C-AND-Aquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:26 schreef EricT het volgende:
Dat het merk CANDA, niet uit Canada komt maar staat voor C&A!
Echt? Ik heb het ff opgezocht op Wikipedia, maar die zegt dat de vulling van een Milky Way uit moutnoga bestaat, en van een Mars uit kruimige chocolade..quote:Op zondag 7 juni 2009 01:14 schreef TheFrankey het volgende:
En ik kom er ook net achter dat een Mars precies hetzelfde is als een Milky Way, behoudens de caramel laag die in een mars nog extra is
1 |
Heleboelquote:
Kerelquote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef AffenStrudel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam er de dag voor mijn theorieexamen achter dat dat kogeltje met die luchtstroom erachter eigenlijk een symbool is voor licht
Zo heb je ook 707 + 707quote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef J.A.N.A. het volgende:
Dat 123 x 456 x 789 + 28830302 een heleboel is
[ code verwijderd ]
Draai je scherm maar eens om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heeft C&A wel meer merken, Yessica is eigenlijk yes, si, C&Aquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:26 schreef EricT het volgende:
Dat het merk CANDA, niet uit Canada komt maar staat voor C&A!
Een alpinist klimt in een alpien gebergte (de Pyreneeën, de Alpen, de Karpaten en de Dinarische Alpen, in Anatolië de Taurus en Kaukasus en in Zuid-Azië de Zagros, Hindoekoesj, Karakoram en Himalaya. Deze gebergten samen worden wel de Alpiene gordel genoemd (wiki)), maar de naam is wel afgeleid van de Alpen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ontdek door het nieuws van vandaag dat een Alpinist niet per se in de Alpen hoeft te klimmen, mag ook een ander gebergte zijn.
Wat denk je nu dat het is? Noord brabant of Notabene?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef nightcowboy het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat NB niet belangrijk betekende.
Nota Benequote:Op maandag 8 juni 2009 14:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat denk je nu dat het is? Noord brabant of Notabene?
Dat een 'slachtoffer' letterlijk een offer voor de slacht is.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nota Bene
Ik kwam er laatst ook achter dat in 'verslaafd' het woord slaaf zit
Dat is zeker West-Fries?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:11 schreef henkde_j het volgende:
Vandaag ben ik er na 21 jaar achter gekomen wat mijn pa altijd roept als hij thuis komt vanuit zijn werk. Ik meende altijd dat hij "Holleu!"riep als hij thuis kwam. Maar vandaag heb ik echt eens verstaan wat hij zegt als hij thuiskomt. Hij zegt dus "Volluk!" in plaats van "Holleu!". Best triest dat ik hier na dik 21 jaar pas achter kom
![]()
Gebruiken ze denk ik niet alleen daar hoor.quote:
Is volgens mij een vrij algemene term hoor, ik hoor het ook in Utrecht en Zuid-Holland gebruikt worden.quote:
En in Brabant...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Is volgens mij een vrij algemene term hoor, ik hoor het ook in Utrecht en Zuid-Holland gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |