abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:46:37 #176
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70188763
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja, dan is elke beslissing uiteindelijk willekeur
niet als er regels voor zijn die consequent gehanteerd worden.
  maandag 29 juni 2009 @ 09:18:27 #177
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70469213
pi_70469257
Eigenlijk moet de Belgisch kampioen niet ontbreken in de Tour.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 29 juni 2009 @ 14:26:55 #179
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70478398
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:21 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk moet de Belgisch kampioen niet ontbreken in de Tour.
Wat kan het uitmaken? De Nederlands kampioen is er ook niet bij.
Bovendien heeft ie het geheel aan zichzelf te danken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70491382
Zelfs de Franse kampioen is er niet bij
  dinsdag 30 juni 2009 @ 04:20:48 #181
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70503574
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:42 schreef DutchSL het volgende:
Zelfs de Franse kampioen is er niet bij
Die van Denemarken (belachelijk), Duitsland, Spanje en Groot-Brittannië ook niet. Die hype altijd om nationale kampioenstruien te zien
pi_70508806
Ik snap dat ook niet.
pi_70508996
quote:
BOONEN STAAT NOG GEEN STAP VERDER
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Tom Boonen weet nog niet of hij mag
deelnemen aan de Tour de France. De
Franse rechter in kort geding van het
"Tribunal de Grande Instance" in Nan-
terre heeft zich onbevoegd verklaard.

"Er is nog geen uitspraak", bevestigt
Johnny Maeschalck, de advocaat van Tom
Boonen. "De rechter heeft zich onbe-
voegd verklaard. We zullen meteen het
nodige doen om actie te ondernemen."

Wat is die verdere actie? Maeschalck:
"Mag ik nu alstublieft een beetje wer-
ken? Het is dringend nu. Te gepasten
tijde zullen we communiceren, het is
duidelijk dat we aan het werk moeten."
Ik had stiekem wel gedacht dat dit zou gebeuren
pi_70509956
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat kan het uitmaken? De Nederlands kampioen is er ook niet bij.
Bovendien heeft ie het geheel aan zichzelf te danken
Inderdaad, had ie maar Fransman moeten zijn.
I'll be back
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 juni 2009 @ 12:12:14 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70510329
Whehehe . Wat een humor.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70523055
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Dat verhaal zie ik vaker voorbijkomen. Valt op zich wel mee, want Gasquet deed niet mee aan dat toernooi daar, hij was namelijk geblesseerd. Hij was er puur voor publicitaire redenen van de sponsoren enzo, en toen issie gecontroleerd.

Bovendien is een verboden middel een verboden middel, of dat nou buiten of binnen competitie is vind ik zelf geen verschil maken (waarom heb je anders controles buiten competitie als je er toch niks mee doet?)
omdat sommige middelen buiten competitie wel helpen om betere resultaten te halen tijdens competie. Dat ze ook op coke testten was helemaal niet nodig buiten competitie, maar ja, Belgen zijn altijd al nestbevuilers geweest.
I'll be back
pi_70523711
Tja die Fransen gaan echt niets organiseren voor de Tour begonnen is.
pi_70615989
quote:
MONACO - Tom Boonen gaat zaterdag van start in de Tour de France. Het arbitragehof van het Frans olympisch comité bepaalde vrijdag dat de Belgische wielrenner van Quick-Step mag rijden.
Bron: Nu.nl
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:54:34 #189
67205 Colplay
How you doin??
pi_70617915
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:29 schreef Gavin_de_Becker het volgende:

[..]

omdat sommige middelen buiten competitie wel helpen om betere resultaten te halen tijdens competie. Dat ze ook op coke testten was helemaal niet nodig buiten competitie, maar ja, Belgen zijn altijd al nestbevuilers geweest.
Vind dit geen echt argument. Je bent topsporter en weet wat er op de dopinglijst staat. Nadeel van de miljoenen die je als topsporter verdient is dat je je 24/7 tijdens je loopbaan aan deze richtlijn moet houden. Of je nou EPO gebruikt om beter te trainen of coke omdat je alleen dan een leuke avond kan hebben in de winter is dan precies hetzelfde. Staat op de lijst en is dus ten aller tijden verboden. Lullig voor Boonen, maar dan had hij een ander vak moeten kiezen. Daarom vind ik het ook vreemd dat hij niet gewoon geschorst is voor dopinggebruik.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_70618750
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:54 schreef Colplay het volgende:

[..]

Vind dit geen echt argument. Je bent topsporter en weet wat er op de dopinglijst staat. Nadeel van de miljoenen die je als topsporter verdient is dat je je 24/7 tijdens je loopbaan aan deze richtlijn moet houden. Of je nou EPO gebruikt om beter te trainen of coke omdat je alleen dan een leuke avond kan hebben in de winter is dan precies hetzelfde. Staat op de lijst en is dus ten aller tijden verboden. Lullig voor Boonen, maar dan had hij een ander vak moeten kiezen. Daarom vind ik het ook vreemd dat hij niet gewoon geschorst is voor dopinggebruik.
Coke staat niet op de dopinglijst buiten wedstrijdverband. http://www.dopingautorite(...)pinglijst%202009.pdf
pi_70619443
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:19 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Coke staat niet op de dopinglijst buiten wedstrijdverband. http://www.dopingautorite(...)pinglijst%202009.pdf
Dat dus, Coke is NIET verboden buiten competitie; ze hadden dus geen reden om erop te testen.
I'll be back
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:55:15 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70619818
Lekker voor Allan Davis dit.
pi_70623185
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Szura het volgende:
Hij zat in mijn tourteams. Dat vind ik nog het meest sneu voor hem.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:01:48 #194
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70863177
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:55 schreef Szura het volgende:

Over Allan Davis gesproken. Zat laatst nog over de tourselectie van QSI te denken. Zou het niet beter zijn als ze (QSI) Davis hadden meegenomen als laatste man voor Boonen. Dit lijkt me niet erg gek ,omdat hij volgens mij sneller is dan Renshaw (laatste man voor Cavendish). Misschien hadden ze dan meer kans om te winnen. MAarja Boonen valt me ook tegen in de tour.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:17:44 #196
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70962343
quote:
Misstap van Boonen doet relatie wankelen di 14/07/2009 - 11:20 Tom Boonen heeft een onfrisse episode aan zijn kerfstok toegevoegd. Tijdens een zwaar avondje uit belandde hij in de armen van een andere vrouw waarmee hij zoende. In Story zegt zijn vriendin Lore dat het koppel toen op het randje van een breuk stond.
Drie weken geleden ging Boonen stappen met zijn ploegmaten. "Toen Tom thuiskwam, bekende hij dat het uit de hand was gelopen", zegt Lore.
"Hij biechtte meteen alles op. De dag erna dacht iemand mij te verrassen met foto's van wat er gebeurd was, maar gelukkig had Tom mij al alles verteld."

"Er vielen harde woorden en ik had mijn koffers al gepakt. Nadien hebben we het toch uitgepraat en verwerkt", zei Lore.

Boonen en Lore hebben de nieuwe crisis toch overwonnen. "De mensen mogen weten dat we geen doodgewoon koppel zijn", vertelt Lore nog in Story.

"Tom is niet de duivel, maar ook ik ben geen engeltje. Hij kan domme dingen doen, maar hij is daar achteraf steeds erg ziek van."
quote:
"Ik stop als het Lore te veel wordt"
"Het moment dat Lore vertrok, was afschuwelijk", zegt Tom Boonen. "Zoiets wil ik nooit meer tegenkomen. Ze is het belangrijkste in mijn leven. Ik kon niet verzwijgen wat toen gebeurd was."

"Ik stop meteen met koersen als het Lore op een dag allemaal te veel wordt. Het had niet veel gescheeld of ik stond alleen", zegt Tom Boonen nog, die dit erger vond dan zijn cocaïneverhaal.
quote:
Manager: "Vooral met drank te maken"
Ook op de redactie van Dag Allemaal was het verhaal van het stevige uitstapje van Boonen beland. Zijn manager Paul De Geyter weet dat veel getuigen Boonen dronken zagen en er van die dag compromitterende foto's van Tom Boonen zijn.

"Ik heb dat gehoord, maar ga normaal liever niet in op het privéleven van mijn klanten. Ik kan wel zeggen dat Lore en Tom
nog bij elkaar zijn", zegt De Geyter. "Wat toen gebeurde, had volgens mij meer met drank te maken dan met wat anders."

Boonen had na zijn cocaïnezaak nochtans beloofd zijn "drankgebruik" onder controle te houden. "Dit is erg dom. De druk op hem was langs alle kanten zeer groot, maar het blijft wel stom."

Die gast heeft echt een probleem, kan duidelijk niet met zijn status omgaan
pi_70962944
Hoe oud is die kerel nu?

Toen ik 17, 18 was deed ik domme dingen als ik dronken was.
Nu word ik niet zo vaak bezopen meer, en weet ik nog wel wat ik moet doen, en vooral niet moet doen.

Wat een lutser.
pi_71011997
Tom Boonen: baas of lutser?

Wat mij betreft het laatste. Drugsverslaafd en nu weer in dronken toestant vreemdgaan. Nota bene 1 dag voor een wielerwedstrijd en een paar dagen voor het BK. Erg serieus is deze gast niet met zijn sport bezig.
pi_71012072
En toch wint ie tussen alle excessen door Parijs Roubaix en het BK.
pi_71013084
Dat doen andere mannen natuurlijk nooit, te veel drinken en een vreemde vrouw kussen.
I'll be back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')