quote:Nintendo: We Can't Satisfy You And You Enjoy It
Nintendo can't win, can it? Put out games to expand their audience, and the core gamers are upset. Put out core games, and core gamers want more.
According to Nintendo's Denise Kaigler, the moment that core gamers are satisfied, players will become disinterested in the company. So Nintendo cannot satisfy gamers, and gamers should enjoy not getting what they want. It's a "fun" relationship.
"I will give you that hardcore gamers have an insatiable appetite for everything Nintendo," she said, "and we love that! We love that. When we get to a point where core gamers say, "OK, Nintendo, enough! We don't need any more games from you guys...." None of us wants to be put in that position, right?
"We don't want your appetite to ever be satisfied, because when we satisfy you, it's time for us to go [dusts off hands], "OK! Let's go on home now!" And none of us wants to go home. So there's this sort of fun...relationship, I think, that's happening between Nintendo and the hardcore gamer — which we enjoy and hope that the core gamer enjoys it."
http://kotaku.com/5251409(...)you-and-you-enjoy-it
Daar zit wel een kern van waarheid in natuurlijk, het wordt alleen onwijs opgeblazen. Enige dat ze niet beseffen is dat ik al heb gezegd 'OK Nintendo, enough', maar dat is niet om de reden die ze bedoelenquote:
Wat een onzin kunnen ze toch melden hequote:
Ik kijk toch erg uit naar Overlord voor de Wii en die zou volgende maand moeten komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar voor de Wii zelf is het wel erg stil op dit moment, niets om naar uit te kijken (zelda is een lichtpuntje, zo'n 5 lichtjaren van ons verwijderd).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Nee,... nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien ooit,.. heb geen zin in zo'n RPG! Is niet mijn soort stijl.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... nog nietMisschien ooit,.. heb geen zin in zo'n RPG! Is niet mijn soort stijl.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat staat een paar posts hierboven ook al, en ze hebben gewoon gelijk. Kijk naar de PS3 gamers, die roepen elke maand om een andere game die nog beter moet worden dan de rest. LBP, Killzone, inFamous, MGS4, Uncharted, etc. Je mag nooit tevreden zijn als bedrijf, zorg ervoor dat je fans meer willen en meer krijgen.
Natuurlijk voldoet de Wii niet aan iedereens eisen, maar wat Nintendo zegt en bedoelt is wel zeker waar.
Ze zeggen ook niet dat je er tevreden mee moet zijn. Ze zeggen juist dat ze hopen dat je nooit tevreden bent omdat ze zo bezig kunnen blijven met games maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]![]()
Ja, maar de PS3 heeft talloze goede games. Op de Wii zijn ze op 1 hand te tellen. Dan moet je als bedrijf zeggen dat het in de toekomst beter moet worden, niet dat je maar tevreden moet zijn met de casual shovelware die we nu voorgeschoteld krijgen... Iedereen die ik ken heeft z'n Wii al verkocht. Ikzelf heb hem nog, maar heb er het laatste jaar alleen MadWorld voor gekocht.
Persoonlijk voor mij gaat dat niet op. De multiconsole game haal ik overigens voor de 360.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]![]()
Ja, maar de PS3 heeft talloze goede games. Op de Wii zijn ze op 1 hand te tellen. Dan moet je als bedrijf zeggen dat het in de toekomst beter moet worden, niet dat je maar tevreden moet zijn met de casual shovelware die we nu voorgeschoteld krijgen... Iedereen die ik ken heeft z'n Wii al verkocht. Ikzelf heb hem nog, maar heb er het laatste jaar alleen MadWorld voor gekocht.
Ik doe een poging:quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:32 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik denk dat je je vergist qua aantal titels
Dat zijn veel titels die ik niet leuk vind, overigens voor de ps3 ook niet. Ik vind het aanbod nu wat mager worden, ook als je naar je titels kijkt was het merendeel van het eerste jaar wii.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe een poging:
Wii
Mario Galaxy
Zelda
Metroid Prime
Smash Bros
Madworld
Paper Mario
Mario Kart
PS3
Singstar
Buzz
De Wii wint dus zelfs dik
Ik heb de drie main consoles thuis en alleen de Wii en 360 staan aan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe een poging:
Wii
Mario Galaxy
Zelda
Metroid Prime
Smash Bros
Madworld
Paper Mario
Mario Kart
PS3
Singstar
Buzz
De Wii wint dus zelfs dik
Singstar en Buzzquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe een poging:
Wii
Mario Galaxy
Zelda
Metroid Prime
Smash Bros
Madworld
Paper Mario
Mario Kart
PS3
Singstar