Nee of ze zijn heel slecht , maar als je wat hebt zeg het maar dan kan een modje het er neerzetten.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef Grulez het volgende:
Kon je helemaal geen tt verzinnen?
quote:
Leuk!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eindelijk bezoek aan laatste wedstrijd van Valencia dit seizoen bevestigd gekregen.
Schotland, maar toen was ik 13. Rangers - Feyenoord.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Leuk!
Iemand hier wel eens naar een wedstrijd in Engeland geweest?
Ja, op Highbury. Moet nog altijd naar een wedstrijd in het Emirates.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Leuk!
Was dat makkelijk aan kaarten komen?quote:
Afgelopen januari naar Fulham - Portsmouth. Totaal nog niet eens 100 euro kwijt. Vliegen was 20 euro, kaartje wegens de gunstige koers iets van 34 euro en verder nog wat eten en dergelijke.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Goede kaarten, achter de goal vlak naast het uitvak. Een jaar of 3 a 4 terug denk ik zo. Het is volgens mij altijd wel goed te regelen daar.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef Riro het volgende:
[..]
Was dat makkelijk aan kaarten komen?
Komend najaar willen wij met een groepje waarschijnlijk ergens een wedstrijd bezoeken. Qua stad is Londen wel gaaf, maar een keer naar Anfield lijkt me ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |