Dank! En hoe groot is zoiets dan? Ik voel me echt een noob soms...das het enige waarvoor ik bang ben, niet voor de bevalling ansich, maar dat ik het gewoon allemaal niet weet als het begint..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef Tan het volgende:
Noli spannend!! Het einde is in zicht!!!
[..]
Beetje onsmakelijk:
Ik zag een duidelijk glazig prutje met glazige sliertjes rondom en daardoorheen leken wel adertjes te lopen of zo, maar dat waren dus hele dunne bloedsliertjes.
Bij de laatste verloor ik het in delen en was het meer gelig en snotterig, maar wel compact, maar volgens de VK kan de slijmprop ook in delen komen en dan is het wat natter.
De hele slijmprop was bij mij zoiets als een stuiver, misschien ietsje kleiner.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dank! En hoe groot is zoiets dan? Ik voel me echt een noob soms...das het enige waarvoor ik bang ben, niet voor de bevalling ansich, maar dat ik het gewoon allemaal niet weet als het begint..![]()
Wat een mooie uitgerekende datum!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens de verloskundige ben ik 10.01.10 uitgerekend en dat zou nu een week of 5 zwanger zijn dan als ik me niet vergis. Ik ga maar eens inventariseren wat ik weer allemaal terug moet gaan kopen voor die tijd.
wat een onzinquote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef Xenia het volgende:
Faja gefeliciteerd! Hele mooie uitgerekende datum![]()
Noli sterkte vandaag!
McLaura, ik moest zo lachen om je kleine indruk van die meneer van jou
DuchessX ik hoop dat je je snel beter voelt nu je extra ijzer inneemt.
En even een bemoedigende opsteker voor alle misselijke dames (van nu.nl):
Ochtendmisselijkheid is teken van intelligente baby
Eet smakelijk Juup©quote:Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef Tan het volgende:
Noli spannend!! Het einde is in zicht!!!
[..]
Beetje onsmakelijk:
Ik zag een duidelijk glazig prutje met glazige sliertjes rondom en daardoorheen leken wel adertjes te lopen of zo, maar dat waren dus hele dunne bloedsliertjes.
Bij de laatste verloor ik het in delen en was het meer gelig en snotterig, maar wel compact, maar volgens de VK kan de slijmprop ook in delen komen en dan is het wat natter.
Ik wou ook al gaan steigeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
wat een onzin
*nooit misselijk is geweest en wil baby niet dom noemen*
Wat een mooie uitgerekende datum! Is dat niet dezelfde datum als Tan?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens de verloskundige ben ik 10.01.10 uitgerekend en dat zou nu een week of 5 zwanger zijn dan als ik me niet vergis. Ik ga maar eens inventariseren wat ik weer allemaal terug moet gaan kopen voor die tijd.
herken het niet onder mijn ribben, ik heb het tussen mijn schouderbladen. Volgens de fysio is er dan een zenuwtje niet goed geschoten...quote:Op maandag 11 mei 2009 11:01 schreef innepin het volgende:
McLaura, hier nog zo eentje
Noli, sterkte vandaag! En succes!
FajaAl een beetje bekomen van de schrik? Wat een mooie uitgerekende datum zeg
Ik probeer zo weinig mogelijk te klagen, maar ehhh... au? Gisteren werd ik wakker met een soort van hele nare spierpijn onder mijn rechterribben, die zo erg werd als ik stond of liep dat ik naar adem moest happen. Werd er ook misselijk van. Héél veel rust genomen, ging wel uiteindelijk, word ik er @&*#@ weer mee wakkerHerkent iemand dit? Zit 't kind gewoon raar klem ofzo? Ik word nooit in m'n ribben geschopt, dus dat zal het wel niet zijn..
hier ook een uitzondering op de (blijkbaar) regelquote:Op maandag 11 mei 2009 10:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
wat een onzin
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef McLaura het volgende:
Even een kleine indruk van die meneer van mij :
[ afbeelding ]
Ik twijfelde ook al of ik het zou posten. Wil niemand voor het hoofd stoten. Maar ik ben zelf ook maar drie keer misselijk geweest en vond het dus ook geen leuk bericht en deed het voor mezelf ook al snel af als onzinquote:Op maandag 11 mei 2009 10:52 schreef Dakota het volgende:
wat een onzin
Mijn eerste reactie was inderdaad ook "ik zal Purk maar vast aanmelden voor de Mensa danquote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Fajagefeliciteerd! Wat een verrassing, en een verrassing die je volgens mij graag wou, leuk!
![]()
Misselijkheid/intelligentie haha ik geloof er niks van!
Dan zouden de kinderen van Kersjes hoogbegaafd zijn![]()
en die van mij vast vwo hahaha
Oh ik zei ''die van mij''... ik ben ECHT zwangerik vind het nog steeds gek en zo bijzonder, en voel me ook een beetje bijzonder
Dat kan toch best?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Dan zouden de kinderen van Kersjes hoogbegaafd zijn![]()
kom je er wel eens dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was inderdaad ook "ik zal Purk maar vast aanmelden voor de Mensa dan"
(En even voor de duidelijkheid: als ik ergens het nut niet van inzie is het wel die Mensa)
Jah, gezelligheid met andere idioten!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
kom je er wel eens dan?
T is net zo nuttig als Fok.
Nou, zo voelde het echt!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef Xenia het volgende:
McLaura, ik moest zo lachen om je kleine indruk van die meneer van jou
Herkenbaar hoorquote:
Drukke mennekesquote:Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor![]()
Die van mij doet meestal zo: [ afbeelding ]
Do the wave!
En anders zo:
[ afbeelding ]![]()
Ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Vind het heerlijk om te bakken en het op te eten, maar heb er de fut niet voor. Ik wil mijn eigen Reinhilde hier in huis!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef Kersjes het volgende:
Ooooh, lieve kleine Joep![]()
Troel, laat je gaan meid: toetjes, taartjes, koek... Op gewicht komen jij!
Bijzonder om al jullie belevenissen hier steeds te lezen. Zo herkenbaar en soms juist helemaaaal niet, maar altijd leuk. Helaas laat mijn geheugen me dan steeds weer in de steek zodra ik wil reageren
Heuj! Doe je even voorzichtig! *streng kijkt*quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Memmel het volgende:
Ben net gigantisch op mijn bek gegaan. Ik liep de tuin in, struikel en val. Ik weerde me wel af met mijn handen en benen volgens mij, maar toch...![]()
Ik stond ook weer direct, heb nergens pijn en voel de beeb ook gewoon goed. Moet ik me zorgen maken?
Hoezo.. Lek je?quote:Even een domme vraag: kunnen mijn vliezen eigenlijk knappen door zo'n actie?
Gelukkig zijn er mensen die je kunnen sms-enquote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef Kersjes het volgende:
Ah Noli, da's goed nieuws!
Ik hoop dat er gauw wat schot in de zaak komt, je moet immers wel liefst bevallen zijn voordat ik morgen wegga. Anders moet ik de hele week in spanning zitten omdat ik wil weten wat en wie je nou gebaard hebt!
Memmel, doe je voorzichtig?![]()
Ik kriijg in de couche af en toe flashbacks naar een vreselijke afllevering van Grey's Anatomy waarbij een hoogzwangere dame in de douche was uitgegeleden. Ze dacht dat ze slechts haar pols had gebroken, maar toen kreeg ze te horen dat d'r kindje de klap niet overleefd had![]()
Troel, gelukkig kun je ook heel veel kant-en-klare lekkers (laten) halen bij de winkels!
Wilbers is een schat..... Heel veel succes vandaag, vannacht en morgen!quote:
Ik vind vervelend (vooral voor Faja) dat je zo'n opmerking plaatst en het vervolgens niet eens wilt nuanceren.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ook niet, het verbaast me alleen niet
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef Lishe het volgende:
Noli, ik voorspel: een heerlijk half nacgtje slaap en dan vanwege het ontspannen en de rust dat de kinderen niet thuis zijn vannacht om half 5 een spetterend begin van een vlugge relaxete bevalling.
Aldus het orakel.nog even moeders, dan ist zover!!
Dank je wel Icicle, voor de felicitaties.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef lcicle het volgende:
Wat een wondertje Faja! Het moet gewoon zo zijn..
[..]
Ik vind vervelend (vooral voor Faja) dat je zo'n opmerking plaatst en het vervolgens niet eens wilt nuanceren.
zou kunnen, maar dit is wel vanaf 12 weken ongeveer al dus het speelt al bijna 14 weken inmiddels. Toen was het nog wel wat te vroeg voor hooikoorts en pollen enzo. Ik heb op zich normaal geen last van hooikoorts maar wel van huismijt enzo dus het zou me niet verbazen uiteindelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef mefke79 het volgende:
huup, weet je zeker dat het geen hooikoorts is? Ik heb er ook even last van gehad en met een paar dagen wat pilletjes was het weg, lijkt me toch het proberen waard, niet dan? Oja, ik heb normaal dus nooit hooikoorts, ben alleen wel gevoelig voor iets wat in een bepaalde periode bloeit, want ik had het vorig jaar ook opeens. En volgens de arts kon het door de hormonen extra opspelen.
Wij gaan morgen naar de Macquote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Noli. het volgende:
Ze eten trouwens gewoon macaroni vanavond maar Maxi is wel beloofd dat ie een keer naar de Mac mag met hun.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:18 schreef Sorbootje het volgende:
Pff wat krijg ik een puistenkop zeg, van zwanger zijn... nog meer dan toen ik puber was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |