Heel tenenkrommend, nu moet ik zeggen dat supporters vaak simpele teksten hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Los van het feit dat de helft van de selectie dat niet begrijpt, was het inderdaad tenenkrommend.
Inderdaad! En ook het besef dat een goed structureel beleid met een goede jeugdopleiding en een duidelijke CLUBcultuur van belang is.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap hoe je het bedoeld, maar vooralsnog kan Ajax een voorbeeld nemen aan deze " provincieclubjes". Ajax zou vooral wat meer van de interne sfeer van deze clubs moeten hebben.
Met de interne sfeer is denk ik niet veel mis. Alhoewel ik daar als buitenstaander niet over kan oordelen. Maar dat zeg ik puur uit gevoel.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap hoe je het bedoeld, maar vooralsnog kan Ajax een voorbeeld nemen aan deze " provincieclubjes". Ajax zou vooral wat meer van de interne sfeer van deze clubs moeten hebben.
doe nou niet alsof je er ook maar IETS van snapt gapquote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad! En ook het besef dat een goed structureel beleid met een goede jeugdopleiding en een duidelijke CLUBcultuur van belang is.
Wat kan ik slecht tegen dat gejammer toch.. Net kleine kleuters soms. Voetballen godverdomme en dan zit het soms tegen so what! Dan sta je op en probeer je het nog een keer.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef toma het volgende:
[..]
Met de interne sfeer is denk ik niet veel mis. Alhoewel ik daar als buitenstaander niet over kan oordelen. Maar dat zeg ik puur uit gevoel.
Ze zouden wat meer aan de mentale weerbaarheid moeten doen. Dat komt vooral omdat je zo'n jonge selectie hebt met weinig ervaring. Ajax heeft behoefte aan een echte aanvoerder die respect afdwingt bij de spelers en die met de vuist op tafel slaat als je 2-0 (of 1-0 ik weet het niet meer) achter staat in de rust tegen Sparta.
Het zelfde geldt voor een goede coach, die ervoor zorgt dat de spelers met het mes tussen de tanden op het veld stappen en niet gaan janken als de scheids eens een verkeerde beslissing neemt (Leonardo).
Zoals heel veel clubs, telt Ajax het aantal seizoenskaarten + verkochte kaarten, niet het aantal mensen dat binnen is. Zijn ze niet uniek in, dus daar niet over zeuren aub.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik zag staan dat er 50.500 toeschouwers aanwezig waren vanmiddag. Vind ik vreemd want het stadion telde (de tweede helft dan) erg veel lege plakken. Vorig jaar met de play-offs zat het een stuk voller en toen zouden er maar 45.000 zijn geweest? Kan het me haast niet voorstellen...
Ik kan er ook zooooooo slecht tegen. Leonardo zou eens een voorbeeld kunnen nemen aan Dirk Kuyt. Spelers met een mentaliteit als Kuyt en Heitinga missen we bij Ajax heel erg.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat kan ik slecht tegen dat gejammer toch.. Net kleine kleuters soms. Voetballen godverdomme en dan zit het soms tegen so what! Dan sta je op en probeer je het nog een keer.
Alleen als Rijkaard wordt aangesteld acht ik een redelijke kans dat hij komt.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Chadi het volgende:
Seedorf speelt weer redelijk goed bij Milan vanavond
Ik hoop dat ie komt ongeacht wie er trainer wordtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen als Rijkaard wordt aangesteld acht ik een redelijke kans dat hij komt.
Krijg ook eindelijk eens gelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax wint morgen. Punt.
Ga je mond spoelen. Heitinga ja. Alleen Heitinga.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef toma het volgende:
[..]
Ik kan er ook zooooooo slecht tegen. Leonardo zou eens een voorbeeld kunnen nemen aan Dirk Kuyt. Spelers met een mentaliteit als Kuyt en Heitinga missen we bij Ajax heel erg.
Ik zag vandaag wel een iets betere instelling dan normaal, maar nog was het niet op niveau. Sulejmani oogde iets gestroomlijnder (quote:Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef toma het volgende:
[..]
Ik kan er ook zooooooo slecht tegen. Leonardo zou eens een voorbeeld kunnen nemen aan Dirk Kuyt. Spelers met een mentaliteit als Kuyt en Heitinga missen we bij Ajax heel erg.
Kuyt is een kakkerlak maar hij heeft wel een mentaliteit waar alle spelers van Ajax een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Heitinga ja. Alleen Heitinga.
Objectief gezien is de mentaliteit van Kuyt een keer of tien zo goed als die van Heitinga anders.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Heitinga ja. Alleen Heitinga.
Eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
Kuyt is een kakkerlak maar hij heeft wel een mentaliteit waar alle spelers van Ajax een puntje aan kunnen zuigen.
Dat was lachen he?!?!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:44 schreef kurk_droog het volgende:
Lekker sfeertje ook. F die lekker aan het spelen was op de tribune
Dit is de eerste keer dat ik om DK moet lachen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat was lachen he?!?!
Maar om het te snappen had je erbij moeten zijn toch?
Waarschijnlijk die er tot aan de rust hing?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het duurde wel effies voordat het spandoek hing. Zat er nou een ander spandoek in de weg?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |