Ik denk dat "gewoon zijn schoenen uit doen" iets anders is dan het geschreven "kort na het begin van de training demonstratief zijn schoenen uitdoen"quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van Hiddink gewoon wel even zijn schoenen uit zou mogen trekken zonder toegeblaft te worden als een vmbo-scholier.
lekker profi idd...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan heb je als Ribery zijnde toch wel een flink mentaliteitsprobleem.
"Je suis zo slim, ou est tu zo stupide?"quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Die beteuterde bek van Ribery en die wijzende arm van Louis.
Top, zal hem zeker missen in Alkmaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd , z'n persconferentie van gister was denk ik nog maar eenb beginquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit daar wel op de goede plaats.
Wat roept-ie nou? "Als ein Sandsack" of iets dergelijks?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)home/bundesliga.html
Klein beetje videomateriaal met geluid van die training.
Volgens mij welquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:19 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wat roept-ie nou? "Als ein Sandsack" of iets dergelijks?
www.nusport.nlquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:21 schreef Dunckie het volgende:![]()
Waar halen jullie die stripjes toch vandaan?
Het gaat een mooi seizoen wordenquote:Eerste botsing Van Gaal tijdens persconferentie Bayern
Louis van Gaal heeft voor het eerst als coach van Bayern München een persconferentie voortijdig verlaten. De oefenmeester was ontstemd over de onwetendheid van een journalist.
De Amsterdammer pakte zijn spullen bij elkaar en stapte op nadat een journalist had gevraagd of de negentienjarige Thomas Müller een basisplaats tegen AC Milan (4-1 winst) had gekregen omdat hij de jongeling een betere spits vindt dan Luca Toni.
Van Gaal was van mening dat de journalist had moeten weten dat de Italiaanse vedette niet speelde vanwege klachten aan zijn achillespezen. Naast de blessures van Ivica Olic en Miroslav Klose was dat de reden voor de basisplaats van Müller. De talentvolle spits liet zich overigens goed zien. Twee van de vier doelpunten van de Rekordmeister kwamen van de voet van de jongeling.
Groot gelijk van der TulpenGeneral dat hij deze journalist op zijn plek heeft gezet. Zelfs ik wist dat Toni geblesseerd was.quote:
Mja, hij was leraar op een LTS toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:04 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Groot gelijk van der TulpenGeneral dat hij deze journalist op zijn plek heeft gezet. Zelfs ik wist dat Toni geblesseerd was.
Priceless iddquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef N.i.c.k het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)z-fuer-aufreger.html
het betreffende filmpje.
Tranen in mijn ogen bij de eerste 30 seconde
Jezus, als je al boos wordt om zo'n vraag... Loui gaat nog eens een hartaanval krijgen zoquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:04 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Groot gelijk van der TulpenGeneral dat hij deze journalist op zijn plek heeft gezet. Zelfs ik wist dat Toni geblesseerd was.
Dat was precies wat ik ook dacht toen ik het einde van dat filmpje zag.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Kremers het volgende:
Jezus, als je al boos wordt om zo'n vraag... Loui gaat nog eens een hartaanval krijgen zo
een halve seconde later glimlacht hij alweer tegen een bekende als hij wegloopt bij de tafel. Zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jezus, als je al boos wordt om zo'n vraag... Loui gaat nog eens een hartaanval krijgen zo
Dat deed me serieus denken aan een zekere besnorde 'hoofdcoach' die ook tactisch sterk was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:11 schreef buddyb het volgende:louis
hoe hij tekeer gaat tijdens de training
Bron?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef ASroma het volgende:
wat een ophef om niks zeg, de man loopt gewoon weg omdat de persconferentie is afgelopen![]()
Daar staat toch nergens hoelang de persconferentie al bezig was?quote:
Je hebt helemaal gelijk. Ophef om niks.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef ASroma het volgende:
wat een ophef om niks zeg, de man loopt gewoon weg omdat de persconferentie is afgelopen![]()
het balletje is weer gaan rollen hoor, die pers neemt het van die over en die weer van die en die weer door een andere. Dus dat hele verhaal op de frontpage klopt dus ook weer van geen kut.
triest volk die sogenannte journalisten tegenwoordig
daar kan je toch zien dat het afgelopen is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat toch nergens hoelang de persconferentie al bezig was?
Je kunt geen Duits? in dat filmpje van Bild geeft de perschef aan omdat er geen vragen meer zijn de persconferentie is afgelopen en dan loopt van Gaal pas weg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat toch nergens hoelang de persconferentie al bezig was?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef N.i.c.k het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)z-fuer-aufreger.html
het betreffende filmpje.
Tranen in mijn ogen bij de eerste 30 seconde
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
UND DIE STRUNZ!! IMMER VERLETZT!
Volgens mij zaten die arme Duitsers daar in shock en durfden ze niets meer te vragen uit angst om door die psychopaat afgeblaft te worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef Prosac het volgende:
Overigens is er niet zo heel veel aan de hand in het filmpje, hij zet op zijn eigen wijze een journalist te kakken met een domme vraag. De perschef geeft aan dat er blijkbaar geen verdere vragen zijn en Von Gahl stapt op.
Inderdaad, als je een beetje duits kent hoor je ook die andere man zeggen: "Keine weitere fragen dan bedanken wir uns sehr". Dus de persconferentie is afgelopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef ASroma het volgende:
het balletje is weer gaan rollen hoor, die pers neemt het van die over en die weer van die en die weer door een andere. Dus dat hele verhaal op de frontpage klopt dus ook weer van geen kut.
triest volk die sogenannte journalisten tegenwoordig
Niet de manier waarop. Al had Bayern ook nogal veel pech. Maar het draait nog niet echt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Bild.... Zucht... Een punt gepakt tegen een top 5 club is prima.
nee ok, maar hoelang is Louis nu bezig?!quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet de manier waarop. Al had Bayern ook nogal veel pech. Maar het draait nog niet echt.
Ich bin nicht zufrieden mit das resultaat
top 5 ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:13 schreef fuckbuddy het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Bild heeft de conclusie al klaar.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Inderdaad ik kijk er nu al weer naar uit. Youtube weer goed in de gaten houden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:36 schreef Weaut het volgende:
Prachtig. Laat Bild de matige start van Bayern maar mooi ophypen. Wanneer het beter gaat met Bayern zal Louis nog wel eens terugkijken op de snelle conclusies die Bild trekt. Dat gaat mooie tv opleveren.
BILD is slim genoeg om géén snelle conclusies te trekken, maar laat voorlopig nog genoeg ruimte over voor meerdere 'opties':quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:36 schreef Weaut het volgende:
Prachtig. Laat Bild de matige start van Bayern maar mooi ophypen. Wanneer het beter gaat met Bayern zal Louis nog wel eens terugkijken op de snelle conclusies die Bild trekt. Dat gaat mooie tv opleveren.
Dat kan wel eens sneller gebeuren dan je denkt.quote:
Iddquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi antwoord ook weer op de persconferentie.
had hij in barcelona niet precies eenzelfde begin? ... sterker nog, bij Ajax begon hij net zozeer bagger en was de reden dat Ajax aan het eind van 1991-92 geen kampioen was, vooral de verloren punten in de eerste wedstrijden....quote:
'BAYERN IM KRISE' is eerder een heel standaard Bild-kop die verder nikszeggend is, die plaatsen ze minimaal een keer per seizoen, de letterzetters hebben die waarschijnlijk al standaard voorgezet in een apart letterbakje klaarstaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is jammer voor Louis, maar onder druk zal hij echt nog niet staan.
Nog een behoorlijke tijd ....quote:
Oftewel, BILD heeft hij voorlopig nog steeds in zn zak...quote:Louis van Gaal-Chaos
Bayern-Coach van Gaal. Jetzt will er noch härter arbeiten
Louis van Gaal (58) am Tag danach. Er ging mit sich allein in Klausur.
Während die Spieler unter den Assistenten trainierten, studierte der Cheftrainer in seinem Büro das Debakel auf DVD. Eine Krisensitzung mit der Mannschaft folgt in den nächsten Tagen.
In Mainz wurde das Taktik-Chaos deutlich. Nach 4-4-2 mit Raute in den ersten beiden Spielen wählte van Gaal in Mainz zunächst ein 4-4-2 mit Schweinsteiger und Timoschtschuk als Doppel-Sechs und Stürmer Klose (!) als verkapptem Spielmacher.
Noch vor der Pause die Umstellung auf 4-2-3-1 mit vier Stürmern. Klappte alles nicht! Inzwischen scheint den Holländer die nackte Verzweiflung gepackt zu haben.
Was für van Gaal spricht: Er stellt sich der Kritik und gibt seine Ratlosigkeit zu.
„Ich frage mich, was falsch gelaufen ist in der Vorbereitung. Ich werde noch härter arbeiten.“ Und am besten gleich die größten Versager (wie Klose) rauswerfen!
Maar de verdediging is nog steeds een gatenkaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |