abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2009 @ 08:52:52 #76
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68894780
Ik moet trouwens constant naar de wc.
En oja, wat het iig wél doet.. Ik ben de slijmprop kwijt..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 11 mei 2009 @ 08:53:47 #77
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68894792
Tan, kop op joh! Het wordt echtechtecht beter, hoe slecht het eerst ook mag gaan: de misselijkheid neemt op den duur echt af en verreweg de meeste vrouwen hebben na de eerste maanden nergens meer last van!
En zelfs degenen die wel tot aan het eind misselijk en aan het kotsen blijven (zoals ik) hebben dat ook niet meer 24 uur per dag, kunnen er (al dan niet m.b.v. medicatie) prima mee leven en kunnen zelfs genieten van de zwangerschap!

Sterkte voor alle misselijken onder ons
.... met gevoel voor drama....
  maandag 11 mei 2009 @ 08:56:00 #78
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68894839
Noli, leegloop van de darmen: dat is een beginteken
Het kan nu vast niet lang meer duren
.... met gevoel voor drama....
pi_68894841
Heel begrijpelijk, Noli!. Ga maar gewoon op je strepen staan; die beeb moet maar eens naar buiten komen.
Suc-6 met telefoontje straks.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 11 mei 2009 @ 08:58:21 #80
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68894894
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:53 schreef Kersjes het volgende:
Tan, kop op joh! Het wordt echtechtecht beter, hoe slecht het eerst ook mag gaan: de misselijkheid neemt op den duur echt af en verreweg de meeste vrouwen hebben na de eerste maanden nergens meer last van!
En zelfs degenen die wel tot aan het eind misselijk en aan het kotsen blijven (zoals ik) hebben dat ook niet meer 24 uur per dag, kunnen er (al dan niet m.b.v. medicatie) prima mee leven en kunnen zelfs genieten van de zwangerschap!

Sterkte voor alle misselijken onder ons
Ja, je hebt ook helemaal gelijk.
Het zijn gewoon van die momenten. Ik weet wel dat ik dit ook weer doorkom. Maar bij Ayden ben ik de halve zwangerschap echt heel beroerd geweest en pas de tweede helft ging het ietsje beter. Qua misselijkheid dan. Dat vooruitzicht lokt me niet echt aan... (het zijn ook van die dingen die je je pas weer herinnert als je er midden in zit) de tijd kruipt gewoon. Maar goed, ik weet ook wel dat ik met zeuren niks oplos, en ik grijp wel weer naar de crackers om de dag door te komen
  maandag 11 mei 2009 @ 08:58:58 #81
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68894903
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:52 schreef Noli. het volgende:
Ik moet trouwens constant naar de wc.
En oja, wat het iig wél doet.. Ik ben de slijmprop kwijt..
Dan ben je meestal binnen 48 uur aan de beurt. Meestal dus
pi_68895055
Oef Noli ik kan me voorstellen dat je het slecht trekt zo. Dat van naar de wc gaan enzo en je slijmprop kwijt klinkt wel als een goed teken! Maar als je zo moe bent dan lijkt het me ook geen pretje nee.
Wat ga je de gyn vragen? Wil je in het ziekenhuis blijven om bij te komen tot het echt doorzet? Succes in elk geval

Tan sterkte met de misselijkheid. Ik vond het zo'n naar gevoel. Och jij als geen ander zult weten dat iedere zwangerschap anders is toch, dit gaat vast helemaal goedkomen en wegtrekken over een paar weekjes!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 09:13:14 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68895166
Gefeliciteerd Faja!
  maandag 11 mei 2009 @ 09:17:00 #84
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68895228
Leegloop van de darmen enzo heb ik al een week..
En bij Hanne verloor ik twee en een half week voor de bevalling de lijmprop. (maar toen heb ik niks van voorwerk gehad he?)
Maxi, Midi & Mini
  maandag 11 mei 2009 @ 09:18:10 #85
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68895246
Noli, heel veel succes! Ik hoop dat er nu echt serieus binnen een dag een baby is.
pi_68895298
Ach Noli toch Kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen bent/raakt zo. Niet.weinig slapen is zo killing! En dan moet je nog bevallen. Heb je de gyn al bereikt? Hoop dat hij wat voor je kan betekenen. laat ik je met rust verder, wilde je nog bellen

Faja gefeliciteerd!
  maandag 11 mei 2009 @ 09:32:14 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68895592
Faja, gefeliciteerd!
Ook al is het een verrassing
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68895616
Faja, gefeliciteerd! Wat een verassing zeg!
Noli, succes nog even, hoop toch wel dat je gauw je kleintje vast mag houden hoor!

Hier gaat het wel. Ik heb echt helemaal nergens last van. Morgen de echo, dan kan ik eindelijk zien of er echt wel een kindje groeit, want ik geloof er nog niks van. Ik heb immers nergens last van.. Mn borsten zijn nog steeds niet mega gevoelig en ik ben ook niet misselijk ik voel maar niks.. Vandaag 6.5 week.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68895723
Faja gefeliciteerd, nog zo'n mooi kindje op komst
pi_68895731
Oeh, best veel gebeurd hier!

Faja, gefeliciteerd! Kan me je schrik goed voorstellen, maar lees tussen de regels door toch wel veel blijdschap!

Kersjes, ook ik schrok me wild hier! Grapjurk! Wel een bizarre droom! Je hebt je vast wel even vijf keer in je ogen gewreven!

Noli, ik heb met je te doen! Wat een gedoe zeg! Hopelijk zet 't snel door!

Heb beroerd geslapen. Ik ben echt een buikslaper en ik kan er maar niet aan wennen in een andere houding te slapen.

Nog tips anyone?
pi_68895831
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:33 schreef Vlindur het volgende:
Faja, gefeliciteerd! Wat een verassing zeg!
Noli, succes nog even, hoop toch wel dat je gauw je kleintje vast mag houden hoor!

Hier gaat het wel. Ik heb echt helemaal nergens last van. Morgen de echo, dan kan ik eindelijk zien of er echt wel een kindje groeit, want ik geloof er nog niks van. Ik heb immers nergens last van.. Mn borsten zijn nog steeds niet mega gevoelig en ik ben ook niet misselijk ik voel maar niks.. Vandaag 6.5 week.
Vlindur, maak je geen zorgen! Ik ben onderhand 18,5wk en ik heb tot nu toe nergens last van gehad. Mijn borsten zijn een beetje gevoelig geweest, maar dat was pas rond een week of tien... D'r zit heus wel een kindje!
  maandag 11 mei 2009 @ 09:45:31 #92
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68895934
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:17 schreef Noli. het volgende:
Leegloop van de darmen enzo heb ik al een week..
En bij Hanne verloor ik twee en een half week voor de bevalling de lijmprop. (maar toen heb ik niks van voorwerk gehad he?)
Daarom zei ik al... meestal

Bij Ayden verloor ik de prop ook ruim twee weken van te voren al of zo (misschien ook wel langer, weet het niet eens meer). Maar bij de anderen bij wie ik een slijmprop spotte was ik snel aan het bevallen, en dat schijnt ook wel meestal zo te zijn.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:48:01 #93
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_68895993
Noli ik hoop voor je dat ze je niet laten aanmodderen! Ik zal voor je duimen dat je je kindje snel in je armen hebt
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:49:51 #94
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68896039
Heerlijk, hormonen, ik kan echt alleen maar janken..

Maar ik werd net terug gebeld door de gyn (Wilbers) Hij wou me sowieso ook niet zo lang laten lopen.
Ik mag me zo melden in het ziekenhuis, eerst aan het CTG en (inwendige) onderzoeken.
Daarna gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn. Als er bijvoorbeeld al wat verweking is dan zou inleiden een mogelijkheid kunnen zijn. Nou ja, we zullen zien..
Tot later!
Maxi, Midi & Mini
pi_68896101
Faja, gefeliciteerd! Hoop dat je na een telefoontje met de VK een beetje rustiger kan worden! Kop op!

Tan en Beessie, sterkte met de misselijkheid, hopelijk trekt het snel wel!

Kersjes, vervelend zo'n droom. Je liet mij ook schrikken zeg! Dacht meteen: ow shit, veel te vroeg!

Noli, hopelijk zet het snel een beetje door. Is inderdaad niks, als je zo rond moet blijven lopen. Ga maar lekker op je strepen staan bij de gyn!

En nav Noli's verhaal. Hoe ziet zo'n slijmprop er dan uit? Weet je dat meteen bij de eerste ook, van "ow, dat was 'm?"
Lotte!
Noah!
pi_68896129
Succes Noli!

Net naar de verloskundige geweest. Bloeddruk 120/75, ben tot nu toe 7 kg aangekomen had zelf verwacht dat het veel meer zou zijn , buik is 32 cm, 3/4 nx, maar het kleine meisje is nog niet ingedaald dus mochten de vliezen breken dan moet ik plat gaan liggen.
Belinstructie niet echt gekregen want zei ze, vorige keer ging het zo snel, die belinstructie gaat voor jou niet op. Ik moet bellen zodra de weeen beginnen.
Oh en de kleine dame werd nu geschat op 6 pond. Volgens de vk wordt het geen zware baby, rond de 7 pond schat ze.

Over 2 weken weer terug.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vicky op 11-05-2009 10:24:22 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:56:12 #97
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68896192
Noli spannend!! Het einde is in zicht!!!
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:52 schreef Linda2205 het volgende:
En nav Noli's verhaal. Hoe ziet zo'n slijmprop er dan uit? Weet je dat meteen bij de eerste ook, van "ow, dat was 'm?"
Beetje onsmakelijk:
Ik zag een duidelijk glazig prutje met glazige sliertjes rondom en daardoorheen leken wel adertjes te lopen of zo, maar dat waren dus hele dunne bloedsliertjes.

Bij de laatste verloor ik het in delen en was het meer gelig en snotterig, maar wel compact, maar volgens de VK kan de slijmprop ook in delen komen en dan is het wat natter.
pi_68896196
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:49 schreef Noli. het volgende:
Heerlijk, hormonen, ik kan echt alleen maar janken..

Maar ik werd net terug gebeld door de gyn (Wilbers) Hij wou me sowieso ook niet zo lang laten lopen.
Ik mag me zo melden in het ziekenhuis, eerst aan het CTG en (inwendige) onderzoeken.
Daarna gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn. Als er bijvoorbeeld al wat verweking is dan zou inleiden een mogelijkheid kunnen zijn. Nou ja, we zullen zien..
Tot later!
Veel succes!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 11 mei 2009 @ 09:56:35 #99
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68896204
Faja proficiat meid.. en laat het maar even bij je binnendringen..
Hier waren we ook eventjes overdonderd dat de test toch positief aangaf...
en alles geraakt wel opgelost... je hebt nog zeker 8 maanden de tijd om alles op
zijn pootjes te krijgen..
en je niet teveel zorgen maken... freecell heeft het al gezegd... gewoon vanaf nu folium nemen...
pi_68896212
Even een kleine indruk van die meneer van mij :

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 11 mei 2009 @ 10:00:58 #101
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68896314
noli succes
pi_68896446
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef Tan het volgende:
[..]

Beetje onsmakelijk:
Ik zag een duidelijk glazig prutje met glazige sliertjes rondom en daardoorheen leken wel adertjes te lopen of zo, maar dat waren dus hele dunne bloedsliertjes.

Bij de laatste verloor ik het in delen en was het meer gelig en snotterig, maar wel compact, maar volgens de VK kan de slijmprop ook in delen komen en dan is het wat natter.
Dank! En hoe groot is zoiets dan? Ik voel me echt een noob soms...das het enige waarvoor ik bang ben, niet voor de bevalling ansich, maar dat ik het gewoon allemaal niet weet als het begint..

Noli, heel veel succes in het zh zo! Alvast een , miss helpt het
Lotte!
Noah!
  maandag 11 mei 2009 @ 10:11:09 #103
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68896545
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dank! En hoe groot is zoiets dan? Ik voel me echt een noob soms...das het enige waarvoor ik bang ben, niet voor de bevalling ansich, maar dat ik het gewoon allemaal niet weet als het begint..
De hele slijmprop was bij mij zoiets als een stuiver, misschien ietsje kleiner.

Wat in delen kwam verschilde per keer, maar leek uiteindelijk best veel bij elkaar.

En als je niet weet wanneer het begint... de VK is wel wat gewend denk ik? Ze komen liever een keer teveel dan dat ze te laat zijn.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:12:17 #104
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68896569
Woei Noli ik hoop dat je vandaag geluk hebt!

Ben zelf al een paar dagen flink beroerd en hoop vrij te kunnen krijgen morgen en overmorgen. Volgens mij moet ik het gewoon wat rustiger aan doen...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68896590
Mijn VK is niet bij de bevalling, moet echt naar het ziekenhuis. En omdat we geen auto hebben, word ik dus opgehaald met ziekenvervoer. En dan wil ik natuurlijk ook niet dat die mensen voor Jan l*l rijden....die moeten ook andere, belangrijkere, dingen doen...
Lotte!
Noah!
pi_68896617
Volgens de verloskundige ben ik 10.01.10 uitgerekend en dat zou nu een week of 5 zwanger zijn dan als ik me niet vergis. Ik ga maar eens inventariseren wat ik weer allemaal terug moet gaan kopen voor die tijd.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:16:04 #107
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68896676
wow faja..dat is schrikken maar toch ?
van harte gefeliciteerd
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68896715
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens de verloskundige ben ik 10.01.10 uitgerekend en dat zou nu een week of 5 zwanger zijn dan als ik me niet vergis. Ik ga maar eens inventariseren wat ik weer allemaal terug moet gaan kopen voor die tijd.
Wat een mooie uitgerekende datum!
pi_68896719
Gefeliciteerd Faja! Weer een baby'tje
pi_68897595
Faja gefeliciteerd! Hele mooie uitgerekende datum

Noli sterkte vandaag!

McLaura, ik moest zo lachen om je kleine indruk van die meneer van jou

DuchessX ik hoop dat je je snel beter voelt nu je extra ijzer inneemt.

En even een bemoedigende opsteker voor alle misselijke dames (van nu.nl):

Ochtendmisselijkheid is teken van intelligente baby
  maandag 11 mei 2009 @ 10:51:04 #111
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68897656
Van harte Faja laat het maar fijn bezinken.
Noli heb je al een gyn kunnen bereiken?
sterkte vandaag en hopelijk willen ze je helpen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 11 mei 2009 @ 10:52:15 #112
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68897692
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef Xenia het volgende:
Faja gefeliciteerd! Hele mooie uitgerekende datum

Noli sterkte vandaag!

DuchessX ik hoop dat je je snel beter voelt nu je extra ijzer inneemt.

En even een bemoedigende opsteker voor alle misselijke dames (van nu.nl):

Ochtendmisselijkheid is teken van intelligente baby
wat een onzin

*nooit misselijk is geweest en wil baby niet dom noemen*
wanna rub mah puppeh?!
pi_68897864
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef Tan het volgende:
[..]

Beetje onsmakelijk:

Eet smakelijk Juup©

maandag 11 mei 2009 @ 11:01:12 #114
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68897974
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:52 schreef Dakota het volgende:

[..]

wat een onzin

Ik wou ook al gaan steigeren.
pi_68897977
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat een mooie uitgerekende datum! Is dat niet dezelfde datum als Tan?

Gefeliciteerd trouwens Faja
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_68897979
McLaura, hier nog zo eentje
Noli, sterkte vandaag! En succes!
Faja Al een beetje bekomen van de schrik? Wat een mooie uitgerekende datum zeg

Ik probeer zo weinig mogelijk te klagen, maar ehhh... au? Gisteren werd ik wakker met een soort van hele nare spierpijn onder mijn rechterribben, die zo erg werd als ik stond of liep dat ik naar adem moest happen. Werd er ook misselijk van. Héél veel rust genomen, ging wel uiteindelijk, word ik er @&*#@ weer mee wakker Herkent iemand dit? Zit 't kind gewoon raar klem ofzo? Ik word nooit in m'n ribben geschopt, dus dat zal het wel niet zijn..
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68898027
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:01 schreef innepin het volgende:
McLaura, hier nog zo eentje
Noli, sterkte vandaag! En succes!
Faja Al een beetje bekomen van de schrik? Wat een mooie uitgerekende datum zeg

Ik probeer zo weinig mogelijk te klagen, maar ehhh... au? Gisteren werd ik wakker met een soort van hele nare spierpijn onder mijn rechterribben, die zo erg werd als ik stond of liep dat ik naar adem moest happen. Werd er ook misselijk van. Héél veel rust genomen, ging wel uiteindelijk, word ik er @&*#@ weer mee wakker Herkent iemand dit? Zit 't kind gewoon raar klem ofzo? Ik word nooit in m'n ribben geschopt, dus dat zal het wel niet zijn..
herken het niet onder mijn ribben, ik heb het tussen mijn schouderbladen. Volgens de fysio is er dan een zenuwtje niet goed geschoten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:09:55 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_68898275
Succes Noli! Ik hoop dat je snel verlost bent

Hier terug van de gyn. Was een beetje een rommeltje, afspraak bleek geannuleerd te zijn zonder dat ik het wist, maar gelukkig had de gyn mij wel verwacht. Mag voorlopig in ieder geval niet meer aan het werk, in ieder geval niet zolang mijn gewicht niet stabiel is. Even een domper, maar niets aan te doen. Extra toetjes maar gaan eten
Kleine lag lekker op een bedje van placenta en hij was gelukkig weer wat meer naar achteren getrokken.
Best grappig, want gisteren voelde ik wat en ik vond het verdacht veel lijken op baby, maar dacht "nah, dat kan niet, placenta ligt voor, dat kan ik dus niet voelen". En gyn dus inderdaad "je zult de kleine vast al wel voelen nu". Misschien dus wel ja, dus maar eens opletten (bij Ruben was dat al bij 13 weken).
Eind mei nog een keer langskomen en in juni de artikel 2 echo, een week na mijn verjaardag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68898335
Oooh Noli, nu is het nog spannender. Succes! En ik heb mn gsm dichtbij me. Als er actie is en ik krijg een sms, post ik het wel.
pi_68898338
Faja, gefeliciteerd

Noli, succes
quote:

[..]

wat een onzin

hier ook een uitzondering op de (blijkbaar) regel
pi_68898458
Noli succes!!

Kersjes!!!!!

Vicky ook voor jou spannend zeg!!!

#geen
pi_68898921
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:56 schreef McLaura het volgende:
Even een kleine indruk van die meneer van mij :

[ afbeelding ]

Zit een telefoontje van m'n huisarts af te wachten over welke medicatie ik nu mag voor de hooikoorts...
pi_68898944
quote:
wat een onzin

Ik twijfelde ook al of ik het zou posten. Wil niemand voor het hoofd stoten. Maar ik ben zelf ook maar drie keer misselijk geweest en vond het dus ook geen leuk bericht en deed het voor mezelf ook al snel af als onzin
Maar wilde het de misselijke meiden toch niet helemaal onthouden.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:31:36 #124
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68898965
Volgens mij staat er in dat onderzoek niet dat als je niet misselijk bent je kind dan dom is... Maar goed, bij mij klopt het ook van geen kant, want bij de oudste was ik niet misselijk (of nauwelijks) en zij doet HAVO-VWO op dit moment en bij de tweede was ik al een stuk beroerder en zij doet straks MAVO-HAVO.

@Linda, ik had dat probleem ook bij Ayden, ik moest persé in het ZH bevallen en ook nog eens eentje een half uur rijden verderop (drie kwartier of langer in de spits). Ik had afgesproken met de VK dat ze wel even kwam kijken of het echt nodig was dat ik naar het ZH moest, inderdaad om te voorkomen dat ik voor niets zou gaan. Want daar was ik dus zelfs bij de vijfde nog bang voor En toch wist ik bij alle keren dat ik echt bezig wel dat er geen weg terug meer was, maar ik twijfelde bij de aanloop naar de bevalling wel vaak hoor.
pi_68899137
Faja gefeliciteerd! Wat een verrassing, en een verrassing die je volgens mij graag wou, leuk!

Misselijkheid/intelligentie haha ik geloof er niks van!
Dan zouden de kinderen van Kersjes hoogbegaafd zijn
en die van mij vast vwo hahaha

Oh ik zei ''die van mij''... ik ben ECHT zwanger ik vind het nog steeds gek en zo bijzonder, en voel me ook een beetje bijzonder
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 11 mei 2009 @ 11:36:49 #126
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68899150
Lieve Tan, ik loop nogal achter geloof ik maar echt welgemeend: gefeliciteerd! Ik wens je heel veel goeds!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:38:46 #127
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_68899229
Noli succes en doe de groeten aan Wilbers de toffe peer.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:52:27 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_68899719
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Faja gefeliciteerd! Wat een verrassing, en een verrassing die je volgens mij graag wou, leuk!

Misselijkheid/intelligentie haha ik geloof er niks van!
en die van mij vast vwo hahaha

Oh ik zei ''die van mij''... ik ben ECHT zwanger ik vind het nog steeds gek en zo bijzonder, en voel me ook een beetje bijzonder
Mijn eerste reactie was inderdaad ook "ik zal Purk maar vast aanmelden voor de Mensa dan "
(En even voor de duidelijkheid: als ik ergens het nut niet van inzie is het wel die Mensa )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68899749
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Dat kan toch best?

Dan krijg ik vast een heel dom (maar wel lief) kind.. Ben helemaal niet misselijk geweest. En duizelig al helemaal niet.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:56:40 #130
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68899868
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Mijn eerste reactie was inderdaad ook "ik zal Purk maar vast aanmelden voor de Mensa dan "
(En even voor de duidelijkheid: als ik ergens het nut niet van inzie is het wel die Mensa )
kom je er wel eens dan?
T is net zo nuttig als Fok.
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:59:48 #131
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68899991
Ahw Innepin

Ochja ochtendmisselijkheid. Er wordt ook vaak tegen misselijke vrouwen gezegd dat veel HcG (en dus misselijkheid) goed is en dat het dan extra veilig voor de baby is enzo. En tegelijkertijd wordt er dan gezegd dat het allemaal niet uitmaakt en dat vrouwen die nergens last van hebben nét zo zwanger zijn enzo (wat natuurlijk ook zo is )
Een leuke opsteker/vastigheid voor erg misselijke vrouwen, zo zie ik het maar
Bij mij in de familie gaat ie niet op in elk geval. (echt echt echt niet op ) en bij lief ook niet. Maar er zal vast een licht verband bestaan anders hadden ze het niet aan kunnen tonen I guess.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 12:00:26 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68900011
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Dakota het volgende:

[..]

kom je er wel eens dan?
T is net zo nuttig als Fok.
Jah, gezelligheid met andere idioten!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 12:03:04 #133
100412 mefke79
komt goed!
pi_68900095
Noli, je bent vast al weg maar toch: succes!
Rocka, kan best dat je rustiger aan moet doen. Ik merk bij mezelf dat ik me langzaam beter begin te voelen nu ik aan mezelf heb toegegeven dat ik minder moet doen. Vandaag, na een druk weekend, een dagje vrij en ook meteen tot 10 uur geslapen. Dat was dus een nachtje van 11 uur, ik had het nodig schijnbaar.
Ik ben even kwijt wie de buikslaper was, maar kan je niet proberen om half op je zij/half op je buik te slapen met een voedingskussen? Die kun je om je buik heen leggen en dan lig je misschien lekkerder.
Kersje, heerlijke droom! Haha, wat zul jij verbaasd wakker geworden zijn.
Onze Driekus is trouwens super eigenwijs. Mijn man probeert hier elke avond om een schopje of teken van leven van Driekus te voelen. Als ik mijn hand op mijn buik leg, gaat ie eronder liggen. Ik voel dat zelf niet aan de buitenkant, maar wel aan de binnenkant (eh, vaag, maar hopelijk snappen jullie em). Als hij zijn hand erop legt doet Driekus hetzelfde, maar schoppen ho maar. En zodra de handen weer weg zijn gaat ie vrolijk trapjes lopen verkopen. Pff, nou al eigenwijs, dat wordt wat.
Vanacht trouwens iets geks, komt iemand dit bekend voor? Ik moest plassen en kroop daarna terug in bed. Het was net of Driekus naar beneden zakte, of ie op de blaas had liggen slapen en nu die leeg was, zakte ie naar beneden. Geen idee waar ie toen op belande, maar het deed zeer. Snel mijn hand wat hoger op mijn buik gelegd en daar ging ie toen gelukkig weer onder liggen en de pijn verdween. Maar hoe kan het leeg zijn van je blaas nou zeer doen? Plassen zelf geen probleem, maar het was net of ik mijn blaas echt voelde krimpen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68900403
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef Xenia het volgende:

Nou, zo voelde het echt!
  maandag 11 mei 2009 @ 12:14:57 #135
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68900416
Update 7 van de man van...

Marlies en Joep zijn allebei van hun infuus verlost! Joep is ook van de monitor af! Geen draadjes meer. Nu heeft hij voorlopig alleen nog zijn maagsonde voor de voeding. De komende 24 uur blijft hij op de couveusekamer liggen om hem nog goed in de gaten te kunnen houden. Hij gaat nu meer voeding krijgen. Als alles goed blijft gaan, dan mag hij morgen al bij Marlies op de kamer. Keep your fingers crossed! Hij heeft nu ook zijn eerste eigen kleertjes aan en die heeft papa hem aangetrokken.

Oscar

Joep 3 dagen oud.

Joep 4 dagen oud en verlost van infuus en monitorkabels!
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 11 mei 2009 @ 12:16:26 #136
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68900456
* meldt

Noli ik ben benieuwd wat ze voor je kunnen doen. Ik hoop dat de kleine nu toch echt snel komt. Want je zal inderdaad inmiddels wel gebroken zijn.
No more games, no more drama...
  maandag 11 mei 2009 @ 12:20:36 #137
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68900577
hier geen rusteloze benen, maar rusteloze vingers, een heel appart tintelend, vermoeid gevoel.
gelukkig morgen naar de vlos mag ze er even naar kijken.

Lieve foto's van Joep
  maandag 11 mei 2009 @ 12:22:18 #138
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68900633
joep

Heb contact gezocht met mijn vk en straks hoor ik wat meer van haar. Ik hoop op goeie tips.
Woensdag heb ik een gesprek met de arbo.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 11 mei 2009 @ 12:22:53 #139
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68900644
Noli, ik hoop op echte actie vandaag! Succes iig!

Wat een lief, klein mannetje is Joep nog

Mefke, wat jij beschrijft heb ik bij alle drie gehad.. Vooral 's nachts na het plassen, alsof m'n blaas weer naar normaal formaat moest terugkrimpen en dat zeer deed..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:22:54 #140
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68900645
ah gossie die foto's van Joep

ik schiet er gewoon vol van die laatste! Zo klein, zo sterk, met al die slangetjes. Met recht Papa's Kanjer!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 12:24:07 #141
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68900679
Oscar, Marlies en Joep, ik heb mijn fingers crossed hier hoor!
En wat is Joep toch een schatje

Succes weer de komende dagen en dikke voor Marlies.
No more games, no more drama...
  maandag 11 mei 2009 @ 12:27:15 #142
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68900764
hier op het moment ook tranen, lig even ontspannen op de bank, en was contackt aan het maken met Pruts, en nu is al de hele tijd m'n hele buik aan het begwegen, en voel ik Pruts aan alle kanten
en dan ben ik toch weer heel erg blij en gelukkig.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:30:16 #143
100412 mefke79
komt goed!
pi_68900856
Joep, wat ben jij een schattig mannetje! Fijn dat het beter gaat met jou en je mama!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68900874
Joep
pi_68900882
Faja wat een mooi kado! Gefeliciteerd. Ben je inmiddels al een beetje bijgekomen van alles? Ik hoop dat je snel kan genieten!

Noli! Spannend! Ik hoop voor je dat er vandaag iets gaat gebeuren.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:39:28 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68901116
Joep Fijn dat het de goede kant op gaat met moeder en zoon en mooi ventje hoor...

@Faja: gefeliciteerd!!! even wennen aan het idee nog, maar leuke moederdagverrassing!

@Noli; (die dit ws pas veeeel later leest) heeeeeel veel succes!!! hoop dat je snel jullie babytje mag gaan verwelkomen

@Tan; mijn misselijkheid is nu weer een stuk beter, maar gister heeft het wel een hele poos aangehouden (van midden in de nacht tot een uurtje of vijf smiddags...)
nu alleen een beetje weeiig gevoel in de maagstreek, maar niet brakerig ofzo...
balen dat je er ook zoveel last van hebt gehad! Hoop voor jou (en natuurlijk ook een beetje voor mezelf) dat het de komende tijd een beetje mee gaat vallen met de klachten..

@Vlindur; wanneer heb je die echo ook alweer??? en ben erg benieuwd!

ik heb me wederom in weten te houden gister met moederdag en nog niets verteld, mijn doel is om het tot 2 juni stil te houden, ik heb dan diplomering van mijn IC-opleiding en heb ouders en schoonouders daar natuurlijk voor uitgenodigd en nadien willlen we dan gezellig samen uit eten.. en dan kunnen we het ze allemaal tegelijk vertellen.. en ben ik bijna 10 weken..
leek ons wel een mooi moment....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68901217
Ik had gister zo'n last van maagzuur dat nu mijn keel er pijn van doet. En ik had niks gegeten waarvan ik dat zou kunnen krijgen. Maar ja zelfs water leverd al maagzuur op.
Veder gaat het hier zijn gangentje. Meneer ligt nog steeds in stuit. Nu alleen over de met koppie in linkerzij en hoofd in rechterzij dus als het goed is is ie op weg naar de uitgang. En dat mag ook wel want nog maar iets meer dan 7 weken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68901326
Mefke, dat was ik, bedankt voor de tip. Ik heb (nog) geen voedingskussen, maar zal tot dat ik er wel een heb even met gewone kussentjes klooien. Misschien helpt dat!

En nu wilde ik nog iets tegen iemand zeggen en ben ik het weer kwijt...
  maandag 11 mei 2009 @ 12:49:21 #149
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68901387
Ik werd net zo hard geschopt dat ik met mijn hand op mijn buik ben gaan voelen. En ja hoor, drie duidelijk voelbare schopjes tegen mijn hand gekregen dat is voor t eerst dat onze jongeman aan de buitenkant voelbaar is.

Nou nog kijken of ik m vanavond zo ver kan krijgen het trucje voor zijn papa te herhalen

Oh en wat een leuke foto's van Joep. Hij ligt al echt zo wijs te kijken he.
En voor alle misselijke dames: zet m op! Alle andere dames ook natuurlijk. En Noli!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_68901453
Oh ja! Joep!

En waarom gaat steeds al mijn tekst weg als ik op een smiley klik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')