Bron?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:27 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Daarom heeft Co AZ ook in de wachtkamer gezet en wacht op Ajax. Ik denk dat Co het wordt omdat Rijkaard zijn zakken nog voller gaat vullen.
Vanmiddag toch maar kijken.. omringt door twentefans dat wel helaasquote:
Interessant. Ik heb steeds meer het gevoel dat Rijkaard niet haalbaar blijkt, als ManCity ook al naar hem hengelt..quote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Noord Hollands Dagblad, dit is tevens het huisblad van AZ.
Ja bahquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Het is te hopen. Coquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Man City hengelt naar iedereen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:42 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb steeds meer het gevoel dat Rijkaard niet haalbaar blijkt, als ManCity ook al naar hem hengelt..
Dat klopt de nieuwe coach mag bij Man. City maar liefst 350 miljoen euro aan nieuwe spelers kopen. Ik vind het te gek voor woorden.quote:
Beter dan 10 miljoen voor bijvoorbeeld een Braafheid. Zolang je die jongen maar door kan verkopen met winst.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef Urquhart het volgende:
7 miljoen voor een linksback is wel wat gortig
+ het feit dat Sulejmani waarschijnlijk weer veel beter ging voetballenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:02 schreef Dvm86 het volgende:
Verscheen net op Goal.com dat Pranjic vrijwel zeker naar Liverpool gaat voor 9 miljoen. Jammer, die jongen kon ervaring en kwaliteit toevoegen aan dit team.
Gezellig met Ryan op de bankquote:Op zondag 10 mei 2009 13:02 schreef Dvm86 het volgende:
Verscheen net op Goal.com dat Pranjic vrijwel zeker naar Liverpool gaat voor 9 miljoen. Jammer, die jongen kon ervaring en kwaliteit toevoegen aan dit team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |