Priceless iddquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef N.i.c.k het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)z-fuer-aufreger.html
het betreffende filmpje.
Tranen in mijn ogen bij de eerste 30 seconde
Jezus, als je al boos wordt om zo'n vraag... Loui gaat nog eens een hartaanval krijgen zoquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:04 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Groot gelijk van der TulpenGeneral dat hij deze journalist op zijn plek heeft gezet. Zelfs ik wist dat Toni geblesseerd was.
Dat was precies wat ik ook dacht toen ik het einde van dat filmpje zag.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Kremers het volgende:
Jezus, als je al boos wordt om zo'n vraag... Loui gaat nog eens een hartaanval krijgen zo
een halve seconde later glimlacht hij alweer tegen een bekende als hij wegloopt bij de tafel. Zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jezus, als je al boos wordt om zo'n vraag... Loui gaat nog eens een hartaanval krijgen zo
Dat deed me serieus denken aan een zekere besnorde 'hoofdcoach' die ook tactisch sterk was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:11 schreef buddyb het volgende:louis
hoe hij tekeer gaat tijdens de training
Bron?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef ASroma het volgende:
wat een ophef om niks zeg, de man loopt gewoon weg omdat de persconferentie is afgelopen![]()
Daar staat toch nergens hoelang de persconferentie al bezig was?quote:
Je hebt helemaal gelijk. Ophef om niks.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef ASroma het volgende:
wat een ophef om niks zeg, de man loopt gewoon weg omdat de persconferentie is afgelopen![]()
het balletje is weer gaan rollen hoor, die pers neemt het van die over en die weer van die en die weer door een andere. Dus dat hele verhaal op de frontpage klopt dus ook weer van geen kut.
triest volk die sogenannte journalisten tegenwoordig
daar kan je toch zien dat het afgelopen is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat toch nergens hoelang de persconferentie al bezig was?
Je kunt geen Duits? in dat filmpje van Bild geeft de perschef aan omdat er geen vragen meer zijn de persconferentie is afgelopen en dan loopt van Gaal pas weg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat toch nergens hoelang de persconferentie al bezig was?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef N.i.c.k het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)z-fuer-aufreger.html
het betreffende filmpje.
Tranen in mijn ogen bij de eerste 30 seconde
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
UND DIE STRUNZ!! IMMER VERLETZT!
Volgens mij zaten die arme Duitsers daar in shock en durfden ze niets meer te vragen uit angst om door die psychopaat afgeblaft te worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef Prosac het volgende:
Overigens is er niet zo heel veel aan de hand in het filmpje, hij zet op zijn eigen wijze een journalist te kakken met een domme vraag. De perschef geeft aan dat er blijkbaar geen verdere vragen zijn en Von Gahl stapt op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |