Ik denk dat ie eerder KNAK zegt met de originele vorkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:29 schreef fs180 het volgende:
Let je wel op dat ie niet KNAK zegt tijdens remmen?
Dat hoef je de meesten hier nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:49 schreef EchteGooischeSchooier het volgende:
Hey, ben nieuw op dit forum, ik rijd zelf op dit moment een Aerox() Had eerst een RS maar die begon op te raken en had geen zin om er NOG meer tijd in te gaan steken ( heb hem voor 400 als schade ding gekocht en helemaal opgeknapt) Ook heb in in de schuur een Zip SP2000 Staan nouja liggen dan, word een sprinter. Blok etc heb ik al liggen, frame heb ik net gespoten.
Als iemand problemen heeft met zn scooter PM me dan gerust want over scooters & brommers hoef je me niks te vertellen.![]()
Ik vond mn RS ook strakker dan een Aerox en ik kende dat ding van binnen en buiten. Hij ging van 4 kratten vol zooi naar een monster op 2 wielen. Met mn RS kreeg ik het voor elkaar om 115 Kmpu op de Dynojet te krijgen met de standaart cilinder.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef oshiro het volgende:
Dat hoef je de meesten hier niet.
RS is cooler dan Aerox imho trouwens. Ookal is die Aerox watergekoeld (of is die RS ook watergekoeld?in dat geval, laat even wat horen als je nog zooi hebt liggen
) en heeft ie een schijfje achter.
Ben zelf meer van Zundapps en crossmotoren trouwens, en een beetje van die all-road dingen. Ben nu een Honda NX250 aan het verbouwen.
Meh, vind een scooter nooit lekker rijden, je hebt niks om je knieën tegen te klemmen waardoor je niet volledig 1 bent met je voertuig. Sturen met je knieën kan niet echtquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef EchteGooischeSchooier het volgende:
[..]
Ik vond mn RS ook strakker dan een Aerox en ik kende dat ding van binnen en buiten. Hij ging van 4 kratten vol zooi naar een monster op 2 wielen. Met mn RS kreeg ik het voor elkaar om 115 Kmpu op de Dynojet te krijgen met de standaart cilinder.![]()
Hij is watergekoeld en had een schijf achter.
[ afbeelding ]
Hij begon alleen op te raken ik merke dat hij steeds brakker reed. Geen zin om er nog veel tijd in te steken, en ik vond het wel tijd voor wat nieuws. Ik heb heel vaak op een Aerox van een vriend van mij gereden en ze liggen echt gruwelijk op de weg. Dus ik vond het tijd dat ik er maar eentje ging kopen.
Maar ik heb hem nu een maand en vind het alweer tijd dat ik iets anders ga halen want 2 weken na dat ik hem had reden er in ons dorp er een stuk of 6 rond.Ik zit nu te denken aan een Runner of een DNA of iets in die richting.
So truequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Meh, vind een scooter nooit lekker rijden, je hebt niks om je knieën tegen te klemmen waardoor je niet volledig 1 bent met je voertuig. Sturen met je knieën kan niet echt![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Mensen Mongolen die dronken op de brommer gaan zitten
Wat, hoezoquote:
Zeker waar, helemaal gelijk, maar ik las het alsof hij erop gereden had en dat het toen is gebeurd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef fs180 het volgende:
Misschien liep hij wel dronken langs zijn brommer in de schuur en bleef toen hangen aan de kabel, waarna deze afbrak.
Eerst het volledige verhaal weten eer je conclusies gaat trekken kinderen!
Lees mn blog dan eens, ben een Zundapp 80cc racer aan t makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef oshiro het volgende:
Ben zelf meer van Zundapps en crossmotoren trouwens
Dan ben je niet helemaal lekker zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ja Fathank gebruikt zijn citta om ladderzat naar huis te rijden, de mongool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |