Waar is dat?quote:
* Breach rent alsnog naar FB, om een andere mod dan RayMania naar deze post te laten kijkenquote:
Wat een mongool. Sorry voor mn woordkeuze, maar dit is toch te belachelijk voor woordenquote:Boonen opnieuw betrapt op cocaïne
BRUSSEL - De Belgische wielrenner Tom Boonen is opnieuw betrapt op het gebruik van cocaïne. Zijn ploeg Quick-Step en het parket van Turnhout bevestigden dat zaterdag, evenals Boonens advocaat Luc Deleu.
Boonen is positief bevonden op de harddrug bij een dopingcontrole van de Vlaamse Gemeenschap twee weken geleden.
Weer twee weken daarvoor triomfeerde de 28-jarige renner voor de derde keer in de kasseienklassieker Parijs-Roubaix.
XTC
Vorig jaar rond dezelfde werd Boonen ook al betrapt op cocaïnegebruik en bezit van xtc. Het vergrijp leidde ertoe dat hij niet mocht starten in de Ronde van Frankrijk.
Boonen bekende schuld, maar kreeg verder geen straf. De raadkamer van de rechtbank verleende de wielrenner de gunst van opschorting; hij was door alle aandacht in de media en zijn uitsluiting van de Tour al genoeg gestraft.
Huiszoeking
Het parket van Turnhout heeft vrijdag huiszoeking gedaan bij de renner. Dat bevestigde procureur Jan Poels in belgische media.
''Boonen is ook al een eerste keer verhoord. De resultaten van de huiszoeking en het verhoor kunnen we niet bekendmaken.''
Controle
De controle vond buiten competitie plaats en daarmee kan de Vlaamse Gemeenschap strikt genomen geen straf opleggen.
Het parket van Turnhout kan Boonen wel strafrechtelijk vervolgen. De renner kan namelijk beschouwd worden als een recidivist.
Dan pas je de TT ook zelf maar aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:57 schreef Houniet het volgende:
ESHAM II was de laatste.
Die zomermix heet anders.
Hij ging weer als eerste over de lijnquote:
Die schijnt ie ook altijd met extra poedersuiker te willen.quote:
No-kia.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:34 schreef RayMania het volgende:
Is de LG Arena wat?
quote:MASSAVACCINATIE! Of we gaan allemaal dood
Het is goed mis mensen. Ja, doe maar lacherig over die Mexicaanse varkensgriep. Grapjes bedenken over taco hoest, keten met de ambassade in Den Haag, reislustige babyboomers de schuld geven en Mexico-gangers uitlachen op Schiphol. Maar het is echt goed mis. De Gezondheidsraad heeft Ab Klink (VWS) geadviseerd HEEL NEDERLAND een spuitje te geven. En dan niet 1 spuitje, maar 2 spuitjes. Want er loert een levengevaarlijke mutant van het Mexicovirus. Zo fokking erg is het dus al. De overheid dient liefst 36 miljoen vaccins aan te schaffen om dit land voor de totale ondergang te behoeden. Per augustus moet er met de vaccinatie begonnen zijn. Anders halen we de kerst niet. De paniek bij de Gezondheidsraad is kennelijk groot want de PDF op voornoemde link doet het niet. Maar zojuist kregen wij 'm in een parkeergarage overhandigd door een hoestende man in een poncho. Lees alles en huiver in de Gezondheidsraad PDF.
Noem dan een Nokia telefoon met Touchscreen, geen QWERTY-toetsenbord en internetmogelijkheden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
No-kia.
Zo moeilijk is het toch niet.
quote:
Die zit in ESHAM II, de eerste plaat.quote:
Riverside zat ook in beide ESHAM's. Dus het had gekundquote:
Zeker welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij niet toch?
Ik zit op de zaak dus ik kan het niet nakijken.
Wat doe je voor iets dan? En beter ga je snel naar huis om te uploadenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:15 schreef Houniet het volgende:
Er is echt geen fuck te doen hier.
Ik heb twee baantjes, ik ben verkoper en ik zit in de medicijnen zeg maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat doe je voor iets dan? En beter ga je snel naar huis om te uploaden
Idd, ik zit hier ook in de tuin' spatjezuiver weerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb twee baantjes, ik ben verkoper en ik zit in de medicijnen zeg maar.
Maar nu is het mooi weer, dan gaat iedereen natuurlijk naar buiten.
Mij een beetje koos werkeloos noemenquote:
BSquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Noem dan een Nokia telefoon met Touchscreen, geen QWERTY-toetsenbord en internetmogelijkheden?
Wil je nu wel of geen toetsenbordquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Noem dan een Nokia telefoon met Touchscreen, geen QWERTY-toetsenbord en internetmogelijkheden?
HTC Touch Diamond II is relaxed!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:48 schreef RayMania het volgende:
Geen. Ik wil touchscreen, dat vind ik vet en lijkt mij ook handig met sms-en, etc.
Volgens mij zijn alle telefoons van tegenwoordig wel okay, of je nou Nokia, LG of Samsung neemt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 @ 18:43 schreef zxs het volgende:
met in die banner spelers die allang weg zijn
heitinga, kuijt en die aap van heer'nveen
Dat is inderdaad FPquote:
Ligt aan de naam van de artiest denk ikquote:
op poll.dezeserver.nl/vote etc?quote:
Kansloosquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wil je dit even editten? Dan edit ik mijn reactie ook.
Gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wil je dit even editten? Dan edit ik mijn reactie ook.
ruim 3 uurtjes keihard getukt. En nog over Ajax gedroomd.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ruim 3 uurtjes keihard getukt. En nog over Ajax gedroomd.
Was het positief of negatief?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ruim 3 uurtjes keihard getukt. En nog over Ajax gedroomd.I.p.v. dat ik nu droom over geile bitches....
Welk nummer hoor ik dan rond 12:30quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:20 schreef Breach het volgende:
Ow en heb al die motherfuckers achter me gelaten. 25.15 gelopen, anderhalve minuut onder mn PR
Eigenlijk ergens in het midden.quote:
Dusssssquote:
Probeer een verfrissende douche en daarna bier. Zo ga ik het ook aanpakken nu.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:39 schreef RayMania het volgende:
Denk dat ik maar naar bed ga, ben totaal niet lekker gewoon.
Is dat die barbie van Hounietquote:
De wereld is gek aan het worden!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef Snakey het volgende:
Adothehague, kerst weer eens mailen. Pushing to far mate.
Nu heb je alleen DK nog maar om op te bitchen, Den.quote:
Het is een complot!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
Wie blijft er nu nog overAlleen DK nog
Als jij maar geen FB-huillie wordtquote:
Dat is mooi, dan kan ik mezelf weer normaal noemen.quote:
Hij kwam toch altijd al zeiken over D-K?quote:
Ik ben er alleen als ik iets aankaart, en ik ben er nooit te vinden als ik het ergens niet mee eens ben.quote:
Nee, hij laat me koud. Het is gewoon lachen hoe hij op élke FB reactie die tegen hem gericht is, binnen 2 minuten komt reageren. En hij weet dat ik geen hekel aan hem heb, ook wij PM'en wel eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu heb je alleen DK nog maar om op te bitchen, Den.
Oh dat met DK was ook niet lastig vallen hoor, gewoon hele normale berichtenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig word ik bijna nooit lastig gevallen via PM. 1 keer een of andere mongool omdat ik een opmerking maakte over z'n kledingstijl in een of ander Guido-topic.Had zich speciaal voor dat topic aangemeld op Fok!.
Als je goed kijkt zie je mij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:18 schreef denthemen het volgende:
Ray, toch niet in bed? Ik ga er ook heen, meer voor de gezelligheid..
[ afbeelding ]
Mod meet bij Ajax?
Ah, je staat weer eens voor paal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je mij.
Ik draag iets roods en ik sta achter de jongen met de AFCA jas.
Mooie kousen heeft die gast achter de U.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:18 schreef denthemen het volgende:
Ray, toch niet in bed? Ik ga er ook heen, meer voor de gezelligheid..
[ afbeelding ]
Mod meet bij Ajax?
Busje komt zoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ben btw echt aan het aftellen voor Vrijdag, dan krijg ik mijn bus
Dat is Daley Blind.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooie kousen heeft die gast achter de U.
Nee, vrijdag pasquote:
Nee man, ben je blind?quote:
Nee man, ik den nie blind.quote:
Ik zag later pas dat dat Blind isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooie kousen heeft die gast achter de U.
Daar word je ook niet döner van.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt zo'n trek in een broodje döner. Niet normaal.
Ben je zwanger of zo? Eerst niet lekker, nu trek in broodje döner. Sjimz, weet jij hier iets van?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt zo'n trek in een broodje döner. Niet normaal.
IK vond 'm er idd erg op lijken, maar nu weet ik het zeker.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben je zwanger of zo? Eerst niet lekker, nu trek in broodje döner. Sjimz, weet jij hier iets van?
Bedankt. Dan zit ik dus op het niveau van jorien, met dit verschil dat ik NIET geband benquote:
Hoeveel man past er in? Voortaan bij Europese uitwedstrijden bij den in de bus!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ben btw echt aan het aftellen voor Vrijdag, dan krijg ik mijn bus
2 extra maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoeveel man past er in? Voortaan bij Europese uitwedstrijden bij den in de bus!
Tuurlijk ken ik die!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:30 schreef RayMania het volgende:
Ken je die shoarma-gast niet, sjimz? Bij de Uithof, vlakbij De Spar.
Ik zou een moord doen voor een broodje op dit moment.
Echt jouw melige humor.quote:
DirkJan, geniaal!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Echt jouw melige humor.Daarom heb ik niet op je gestemd omdat je te flauw bent. :^
Dirkjan, dat is pas echte humor!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De talentenpool van Feyenoord?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Echt jouw melige humor.Daarom heb ik niet op je gestemd omdat je te flauw bent. :^
Dirkjan, dat is pas echte humor!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ik nou 2 broodjes meeneem, doe je dan Jorien én Ado?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:30 schreef RayMania het volgende:
Ik zou een moord doen voor een broodje op dit moment.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sibon-award.quote:
Ja hoor, en dan krijg je er D-K gratis bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik nou 2 broodjes meeneem, doe je dan Jorien én Ado?
Bwehehequote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:39 schreef Houniet het volgende:
Laatst reed ik met een jongen in de auto, reed die door het rood ik zeg : doe normaal.
zeg die: doe ik altijd doet mn broer ook altijd.
bij het volgende stoplicht reed die weer dooor het rood.
bij de volgende was het groen duwt die vol op de rem, ik zeg wat doe je nou weer"?
zegtie jaaah stel dat mn broer van de andere kant komt!!
Laatst reed ik met een jongen in de auto, reed die door het rood ik zeg : doe normaal.
bij de volgende was het groen duwt die vol op de rem, ik zeg wat doe je nou weer"?
3 keer zo snel ALS. Of 3 keer sneller dan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij gaat deze reeks drie keer zo snel dan HOOLS.
Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg op ().
HOOLS #1881: geopend op Donderdag 7 mei @ 22:46 ~161 postsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij gaat deze reeks drie keer zo snel dan HOOLS.
Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg op ().
Ik zag het ja, prachtig.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bwehe, Guingamp (nummer 13 in de League 2) heeft de Franse beker gewonnen.
Hehe, je lijkt de Koningin wel. Die werkt ook tig bezoeken op een dag afquote:Op zondag 10 mei 2009 01:01 schreef toma het volgende:
De tering, vandaag 8 uur gewerkt en daarna in vogel vlucht naar 3 verjaardagen geweest. Morgenvroeg nog naar de verjaardag van m'n oma.
Normaal gesproken hoef ik niet zo vaak naar een verjaardag. Maar soms lijkt het wel of iedereen op de zelfde dag geboren isquote:Op zondag 10 mei 2009 01:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, je lijkt de Koningin wel. Die werkt ook tig bezoeken op een dag af
In juni 4 maten die 4 dagen na elkaar jarig zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 01:09 schreef toma het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoef ik niet zo vaak naar een verjaardag. Maar soms lijkt het wel of iedereen op de zelfde dag geboren is
dat heb ik in september en oktober inclusief ikzelf.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:11 schreef Breach het volgende:
[..]
In juni 4 maten die 4 dagen na elkaar jarig zijn
La Roux - In for the kill is toffer.quote:
Geweldig ja, Stade Rennes - Guingamp ook gewoon 80.000 toeschouwers.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bwehe, Guingamp (nummer 13 in de League 2) heeft de Franse beker gewonnen.
spannend want roda 23 kan promoveren naar de 6de klassequote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef sjimz het volgende:
En niet te vergeten Roda'23 5 - Buitenveldert 7.
Nee, we zitten al in de 6e klasse als ik mij niet vergisquote:Op zondag 10 mei 2009 10:50 schreef gers het volgende:
[..]
spannend want roda 23 kan promoveren naar de 6de klasse
degraderen naar de 7de klasse danquote:Op zondag 10 mei 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, we zitten al in de 6e klasse als ik mij niet vergis
Pfft, nou zegquote:Op zondag 10 mei 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk verlies je.
Dan kan ik zingen:"HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!"
dan heb je dit seizoen niks bereiktquote:
Omdat je juist gaat wanneer het slecht gaat met je ploeg ?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik vanmiddag nog ga?.
Maximaal de derde plek, misschien vierde, geen Suárez, geen spits.
quote:
Misschien schopt Bodul er een paar in ofzo? Of is die ook geblesseerd?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Ik moet leren voor een toets over 2 weken practicaquote:Op zondag 10 mei 2009 11:32 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nog een aantal dingen doen voor school.
Hadden we Urzaiz nog maarquote:Op zondag 10 mei 2009 11:56 schreef Houniet het volgende:
Bodul is ook geblesseerd ja.
quote:Yeah eah het is die o zo o zo dope rapper uit de buurt
en ik neem het over
d-i-o want je weet het gozer
ja we kunnen hangen als een megaposter
en de meest gehate
de meest besproken
rapper in de game
rapper in de game, gast ik ben zo hard je zou denken dat ik Steen was
zie er zo goed uit ja je zou denken dat ik gay was
flow zo ziek ze dachten dat ik aids had,
maar dat heb ik niet
nee man dat heb ik niet boy, dus noem me John F. Yayo,
want ze kennen die boy
en zetten rappers in de noot ja dan bellen ze naar mij
heb je een moment heb die rappers aan de lijn
helemaal kleding ja ik houd ze aan de lijn
en het zijn geen honden maar ik houd ze aan de lijn
Sonja Bakker, ja ik houd ze aan de lijn
man ik ben veel te ver, man ze houden me niet bij!
ik weg weg! Ray!
niemand hier die kan tippen aan de swagger die ik heb
Ray! Schatje fock met mij, want al die rappers die zijn nep.
Ray! Baby kom me zien en laat me zeggen wat ik heb.
Ray! Ik heb me broek laag, pet laag, jep iedereen roept: Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, stop.
Ray, Ray, Ray, Ray, broek laag, pet laag, jep iedereen roept:
Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, stop.Ray, Ray, Ray, Ray, broek laag, pet laag, jep.
Ze kijken me aan, zeggen dat moet hem zijn. Jep precies wat je had moeten zijn en bij deze wil ik iedereen mn excuses aanbieden, ik had nooit zo'n fackin dope rapper moeten zijn. Maar het spijt me, homie begrijp me, als jij het niet doet, doe ik het voor ons beiden.
Ik ga veel te hard, schatje blijf bij me, anders ben ik weg, anders ben ik pleite. PEACE. Whattup, hoeisset, wie wie wie is het?
Fans in de game die kunnen me niet missen, rappers in de game die kunnen me niet dissen en als ik me niet vergis, dan kan ik me niet vergissen. Ik ben aan, jep ik ben moeilijk. Ja ik ben een bom en ik doe niet eens moeite. Baby bevoel me, maar raak me niet aan. Dus gap pak je spullen, nigga laten we gaan. En daarna ben ik weg!
Ray!
niemand hier die kan tippen aan de swagger die ik heb
Ray! Schatje fock met mij, want al die rappers die zijn nep.
Ray! Baby kom me zien en laat me zeggen wat ik heb.
Ray! Ik heb me broek laag, pet laag, jep iedereen roept: Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, stop.
Ray, Ray, Ray, Ray, broek laag, pet laag, jep iedereen roept:
Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, Ray, stop.Ray, Ray, Ray, Ray, het is je boy Sef van die Flinke Namen.
Hee, Big2 stop die beat effe, want uuh ik wil shinen zonder beat effe, enne ik wil dat je me ziet effe, dussuh sluit je ogen en geniet effe. Maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij.
Laat me even rappen over mij, want ik ben dol op gesprekken over mij, dus ik vul tracks en coupletten over mij. Ik ben einde, ik ben de toekomst, ik geef die mannetjes, wat die mannetjes toekomt. Ik pak die money als die money naar me toekomt, money in me zakken, money voor de toekomst. Ik ben jaloers op die mannen. Je moet me goed begrijpen, ik zou ook naar mezelf willen kijken. Tja, als ik mezelf moet omschrijven. Sorry, ik wil het woord swagger niet gebruiken. Ik ben weg!
Omdat jij Ajax niet alleen in goede tijden maar vooral in mindere tijden steunt misschien.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Succes bij het Home, het is al druk.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:17 schreef RayMania het volgende:
Eten halen bij Appie, treinen en kutwedstrijd kijken. Zonnetje schijnt wel, dat is beter.
Laters.
De AH is toch pas vanaf 16:00 open?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:17 schreef RayMania het volgende:
Eten halen bij Appie, treinen en kutwedstrijd kijken. Zonnetje schijnt wel, dat is beter.
Laters.
hehehquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:39 schreef Houniet het volgende:
Gelukkig.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:35 schreef Dos37 het volgende:
Nou dit was de eredivisie tot volgend jaar
Man, hier al de hele dag binnen. Ik probeer me al de hele dag aan mijn studiewerk te zettenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
Ik ben com-pleet gebroken. Vanaf 11 uur halve liters weg staan tikken in de zon. Maar wat een vette middag
Gewoon slecht verdedigd.quote:
Hoe laat was je begonnenquote:
11:30. BEn weeeeeeer een shirt verloren. Met Q-Day ook al een RL polo. Ik hoop dat ik 'm @ 410 heb laten liggen, maar ik beschouw 'm als verloren. Kom ik thuis, krijg ik 100 EUR van m'n moeke.quote:
Hehe, was echt machtig sfeertje voorafquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
11:30. BEn weeeeeeer een shirt verloren. Met Q-Day ook al een RL polo. Ik hoop dat ik 'm @ 410 heb laten liggen, maar ik beschouw 'm als verloren. Kom ik thuis, krijg ik 100 EUR van m'n moeke.Leuk weekend zo.
Kampioenswedstrijd in Praag weer?
Zou echt zo geweldig zijn.
Erg lauw, maar lekker weer en met bekenden was het wel erg leuk.quote:
Mwah, heb me prima vermaakt inderdaad. Met ons vaste groepje. Wel vaag eigenlijk dat ik je ook niet zou herkennen als ik je zou zienquote:Op zondag 10 mei 2009 19:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Erg lauw, maar lekker weer en met bekenden was het wel erg leuk.Vaag ook dat er gasten van 410 zijn die mij wel kennen, maar ik weet echt ff niet meer wie zij zijn.
Ik heb mme echt prima vermaakt en eigenlijk bijna niks van die wedstrijd meegekregen. Kijk meer uit naar de ontknoping van de Tsjechische competitie.
komend seizoen een keer een biertje doen en laat het me weten als je ooit naar Praag gaat.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Mwah, heb me prima vermaakt inderdaad. Met ons vaste groepje. Wel vaag eigenlijk dat ik je ook niet zou herkennen als ik je zou zien
Morgenavond manquote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef Breach het volgende:
Is trouwens je nieuwe mix al gearriveerd Houniet? Kan hem nog niet vinden in dit of het het house-topic...
East Side Hoes And Moneyquote:
Every Sucker Has A Moment.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef toma het volgende:
Waar staat ESHAM nou voor?
Dat is wel...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Breach het volgende:
@Houniet, die hele cd man. Kan verdomme bijna elk nummer op mezelf toepassen
ik zou maar eens naar de dokter gaan voor de zekerheid als het heel erg wordt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
Wéér hoofdpijn trouwens, snap er geen reet van. Lijkt wel of ik een tumor heb ofzo.
Al hoop dat het gewoon komt door combinatie pet, zon, lenzen en slecht Ajax.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou maar eens naar de dokter gaan voor de zekerheid als het heel erg wordt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef RayMania het volgende:
Helemaal niets in Madrid, helemaal niets, helemaal niets!.
Denk dat ik een soort van oververmoeid ben. Lijkt me niet handig om een jaar lang 40 uur per week te werken, 15 uur te reizen per week, zonder vakantie, en om daarnaast ook een shitload aan wedstrijden te bezoeken in het weekend. Was al van plan om elke dag om 22:00 naar bed te gaan vanaf nu. Komt wel goedquote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou maar eens naar de dokter gaan voor de zekerheid als het heel erg wordt.
Ik vond jullie boycot nog wel redelijk gelukt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:41 schreef Breach het volgende:
Heb trouwens weer net even een hapje rook mee moeten pakken vanmiddag op het vak
Die zooi is echt niet best voor je
Ik ook, heb een matig rood hoofd staanquote:
Heb er nog weinig van meegekregen, op de sfeer in het stadion na dan. Zo maar eens wat beelden terugkijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vond jullie boycot nog wel redelijk gelukt.
Goed spandoek de eerste helft, en feesten de tweede helft.
De boycot van de fside was matig.
De F-side was he-le-maal leeg. Dat is toch een boycot? Ik vond het uitermate geslaagd.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vond jullie boycot nog wel redelijk gelukt.
Goed spandoek de eerste helft, en feesten de tweede helft.
De boycot van de fside was matig.
Nee volgens die ajax gast was het zweervak vak 423, ik zat in het uitvakquote:
Ja ze hadden het erover om daarna de 2e helft het team volledig te steunen? en dat deed alleen 410.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
De F-side was he-le-maal leeg. Dat is toch een boycot? Ik vond het uitermate geslaagd.
Niet alleen in het stadion, maar ook langs het trainingsveld hingen veel doeken.
Jong Ajax schoot bij de huldiging in de rust kleine balletjes naar Zuid. Die werden overgegooid.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:51 schreef Robinhoo het volgende:
Wat deden ze trouwens op de fside met die bal ?
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Palmboom313 het volgende:
Tijd voor weer een leuk KLB topic Kerel die ik tegenkwam in de kroeg (met PAINT!!!)
Daar hoefde ik me vandaag iig geen zorgen over te makenquote:
Waarschijnlijk is dat gewoon verzonnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Palmboom313 het volgende:
Tijd voor weer een leuk KLB topic Kerel die ik tegenkwam in de kroeg (met PAINT!!!)
Dat denk ik ook soms, weet alleen niet hoe het echt voelt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
Wéér hoofdpijn trouwens, snap er geen reet van. Lijkt wel of ik een tumor heb ofzo.
quote:
Die kende ik niet, leukere muziek dan ik van de artiestennaam had verwacht..quote:
Frank Boeijen kan bij niet boeien.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die kende ik niet, leukere muziek dan ik van de artiestennaam had verwacht..
Ik ben in dat park nog ooit door het ijs gezakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:31 schreef toma het volgende:
[..]
Frank Boeijen kan bij niet boeien.
ook leuk voor op de late avond.
Moederdag werd een drama (met PAINT!!!)quote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat gewoon verzonnen.
Net wat van hem bekeken, maar dat is idd wel grappigquote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Moederdag werd een drama (met PAINT!!!)Die Ensaf
Graffiti en Graffitispuiters (met PAINTS!!!) Die mol![]()
![]()
![]()
![]()
Yep. Vandaag de operatie, dus duimen.quote:
Idd, hopen dat alles goed verloopt voor jullie.quote:
Ik zal voor je duimen man, sterktequote:
Daar is een paar weken terug kanker geconstateerd.quote:
Sterkte man.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar is een paar weken terug kanker geconstateerd.
Klote man, sterkte ermee.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Postte hem vorige week al, topplaat.quote:
Hehe, lekker dan. Ik kan me ook nergens toe zetten. Ondanks dat ik vandaag toch echt nog wel wat dingen te doen hebquote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo, lekker ff uitbrakken. Was weinig werk maar ik voelde me behhoorlijk beroerd, dus was wel blij dat ik eerder naar huis kon.
Heb ik ook wel eens, wat doe je voor werk?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, lekker dan. Ik kan me ook nergens toe zetten. Ondanks dat ik vandaag toch echt nog wel wat dingen te doen heb
Hehe, je mag met Afellay en Bansheeboy kastelen gaan bezoeken..quote:Op maandag 11 mei 2009 12:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn culturele week is echt een ramp, samen met voornamelijk T3 leerlingen, een paar van Havo op pad en dan nog met 2 klasgenoten waarvan er één niet komt en de ander wel die Marokkanen kent.
Allemaal van die kansarme Marokkanen.
Die schat ik hoger in dan deze tokkies. En we gaan niks speciaals doen, dit is het thuisblijfprogramma.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, je mag met Afellay en Bansheeboy kastelen gaan bezoeken..
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die schat ik hoger in dan deze tokkies. En we gaan niks speciaals doen, dit is het thuisblijfprogramma.An Inconvenient Truth kijken en een ethische discussie enzo
![]()
Berlijn/Parijsquote:
discussie's kunnen weleens leuk zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo een nutteloos lange pauze gehad (12-half2) nu weer naar school voor de opzet van groepjes en een begin van de ethische discussie!!1!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |