"Excuse me sir" een filmquote? Wtf.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef Michielos het volgende:
Wat is dit toch? Het schijnt, vooral onder nerds, een heel cool iets te zijn om engels tegen elkaar te praten, gemengd met hele coole filmquotes..
Ik zie het steeds vaker. Dan zie je echt twee van de NEDERLANDSE paupers heel stoer filmquotes tegen elkaar zeggen ala
"EXCUSE ME SIR..."
" PAYBACKS A BITCH FOOL"
enz..
WTF![]()
Het was vast een Bollywoodfilm.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Excuse me sir" een filmquote? Wtf.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Excuse me sir" een filmquote? Wtf.
NEDERLANDS MOEDERNEUKER, SPREEK JE HET?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Convergence het volgende:
English, motherfucker. Do you speak it?!
Eeh, je moet is effe wat klere aantrekke.quote:
[/nerd]quote:Your life is the sum of a remainder of an unbalanced equation inherent to the programming of the matrix. You are the eventuality of an anomaly, which despite my sincerest efforts I have been unable to eliminate from what is otherwise a harmony of mathematical precision. While it remains a burden assiduously avoided, it is not unexpected, and thus not beyond a measure of control. Which has led you, inexorably, here.
idd..quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef mighty_myte het volgende:
herkenbare klacht.
ik heb zo'n obesitas WoW collega die zijn broer als enige vriend heeft.
als ze bellen gaan ze alleen maar engels praten omdat dat blijkbaar leuker of interessanter is.
allerlei nerdy termen en korte quotes uit films en spellen worden te pas en te onpas uit de kast gehaald.
En dan vooral met zoveel mogelijk spelfoutenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens,
Mensen die vage engelse emo-uitspraken in hun MSN-naam zetten
shit happens....quote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef Michielos het volgende:
Wat is dit toch? Het schijnt, vooral onder nerds, een heel cool iets te zijn om engels tegen elkaar te praten, gemengd met hele coole filmquotes..
Ik zie het steeds vaker. Dan zie je echt twee van de NEDERLANDSE paupers heel stoer filmquotes tegen elkaar zeggen ala
"EXCUSE ME SIR..."
" PAYBACKS A BITCH FOOL"
enz..
WTF![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes I'm alive and I'm missing you!
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef Tupac-Amaru-Shakur het volgende:
[..]
shit happens....Hoi Lil.Q94 jij hoort banned te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Ik heb je reactie even verbeterdquote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hoi Lil.Q94 jij hoort banned verbannen te zijn
*voert toffe actie uit*quote:Op zondag 10 mei 2009 19:14 schreef Michielos het volgende:
PAYBACK"s A BITCH!!!
YOU WILL RESPECT MY AUTHORITY
en dan zo luid high fivend , hopend dat meiden het horen omdat ze denken dat zoiets serieus indruk maakt......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |