Noli, heel veel succes! Hoop dat het niet meer nodig zal zijn je in te leiden hoor, ik duim! Lijkt me wel heel echt worden zo, nu de kindjes zo langzaamaan het pand gaan verlaten

En wat is Joep een ontzettend

kindje! Heel erg lief, gefeliciteerd

Fijn ook dat hij nu is 'losgekoppeld' en geen infuus enzo meer hoeft hoor, dat lijkt me echt een mooi gezicht..
Faja, héél erg gefeliciteerd, de schrik kan ik me zeker voorstellen, maar ik denk dat je er wel van zal gaan genieten

Cara, wat leuk om je kindje te voelen aan de buitenkant! Ik kijk er zó naar uit wanneer lief ons kindje zal kunnen voelen (whaha, nouja, en ikzelf natuurlijk ook), en dan samen genieten

DuchessX, veel sterkte met de vermoeidheid, is alles goed vandaag?
Kersjes, wát een droom! Zulke dingen zou ik ook bij elkaar kunnen verzinnen, vooral die ouders die telkens door de brievenbus naar binnen riepen, whaha
Memmel, IEKS, ik hoop dat alles goed is hoor, ik zou zeker bellen als je het niet vertrouwt inderdaad..
En Sproet-je, een meisje, heel erg leuk

Foto's zijn welkom!
Wij zijn vandaag teruggekomen van een lang weekend Center Parcs en dat was erg fijn, maar op een paar momenten had ik wel even moeite met mijn hormonen in combinatie met de schoonfam.. Heel erg irri, want ik vind het echt grote lieverds, maar jongens, ik was zó moe, en als ik dan vroeg naar bed was liep dat stel in licht beschonken staat over elkaar heen te blèren, niet normaal.. En als paps dan eenmaal naar bed ging heel hard "SSST!" tegen elkaar gaan roepen.. Zucht.. En dan wil ik niet lelijk doen dus hou ik mijn mond, maar wat kún je boos worden met van die leuke hormoontjes in je lijf zeg.. En toen lief eenmaal naar bed kwam was het natuurlijk janken, whaha!
Overigens is lief nu naar de winkel, omdat ik nu éindelijk honger heb na een dag misselijk zijn.. En spontaan zin kreeg in Danarolles (met dank aan Kersjes en de geur die ze rook na haar bizarre droom)..