die ene tovernaar, tenminste die zag ik een keer in de 2e helftquote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat stond erop? Heb nog geen foto's gezien.
Het is niet echt een "tovernaar" (quote:Op zondag 10 mei 2009 20:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
die ene tovernaar, tenminste die zag ik een keer in de 2e helft
Ik vind het een tovernaarquote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is niet echt een "tovernaar" (), maar het logo van 410 in de Uncle Sam-style. Zo vatte ik het op tenminste.
Ajax heeft vooral behoefte aan wat stabiliteit. Co zorgt voor alles behalve dat.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Porto valt nou niet bepaald onder het kopje 'mindere'.
Maar goed, een combinatie van Rijkaard en Adriaanse zou het beste zijn. Deze kleuterklas heeft echt een strenge juf nodig, daarin denk ik dat Adriaanse excelleert.
versteegrobjequote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef kevin6188 het volgende:
Co heeft AZ in de wachtkamer gezet en hoopt op Ajax, aldus het NHD.
Mwah, ja, daarom. Om een beetje te duiden dat Co wil zin heb.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
versteegrobjemaar het zal de meeste wel ontgaan zijn
Wel een tovernaar man, kijk beter.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is niet echt een "tovernaar" (), maar het logo van 410 in de Uncle Sam-style. Zo vatte ik het op tenminste.
Het is zeker geen tovernaar, 100 procent zeker..quote:
Schilder?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef Barca het volgende:
Opstelling:
Stekelenburg / Vermeer;
Van der Wiel / Silva, Wielaert/ Oleguer, Alderweireld / Oleguer / Vermaelen / Vertonghen, Schilder / Alderweireld / Vermaelen;
Anita / Gabri / Enoh, Emanuelson / Blind / Lindgren / Vertonghen;
Donald, Aissati, Blind;
De Jong
Bedankt voor je compliment!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:38 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Schilder?
Blind in de basis?
Donald, die zich weer opnieuw moet bewijzen, in de basis?
De Jong als spits?_!
Ik denk echt dat je dit soort posts maakt om reacties zoals die van mij uit te lokken. En dan is deze post nog niet zo erg, vergeleken met die 20 aankopen die je wilde doen.
Daar gaan we weer..quote:
Er ook nog serieus op in gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Daar gaan we weer..
Jullie hebben altijd het stadion (bijna) vol, in goede in slechte tijden, hoor je nu wat je wilde horen?
Niet eens op in gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Daar gaan we weer..
Jullie hebben altijd het stadion (bijna) vol, in goede in slechte tijden, hoor je nu wat je wilde horen?
De ArenA is geen stadion!quote:
Zn baard is eraf. Optisch scheelt dat iig al een hoopquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef kevin6188 het volgende:
Sulejamni oog wat meer afgetraind lijkt het wel.
Sowieso zie je de laatste wedstrijden (hoe dramatisch die ook verliepen) soms wat momentjes van de Sulejmani van SCH.
Jah dat mocht ook wel eens. Baard af en opscheren dat hoofd.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Zn baard is eraf. Optisch scheelt dat iig al een hoop
Los van het feit dat de helft van de selectie dat niet begrijpt, was het inderdaad tenenkrommend.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, van wie is dit literaire hoogstandje?
'Bij Ajax eisen wij motivatie. Anders raken jullie uit de gratie."![]()
²
Ga je hier nu ook mee door tot de ArenA er mee stopt?quote:
We sturen de Arena wel wegquote:Op zondag 10 mei 2009 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook mee door tot de ArenA er mee stopt?
Je liep er al een paar jaar mee?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zo. Ik heb na ruim 25 jaar jaar lid te zijn geweest mijn lidmaatschap van de Ajax-supportersclub opgezegd.
Ik liep er al een paar jaar mee en ben zo blij dat ik nu de knoop doorgehakt heb
Succes supporterquote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zo. Ik heb na ruim 25 jaar jaar lid te zijn geweest mijn lidmaatschap van de Ajax-supportersclub opgezegd.
Ik liep er al een paar jaar mee en ben zo blij dat ik nu de knoop doorgehakt heb
Waarom heb je het opgezegd dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wanbeleid. De laatste uitspraken van Cruijff gaven de doorslag.quote:
Maar onder twee provincie clubjesquote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef MaxC het volgende:
We zijn temninste weer een keer boven PSV geplaatst
Scoort de 1-0quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Chadi het volgende:
Seedorf speelt weer redelijk goed bij Milan vanavond
Moet dat?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook mee door tot de ArenA er mee stopt?
Ik snap hoe je het bedoeld, maar vooralsnog kan Ajax een voorbeeld nemen aan deze " provincieclubjes". Ajax zou vooral wat meer van de interne sfeer van deze clubs moeten hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |