quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Is er nu nog geneukt of wat?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:16 schreef isa2006 het volgende:
Goedemorgen wat een feest van nacht elien in der blote kont van nacht naast peter.
nou dat ging goed hoor jeroen heeft wel gepist bij de kist daar na was de regie hem
ook even kwijt.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Lijkt mij juist van niet.. als het al is dan is het halfdood. Ze ging om 12 uur al out en was hele tijd niet wakker te krijgen.. helemaal brak en out en keer dat peter en eline op dr bed gingen jumpen was ze ook alleen brak te zien en snel weer out..
En dan komt Jeroen er net 2 min bijliggen en dan ineens laat ze zich neuken door hem terwijl ze de volgende ochtend blij is te horen dat ze niet gezoend heeft?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:21 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze wel geneukt dan?
Ik dacht dat ie een beetje aan het droogneuken was?
Ik voel een onderonsje met de redactie in de isolatie aankomen ...
Schnell boodschappen en dergelozen doen en dan ben ik weer van den partei.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Amber bewoog, dit was geen aanranding.
Beetje tegen elkaar aanrijen, nou en?![]()
(ze zijn zgn alles vergeten...)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef Danny het volgende:
Het is wel lastig te zien op die beelden hoor. Ik zie Amber's arm op een gegeven moment ook om zijn nek heen. Ik durf niet stellig te beweren dat zij slaapt en er niets van merkt. Dat zij zegt blij te zijn niet gezoend te hebben zegt niets over neuken en kan ook een hint naar jeroen zijn dat hij zijn bek moet houden erover.
Sliep ze wel dan is dat wel fout van 'm, behalve dat hij natuurlijk ook compleet van de wereld was. Maar ik kan aan de beelden zoals ze nu zijn niet afleiden dat het aanranding zou zijn iig. Ik heb zelf het idee dat ze gewoon wakker is.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en nu meerdere keren gekeken en ze is gewoon out hoor... enige beweging van haar lichaam en hoofd wordt door jeroen veroorzaakt. Ze blijft verder precies hetzelfde liggen, kijk maar goed, en als ze wakker zou zijn en bewust aan het rijen zou zijn dan zou ze wel wat meer bewegen, vooral met dr hoofd, denk je niet? Daarbij komt dat dit echt 3 min oid gebeurd nadat hij achter haar kruipt, waar ze ook nog hetzelfde ligt als in de video.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef Susi het volgende:
Moet wel zeggen dat ik gisteren wel keihard heb moeten lachen om de reacties op dat tijdstip in de COS. Allemaal van/ wtf-niveau, briljant
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:37 schreef Tessio het volgende:
Het was iig wel een geslaagd feestje, ik heb mij kapot gelachen.
En al die speculaties............ach ik krijg meteen weer zo'n deja vu van DGK destijds.
Puntje bij paaltje (!) zal er wel weer niks ernstigs aan de hand zijn.
Naar mijn idee was Amber gewoon wakker en ze praatte volgens mij ook nog tegen Jeroen en ze had ook haar arm om zijn nek heen.
Ik vind het te gemakkelijk om het op aanranding te gooien.............OMG.....Jeroen was hardstikke dronken en
ik geloof niet eens dat hij daar nog toe in staat was.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef siep86 het volgende:
het lijkt inderdaad of haar arm om hem heen zit, maar na goed kijken is dat zijn eigen arm waar hij op ligt.
volgens mij is het droog neuken geweest van jeroenen is amber daar op een gegeven moment wakker van geworden waarna hij dus het bed uitliep. het korte gesprekje klonk qua toon ook niet het vriendelijk maar kon niet horen wat er werd gezegd.
is me wel tegen gevallen van Jeroen hoe hij achter Eline aanzat en ze steeds controleerde. Daarbij ook hoe hij door 'emotioneel' te doen haar weer in zijn bed probeerde te krijgen. Dat meisje is 21, laat der gewoon met rust.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:48 schreef lunareclipse het volgende:Jeroen: "Amber, ik groei steeds meer naar je toe"
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef K_L het volgende:
Alcohol doet Jeroen geen goed. Hij wordt dan te opdringerig ... wat ik wel jammer vind want vond hem leuk irritant het spel spelen.
Denk ook niet dat Amber blij wordt van dit filmpje wanneer ze het ziet.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:17 schreef isa2006 het volgende:
Hij had nooit in dat bed mogen duiken vind ook wel een taak van regie
om dat meisje te beschermen .
Ze waren zo dronken dat ze niet weten wat gedaan hebben .
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
als de poll uitslag is dat dat filmpje de bunker in moet dan zien we op zn minst de reactie van Amber (en misschien ook van Jeroen), en dan nog maar afwachten of ze eerlijk is / zijn, maar je hebt dan in elk geval een confrontatie
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
nou misschien krijgt dit wel een staartje of niet en loopt het met een sisser af en hebben wij dingen gezien die niet gebeurt zijn. maar als het wel gebeurt is al ben je stomdronken dan had de regie moeten ingrijpen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:40 schreef Tessio het volgende:
Affijn, nieuw duel.
Tussen Marielin en Eline.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:49 schreef Tessio het volgende:
Petje af trouwens voor de regie/redactie, ik vond het een geslaagd feestje!
Leuke muziek en de streamers bepaalden dat er zoveel drank naar binnen mocht, ook in de hoop
dat er natuurlijk reuring zou ontstaan.
Dat is wel mijn hoop ja, ik zeg: amber en eline eruit, evt pim maar laat peter en jeroen maar zitten tot het eind.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Deja vu, misschien wint hij zo wel
Het zou wel eens op een fysieke escalatie uit kunnen draaien. En daar zit ik niet op te wachten. Een exit voor Jeroen zal mogelijk voor meer vrolijkheid zorgen. Ik vind hem te negatief en gunt anderen geen ruimte.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft er écht helemaal niks over om naar te kijken.
Dan kun je net zo goed twee kokosnoten op een strijkplank zetten en daar 14 dagen intens naar staren
No way! Hij geeft tenminste wat tegengas en houdt de boel levend!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:27 schreef akveor het volgende:
TNX Kahaarin
[..]
Het zou wel eens op een fysieke escalatie uit kunnen draaien. En daar zit ik niet op te wachten. Een exit voor Jeroen zal mogelijk voor meer vrolijkheid zorgen. Ik vind hem te negatief en gunt anderen geen ruimte.
Wie is pim?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij zou Pim naar huis mogen, vind hem kleurloos in de Bunker.
Voor mij ook. Liever zelfs dan Jeroen. Maar Pim is de lachende derde. Laat weinig zien en heeft totaal niets te melden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij zou Pim naar huis mogen, vind hem kleurloos in de Bunker.
Ach welneequote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:27 schreef akveor het volgende:
TNX Kahaarin
[..]
Het zou wel eens op een fysieke escalatie uit kunnen draaien. (...)
nee he, wéér geen normale stemming vanavond?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:24 schreef akveor het volgende:
Alweer een enorme bug.Dit maal met betrekking tot kopen van stemmen.
100 gekocht en DUIZEND gekregen. Sla u slag zou ik zeggen.
Ook na opnieuw inloggen. Ook na een negatieve stem te hebben uitgebracht.
[ afbeelding ]
En ik hou ervan!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:34 schreef akveor het volgende:
Peter loopt rondjes en Jeroen loopt er achter aan...
Het is al opgelost. Volgens Dementor was het een incident.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee he, wéér geen normale stemming vanavond?
Nog even en ik ga denken dat het opzet is
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:32 schreef kikkertje46 het volgende:
kan er nog een poll in met 12 uur spreekverbod maar dan voor jeroen,jezus wat is die vent irritant zeg,als hij bluft of liegt of poep verteld slaat zijn stem over
is al opgelostquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee he, wéér geen normale stemming vanavond?
Nog even en ik ga denken dat het opzet is
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:36 schreef bamby het volgende:
[..]
als zijn kop op de streams is 10 lagen dik kippenvel dus kijk maar niet te veel en geluid zacht
![]()
En dat vond ik dus nergens op slaan, dus wie nu nog zegt dat alleen Jeroen loopt te sarren mist iets.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:37 schreef akveor het volgende:
Peter vond Jeroen wel een zwerver typje toen ie binnen kwam.
niet zo gek dat hij geen partij is voor jeroen,want jeroen praat echt dunne poep,ik kan goed discussieren maar met jeroen zou ik ook mijn mond houden,geeneens op in gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:38 schreef tonja het volgende:
Jezus! Peter komt nu wel erg dom over zeg!
Totaal geen partij voor Jeroen.
Ik denk dat een exit van Jeroen alleen voor meer gezapigheid zal zorgen, geaccentueerd door de sporadische 'kijk mij eens leuk doen voor de camera'-momentjes van Peter. En om nou al die tijd tegen impressies van Piet Paulusma en zogenaamd ludieke belspelletjes aan te kijken, afgewisseld met de duffe blikken van Pim, is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:27 schreef akveor het volgende:
TNX Kahaarin
[..]
Het zou wel eens op een fysieke escalatie uit kunnen draaien. En daar zit ik niet op te wachten. Een exit voor Jeroen zal mogelijk voor meer vrolijkheid zorgen. Ik vind hem te negatief en gunt anderen geen ruimte.
Helemaal eens. De rest is te tam... te afwachtend en geen kiest daarom geen partij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik denk dat een exit van Jeroen alleen voor meer gezapigheid zal zorgen, geaccentueerd door de sporadische 'kijk mij eens leuk doen voor de camera'-momentjes van Peter. En om nou al die tijd tegen impressies van Piet Paulusma en zogenaamd ludieke belspelletjes aan te kijken, afgewisseld met de duffe blikken van Pim, is ook weer zoiets.
En dat de anderen geen ruimte krijgen, is m.i. ook omdat ze die totaal niet opeisen, noch kunnen invullen. Dat hoeft wat mij betreft ook niet, maar het levert nu niet echt boeiende beelden op.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:42 schreef kahaarin het volgende:
OP is af, helaas moet ik er vandoor, COS-ze!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:42 schreef kahaarin het volgende:
Mooie OPquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:42 schreef kahaarin het volgende:
Die leuke lieve jongen in de bunkerquote:
een dooie pier is het voegd niets toe weg er meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik hoop dat pim eruit gaat vanavond wat een gast .....heeft geen humor en dan steeds in jeroens kont kruipen .....
Ik begreep van amber dat ze er toch uitging vanavond ze wil echt niet meer blijven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:02 schreef bamby het volgende:
[..]
een dooie pier is het voegd niets toe weg er mee
Hun probleem, niet het onze. Ik stem op wie ik wil, daar heeft Amber of wie dan ook niets over te zeggenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik begreep van amber dat ze er toch uitging vanavond ze wil echt niet meer blijven.
Zou jammer zijn als er dan weer twee gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |