste loodjes nu. Ik hoop dat het nu doorzet

Memmel dat is schrikken. Hoe is het nu met je? Nog gebeld?

Mikoxx en MamaNik nog even een Hopelijjk alles goed met jullie en jullie

sproet-je een meisje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68912927
Memmel! Hoe is het nu? Heb jij zelf niks?

Noliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Jeetje eindelijk een klein beetje schot en nu maar hopen dat het snel op gang komt

Sproet-je een dochter!!! Super!

Voor alle emozwangeren onder ons

Ik heb tot 17.00 geslapen en ben nog steeds moe Maar ach ik mag echt niet klagen hoor ik kan gewoon gaan slapen als het nodig is en niet iedereen heeft die luxe.

We hadden trouwens naar een rondleiding in een mijn in België willen gaan, maar dat is 30m met een lift naar beneden en dan nog eens 130 treden zelf naar beneden lopen (en dus ook weer naar boven). Denk niet dat ik dat ga halen
Ik had de mijn gemaild of het medisch nog wel verantwoord is maar zij vonden van niet, ook ivm mogelijk glibberige paadjes enzo. Wel jammer maar better be safe than sorry hé.. Maar een andere activiteit verzinnen
#geen
pi_68912994
lekker hoor Duch dat je zo kan slapen.. dat gaat hier echt niet ukken. Amber slaapt nog maar heel soms tussen de middag.
Ik ga zo maar weer eens "actief" doen Half uurtje zwangeremutsenzwemmen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 mei 2009 @ 18:21:55 #188
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68913060
Noli, ik voorspel: een heerlijk half nacgtje slaap en dan vanwege het ontspannen en de rust dat de kinderen niet thuis zijn vannacht om half 5 een spetterend begin van een vlugge relaxete bevalling.
Aldus het orakel. nog even moeders, dan ist zover!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_68913073
Wat een wondertje Faja! Het moet gewoon zo zijn..
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik ook niet, het verbaast me alleen niet
Ik vind vervelend (vooral voor Faja) dat je zo'n opmerking plaatst en het vervolgens niet eens wilt nuanceren.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 18:46:27 #190
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68913790
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef Lishe het volgende:
Noli, ik voorspel: een heerlijk half nacgtje slaap en dan vanwege het ontspannen en de rust dat de kinderen niet thuis zijn vannacht om half 5 een spetterend begin van een vlugge relaxete bevalling.
Aldus het orakel. nog even moeders, dan ist zover!!

nou Noli als dit toch es echt zo kon zijn dan zou het echt heel mooi zijn!
Ik zet mn geld op Lishe's optie dan

Fijn dat je lekker hebt kunnen slapen Duchess! Ik ben nog steeds enorm moe en heb het erg benauwd/ben erg kortademig. Weinig aan te doen maar ik meld het morgen voor de zekerheid nog maar een keer bij mn vk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68914099
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef lcicle het volgende:
Wat een wondertje Faja! Het moet gewoon zo zijn..
[..]

Ik vind vervelend (vooral voor Faja) dat je zo'n opmerking plaatst en het vervolgens niet eens wilt nuanceren.
Dank je wel Icicle, voor de felicitaties.

ik heb niet eens de fut om over opmerkingen in te gaan. Ga mijn bed opzoeken.

[ Bericht 13% gewijzigd door Faja-Lobi op 11-05-2009 19:10:07 ]
  maandag 11 mei 2009 @ 19:05:21 #192
100412 mefke79
komt goed!
pi_68914306
huup, weet je zeker dat het geen hooikoorts is? Ik heb er ook even last van gehad en met een paar dagen wat pilletjes was het weg, lijkt me toch het proberen waard, niet dan? Oja, ik heb normaal dus nooit hooikoorts, ben alleen wel gevoelig voor iets wat in een bepaalde periode bloeit, want ik had het vorig jaar ook opeens. En volgens de arts kon het door de hormonen extra opspelen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 11 mei 2009 @ 19:12:55 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68914501
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef mefke79 het volgende:
huup, weet je zeker dat het geen hooikoorts is? Ik heb er ook even last van gehad en met een paar dagen wat pilletjes was het weg, lijkt me toch het proberen waard, niet dan? Oja, ik heb normaal dus nooit hooikoorts, ben alleen wel gevoelig voor iets wat in een bepaalde periode bloeit, want ik had het vorig jaar ook opeens. En volgens de arts kon het door de hormonen extra opspelen.
zou kunnen, maar dit is wel vanaf 12 weken ongeveer al dus het speelt al bijna 14 weken inmiddels. Toen was het nog wel wat te vroeg voor hooikoorts en pollen enzo. Ik heb op zich normaal geen last van hooikoorts maar wel van huismijt enzo dus het zou me niet verbazen uiteindelijk
van mn vk mocht ik echter mn medicijnen niet meer gebruiken voor mn allergie (gewone anti-histamine) die waren niet goed voor de baby en ik moest er direct helemaal mee stoppen. Er zou pas een alternatief gezocht worden als ik echt extreme last zou krijgen.
Maar wel een goeie optie, ik zal het eens vragen morgen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68914506
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Noli. het volgende:

Ze eten trouwens gewoon macaroni vanavond maar Maxi is wel beloofd dat ie een keer naar de Mac mag met hun.
Wij gaan morgen naar de Mac Als ze meewillen....
pi_68914531
Huup, ik heb Tavegil en dat mag dus wel in het tweede en derde trimester. Het werkt goed, alleen heb ik nog wat jeukogen maar dat is het ergste niet!
  maandag 11 mei 2009 @ 19:14:03 #196
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68914534
Alles is goed hoor, denk ik.
Ik ben lekker gaan liggen vanmiddag en heb de vk toch even gebeld. Die zei dat als ik het voelde, ik geen buikpijn had of een keiharde buik of bloedverlies, het wel mee zou vallen. Ik voel de baby goed en heb nergens pijn. ja morgen misschien spierpijn van het afweren.... Ben wel geschrokken en zoek natuurlijk iemand om de schuld van deze glijer te geven....het kan natuurlijk gewoon nooit aan mijzelf hebben gelegen....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68914613
Jongens toch, jullie gaan als een trein!

Sproet-je, een meisje! Dochters zijn stoer!

Joepje, wat een scheetje zeg!

Da's schrikken, Memmel. Maar zou me echt geen zorgen maken hoor! Heb je de VK nog gebeld?

Noli, meid. Go go go!

Vlindur, morgen eerste keer VK. Dan ben je echt zwanger! Laat je even weten hoe het was?
pi_68914656
Pff wat krijg ik een puistenkop zeg, van zwanger zijn... nog meer dan toen ik puber was.
  maandag 11 mei 2009 @ 19:23:17 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68914800
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:18 schreef Sorbootje het volgende:
Pff wat krijg ik een puistenkop zeg, van zwanger zijn... nog meer dan toen ik puber was.
klinkt bekend
mn hoofd is een slagveld echt ik zie er echt niet uit haha. Weinig aan te doen helaas, je weet gelukkig waar het van komt.

McLaura thanks ik zal de naam onthouden en voorleggen, misschien mag dat wel dan.

Memmel gelukkig maar wat een schrik zeg! Lekker rustig aan de rest van de avond.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68914885
Ja ik weet waar het van komt, maar het is wel irritant. Heb ook steeds puistjes tussen mijn tieten. Zo aantrekkelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')