quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Is er nu nog geneukt of wat?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:16 schreef isa2006 het volgende:
Goedemorgen wat een feest van nacht elien in der blote kont van nacht naast peter.
nou dat ging goed hoor jeroen heeft wel gepist bij de kist daar na was de regie hem
ook even kwijt.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Lijkt mij juist van niet.. als het al is dan is het halfdood. Ze ging om 12 uur al out en was hele tijd niet wakker te krijgen.. helemaal brak en out en keer dat peter en eline op dr bed gingen jumpen was ze ook alleen brak te zien en snel weer out..
En dan komt Jeroen er net 2 min bijliggen en dan ineens laat ze zich neuken door hem terwijl ze de volgende ochtend blij is te horen dat ze niet gezoend heeft?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:21 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze wel geneukt dan?
Ik dacht dat ie een beetje aan het droogneuken was?
Ik voel een onderonsje met de redactie in de isolatie aankomen ...
Schnell boodschappen en dergelozen doen en dan ben ik weer van den partei.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Amber bewoog, dit was geen aanranding.
Beetje tegen elkaar aanrijen, nou en?![]()
(ze zijn zgn alles vergeten...)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef Danny het volgende:
Het is wel lastig te zien op die beelden hoor. Ik zie Amber's arm op een gegeven moment ook om zijn nek heen. Ik durf niet stellig te beweren dat zij slaapt en er niets van merkt. Dat zij zegt blij te zijn niet gezoend te hebben zegt niets over neuken en kan ook een hint naar jeroen zijn dat hij zijn bek moet houden erover.
Sliep ze wel dan is dat wel fout van 'm, behalve dat hij natuurlijk ook compleet van de wereld was. Maar ik kan aan de beelden zoals ze nu zijn niet afleiden dat het aanranding zou zijn iig. Ik heb zelf het idee dat ze gewoon wakker is.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en nu meerdere keren gekeken en ze is gewoon out hoor... enige beweging van haar lichaam en hoofd wordt door jeroen veroorzaakt. Ze blijft verder precies hetzelfde liggen, kijk maar goed, en als ze wakker zou zijn en bewust aan het rijen zou zijn dan zou ze wel wat meer bewegen, vooral met dr hoofd, denk je niet? Daarbij komt dat dit echt 3 min oid gebeurd nadat hij achter haar kruipt, waar ze ook nog hetzelfde ligt als in de video.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef Susi het volgende:
Moet wel zeggen dat ik gisteren wel keihard heb moeten lachen om de reacties op dat tijdstip in de COS. Allemaal van/ wtf-niveau, briljant
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:37 schreef Tessio het volgende:
Het was iig wel een geslaagd feestje, ik heb mij kapot gelachen.
En al die speculaties............ach ik krijg meteen weer zo'n deja vu van DGK destijds.
Puntje bij paaltje (!) zal er wel weer niks ernstigs aan de hand zijn.
Naar mijn idee was Amber gewoon wakker en ze praatte volgens mij ook nog tegen Jeroen en ze had ook haar arm om zijn nek heen.
Ik vind het te gemakkelijk om het op aanranding te gooien.............OMG.....Jeroen was hardstikke dronken en
ik geloof niet eens dat hij daar nog toe in staat was.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef siep86 het volgende:
het lijkt inderdaad of haar arm om hem heen zit, maar na goed kijken is dat zijn eigen arm waar hij op ligt.
volgens mij is het droog neuken geweest van jeroenen is amber daar op een gegeven moment wakker van geworden waarna hij dus het bed uitliep. het korte gesprekje klonk qua toon ook niet het vriendelijk maar kon niet horen wat er werd gezegd.
is me wel tegen gevallen van Jeroen hoe hij achter Eline aanzat en ze steeds controleerde. Daarbij ook hoe hij door 'emotioneel' te doen haar weer in zijn bed probeerde te krijgen. Dat meisje is 21, laat der gewoon met rust.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:48 schreef lunareclipse het volgende:Jeroen: "Amber, ik groei steeds meer naar je toe"
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef K_L het volgende:
Alcohol doet Jeroen geen goed. Hij wordt dan te opdringerig ... wat ik wel jammer vind want vond hem leuk irritant het spel spelen.
Denk ook niet dat Amber blij wordt van dit filmpje wanneer ze het ziet.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:17 schreef isa2006 het volgende:
Hij had nooit in dat bed mogen duiken vind ook wel een taak van regie
om dat meisje te beschermen .
Ze waren zo dronken dat ze niet weten wat gedaan hebben .
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
als de poll uitslag is dat dat filmpje de bunker in moet dan zien we op zn minst de reactie van Amber (en misschien ook van Jeroen), en dan nog maar afwachten of ze eerlijk is / zijn, maar je hebt dan in elk geval een confrontatie
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
nou misschien krijgt dit wel een staartje of niet en loopt het met een sisser af en hebben wij dingen gezien die niet gebeurt zijn. maar als het wel gebeurt is al ben je stomdronken dan had de regie moeten ingrijpen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:40 schreef Tessio het volgende:
Affijn, nieuw duel.
Tussen Marielin en Eline.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:49 schreef Tessio het volgende:
Petje af trouwens voor de regie/redactie, ik vond het een geslaagd feestje!
Leuke muziek en de streamers bepaalden dat er zoveel drank naar binnen mocht, ook in de hoop
dat er natuurlijk reuring zou ontstaan.
Dat is wel mijn hoop ja, ik zeg: amber en eline eruit, evt pim maar laat peter en jeroen maar zitten tot het eind.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Deja vu, misschien wint hij zo wel
Het zou wel eens op een fysieke escalatie uit kunnen draaien. En daar zit ik niet op te wachten. Een exit voor Jeroen zal mogelijk voor meer vrolijkheid zorgen. Ik vind hem te negatief en gunt anderen geen ruimte.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft er écht helemaal niks over om naar te kijken.
Dan kun je net zo goed twee kokosnoten op een strijkplank zetten en daar 14 dagen intens naar staren
No way! Hij geeft tenminste wat tegengas en houdt de boel levend!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:27 schreef akveor het volgende:
TNX Kahaarin
[..]
Het zou wel eens op een fysieke escalatie uit kunnen draaien. En daar zit ik niet op te wachten. Een exit voor Jeroen zal mogelijk voor meer vrolijkheid zorgen. Ik vind hem te negatief en gunt anderen geen ruimte.
Wie is pim?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij zou Pim naar huis mogen, vind hem kleurloos in de Bunker.
Voor mij ook. Liever zelfs dan Jeroen. Maar Pim is de lachende derde. Laat weinig zien en heeft totaal niets te melden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij zou Pim naar huis mogen, vind hem kleurloos in de Bunker.
Ach welneequote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:27 schreef akveor het volgende:
TNX Kahaarin
[..]
Het zou wel eens op een fysieke escalatie uit kunnen draaien. (...)
nee he, wéér geen normale stemming vanavond?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:24 schreef akveor het volgende:
Alweer een enorme bug.Dit maal met betrekking tot kopen van stemmen.
100 gekocht en DUIZEND gekregen. Sla u slag zou ik zeggen.
Ook na opnieuw inloggen. Ook na een negatieve stem te hebben uitgebracht.
[ afbeelding ]
En ik hou ervan!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:34 schreef akveor het volgende:
Peter loopt rondjes en Jeroen loopt er achter aan...
Het is al opgelost. Volgens Dementor was het een incident.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee he, wéér geen normale stemming vanavond?
Nog even en ik ga denken dat het opzet is
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:32 schreef kikkertje46 het volgende:
kan er nog een poll in met 12 uur spreekverbod maar dan voor jeroen,jezus wat is die vent irritant zeg,als hij bluft of liegt of poep verteld slaat zijn stem over
is al opgelostquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee he, wéér geen normale stemming vanavond?
Nog even en ik ga denken dat het opzet is
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:36 schreef bamby het volgende:
[..]
als zijn kop op de streams is 10 lagen dik kippenvel dus kijk maar niet te veel en geluid zacht
![]()
En dat vond ik dus nergens op slaan, dus wie nu nog zegt dat alleen Jeroen loopt te sarren mist iets.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:37 schreef akveor het volgende:
Peter vond Jeroen wel een zwerver typje toen ie binnen kwam.
niet zo gek dat hij geen partij is voor jeroen,want jeroen praat echt dunne poep,ik kan goed discussieren maar met jeroen zou ik ook mijn mond houden,geeneens op in gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:38 schreef tonja het volgende:
Jezus! Peter komt nu wel erg dom over zeg!
Totaal geen partij voor Jeroen.
Ik denk dat een exit van Jeroen alleen voor meer gezapigheid zal zorgen, geaccentueerd door de sporadische 'kijk mij eens leuk doen voor de camera'-momentjes van Peter. En om nou al die tijd tegen impressies van Piet Paulusma en zogenaamd ludieke belspelletjes aan te kijken, afgewisseld met de duffe blikken van Pim, is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:27 schreef akveor het volgende:
TNX Kahaarin
[..]
Het zou wel eens op een fysieke escalatie uit kunnen draaien. En daar zit ik niet op te wachten. Een exit voor Jeroen zal mogelijk voor meer vrolijkheid zorgen. Ik vind hem te negatief en gunt anderen geen ruimte.
Helemaal eens. De rest is te tam... te afwachtend en geen kiest daarom geen partij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik denk dat een exit van Jeroen alleen voor meer gezapigheid zal zorgen, geaccentueerd door de sporadische 'kijk mij eens leuk doen voor de camera'-momentjes van Peter. En om nou al die tijd tegen impressies van Piet Paulusma en zogenaamd ludieke belspelletjes aan te kijken, afgewisseld met de duffe blikken van Pim, is ook weer zoiets.
En dat de anderen geen ruimte krijgen, is m.i. ook omdat ze die totaal niet opeisen, noch kunnen invullen. Dat hoeft wat mij betreft ook niet, maar het levert nu niet echt boeiende beelden op.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:42 schreef kahaarin het volgende:
OP is af, helaas moet ik er vandoor, COS-ze!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:42 schreef kahaarin het volgende:
Mooie OPquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:42 schreef kahaarin het volgende:
Die leuke lieve jongen in de bunkerquote:
een dooie pier is het voegd niets toe weg er meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik hoop dat pim eruit gaat vanavond wat een gast .....heeft geen humor en dan steeds in jeroens kont kruipen .....
Ik begreep van amber dat ze er toch uitging vanavond ze wil echt niet meer blijven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:02 schreef bamby het volgende:
[..]
een dooie pier is het voegd niets toe weg er mee
Hun probleem, niet het onze. Ik stem op wie ik wil, daar heeft Amber of wie dan ook niets over te zeggenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik begreep van amber dat ze er toch uitging vanavond ze wil echt niet meer blijven.
Zou jammer zijn als er dan weer twee gingen.
Pim is inderdaad een schatje, maar zorgt niet echt voor vermaak in de bunkerquote:
nog even verder lezen en filmpje kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:09 schreef Jimbo het volgende:
jow wat zie . lees ik nou , peter en elimne die 'knuffelen' in de isoleer ?
Komen wij ook te weten wat die opdracht is?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:09 schreef ditisHuub het volgende:
actie in de isoleercel,
jeroen krijgt zo zijn geheime opdracht
De drollen van Jeroen eindelijk gevonden bij de doodskist?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De drollen van Jeroen eindelijk gevonden bij de doodskist?
check de newsfeedquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Komen wij ook te weten wat die opdracht is?
Het is het enige logische wat ik van je cap kan makenquote:
Jeroen moet binnen 24 uur ,10 persoonlijke spullen van de medebewoners verstoppen in de doodskist.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Komen wij ook te weten wat die opdracht is?
poeh dat is wel erg moeilijk, die 10 items kan ie dan beter eerst in zn slaapzak bewaren anders wordt het zo ontdekt, als ie het meteen in de doodskist legt.quote:
Het is ook niet makkelijk.want ze hebben natuurlijk heel weinig persoonlijke spullen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
poeh dat is wel erg moeilijk, die 10 items kan ie dan beter eerst in zn slaapzak bewaren anders wordt het zo ontdekt, als ie het meteen in de doodskist legt.
jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nog even verder lezen en filmpje kijken
in totaal denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:20 schreef Deisyy het volgende:
is het 10 items per persoon of 10 items in totaal?
Ze krijgen wel vitaminepillenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Niet zo raar, een foliumzuur tekort heb je zo te pakken (nauwelijks opslag in je lichaam). Ik heb de bewoners tot nu toe nog geen blaadje sla zien eten...
dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter zn zwaarste moment : het 8 uur stilstaan
leukste moment : gister avond
hij is er inderdaad een stuk op vooruit gegaan zonder die gelkopquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staat hem echt goed, dat haar er af. Leuke vent zo!
Ik weet niet wat voor pillen dat zijn, als dat enkel vitamine c is, zit daar iig geen foliumzuur (b11) in.quote:
Ik ging ervanuit dat het van die alles in 1 pillen waren, maar misschien is het inderdaad alleen vitamine C.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pillen dat zijn, als dat enkel vitamine c is, zit daar iig geen foliumzuur (b11) in.
ah oke. heeft nu niet zo heel veel zin meer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:37 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
gerekend vanuit de beginsituatie: 1 op 8
Én geen 'kopzorg' meer om zijn kapselquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij is er inderdaad een stuk op vooruit gegaan zonder die gelkop
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Je zou het toch zo mee nemen![]()
[ afbeelding ]
Dat je het wel even weet, het zou jammer zijn dat hij zo praat en we hier niet snappen waarom hij het doetquote:
Oquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die stem van Bart klinkt meer ongeïnteresseerd, dan mysterieus.
Met d'r neppe heilige Madonna glimlachquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:47 schreef Toverheks het volgende:
piepkuiken mag praten, oh wat een gemaakt kind is dat toch echt overdreven
ja die staat thuis echt uren voor de spiegel te oefenen hoe ze iedereen om haar wijsvingertje moet winden, vind haar na gisteravond helemaal een snollebol lekker geile met peter en daarna met jeroen want ze bleef maar aan jeroen zitten toen die op het bankje zat bij de tafel.quote:
ja zijn druk aan het brainen over opdrachtenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ben weer terug van de Bunkert, hoi Huub, broodje op?
duidelijk voorbeeld van een wolf in schaapskleren met haar maniertjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die staat thuis echt uren voor de spiegel te oefenen hoe ze iedereen om haar wijsvingertje moet winden, vind haar na gisteravond helemaal een snollebol lekker geile met peter en daarna met jeroen want ze bleef maar aan jeroen zitten toen die op het bankje zat bij de tafel.
goede speler dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
duidelijk voorbeeld van een wolf in schaapskleren met haar maniertjes
Ze hoort het wel vaker, denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe weet Eline dat nou? dat we d'r piepstemmetje vervelend vinden?
Dat wel, maar als mens niet echt prettigquote:
ja wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
duidelijk voorbeeld van een wolf in schaapskleren met haar maniertjes
Doe je best, je kannutquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja zijn druk aan het brainen over opdrachten
Maar dat zoenen was een grapje, meer niet, maar gewoon zo lollig hihihiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:56 schreef siep86 het volgende:
Als ze het lef nou even heeft om ook nuchter Peter te zoenen, laat ze pas zien dat ze echt een stoer wijf is. Dat stemmetje hoort gewoon bij der en maakt der ook wel weer schattig.
maar ik ben van mening wat je dronken kan en durft moet je ook nuchter kunnen en durven dan ben je een tof wijfhaha
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Nou daar zitten ze weer, gooi er maar weer een zooi drank in
hee huubquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja zijn druk aan het brainen over opdrachten
dat zou ik geloofd hebben als ze alleen in de isoleer hadden gezoend, maar daarna ook nog in bedquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat zoenen was een grapje, meer niet, maar gewoon zo lollig hihihi
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:14 schreef snetje het volgende:
Jeroen steekt zijn duim omhoog voor de camera bij de wc ... eerste item is waarschijnlijk een tampon van Marilien
Inderdaad. Als hij beneden komt spreekt hij ook normaal, is veel gezelliger en krijg je ook meer uit de kandidaten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:46 schreef Toverheks het volgende:
nou vind het beetje maf van bart, hij kan toch gewoon lullen inplaats van zo robotachtig, of staat dat ook in het script??
Leuke opdrachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:14 schreef snetje het volgende:
Jeroen steekt zijn duim omhoog voor de camera bij de wc ... eerste item is waarschijnlijk een tampon van Marilien
Zekers en goed aan hem besteed!quote:
Gebruikt of ongebruikt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:14 schreef snetje het volgende:
O mén, heb ik hem gemistquote:
Jeroen is een sneak eerste klas, maar wat zou het saai zijn zonder hemquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zekers en goed aan hem besteed!
Ik zeg: stem op Jeroen, heerlijke eeeeh lieve maar ook foute gast.
Spelmaker!
Hij doet het niet zomaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Jeroen liep met de kistdexel te zeulen.. zijn eerste item verstopt neem ik aan?
het is weer een hangzakdagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo weer ff bijgelezen. goeiemorgen![]()
Heb niet zoveel gemist zo te zien?
Hij is er perfekt voor, volgens mij gaat hij hier grote lol aan beleven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zekers en goed aan hem besteed!
Ik zeg: stem op Jeroen, heerlijke eeeeh lieve maar ook foute gast.
Spelmaker!
Je snapt!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeroen is een sneak eerste klas, maar wat zou het saai zijn zonder hem
volgens mij, maar ik weet het niet zeker, zette eline in met zaterdagavond en herhaalde pim datquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O mén, heb ik hem gemist![]()
Jeroen zong het zeker?
Zaterdagavond zijn we weer vrij.
De hele avond voor jou en mij
Yup..quote:
voor mijn part zetten ze de boel aan het garnalen pellen .... als ze maar iets doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:59 schreef Kaat38 het volgende:
jemig, ze vinden het saai, ik ook!
Skippyballen 24 uur
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
ZaaiZaaiZaaiZaaiiiiiii.....
[ afbeelding ]
dat is niet helemaal hetzelfde alsquote:Ik stel voor dat we deze morgen doen. Simpel en maar 1 iemand hoeft het te snappen:
BOILING POINT
Net als bij de gelijknamige variant op MTV gaat het erom dat de medebewoners niet hun geduld verliezen.
1 overlever wordt ingelicht (moet even naar de febo ofzo) dat hij zal worden voorgetrokken de komende 24 uur. Zodra iemand naar de febo belt om beklag te doen is de opdracht mislukt.
Als de voorgetrokken overlever aan de anderen op welke wijze ook kenbaar maakt dat er opzet in het spel is is de opdracht mislukt en moeten de bewoners de helft van hun rantsoen van de volgende dag inleveren. Die extra straf is om de verwenoverlever te ontmoedigen de boel te verlinken.
Er wordt de bewoners meegedeeld dat alleen die persoon warm mag douchen voor 10 minuten.
Hij of zij krijgt een hoofdkussen om te slapen.
Hij of zij krijgt extra peuken of bier.
Hij of zij krijgt een luxe-artikel.
Etc.
Bij het slagen van de opdracht krijgen de bewoners elk een hoofdkussen voor op bed, een dubbel rantsoen boodschappen en een avondje film kijken (iets leuks en ouds, bv porky's. The day after past beter in de sfeer van het concept, maar is voor de kijker saaier dan lachende bewoners), inclusief bier, limonade en popcorn.
Dit wordt vooraf ALLEEN aan de undercover bewoner verteld.
Vond 't origineel leuker, maar ja, ik snap ook dat het met de aankomende exit niet helemaal haalbaar zou zijn. Hopen dat deze net zo leuk is (of misschien wel leuker, kan zomaar zijn dat je m'n oorspronkelijke idee ruk vind natuurlijkquote:De geheime opdracht van FOK! gaat zo de luchtcel in. Overlever Jeroen is de uitverkorene die deze mysterieuze missie in ontvangst mag nemen.
Hij zal een brief vinden waarin staat dat hij 24 uur de tijd krijgt om 10 persoonlijke items van zijn mede Overlevers in de doodskist te verstoppen. Mocht hem dit lukken, dan krijgt Jeroen een passende beloning . Zal Jeroen de partner in crime zijn waar de kijker hem voor houdt?
Volg het hier bij the Bunker.
De boiling point opdracht is leuk!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:19 schreef Danny het volgende:
Hmm, vandaag de stad in voor moederdagkadootjes. Net terug, maar de FOK!dracht lijkt nogal te zijn aangepast
Dit was de oorspronkelijke opzet:
[..]
dat is niet helemaal hetzelfde als
[..]
Vond 't origineel leuker, maar ja, ik snap ook dat het met de aankomende exit niet helemaal haalbaar zou zijn. Hopen dat deze net zo leuk is (of misschien wel leuker, kan zomaar zijn dat je m'n oorspronkelijke idee ruk vind natuurlijk)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef snetje het volgende:
Eline wil heel graag alles weer terugzien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohooo, die caps zijn erg!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook want het is een compléét andere opdracht.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boiling point opdracht is leuk!![]()
Die kunnen ze dan toch wel een andere keer doen?
Zit er nou een pluk shag tussen haar benen, op die laatste?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:29 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu niet meer...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:26 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Post ze ook even in haar naamtopique, wou ik zeggen. Maar die is een beetje verziekt door Biefstukje1
Ja!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
Wat mij betreft mogen ze wel wat beelden terug zien van het feessie.
ik voel een polletje aankomenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
Wat mij betreft mogen ze wel wat beelden terug zien van het feessie.
Grand Poobahquote:
Daarom moet je m.i. juist géén al te confronterende beelden laten zien. Want dan zijn ze de volgende keer voorzichtiger.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dat is goed voor het groeps(schaamte)gevoel
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Worstjes...aan de kleur te zien varkensvlees, zou ik Ambertje niet aanraden te eten gezien de staat van haar huidje..
[ afbeelding ]
Op de één of andere manier vind ik die worstjes er obsceen uitzienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Worstjes...aan de kleur te zien varkensvlees, zou ik Ambertje niet aanraden te eten gezien de staat van haar huidje..
[ afbeelding ]
Als ze thuis is maar meteen aan de Roaccutanequote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
Wat haalt Eline in dr hoofd? Dat familie wordt gebeld om je op te komen halen? Tis geen kinderkamp
Om 19.55 sluit de stemming, om 20.00 uur is het duidelijk en om 20.10 sta je buiten de bunker. Je mag blij zijn dat je bij de redactie mag wachten op je papsie en mamsie
Heel scherpquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom moet je m.i. juist géén al te confronterende beelden laten zien. Want dan zijn ze de volgende keer voorzichtiger.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op de één of andere manier vind ik die worstjes er obsceen uitzien
Kinderkampquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
Wat haalt Eline in dr hoofd? Dat familie wordt gebeld om je op te komen halen? Tis geen kinderkamp
Om 19.55 sluit de stemming, om 20.00 uur is het duidelijk en om 20.10 sta je buiten de bunker. Je mag blij zijn dat je bij de redactie mag wachten op je papsie en mamsie
Die laatste is echt erg.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef snetje het volgende:
Caps.
Nee, Elientje heeft even iets anders te doen, ze zit haar kleertjes netjes op te vouwen voordat ze ze in een vuilniszak doet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:52 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
zat ik ook al te denken uitkijken dadelijk ziet eline er het zo gemiste stuk vlees in
![]()
Maar wat moet ze dan met haar kleertjes en beerie?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Elientje heeft even iets anders te doen, ze zit haar kleertjes netjes op te vouwen voordat ze ze in een vuilniszak doet.
oepfffffffquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Elientje heeft even iets anders te doen, ze zit haar kleertjes netjes op te vouwen voordat ze ze in een vuilniszak doet.
Het is net m'n ex, die wast haar kapotte sokken voor ze ze weggooitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn er vijf, wie neemt/krijgt er niets dan? Of heb ik een opdracht of vegetariër over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is net m'n ex, die wast haar kapotte sokken voor ze ze weggooit
Nee speklapjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn er vijf, wie neemt/krijgt er niets dan? Of heb ik een opdracht of vegetariër over het hoofd gezien?
Vorige keer ook al. Nu moeten ze delen, groepsgevoel enzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn er vijf, wie neemt/krijgt er niets dan? Of heb ik een opdracht of vegetariër over het hoofd gezien?
Er zijn ook nog speklappen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah.. hoe burgerlijk gedacht ook van me, ieder één saucijs.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Vorige keer ook al. Nu moeten ze delen, groepsgevoel enzo
Elientje wast het glas af voordat ze het in de glasbak gooit. Dolletjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:55 schreef Pek het volgende:
Het is net m'n ex, die wast haar kapotte sokken voor ze ze weggooit
Geen idee, maar als Ambertje van d'r pukkeltjes af wil, zal ze ook spekshit moetenl laten staan...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook niet aan te raden voor Amberquote:
Jeroen staat voorlopig veiligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:01 schreef Tessio het volgende:
Zo, even Jeroen een trap naar boven gegeven!
En straks nog even, vlak voor het sluiten van het stemmen.
Zou wel sociaal zijn naar de rest. Dan hebben die ieder twee stukken vlees en zij gaat er tóch uit straks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, maar als Ambertje van d'r pukkeltjes af wil, zal ze ook spekshit moetenl laten staan...![]()
[ afbeelding ]
hou op kan niet merquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:00 schreef Deisyy het volgende:
Eline: We moeten ons wel een beetje mooi maken, want we komen op tv. O nee.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:01 schreef Tessio het volgende:
Zo, even Jeroen een trap naar boven gegeven!
En straks nog even, vlak voor het sluiten van het stemmen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:00 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:00 schreef Deisyy het volgende:
eetse geen sausijsen zekerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Elientje wast het glas af voordat ze het in de glasbak gooit. Dolletjes.![]()
Ik ga in de pannen roeren ivm de elineminatie. Smakelijk allemaal en tot straks.![]()
Tsja, maar daar heeft ze nog geen weet van...jammer dat de Regie geen rundvlees alternatieven in de aanbieding heeft..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou wel sociaal zijn naar de rest. Dan hebben die ieder twee stukken vlees en zij gaat er tóch uit straks.
Misschien staat er wel een of andere @bitch om Eline op te halen als het zover isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
Alleen al om dit soort uitspraken moet ze blijvenquote:
Stefan, toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een of andere @bitch om Eline op te halen als het zover is![]()
Haar plan om sowieso naar huis te gaan is van de baan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, maar daar heeft ze nog geen weet van...jammer dat de Regie geen rundvlees alternatieven in de aanbieding heeft..
En ze wordt lekker losbandig met wat drank op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort uitspraken moet ze blijven![]()
Doewd! Superlievemensjes, artsy fartsy, het zal toch saai worden zonder haar.
Ze mag wel een nachtje achter slapen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat moet ze dan met haar kleertjes en beerie?
jeroen zijn vriendin of van peter als hij er al een heeftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een of andere @bitch om Eline op te halen als het zover is![]()
Dan wil jij haar beertje wel zijn zeker?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze mag wel een nachtje achter slapen.
hoop het voor jequote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort uitspraken moet ze blijven![]()
Doewd! Superlievemensjes, artsy fartsy, het zal toch saai worden zonder haar.
Heeft ze wel nodig ook!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
Toch maar even wat -stemmen op Pim uitbrengen.
Het zal me niet eens opvallen als hij niet meer in de Bunker zit.
En meteen een plusje voor Elientje natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |