Is het wat?quote:Babel en Riera mogen weg bij Liverpool
Rafael Benítez bereidt een schoonmaak voor binnen de selectie van Liverpool. De Spaanse coach zou van zins zijn elf spelers de wacht aan te zeggen. Onder hen ook oud-Ajacied Ryan Babel, die in zijn twee jaar op Anfield Road geen basisplaats heeft weten af te dwingen. Andere opmerkelijke namen zijn die van Xabi Alonso en voormalig Ajax-doelwit Albert Riera. Met de opbrengst wil Benitez versterkingen aantrekken.
Hoezo? We kunnen hem beter gebruiken dan Frank lijkt mij? Frank is te aardig. Er moet even een boze schreeuwlelijkerd komen.quote:
Al gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 18:54 schreef easyphp het volgende:
smst anti-co.
Beide best interessant jaquote:
Wat mij betreft eerst trainerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. halen.
Hij deed het de vorige keer ook zo fantastisch he? Rijkaard is winnaar cL 7 PD. Adriaanse is Oostenrijk kampioenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen hem beter gebruiken dan Frank lijkt mij? Frank is te aardig. Er moet even een boze schreeuwlelijkerd komen.
Of hij is na 2 maanden met ruzie weg.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef Radegast het volgende:
Adriaanse is natuurlijk een korte termijn oplossing, max twee jaar. Er is veel weerstand tegen de man, maar misschien is dat geen slecht iets. Dan blijft iedereen scherp.
Adriaanse laat 'mindere' teams boven zichzelf uitstijgen: Willem II, AZ, Porto en Redbull hij doet het overal goed. Ook bij Ajax was hij goed op weg, maar hij zat helaas in de periode dat we nog in paniek raakten als we de voorronde van CL niet haalden. En hij veel te snel weg moest. Het verhaal van Koeman en profiteren, is bekend.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:00 schreef easyphp het volgende:
[..]
Hij deed het de vorige keer ook zo fantastisch he? Rijkaard is winnaar cL 7 PD. Adriaanse is Oostenrijk kampioen
Conclusie Ajax is ene kleien club? En we kunnen beter een trainer die de voorronde CL niet eens haalt nemen, dan de coach van een CP winnend team?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Adriaanse laat 'mindere' teams boven zichzelf uitstijgen: Willem II, AZ, Porto en Redbull hij doet het overal goed. Ook bij Ajax was hij goed op weg, maar hij zat helaas in de periode dat we nog in paniek raakten als we de voorronde van CL niet haalden. En hij veel te snel weg moest. Het verhaal van Koeman en profiteren, is bekend.
Rijkaard is met het 'mindere' Sparta gedegradeerd. en met Barcelona wat louter uit sterspelers bestaat is hij kampioen geworden en heeft hij de CL gewonnen. Hartstikke goed, maar Ajax heeft nu meer behoefte aan een coach met de kwaliteiten van Adriaanse. Ook al is dat maar voor twee jaar.
De selectie van Ajax is idd meer te vergelijken met de selectie van Sparta waar Rijkaard destijds trainer was, dan de selectie van Barcelona onder Rijkaard.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef easyphp het volgende:
[..]
Conclusie Ajax is ene kleien club? En we kunnen beter een trainer die de voorronde CL niet eens haalt nemen, dan de coach van een CP winnend team?
Wow das de groote van 1 filmquote:Op zondag 10 mei 2009 19:08 schreef PiRANiA het volgende:De OP (enkel de header) genereerde vorige maand 16979 views, en verstookte 5.31GB data.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is idd meer te vergelijken met de selectie van Sparta waar Rijkaard destijds trainer was, dan de selectie van Barcelona onder Rijkaard.
Wat is dit voor trieste reactiequote:
Zegt de Soulja Boy fanquote:Op zondag 10 mei 2009 19:16 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Wat is dit voor trieste reactie?
5.3GB is gewoon extreem veel als je weet dat de header zelf maar 291.2 KB is.
Heeft weinig nut om iemand persoonlijk aan te vallen... Laten we maar weer lekker ontopic gaanquote:
Dat is ook niet moeilijk!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Heeft weinig nut om iemand persoonlijk aan te vallen... Laten we maar weer lekker ontopic gaan
Ben ook blij dat het seizoen voorbij is, we moeten dan wel weer vanaf 0 beginnen maar ik heb het vertrouwen dat Adriaanse of Frank Rijkaard het een stuk beter gaan doen dan Marco.
Háhá? Afgelopen jaren is er geen enkele coach geweest die het fatsoenlijk draaiend kon krijgen..quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Barca het volgende:
-spam-
Houden:
keepers - Stekelenburg
- Vermeer
verdedigers - Van der Wiel
- Wielaert
middenvelders - Enoh
- Lindgren
- Aissati
aanvallers - Cvitanich
- Bodul
verkopen: de rest
kopen: Heitinga, Boulahrouz, Braafheid; Pienaar, Seedorf, Van Dijk; Sneijder, Babel, Van der Vaart, Pranjic; Beerens, Berg, Elia, Koevermans
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Barca het volgende:
-spam-
Houden:
keepers - Stekelenburg
- Vermeer
- Wielaert
middenvelders - Enoh
- Lindgren
- Aissati
aanvallers - Cvitanich
- Bodul
kopen: Heitinga, Boulahrouz, Braafheid; Pienaar, Seedorf, Van Dijk; Sneijder, Babel, Van der Vaart, Pranjic; Beerens, Berg, Elia, Koevermans
ik denk dat het meer een verlanglijstje is, je kreeg vroeger toch ook niet alles wat je opschreef voor sinterklaas?quote:
Doe Cvitanich ook maar verkopenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Barca het volgende:
-spam-
Houden:
keepers - Stekelenburg
- Vermeer
- Wielaert
middenvelders - Enoh
- Lindgren
- Aissati
aanvallers - Cvitanich
- Bodul
Sneijeder en Vaart zijn ook echt betaalbbaar. Van Dijkquote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Barca het volgende:
-spam-
Houden:
keepers - Stekelenburg
- Vermeer
- Wielaert
middenvelders - Enoh
- Lindgren
- Aissati
aanvallers - Cvitanich
- Bodul
Ziekquote:Op zondag 10 mei 2009 19:08 schreef PiRANiA het volgende:De OP (enkel de header) genereerde vorige maand 16979 views, en verstookte 5.31GB data.
Klopt, maar ja ... dat komt omdat ik de coach niet was. Anyway ... beter dan Bassie is een eitje!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Soulja_Boy het volgende:
[..]
Háhá? Afgelopen jaren is er geen enkele coach geweest die het fatsoenlijk draaiend kon krijgen..
Natuurlijk kreeg ik mijn zin niet. Ik heet geen Bassie!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:34 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ik denk dat het meer een verlanglijstje is, je kreeg vroeger toch ook niet alles wat je opschreef voor sinterklaas?
Trouwens, het broetje van Snijder verwacht ik in de toekomst veel van
Goede onderbouwingquote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Robinhoo het volgende:
Die boycot van vak 410 was nog redelijk, die van fside was eigelijk een beetje droevig.
Oke.quote:
Porto valt nou niet bepaald onder het kopje 'mindere'.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Adriaanse laat 'mindere' teams boven zichzelf uitstijgen: Willem II, AZ, Porto en Redbull hij doet het overal goed. Ook bij Ajax was hij goed op weg, maar hij zat helaas in de periode dat we nog in paniek raakten als we de voorronde van CL niet haalden. En hij veel te snel weg moest. Het verhaal van Koeman en profiteren, is bekend.
Rijkaard is met het 'mindere' Sparta gedegradeerd. en met Barcelona wat louter uit sterspelers bestaat is hij kampioen geworden en heeft hij de CL gewonnen. Hartstikke goed, maar Ajax heeft nu meer behoefte aan een coach met de kwaliteiten van Adriaanse. Ook al is dat maar voor twee jaar.
Weet niet, was niet aanwezigquote:Op zondag 10 mei 2009 20:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke.
bij 410 gingen ze wel massaal feesten toen ze in het vak kwamen, en ajax ondersteunen.
fside kwamen een paar honderd man het vak op lopen, en meer deden ze niet toch?
toch?
Wat stond erop? Heb nog geen foto's gezien.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef denthemen het volgende:
Mooiste moment van de dag was het terechte applaus voor het geweldige doek van 410 halverwege de 2e helft
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat stond erop? Heb nog geen foto's gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |