Mag ook wel voor 950 euroquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:24 schreef remmertjuh het volgende:
Simonini speedengine
Dit erop en dan kun je die kut scootah's eruit boeken
Ik wil graag levend thuis komen als ik uit de kroeg komquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:24 schreef remmertjuh het volgende:
Simonini speedengine
Dit erop en dan kun je die kut scootah's eruit boeken
Je moet sowieso niet op de brommert gaan zitten als je gedronken hebt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik wil graag levend thuis komen als ik uit de kroeg kom.
Daarvoor heb ik dat ding gekocht, dan hoef ik niet meer te fietsen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:24 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet op de brommert gaan zitten als je gedronken hebt!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dat ding gekocht, dan hoef ik niet meer te fietsen.
De Zwollenaar in kwestie fietste zondag over de autoweg N331 richting Hasselt. Daarbij slingerde hij zodanig, dat een achterop komende automobiliste het niet aandurfde hem in te halen. Ze besloot achter de beschonken fietser te blijven rijden, belde de politie en waarschuwde het overige verkeer ondertussen met alarmlichten. Eenmaal aangehouden blies de man een alcoholscore van 945 ug/l of ruim 2,1 promille. "Dan heb je niet meer gedronken, maar vreselijk gezopen. Kijk, als we een fietser betrappen op een beetje meer drank dan toegestaan en er zich verder geen gevaarlijke toestanden hebben voorgedaan, blijft het vaak bij een prent voor openbare dronkenschap en de tip om maar te gaan lopen of een taxi te bestellen. Maar in dit geval konden we niet om strengere maatregelen heen", aldus de politiewoordvoerder.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
http://www.flitsservice.n(...)sbericht.php?id=1128
Tadaa....
Nouja, de politie is niet zo heel erg consequent maar dat is eigenlijk niks nieuws onder de zonquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:38 schreef retuow82 het volgende:
[..]
De Zwollenaar in kwestie fietste zondag over de autoweg N331 richting Hasselt. Daarbij slingerde hij zodanig, dat een achterop komende automobiliste het niet aandurfde hem in te halen. Ze besloot achter de beschonken fietser te blijven rijden, belde de politie en waarschuwde het overige verkeer ondertussen met alarmlichten. Eenmaal aangehouden blies de man een alcoholscore van 945 ug/l of ruim 2,1 promille. "Dan heb je niet meer gedronken, maar vreselijk gezopen. Kijk, als we een fietser betrappen op een beetje meer drank dan toegestaan en er zich verder geen gevaarlijke toestanden hebben voorgedaan, blijft het vaak bij een prent voor openbare dronkenschap en de tip om maar te gaan lopen of een taxi te bestellen. Maar in dit geval konden we niet om strengere maatregelen heen", aldus de politiewoordvoerder.
Ja wanneer je dan ook nog eens over een provinciale weg gaat rijden dan maak je het er ook naar he.... Maar volgens het wetboek mogen ze niets afnemen, ik vraag me ook af wie er gewonnen had als die dronkelap een rechtzaak had aangespannen.
Ja ik kan wel met stroomschema's en draden omgaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef fathank het volgende:
Iemand trouwens verstand van hoe het met de verlichting zit? Die werkt namelijk niet maar heb nog geen tijd gehad om er uberhaupt naar te kijken.
Zadel zit wel lekkerquote:
Stroomschema's zijn voor mij ook niet een heel groot probleem. Maar ik heb geen flauw idee hoe het in elkaar steekt omdat ik nog geen kans heb gehad om er naar te kijken. En aangezien dat ding geen accu heeft moet de stroom toch ergens anders vandaan komenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja ik kan wel met stroomschema's en draden omgaan.
Aansluiting voor stroom zit recht naast het vliegwiel, bovenop het blokquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Zadel zit wel lekker. Moet alleen dat stuur nog ff in de normale stand zetten, dit is echt een Sjonnie-houding
.
[..]
Stroomschema's zijn voor mij ook niet een heel groot probleem. Maar ik heb geen flauw idee hoe het in elkaar steekt omdat ik nog geen kans heb gehad om er naar te kijken. En aangezien dat ding geen accu heeft moet de stroom toch ergens anders vandaan komen.
Die hele brommer is Sjonnie man wat lul je nou.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Zadel zit wel lekker. Moet alleen dat stuur nog ff in de normale stand zetten, dit is echt een Sjonnie-houding
.
[..]
Stroomschema's zijn voor mij ook niet een heel groot probleem. Maar ik heb geen flauw idee hoe het in elkaar steekt omdat ik nog geen kans heb gehad om er naar te kijken. En aangezien dat ding geen accu heeft moet de stroom toch ergens anders vandaan komen.
Wacht maar tot ie af is met de stickers, veel te groot voorspatbord, strijkplank en rooie neon.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die hele brommer is Sjonnie man wat lul je nou.
Voorspatbord?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie af is met de stickers, veel te groot voorspatbord, strijkplank en rooie neon.
Ja want dat is alles natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:16 schreef fathank het volgende:
En die van mij is tenminste wel motorisch opgefokt.
Led strips danquote:
Beter dan een auto die iets uitstraalt wat ie niet waar kan makenquote:
Nope ook geen strips. Als je niet weet waar je het over hebt hou je dan stilquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Led strips dan. Een pot nat.
[..]
Beter dan een auto die iets uitstraalt wat ie niet waar kan maken
Hoe het technisch in elkaar steekt doet er niet toe, die auto van jou ademt meer Sjonnie dan een goudkleurige Mercedes van 20 jaar oud met 20" velgen en dobbelstenen aan de binnenspiegel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nope ook geen strips. Als je niet weet waar je het over hebt hou je dan stil
Gelukkig heb ik ook nog een auto. En is de brommer bedoelt voor ritjes waarvoor ik de auto niet gebruik. Want met een auto kom je niet zo ver in het centrum, of je moet een klein vermogen uitgeven aan parkeergeld.quote:Nou ik denk niet dat een brommertje beter is dan een auto maar ok meningen verschillen (gelukkig)
Plaats dan eens een foto van je auto.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe het technisch in elkaar steekt doet er niet toe, die auto van jou ademt meer Sjonnie dan een goudkleurige Mercedes van 20 jaar oud met 20" velgen en dobbelstenen aan de binnenspiegel.
[..]
Gelukkig heb ik ook nog een auto. En is de brommer bedoelt voor ritjes waarvoor ik de auto niet gebruik. Want met een auto kom je niet zo ver in het centrum, of je moet een klein vermogen uitgeven aan parkeergeld.
Komt eraanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Plaats dan eens een foto van je auto.
Heb hier geen kabel voor m'n tel, maar die foto komt vanavond als ik thuis ben.quote:
Oh ga je anders huilen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb hier geen kabel voor m'n tel, maar die foto komt vanavond als ik thuis ben.
Kan het nu weer over m'n brommer gaan? Anders open je maar een apart topic voor m'n auto.
Ja gast, jij wil foto's van mn auto zien terwijl dit topic over m'n brommer gaat. Hoezo offtopic. Dat je m'n brommer afzeikt, geen enkel probleem. Dat doe ik ook bij die pauperbak van jouw. Maar waarom je nou weer foto's van m'n auto wil zien ontgaat me een beetje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh ga je anders huilen?Ja ik ga een topic openen speciaal voor jouw auto uhu
![]()
OT: Ga je hem ook verven en zo'n chromen uitlaatopzetstukje opzetten?![]()
Waarom zit je dan te patsen met die brommer van je en open je er een topic over als het alleen maar van A naar B moet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja gast, jij wil foto's van mn auto zien terwijl dit topic over m'n brommer gaat. Hoezo offtopic. Dat je m'n brommer afzeikt, geen enkel probleem. Dat doe ik ook bij die pauperbak van jouw. Maar waarom je nou weer foto's van m'n auto wil zien ontgaat me een beetje.
Het topic heet toch "Aanschouw mijn nieuwe ride" en niiet "Pimp my citta". Dat impliceert dus dat je kunt zien wat ik gekocht heb. En niet wat ik er allemaal aan ga verbouwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te patsen met die brommer van je en open je er een topic over als het alleen maar van A naar B moet.
Nou ok je hebt je brommer laten aanschouwen. Dus het topic kan op slot?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Het topic heet toch "Aanschouw mijn nieuwe ride" en niiet "Pimp my citta". Dat impliceert dus dat je kunt zien wat ik gekocht heb. En niet wat ik er allemaal aan ga verbouwen.
Bovendien: waarom open jij uberhaupt een topic met die broodtrommel op wielen. Want dat is ook geen project maar gewoon simpel door het "Automaxx" magazine bladeren en op zoek gaan naar de onderdelen die 5 sterren scoren op de schaal van Sjonnie en Petje en deze vervolgens op je auto zetten.
Dat bepaalt een mod wel of ie op slot kan of niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ok je hebt je brommer laten aanschouwen. Dus het topic kan op slot?
Nou als onderdelen voor mijn auto zo makkelijk te vinden waren als in een Automaxx schrift was de auto al veel verder aangepast dan nu. Helaas is dat niet zo.
Whahaa, dat juist jij deze opmerking moet maken met die kampbak van jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die hele brommer is Sjonnie man wat lul je nou.
Je hebt zelfs de juiste velgen gevondenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt zelfs de juiste velgen gevonden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |